FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 10:53:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 8

Kirjoittaja Aihe: Suomen cupin 5. kierros 11.6. klo. 18:30 | Ilves-TPV - Tampereen derby  (Luettu 8468 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Laakson Late

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 29.05.2009 klo 15:21:18

Muuten Beatin mainos yms. on kunnossa, mutta en näe ku yhden perinteikkään seuran mainoksessa. KooVeeipan perinteet on 1,5 vee.

nimim.  painajaisunen näsäviisan vastineen odottelija.
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego

Vastaus #26 : 29.05.2009 klo 16:29:49

Vaadimme huivia painatettavaksi!

BEAT!!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #27 : 30.05.2009 klo 10:07:46

Muuten Beatin mainos yms. on kunnossa, mutta en näe ku yhden perinteikkään seuran mainoksessa. KooVeeipan perinteet on 1,5 vee.

nimim.  painajaisunen näsäviisan vastineen odottelija.
Meinaatko että hän sanoisi TPV:n perinteiden olevan 6vee tms.? :)
rixaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Maajoukkue

Vastaus #28 : 31.05.2009 klo 18:24:54

Mulle heti! Suuren urheilujuhlan tuntumaa ny kyllä!
Bowles

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Hammers, Green Bay Packers

Vastaus #29 : 31.05.2009 klo 18:45:08

Kyllä! Todellista EOM:aa jos tähän joku ryhtyisi, varma ostaja löytyisi täältä!
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #30 : 31.05.2009 klo 18:52:49

Ostaisin välittömästi Ylos
rixaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Maajoukkue

Vastaus #31 : 31.05.2009 klo 20:31:59

Paljonko tuollaisten teettäminen maksaisi oikeasti? :o
batteri

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 01.06.2009 klo 10:00:48

Tää on sellanen peli, että pakko olla paikalla. Ja tietysti kuvaajana. Josko lähtis kehittään tätä ideaa ja tekisi ennen peliä haastetteluja valmentajista ja pelaajista. Lisäksi vielä aftermatch haastikset ja tunnelmia derbystä.

Mutta haastattelija tarvitaan, itse kuvaan. Ehdotan Mavea ja Hammeria :D Sytyttääkö?
mawerick41

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo

Vastaus #33 : 01.06.2009 klo 10:03:33

Tää on sellanen peli, että pakko olla paikalla. Ja tietysti kuvaajana. Josko lähtis kehittään tätä ideaa ja tekisi ennen peliä haastetteluja valmentajista ja pelaajista. Lisäksi vielä aftermatch haastikset ja tunnelmia derbystä.

Mutta haastattelija tarvitaan, itse kuvaan. Ehdotan Mavea ja Hammeria :D Sytyttääkö?
Pahasti pelkään että mun sammalluksesta ei saa mitään selvää :D
Bowles

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 01.06.2009 klo 10:05:24

Itse ehdotan Waikkua ja Palomies-Penaa ???
batteri

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 01.06.2009 klo 10:07:02

Tässä topicissa on keskstelua huiveista.
http://futisforum2.org/index.php?topic=54607.0
Laakson Late

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 01.06.2009 klo 15:42:05

Itse ehdotan Waikkua ja Palomies-Penaa ???
Haha! Kannatetaan!
batteri

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 01.06.2009 klo 16:36:14

Kaisse joku meistä foorumisteista olis paras. Mehän täällä pidetään ääntä. Oletko valmis tekemään itse jotain asioiden eteen vai huuteletko täällä vain asiattomuuksia?
Raian

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 01.06.2009 klo 23:40:09

Tämä otteluhan olisi mahdollisimman otollinen mahdollisuus korkata kuningaslaji eka kertaa tamperelaisena. Pääsisin heti uutena tulokkaana oikein itse asiaan.

Muistakaa esittää parastanne, niin saapi heti kuvan forumistien tasosta jalkapalloyleisönä.
BEAT!!

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 02.06.2009 klo 11:07:24

Tamperelaisen sivuillakin pientä "vääntöä" :)

Tampereen derbyn ottelupäivä varmistui
Tampereen derby!

Lainaus
Hienoa!

Toivottavasti Paltsarit pystyy tänä vuonna tekemään edes pientä vastarintaa, kun viime vuosi oli Ilvekselle aika lailla läpihuutojuttu. Eiköhän sitä kaupunki kuitenkin pysy keltavihreänä.

Lainaus
TPV ainoa oikea työväen joukkue Suomessa! Tulkaa kannustamaan paltsarit voittoon!
:D Kuulostaa jotenkin tutun janarin tekstiltä ;)
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 klo 11:08:27 kirjoittanut BEAT!! »
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego

Vastaus #40 : 02.06.2009 klo 11:22:37

Yksittäiskappaleista saa maksaa helposti viisikymmentä euroa. Jos saisi porukan kokoon, niin kahtakymmentä alkaa jo saada vähän halvemmalla. Tosin silloin eivät ehtisi peliin, joten taitaa jäädä tällä kertaa teettämättä :) Ensi vuoden cupin viidennellä kierroksella sitten.

Edit: Ostaisin toki itsekin jos joku osaa järjestää ja hinta jää alle kolmen kympin.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 klo 11:24:16 kirjoittanut a-wiik »
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #41 : 04.06.2009 klo 23:55:04

Vaadin otsikon muuttamista muotoon TIlves - TPV
Neulainen Jerkunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC

Vastaus #42 : 05.06.2009 klo 02:14:42

Myös vinkkejä nopeimmasta ajoreitistä otetaan vastaan.

