olen se kaljupäinen "kendohinuri", tällä nimellä minua liene täällä kutsutaan. Voin sanoa että tällä on kiitettävästi niistäjiä jotka purkautuvat täällä kun ei pillua saa. Itse maajoukkuekarsinnoissa (jalkapalloa) pelanneena lähinnä olen huvittunut siitä miten kapeakatseista meininkiä täällä osa harrastaa. Mielestäni nämä niistäjät voivat laittaa oma futisbaarin pystyyn keskustaan, lupaan tulla sinne joka ikinen päivä ja ostaa bissen jos se on pystyssä yli vuoden. Tähän sopimukseen takuuksi haluan sen että siellä ei näytetä kun futista.
T: Kendohomojanari
Otolle ja Niklakselle näytti maistuvan
Vielä yksi raportoitava seikka:
SMJK:n välittämästä palautteesta viisastuneena Elmon "kalju kusipääomistaja" otti mikin käteen ja uskotteli yleisölle, ettei hän ole "kendojanari" ja vittuilemaan saa tulla jatkossa ihan vapaasti. Tähän puheenvuoroon vastattiin tietysti mieshuorasyytöksillä.
Kuten olen jo aiemmin kirjoitellut, niin meillä on sen verran massaa takana että saadaan kyllä ohjattua tuon kokoista baaria futisystävällisempään suuntaan keskittämällä tätä toimintaa sinne. Molemmat osapuolethan siitä hyötyvät. Mutta kritiikitöntä suhtautuminen ei ole ja SMJK:ta kyllä kuunnellaan tuolla. Harva baari tykittäisi Kun mietit -biisiä kahta iltaa putkeen
edit. Eilenhän joku palkattu DJ intoutui soittamaan tämän kaksi kertaa putkeenkin, kun porukka lauloi niin hyvin mukana!