FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 17:40:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Kirjoittaja Aihe: Vastaus Homerille lukitusta topicista koskien AC Oulua  (Luettu 4612 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jii

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 29.11.2006 klo 16:42:47

Kinkyhän tässä on uhannut lähteä. Ei kukaan muu.

Eikö Kinkyä lasketa?  :(
Spili

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #26 : 29.11.2006 klo 16:44:17

Kinkyhän tässä on uhannut lähteä. Ei kukaan muu.

No ei edes forumpakoon?
Game

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 29.11.2006 klo 16:47:23

No niin, aletaanpa palata taas vähitellen asiaan. Ylos Pallo
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #28 : 29.11.2006 klo 16:48:50

Kinkylle varaukseton tukeni  Ylos

Jo kolmannelle(?) AC Oulun ensi kauden kausiotsikolle   Alas
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #29 : 29.11.2006 klo 16:49:22

No ei edes forumpakoon?

Sehän on hänen henkilökohtainen päätöksensä, jos päättää lähteä. Minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä asiat todellakaan ole mustavalkoisia.

Moderaattorithan tuon lukituksen päättivät itsenäisesti. Itse laitoin vaan uuden kausitopicin ja kirjoitin siihen avauksen. Toiveenani oli, että keskustelu siirtyisi sinne, jossa ei ole Herkun avaaman topicin kaltaista järjetöntä inttämistä ja  jatkuvaa trollausta ja provoamista. INäille on aivan omat ketjunsa. Itseasiassa niitä on useampi kappale. Ihan hyvin tuo uusi ketjukin olisi voitu lukottaa. Nyt kävi näin.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 16:51:08 kirjoittanut Sakallio »
Obsy

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 29.11.2006 klo 16:54:09

Sinisilmät=FF2=Virallinen totuus? Lisää lehdistötiedotteita, mjatah11?!
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #31 : 29.11.2006 klo 16:55:28

Sinisilmät=FF2=Virallinen totuus? Lisää lehdistötiedotteita, mjatah11?!

Hyvä provo, mutta eiköhän tämä asia ole täällä jo keskusteltu.. Miikan kans saunaan mjitah11?!
Spili

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #32 : 29.11.2006 klo 16:57:58

Sehän on hänen henkilökohtainen päätöksensä, jos päättää lähteä. Minulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Eikä asiat todellakaan ole mustavalkoisia.

Lähinnä viittasin tuohon sinun "olen ilmeisesti sitten väärällä palstalla" -kommenttiisi, jonka ennakoin enteilevän forumpakoa.  :o
pu-nikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: jippo


Vastaus #33 : 29.11.2006 klo 16:58:44

Kinkylle varaukseton tukeni  Ylos

Jo kolmannelle(?) AC Oulun ensi kauden kausiotsikolle   Alas

Sama  Tuoppi Ylos.

Koko kausitopikkien arvo piilee mielestäni siinä, että sieltä voi löytää koko kauden tunnelmat ja keskustelut. Toisinaan puhutaan Juntusesta, joskus jostakin muuta. Tuohan on suorastaa historian vääristelyä ja peittelyä.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 17:02:01 kirjoittanut pu-nikki »
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #34 : 29.11.2006 klo 17:03:50

->Vielä sinitähtien(?) lapselliselle tavalle vaihtaa otsikoiden nimiä Alas

Edellisellä kerrallahan otsikko vaihdettiin vittuiluksi Kinkylle  ::)
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #35 : 29.11.2006 klo 17:05:32

Sama  Tuoppi Ylos.

Koko kausitopikkien arvo piilee mielestäni siinä, että sieltä voi löytää koko kauden tunnelmat ja keskustelut. Toisinaan puhutaan Juntusesta, joskus jostakin muuta. Tuohan on suorastaa historian vääristelyä ja peittelyä.

Viime vuonna ykkösen kausiotsikossa oli monta sivua väittelyä yllättäen samasta asiasta, keskustelun osapuolet olivat vaan toisenlaiset kuin nyt. Alkukesästä lueskelin nyttemmin kadonnutta topiccia läpi ja huomasin, että Juntusesta keskustellaan ja väitellään enemmän kuin joukkueen pelaajista. Jos joku pelaaja oli tulossa testiin sivuutettiin se parilla viestillä tyyliin "ei siitä ole mihinkään" tjsp. Suurin keskustelun aihe oli se, pitääkö kaikkien kannattaa samaa seuraa.. Nyt käydään keskustelua samasta asiasta mutta ihmiset miettivät asioita eri kannoilta.. Siinä mielessä olen siis täysin samaa mieltä siitä, että kausiotsikoista löytää ne kauden tunnelmat ja keskustelut.. Moni kirjoittaa tunteella ja silloin roiskuu. Tässä ei mielestäni ole mitään ongelmaa. Aikaahan topicin läpikahlaaminen vie vaan mitäs sitten..
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 17:07:14 kirjoittanut Vuoden Vaihde »
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #36 : 29.11.2006 klo 17:07:01

->Vielä sinitähtien(?) lapselliselle tavalle vaihtaa otsikoiden nimiä Alas

Tuon tänään lukitetun topicin otsikon on muuttanut itse Herkku tai sitten moderaattorit.

Samaa epäilen vanhemmasta topicista.

edit: Onpa taas off-topicia.

Ja jokainen meistä voi itse vaikuttaa keskusteluun jättämällä provot ja trollit huomiotta.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 17:10:32 kirjoittanut Sakallio »
Spili

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #37 : 29.11.2006 klo 17:11:11

Siinä mielessä olen siis täysin samaa mieltä siitä, että kausiotsikoista löytää ne kauden tunnelmat ja keskustelut.. Moni kirjoittaa tunteella ja silloin roiskuu. Tässä ei mielestäni ole mitään ongelmaa. Aikaahan topicin läpikahlaaminen vie vaan mitäs sitten..

Samaa mieltä. Menee todella off-topikiksi, mutta syksyisin on tullut lueskeltua oululaisseurojen kausitopikkeja ja muisteltua forumspämmeihin liittyviä tapahtumia. Tervareiden osalta se on tietty yleensä ollut kauden edetessä toivon vaihtumista epätoivoon ja sitä kautta syvään vitutukseen.  >:(
Bristol Rovers

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 29.11.2006 klo 17:32:46

Perse 1 - Helsinki 4 Ylos
LeeDixon

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 29.11.2006 klo 17:54:23

Ehdoton tuki Kinkylle Ylos
Sinisilmät voinevat moderoida omaa muniinpuhaltelu foorumiaan niinkuin parhaaksi näkevät.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #40 : 29.11.2006 klo 18:04:19

Vaadin että Homer tekee hyvitykseksi dokumentin kinkysta. 
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #41 : 29.11.2006 klo 19:38:00

Vaadin että Homer tekee hyvitykseksi dokumentin kinkysta. 

Vaadin Miika Juntusta mukaan tähän dokumenttiin  Ylos
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #42 : 29.11.2006 klo 19:46:42

"Joulu kinkyn ja Miigan kanssa"
Jorma Teräs

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 29.11.2006 klo 19:57:58

Taitaa olla tulossa K18-luokan dokkari nimestä päätellen?
LeeDixon

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 29.11.2006 klo 20:04:52

Minun käsitykseni hyvästä keskustelusta ei ole jatkuvaa trollausta eikä provoamista. Korjatkaa, jos olen väärässä. Jos olen väärässä teidän mielestä, olen ilmeisesti sitten väärällä palstalla.

Mitähän teidän sinitähtien paskanjauhaminen Tervarit ja Ääriliike Oulu ketjuissa on sitten ollut? Hyvää keskustelua?
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #45 : 29.11.2006 klo 20:30:12

Mitähän teidän sinitähtien paskanjauhaminen Tervarit ja Ääriliike Oulu ketjuissa on sitten ollut? Hyvää keskustelua?

Kuten Spili taisi todeta jossain vaiheessa Ääriliike-ketjussa, on turha vetää yksittäisen tai yksittäisen kirjoittajien kirjoituksista sitä johtopäätöstä, että he jollain tavalla edustaisivat Ääriliikettä/Sinitähtiä jollain keskustelupalstalla tai heidän mielipiteensä olisi joukon yhteinen mielipide.

Sama tilanne on tämän uuden kausiketjun kohdalla. Uuden kausiketjun avauksesta on Sinitähtien sisällä erilaisia mielipiteitä, kuten varmasti tiedät. Uuden kausitopicin avaus oli minun henkilökohtainen ratkaisu sen jälkeen, kun minulta sitä oli toivottu usean ihmisen taholta. Pahoittelen, jos se järkytti kovasti jo(i)takin.  :o

Turha siis yleistää ja vetää johtopäätöksiä yksittäisen nimimerkin kirjoituksista. Jokainen vastatkoon itse kirjoituksistaan.

Ja tietysti onhan tossa tuo nappula, jolla voi ilmoittaa viestin valvojille. Suosittelen sen käyttöä, jos jotkut viestit nyppivät. Toimii.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 20:41:01 kirjoittanut Sakallio »
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #46 : 29.11.2006 klo 20:31:15

Niin. En nyt jaksanut lukea tätä ketjua läpi, mutta on melkoisen mielenkiintoista, että Kinky saa trollata vapaasti TamU-otsikoita, mutta AC Oulun kohdalla tähän puututaan, kun oululaiset lähtevät enemmän mukaan. TamU:n kohdalla provot ovat vielä räikempiä kuin Oulun kohdalla kyseessä on monesti vaan toisenlaisen näkökulman esittämisestä suhteellisen asiallisesti.
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #47 : 29.11.2006 klo 21:45:33

Moderaattoreille sellainen pyyntö, että nuo ACO:n aiemmat kausikeskustelut voisi otsikoida uusiksi - otsikkoon olisi hyvä kirjoittaa jotain tyyliin "ACO 2007 - osa 1" jne. Ihan vain tulevaisuutta ja hakua varten varten.
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona


Vastaus #48 : 29.11.2006 klo 22:09:12

Miten Homer vastaa?
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c


Vastaus #49 : 30.11.2006 klo 06:04:34

Homer:
Vaadimme että tulet suorittamaan välittömästi selonteon motiiveistasi ja osallistut muutenkin kehityskeskusteluun käyttäjien kanssa. Ihmiset osoittavat selviä hermostumisen merkkejä toimintaanne kohtaan. Syitä on kaksi: miksi topic lukittiin ja missä viipyy kattavampi selonteko?
Moderaattorit ovat vastuussa muille käyttäjille. Tällainen hiljaisuus lähettää täysin vääriä signaaleja. Oletko ylpistynyt? ei kait näennäinen valta ole sokaissut sinua, et kai jälleen pyri pelailemaan kabinettipelejä. Ethän yritä jälleen harhaanjohtaa kanssakäyttäjiä?

Jos näin on, vaadin Homerin välitöntä erottamista moderaattorin tontilta. Luottamukseni on menetetty  Punainen

 
Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa