FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 09:41:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Vastaus Homerille lukitusta topicista koskien AC Oulua  (Luettu 4611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brežnev Rinne


Vastaus #75 : 30.11.2006 klo 14:27:11

Hieno testamentti Homerille  ;D Ylos Koskettaa myös meitä jokaista ettei oikeuksiamme tallota Moderaattorien taholta liikaa.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #76 : 30.11.2006 klo 14:32:16

Hieno testamentti Homerille  ;D Ylos Koskettaa myös meitä jokaista ettei oikeuksiamme tallota Moderaattorien taholta liikaa.
  ::) Ylos

Joo - tän sitä saa, jos yrittää pitää avointa linjaa moderoinnissa tai moderoinnin perusteluissa.  >:( Mutta älkää nyt ottako tätä niin helvetin vakavasti.

Ideahan moderoinnissa on pyrkiä saamaan hyvä keskustelupalsta, joka ei täyty pelkästä spämmistä ja provoista.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 30.11.2006 klo 15:18:17

Ideahan moderoinnissa on pyrkiä saamaan hyvä keskustelupalsta, joka ei täyty pelkästä spämmistä ja provoista.

Näin. Eköhän asia ole aika loppuun käsitelty? Kinky takaisin palstoille ja mielenkiintoinen Taikalanne väittely saakoon uuden alun :)
Homerille ja muille modeille minulta noin yleisesti ottaen iso  Ylos
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #78 : 30.11.2006 klo 18:08:01

->Homerillekin varaukseton  Ylos

Tämän ketjun perusteella ongelma ei ole moderoinnissa, ainoastaan oululaisten herkkähipiäisyydessä  Alas
Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 30.11.2006 klo 19:01:54

Pistetään nyt tähänkin muutama sivu täyteen tätä Homer, kinky, taikalanne, natsimoderointi yms juttuja  Ylos  :-[
LeeDixon

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 30.11.2006 klo 19:33:10

Pistetään nyt tähänkin muutama sivu täyteen tätä Homer, kinky, taikalanne, natsimoderointi yms juttuja  Ylos  :-[

Pistäppä sinisilmä ne hyväksyttävät aiheet mistä ac ketjuissa voi ja saa keskustella.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool


Vastaus #81 : 30.11.2006 klo 20:08:58

Juntunen on pelle. Kaverilla sukset ristissä jokapaikassa..
Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 30.11.2006 klo 20:12:16

Pistäppä sinisilmä ne hyväksyttävät aiheet mistä ac ketjuissa voi ja saa keskustella.

sinisilmä?  :keskari: Jos et tiedä asioista niin älä oleta tietäväsi...

Minulle ei todellakaan ole väliä mitä kukainenkin kirjoittelee, mutta en tiedä onko järkeä spämmätä samoista asioista useaan ketjuun... Avataan toki lisää, jos se on joillekin tarpeen. Ainahan AC Oulu aiheista on kiva lukea oli ne sitten mitä tahansa
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 klo 21:51:49 kirjoittanut Superspur »
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 30.11.2006 klo 21:40:08

Jaha. Täällä on käyty keskustelua.

Ensinnäkin minä en lukinnut topiccia, vaan joku muu moderaattoreista, ilmeisesti Game? Moderaattorit voivat kirjoitella lukittuihin topicceihin vielä lukitsemisen jälkeenkin.

Juu, itse en koskaan väittänyt tai edes epäillyt että Homer olisi topicin lukkoon laittanut. Uuden otsikon jouduin tähän sen takia avaamaan, koska en voinut vastata lukkoon laitettuun viestiketjuun Homerin kommentointiin. Luotan kyllä Homeriin, eikä minulla Homeria mitään vastaan ole. Ainoastaan AC Oulun sinisilmien toiminta jurppii. Tulen jatkossakin kirjoittelemaan totuudesta AC Oulun viralliseen kausitopicciin, vaikka sanktioiden uhalla. Ylos
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #84 : 30.11.2006 klo 22:07:36

Juu, itse en koskaan väittänyt tai edes epäillyt että Homer olisi topicin lukkoon laittanut. Uuden otsikon jouduin tähän sen takia avaamaan, koska en voinut vastata lukkoon laitettuun viestiketjuun Homerin kommentointiin. Luotan kyllä Homeriin, eikä minulla Homeria mitään vastaan ole. Ainoastaan AC Oulun sinisilmien toiminta jurppii. Tulen jatkossakin kirjoittelemaan totuudesta AC Oulun viralliseen kausitopicciin, vaikka sanktioiden uhalla. Ylos

Puolestani saat kirjoitella mitä haluat. Asioiden uskominen tai muu sen sellainen höpötys on sitten ihan lukijoiden vastuulla..  Ylos
LeeDixon

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 01.12.2006 klo 08:16:51

sinisilmä?  :keskari: Jos et tiedä asioista niin älä oleta tietäväsi...


Heitä kendomies sentteriä, ok? ;D

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa