abuuva
Poissa
Suosikkijoukkue: Palloliitto
|
|
Vastaus #50 : 29.05.2009 klo 19:46:48 |
|
Italia ja Saksa saattavat pelaa todella huonosti tai sitten voittaa koko paskan. Ruotsi ja Englanti ovat hyvällä pelillä alkulohkojen kakkosia, mutta tippuvat viimeistään semifinaaleissa. Valko-Venäjä saattaa hyvinkin olla aliarvioitu ja yllättää kaikki, mutta tuskin kuitenkaan pääsevät finaaliin asti. Suomi saattaa myös yllättää, mutta se vaatii Saksan ja Englannin alisuorittamista. Serbia on ollut kolmissa edellisissä kisoissa aina vähintään neljän parhaan joukossa. Luulen että pelaavat hyvin vahvasti myös näissä kisoissa. Itse pidän kuitenkin Espanjaa vahvimpana ennakkosuosikkina. Veikkaan että finaalissa pelaavat Espanja ja Serbia. Espanja voittaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.05.2009 klo 19:49:10 kirjoittanut abuuva »
|
|
|
|
|
Columbo
Poissa
|
|
Vastaus #51 : 29.05.2009 klo 20:00:01 |
|
Jos ei Suomi, niin sitten evvk. Tuskin muuten edes seuraisin näitä kisoja, jos ei Suomi olisi mukana. Ainakaan en ole koskaan aiemmin seurannut.
|
|
|
|
jmh77
Poissa
Suosikkijoukkue: Sir Ryan Giggs
|
|
Vastaus #52 : 29.05.2009 klo 20:36:58 |
|
Suomea toki toivotaan, mutta vastasin kuitenkin lädimaan..
|
|
|
|
Necro
Poissa
|
|
Vastaus #53 : 29.05.2009 klo 21:49:54 |
|
Suomeahan sitä totta kai toivotaan, mutta en itkisi Espanjan voiton puolesta.
|
|
|
|
vilsu
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet
|
|
Vastaus #54 : 30.05.2009 klo 17:52:09 |
|
Suomea toki toivotaan, mutta vastasin kuitenkin lädimaan.. Smam.
|
|
|
|
ttv
Poissa
Suosikkijoukkue: Racing Club, La U, Santos, Guti
|
|
Vastaus #55 : 04.06.2009 klo 15:48:54 |
|
Onpahan kovia nimiä noissa pelaaja-listoissa. Espanjalla on niin monia kovia nimiä, jotka ovat joukkueidensa La Liga miehistön vakiokasvoja, että kyllä itse veikkaan että se voiton vie. Italian mahdollisuudet ovat myös korkealla, enkä ihmettelisi yhtään jos jopa Ruotsi veisi potin. Suomi on kyllä niin kovassa seurassa että alta pois. Monille suomalaisille tämä on kyllä todellinen näytönpaikka.
|
|
|
|
Jones
Poissa
Suosikkijoukkue: FCL
|
|
Vastaus #56 : 04.06.2009 klo 16:12:45 |
|
Loppuottelussa Suomi-Serbia jonka Suomi vie.
|
|
|
|
lidlihalpa
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 05.06.2009 klo 18:57:53 |
|
Saksalla on hyvät mahikse. Niil on kovat hyökkääjät ja maalivahti peli on kovaa joten ei Saksa ainakaan maaleja tule päästämään.
|
|
|
|
Daaku
Poissa
Suosikkijoukkue: foorumin suurhomo
|
|
Vastaus #58 : 05.06.2009 klo 19:16:05 |
|
Pakko sen verran muuttaa alkuperäistä veikkausta ja sanoa, että Espanja ei tule skaboja voittamaan. Italia yhä kovin voittajasuosikki mielestäni ja kakkosena Serbia, helvetin kova nippu jo pelkästään nimien perusteella. Ruotsilla myös hyvä joukkue ja kovia nimiä sekä tietenkin kotikisat, mutta en jaksa uskoa, että pystyy nousemaan lohkossaan Italian ja/tai Serbian edelle. Valko-Venäjällä yllätysvalmis joukkue, mutta muutamaa huippuyksilöä lukuunottamatta taso ei mielestäni riitä. Suomen lohkossa Espanja ja Englanti ovat ehkä vähän ennakoituja kokoonpanoja nimettömämpiä, Saksaltakin jäänyt pari tähteä pois. En usko, että tästä lohkosta löytyy kisojen voittajaa ellei se ole Suomi.
|
|
|
|
nubster
Poissa
|
|
Vastaus #59 : 07.06.2009 klo 19:57:40 |
|
Suomea kannustan ja toki toivon meidän voittoa, mutta Englanti sen taitaa viedä. Todella kova ja "kokenut" joukkue noinkin nuoreksi, lähes jokaisella avauksen miehellä paljon valjukokemusta.
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
|
Vastaus #60 : 07.06.2009 klo 23:04:34 |
|
Itse en usko Englannin voittoon ja perustelen sen seuraavalla: 1) On puhuttu Englannin kokemuksesta ja kuinka lähes jokainen on avauksen jätkä jne. Valioliigan kentillä on jälleen ollut pitkä kausi, joista jokaisella ko. joukkueessa olevalla se on näkynyt, enemmän tai vähemmän. Varsinkin Englannin kannalta hyökkäyksen ehkä tärkein kaksikko Villasta, Agbonlahor - Miller kuntokäyrä on osoittanut pahasti alaspäin kauden loppupuolella. Eikä ihmekään, ovathan he pelanneet lähes jokaisen Villan pelin kauden aikana, ja kun tunnetus MON:lla ei ollut varaa/munaa harrastaa rotaatiota tiukoissa pelirupeamissa on siinä osasyy, miksi Aston Villa lopulta hyytyi. Myös Muamba, Noble, Onuoha ja Richards nyt etunenässä ovat pelanneet pitkän kauden.
2) Maalivahtipeli. Joe Hart on nimetty joukkueen ykkösveskariksi. Hart pelasi Cityn kaikki pelit ennen kuin tammikuussa Given tuli ja vei nuorukaisen avauksen paikan. Siitä asti britti on lämmittänyt penkkiä eikä se voi olla näkymättä. Sanomattakin on selvää, että pelituntuma ei ole paras mahdollinen. Liekö tässä sitten Suomen iskunpaikka? Kakkos ja kolmosveskarit Lewis ja Loach ovat vielä raakileita ja tuskin saavat peliaikaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 klo 17:24:52 kirjoittanut Kepes »
|
|
|
|
|
Donisoni
Poissa
Suosikkijoukkue: Tanpere, Suami sekä RMA
|
|
Vastaus #61 : 08.06.2009 klo 15:49:43 |
|
Espanjaa veikkaan heidän nimivahvasta kokoonpanostaan johtuen. Diego Capel, Esteban Granero, Bojan jne.
|
|
|
|
Quillo
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 08.06.2009 klo 17:18:25 |
|
Suomi tietenkin Kurpitsan taktiikkakirjan voimalla Espanja hyvänä kakosena.
|
|
|
|
rob
Poissa
|
|
Vastaus #63 : 08.06.2009 klo 18:21:42 |
|
Jos jostain kumman syystä Suomi ei voita, toivon voittoa Italialle.
|
|
|
|
Hisingen
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 09.06.2009 klo 21:58:37 |
|
Unibetin kertoimia
Vinnare (1-2) Italien 3,75 1,90 Spanien 4,00 2,20 England 5,25 2,50 Tyskland 6,00 2,90 Serbien 7,00 3,50 Sverige 8,00 3,75 Vitryssland 25,00 10,00 Finland 30,00 12,00
|
|
|
|
Forza Lupi
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliiga, Ykkösliiga ja Liigacup
|
|
Vastaus #65 : 10.06.2009 klo 11:30:47 |
|
Italia tai Suomi
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #66 : 10.06.2009 klo 11:36:56 |
|
Voisko joku (taas) kertoa mulle, että mitä järkeä on veikata Suomea ja "uhota" sen voittoa, kun ei kuitenkaan oikeasti usko siihen? Viimeksi olen kuullut, että "siitä tulee hyvä fiilis", mutta nyt haluaisin kuulla, että miksi siitä tulee hyvä fiilis, ja onko kenties muita syitä? Tuleeko suden saaliiksi joutuvalle karibulle hyvä fiilis, kun se tyhmänä pistää vaaran uhatessa päänsä pensaaseen?
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #67 : 10.06.2009 klo 11:57:14 |
|
Voisko joku (taas) kertoa mulle, että mitä järkeä on veikata Suomea ja "uhota" sen voittoa, kun ei kuitenkaan oikeasti usko siihen? Viimeksi olen kuullut, että "siitä tulee hyvä fiilis", mutta nyt haluaisin kuulla, että miksi siitä tulee hyvä fiilis, ja onko kenties muita syitä? Tuleeko suden saaliiksi joutuvalle karibulle hyvä fiilis, kun se tyhmänä pistää vaaran uhatessa päänsä pensaaseen?
No minä ainakin uskon saatana. Loppuun asti mennään!
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
|
Vastaus #68 : 10.06.2009 klo 12:11:23 |
|
Paras voittaa yleensä, joten Espanja vie. Suomi pronssille.
|
|
|
|
Juventino
Poissa
|
|
Vastaus #69 : 10.06.2009 klo 12:12:42 |
|
italia Ja Juve loistavasti edustettuna
|
|
|
|
zorkie
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 10.06.2009 klo 12:20:03 |
|
Tulee jos saa jallitettua sutta niin että vetäsee päänsä pensaasta juuri ennen kuin susi saa huitaistua surmaniskun. Vähän sama idea. En kuitenkaan lähtisi Suomea veikkaamaan edes mitaleille.
|
|
|
|
Jype
Poissa
|
|
Vastaus #71 : 10.06.2009 klo 16:53:18 |
|
Ainahan sitä täytyy Suomen mahdollisuuksiin uskoa, mutta kyllä tuo lädien jengi vaikuttaisi aika kovalta...
|
|
|
|
SottoInter
Poissa
Suosikkijoukkue: Juventus, Italia & Catania
|
|
Vastaus #72 : 10.06.2009 klo 20:31:36 |
|
italia Ja Juve loistavasti edustettuna! Täsmälleen Italia voittaa loppuottelussa Espanjan 4-1 ja turnauksen parhaaksi pelaajaksi valitaan Giovinco!
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
|
Vastaus #73 : 11.06.2009 klo 00:19:55 |
|
Täsmälleen Italia voittaa loppuottelussa Espanjan 4-1 ja turnauksen parhaaksi pelaajaksi valitaan Giovinco! Väärin, aina yhtä sympaattinen Balotelli.
|
|
|
|
leikkaa tukkas aja partas
Poissa
Suosikkijoukkue: Hymistely ja itsensä viihdyttäminen
|
|
Vastaus #74 : 11.06.2009 klo 13:07:48 |
|
Italia varmaan voittaa.