No eipä tuossa kauheasti vaihtoehtoja ole. Rovaniemeltä Kemiin, Kemistä Ouluun ja suoraan Jyväskylän kautta jatkaen kohti täpötäyttä Tammelaa.

Kannattaa kyllä varoa, sillä esimerkiksi Kemin ja Rovaniemen välillä on useampia kameratolppia väijymässä varomattomia autoilijoita. Vaihtoehtoinen ajoreitti voisi olla Ranuan kautta Simoon ohittaen Kemin - näin voisi kaasutella huomattavasti kovempaa vauhtia kohti Tamperetta. Peltipoliiseja on puskissa myös Jämsän ja Jyskälän välillä. Ehkä myös muuallakin...
AlNU

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves ja Newcastle

Vastaus #43 : 05.06.2009 klo 07:25:50

No eipä tuossa kauheasti vaihtoehtoja ole. Rovaniemeltä Kemiin, Kemistä Ouluun ja suoraan Jyväskylän kautta jatkaen kohti täpötäyttä Tammelaa.

Kannattaa kyllä varoa, sillä esimerkiksi Kemin ja Rovaniemen välillä on useampia kameratolppia väijymässä varomattomia autoilijoita. Vaihtoehtoinen ajoreitti voisi olla Ranuan kautta Simoon ohittaen Kemin - näin voisi kaasutella huomattavasti kovempaa vauhtia kohti Tamperetta. Peltipoliiseja on puskissa myös Jämsän ja Jyskälän välillä. Ehkä myös muuallakin...

Kiitos tästä. Tuo Oulusta pohjoiseen reitit olikin vähän hukassa ja kameroiden kiertäminen auttaa hyvin matkan tekoa.

Itse sain veljeltä hyvät vinkit Oulusta eteenpäin, kun tuota väliä mies on ajanut riittävän monta kertaa. Löytyy kuulemma hyvä reitti, jolla välttää nämä linnunpesät ja ajomatka lyhenee. Tosin reittiä en nyt ulkoa muista tähän hätään, mutta ohjeet löytyy, joten eiköhän sitä pitäisi ehtiä jossain vaiheessa peliä Tammelaankin. Pelin alkua en tosin usko näkeväni, sen verran tiukalle menee jokatapauksessa.
Mosambik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere Utd, Kuusysi, Hammarby, Everton

Vastaus #44 : 05.06.2009 klo 08:13:15

Tämä täytyy kyllä käydä katsomassa. Ehdottomasti cup-kauden helmiä!
Wimbledonin tuhlaajapoika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi ja Villarreal C.F.

Vastaus #45 : 05.06.2009 klo 16:44:47

mutta en näe ku yhden perinteikkään seuran mainoksessa.

Ilves

Perustettu: 1931  Jäseniä: 3800 (jalkapallo)
Kaudet pääsarjassa: 30 (Ilves/Ilves-Kissat)
Suomen mestaruudet: 1983, 1950 (Ilves-kissat)
Hopeaa: 1985 
Pronssia: 1984
Suomen Cup-voitot: 1979 ja 1990

« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 klo 17:28:57 kirjoittanut Wimbledonin tuhlaajapoika »
Laakson Late

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 05.06.2009 klo 18:57:45

Ilves

1,5 vuotta kakkosessa kooveen muutettua nimensä ilvekseksi.

Korjasin. 
Tolppa

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 08.06.2009 klo 11:09:41

Saas nähdä mitä muutoksia nähdään kokoonpanoissa. Itse voisin nähdä, että Danielin pieni penkitys voisi olla paikallaan ja katsottaisiin mitä Nyblomilla on tarjota tuohon viimeistelyongelmaan. Nythän pääsääntöisesti tulee lopussa kehiin missä peli on mennyt jo roiskimiseksi kun epätoivoisesti maalia haetaan.

Ilveksen puolelta odotan näkeväni maalissa Ojanperän, sillä ilmeisesti veikkausliigaveskari Mäkelän otteet ovat olleet ailahtelevia. Onko tässä se hetki kun Ojanperä valtaa ykkösveskarin paikan !? yli neljän maalin tappiossakin voi loistaa !
BEAT!!

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 08.06.2009 klo 11:13:25

Saas nähdä mitä muutoksia nähdään kokoonpanoissa. Itse voisin nähdä, että Danielin pieni penkitys voisi olla paikallaan ja katsottaisiin mitä Nyblomilla on tarjota tuohon viimeistelyongelmaan. Nythän pääsääntöisesti tulee lopussa kehiin missä peli on mennyt jo roiskimiseksi kun epätoivoisesti maalia haetaan.

Ilveksen puolelta odotan näkeväni maalissa Ojanperän, sillä ilmeisesti veikkausliigaveskari Mäkelän otteet ovat olleet ailahtelevia. Onko tässä se hetki kun Ojanperä valtaa ykkösveskarin paikan !? yli neljän maalin tappiossakin voi loistaa !
Kuinkas pitkään se Danielin soppari kestää? Ei hitto ootan tätä täristen ilosta ja pelosta :D melkeimpä koko kesän kohokohta!
Bowles

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 08.06.2009 klo 11:25:15

Ei hitto ootan tätä täristen ilosta ja pelosta :D melkeimpä koko kesän kohokohta!

Itse odotan TPV Ultrasin ympärille tämän tasoista järjestyksenvalvontaa

Sivuja: 1 [2] 3 ... 8

Siirry: