FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 12:57:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Vastaus Homerille lukitusta topicista koskien AC Oulua  (Luettu 4613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #50 : 30.11.2006 klo 08:16:07

Hieno analyysi ja yhteenveto kinkyltä.  Ylos
Kinkylle  Tuoppi  Homerille   Punainen Vaihto
Game

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 30.11.2006 klo 08:53:58

Topichan lukittiin sen takia, että sen lukitsemista pyydettiin, kun tuo uusi nyt sitten avattiin.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #52 : 30.11.2006 klo 10:54:40

Homer:
Vaadimme että tulet suorittamaan välittömästi selonteon motiiveistasi ja osallistut muutenkin kehityskeskusteluun käyttäjien kanssa. Ihmiset osoittavat selviä hermostumisen merkkejä toimintaanne kohtaan. Syitä on kaksi: miksi topic lukittiin ja missä viipyy kattavampi selonteko?
Moderaattorit ovat vastuussa muille käyttäjille. Tällainen hiljaisuus lähettää täysin vääriä signaaleja. Oletko ylpistynyt? ei kait näennäinen valta ole sokaissut sinua, et kai jälleen pyri pelailemaan kabinettipelejä. Ethän yritä jälleen harhaanjohtaa kanssakäyttäjiä?

Jos näin on, vaadin Homerin välitöntä erottamista moderaattorin tontilta. Luottamukseni on menetetty  Punainen

Jaha. Täällä on käyty keskustelua.

Ensinnäkin minä en lukinnut topiccia, vaan joku muu moderaattoreista, ilmeisesti Game? Moderaattorit voivat kirjoitella lukittuihin topicceihin vielä lukitsemisen jälkeenkin.

Toiseksi mulle on ihan sama ja kuten totesin, näin sivustaseuraajalle Miiga keskustelu on ollut osittain hauskaa seurattavaa, mutta jos keskustelu menee pelkäksi Miigaksi, niin ymmärsin hyvin AC Oulun kannattajien vaatimuksia hillitä hommaa, sillä välillä haluttaisiin keskustella muustakin.

Tiedän kyllä Kinky, että olet keskustellut muustakin kuin Miigasta, mutta toisaalta osa sinun Miiga-viesteistäsi on poistettu.

Kuten todettu, luovun mielelläni moderoinnista - hauskaahan tällainen on ollut kokeilla, mutta eiköhän tämä ole jo nähty.

Muutenkin tällaisen palstan moderointi hakee koko ajan linjaansa. Viime kädessä kirjoittajat itse määrittelevät moderointilinjan. Siksi kannattaa jatkossakin antaa moderaattoreille palautetta, jos moderointi on mielestänne epäonnistunut. Varmaan tilannekohtaisesti moderaattorit päättävät onko palautteella vaikutusta. Kun kyse on näin laajasta joukosta porukkaa, esiintyy hyvin monenlaisia mielipiteitä moderoinninkin suhteen.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 11:43:36 kirjoittanut Homer »
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #53 : 30.11.2006 klo 11:20:00

Topichan lukittiin sen takia, että sen lukitsemista pyydettiin, kun tuo uusi nyt sitten avattiin.
Typerää toimintaa oli tuon vanhan lukitseminen! Sittenhän tuo Miiga-RY  Vääntö siirtyy taas uuteen kausitopicciin, ja sitten se lukitaan taas ja tehdään uusi jne. jne. ELI antaa tuon vanhan olla auki ja kaikki vääntö sinne ja sitten uudessa käydään sitä asiallista vääntöä hommista. MInusta on täysin turhaa avat uutta TOPICCIA, KAHAKKA Kestää KINKYN sivallukset  Ylos :o
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #54 : 30.11.2006 klo 11:23:02

Eiköhän yhdistetä topicit. Miiga-keskustelua ei voi näemmä välttää niin kauan kuin Miiga häärää AC Oulun asioissa. Mitä mieltä uuden topicin aloittaja on asiasta tai muut "asianosaiset"?
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #55 : 30.11.2006 klo 11:23:34

Eiköhän yhdistetä topicit. Miiga-keskustelua ei voi näemmä välttää niin kauan kuin Miiga häärää AC Oulun asioissa. Mitä mieltä uuden topicin aloittaja on asiasta tai muut "asianosaiset"?
KAHAKKAlle IHAN SAMA. Koska kun lisätietoja OY vs. RY väännöstä tulee, niin ne kyllä kuuluu AC Ouluun sen verran selvästi ja vahvasti, etä varmasti vääntöä käydään myös Kausi-Topicissa. EHKä tuo uuden avaus on kuitenkin hyvä juttu, jää suurin osa paskasta taakse...
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 11:25:37 kirjoittanut misteri »
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #56 : 30.11.2006 klo 11:28:13

Ei mitään kantaa asioihin..voin kirjottaa vaikka pelaajajuttuja sakallion avaamaan ja miika-juttuja tuohon toiseen..voin kirjottaa kaikki samaan otsikkoon tai vaikka olla kirjottamatta yhtään mitään..tämä nyt on ihan älytöntä toimintaa..
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #57 : 30.11.2006 klo 11:30:01

Vaihtakaa Herkun avaaman AC-topicin nimeksi pelkkä Miiga-vääntö ja jatkossa kaikki siihen liittyvä siihen topiciin. Jalkapallokeskustelut sitten uudempaan AC-topiciin. Ehkä ne pari muutakin Miiga-ketjua voisi yhdistää  vanhempaan Oulu-ketjuun.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #58 : 30.11.2006 klo 11:31:22

Sanokaas muutkin mielipiteenne, niin voidaan tarvittaessa lukita tuo vanha kausitopicci uudestaan.

Kuten todettu, mullekin ihan sama, mutta kysyn nyt, olisiko järkeä yhdistää nuo kaksi topiccia? Ei tällaisella palstalla voi estää keskustelua Miigasta niin kauan kuin tilanne on auki. Sitäpaitsi asia kiinnostaa kaikkia.
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #59 : 30.11.2006 klo 11:44:08

Sen voin sanoa, että minua ei ainakaan kiinnosta kirjoittaa mitään kovinkaan pohdittua tekstiä topicciin, jossa trollataan ja provotaan puolin ja toisin. Kaikilla on toki vapaus kirjoitella ihan mitä haluavat Suomen lakien sisällä, mutta nyt on paikka pohtia mihin suuntaan palstan tyyliä halutaan viedä.

Itse olisin sillä kannalla, että noita kahta otsikkoa ei yhdistettäisi. Edelleen korostaisin, että kausitopic ei ole oikea paikka käydä keskustelua ry vs. Oy, Hape vs. Juntsa-keskustelua sillä niillä on omat ketjunsa. Kummallekin on itse asiassa omat ketjunsa. Itse haluan ainakin kausitopicissa keskustella joukkueesta ja sen tilanteesta enkä ex-managerin toilailuista.

Hapelle 100 000 euron palkankorotus

Kampman, Juntunen vai molemmat?

Kinky's tribute to Miiga Juntunen

Ja sellaista ehdotusta kannatan, joka taisi tulla esille tässäkin ketjussa, että oman suosikkijoukkueen topikkien moderointioikeudet pois moderaattoreilta. Eli esim. Game ei moderoisi AC Oulu-topiccia.

Ei mulla muuta.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 11:47:25 kirjoittanut Sakallio »
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #60 : 30.11.2006 klo 11:50:26

Ja sellaista ehdotusta kannatan, joka taisi tulla esille tässäkin ketjussa, että oman suosikkijoukkueen topikkien moderointioikeudet pois moderaattoreilta. Eli esim. Game ei moderoisi AC Oulu-topiccia.
Eiköhän tämä ole MODEn oma tehtävä, että EI lähde modeemaan paikkaan, missä mahdollisesti voi olla puolueellinen...
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #61 : 30.11.2006 klo 11:50:58


Ja sellaista ehdotusta kannatan, joka taisi tulla esille tässäkin ketjussa, että oman suosikkijoukkueen topikkien moderointioikeudet pois moderaattoreilta. Eli esim. Game ei moderoisi AC Oulu-topiccia.

Tällainen lienee mahdotonta järjestää softapohjalta, mutta tällainen voidaan toteuttaa luonnollisesti herrasmiessopimuksella.

Omasta puolestani pidättäydyn jatkossa moderoimasta Haka-otsikoita, paitsi jos niissä esiintyy laittomuuksia.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 11:52:18 kirjoittanut Homer »
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #62 : 30.11.2006 klo 11:51:48

Eiköhän tämä ole MODEn oma tehtävä, että EI lähde modeemaan paikkaan, missä mahdollisesti voi olla puolueellinen...

Kyllähän Game on moderoinut tähän asti AC Oulun-topicceja. Lukotti itse asiassa myös tuon Herkun topicin.
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #63 : 30.11.2006 klo 11:55:49

Kyllähän Game on moderoinut tähän asti AC Oulun-topicceja. Lukotti itse asiassa myös tuon Herkun topicin.

No nyt Gamen poissa ollessa voidaankin pistää kaikki Gamen syyksi  8) Noin muuten moderaattoreiden voisi antaa olla rauhassa myös muissa forumin ulkopuolisissa nettiyhteisöissä. Jos moderointilinja ei tyydytä, voi ite varmaan hakea moderaattoriksi ja kokemuksesta voin sanoa, että se on hyvin haastavaa ja rankkaa hommaa paljon pienemmässäkin mittakaavassa..
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #64 : 30.11.2006 klo 11:57:37

No nyt Gamen poissa ollessa voidaankin pistää kaikki Gamen syyksi  8) Noin muuten moderaattoreiden voisi antaa olla rauhassa myös muissa forumin ulkopuolisissa nettiyhteisöissä. Jos moderointilinja ei tyydytä, voi ite varmaan hakea moderaattoriksi ja kokemuksesta voin sanoa, että se on hyvin haastavaa ja rankkaa hommaa paljon pienemmässäkin mittakaavassa..
No  ei Gamen toiminnassa minun mielestäni ole ollut mitään ongelmaa... Ja minusta Kinkylllä on oikeus avautua ja laittaa  provojaan kausitopicciin, ne voi jättää lukematta. Mutta tuo edellisen topicin lukotus oli minusta selvä virhe, se vääntö seuraa kyllä perässä, ihan varmasti. Ja uusia topicceja saa aloittaa kuka tahansa, eiköhän se, tuleeko kyseiseen topicciin kirjoitusta vai ei, kerro siitä, onko topic tarpeellinen vai ei.
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #65 : 30.11.2006 klo 11:58:37

No nyt Gamen poissa ollessa voidaankin pistää kaikki Gamen syyksi

Sanoinko noin?

Ja olen ehdottanut FF2-osiossa, että otettaisiin uusia moderaattoreita. Minkäänlaista vastausta en ole saanut asiaan.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #66 : 30.11.2006 klo 12:00:09

No nyt Gamen poissa ollessa voidaankin pistää kaikki Gamen syyksi  8) Noin muuten moderaattoreiden voisi antaa olla rauhassa myös muissa forumin ulkopuolisissa nettiyhteisöissä. Jos moderointilinja ei tyydytä, voi ite varmaan hakea moderaattoriksi ja kokemuksesta voin sanoa, että se on hyvin haastavaa ja rankkaa hommaa paljon pienemmässäkin mittakaavassa..

Eihän tässä Gamea syytetä mistään. Pidin itsekin lukitsemista asiallisena kun sitä vaadittiin mm. kinkyn toimesta.

http://futisforum2.org/index.php/topic,5525.msg251498.html#msg251498

Korjasin vain täällä esitetyn väitteen, että minä olisin lukinnut topicin.

Mihinkäs viittaat tuolla "moderaattoreiden voisi antaa olla rauhassa myös forumin ulkopuolisissa nettiyhteisöissä."
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 12:02:05 kirjoittanut Homer »
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #67 : 30.11.2006 klo 12:03:47

Sanoinko noin?

Ja olen ehdottanut FF2-osiossa, että otettaisiin uusia moderaattoreita. Minkäänlaista vastausta en ole saanut asiaan.

Et sanonut, mutta minä tein johtopäätöksen ihan itse  ::)

Vastauksestasi päätellen porukka ilmeisesti noin yleisemmin haluaa tämän palstan olevan tyyliltään hieman anarkiaa muistuttava rönsyilevä palsta. Misterin edelliseen kirjoitukseen minun on helppo yhtyä.
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #68 : 30.11.2006 klo 12:04:33


Mihinkäs viittaat tuolla "moderaattoreiden voisi antaa olla rauhassa myös forumin ulkopuolisissa nettiyhteisöissä."

Yritin viitata mahdollisimman epämääräisesti ja haluan jättää tämän julkisen kommentoinnin tähän..
LeeDixon

Paikalla Paikalla


Vastaus #69 : 30.11.2006 klo 12:25:38

Pistetään AC Oulu + ja AC Oulu - ketjut. Toisessa voivat sinisilmät hehkuttaa "liigatason" vahvistuksiaan minkä ehtivät ja muut voivat naureskella toisessa. ;)
Game

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 30.11.2006 klo 12:42:18

Niin siis se lukittiin, koska ainakin Kinky ja Dickinson sitä pyysivät siinä. Ainahan sen voi avata ja muuttaa topicin nimen, vaikka "miigaväännöt". Eihän tuo nyt iso asia ole.
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #71 : 30.11.2006 klo 12:45:09

Ainahan sen voi avata ja muuttaa topicin nimen, vaikka "miigaväännöt". Eihän tuo nyt iso asia ole.

 Ylos
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #72 : 30.11.2006 klo 12:51:32

Niin siis se lukittiin, koska ainakin Kinky ja Dickinson sitä pyysivät siinä. Ainahan sen voi avata ja muuttaa topicin nimen, vaikka "miigaväännöt". Eihän tuo nyt iso asia ole.

Juuri näin. Avasin jo topicin sekä muutin otsikon.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #73 : 30.11.2006 klo 14:58:24

Yritin viitata mahdollisimman epämääräisesti ja haluan jättää tämän julkisen kommentoinnin tähän..
Onkos VV:tä kiusattu toisella foorumilla natsimoderoinnista  ;D ::)
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #74 : 30.11.2006 klo 15:19:54

Onkos VV:tä kiusattu toisella foorumilla natsimoderoinnista  ;D ::)

On kiusattu mutta jätän senkin kommentoinnin muualle  ::)

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa