FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.08.2017 klo 20:18:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: UPA846-koodilla $10 alennus iHerbiin!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 76 [77]

Kirjoittaja Aihe: A-maajoukkueen yleisömäärät ja lipunmyynti  (Luettu 279244 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armin van Büüren

Vastaus #1900 : 12.06.2017 klo 12:02:57

taisipa joku ukrainalainen kävellä kasuaalisti tuoppi kädessäkin.

En oo Ukrainasta.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #1901 : 12.06.2017 klo 12:21:12

En oo Ukrainasta.

Lainaus
taisipa joku ukrainalainen kävellä kasuaalisti sisälle stadionille tuoppi kädessäkin.

Olikin suu vaahdossa kirjoittaessa jäänyt tärkeä informaatio jonnekkin matkanvarrelle aivoista sormiin, eli siis käveli tuoppi kädessä kohti sisäänkäyntiä meidän edelle. :) Ja oli ukrainan paita päällä, en usko että olit sinä. En tiedä miten kaverin kävi, kun ei ainakaan vastaan enää tullut takasin päin.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #1902 : 12.06.2017 klo 12:37:42

Oma veikkaus oli ehkä vajaa 8000 ja tonni enemmän ilmoitettiin. Mitään lipunlukijoita ei ollut ja sisään olisi voinut kävellä vaikka lounaslistaa näyttämällä. Ratinan puolelta pääsi kätevästi sisään ilman jonoja. Tämä siksi, että missään ei ollut ennakkotietoa porteista.

Kyllä mulle tuli ainkin sähköpostiin tietoa ottelujärjestelyistä, kun olin ostanut lipun ???

Jonottamatta pääsi mistä vaan, jos ei halunnut väkisin jonottaa.
pallojalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (ja se -K)

Vastaus #1903 : 12.06.2017 klo 14:46:12

Kyllä mulle tuli ainkin sähköpostiin tietoa ottelujärjestelyistä, kun olin ostanut lipun ???

Ok, hyvä homma. Minulle ei ainakaan tullut.
Mama

Poissa Poissa

Vastaus #1904 : 12.06.2017 klo 19:59:43

En tullut peliin nyt enkä lähitulevaisuudessa. Palloliiton täysin väärä politiikka kulminoituu mj:ssa. Niin kauan kuin nämä toistensa selän pesijät ovat vallassa, mitään edistystä ei tapahdu. Kaikki tuki pelaajille ja Rivelle muuten.

Kuulin, että moni muukin on lopettanut mj:een peleissä käynnin samasta syystä. Keskityn Veikkausliigaan, Ykköseen ja muihin sarjapeleihin.
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #1905 : 12.06.2017 klo 20:28:22

Mihis osoitteeseen muuten kannattaa kritiikkinsä lähettää? Sellainen taho, joka siis oikeasti haluaa sitä palautetta ja saattaisi ottaa siitä koppia tulevaa ajatellen, jos tarpeeksi moni samasta asiasta valittaa?
Mama

Poissa Poissa

Vastaus #1906 : 12.06.2017 klo 21:23:44

Mihis osoitteeseen muuten kannattaa kritiikkinsä lähettää? Sellainen taho, joka siis oikeasti haluaa sitä palautetta ja saattaisi ottaa siitä koppia tulevaa ajatellen, jos tarpeeksi moni samasta asiasta valittaa?

Onko täällä joskus tehty ohjelmajulistus Palloliiton uudistamiseksi? Olisi kyllä paljon ajatuksia aiheesta.
Jerome

Poissa Poissa

Vastaus #1907 : 13.06.2017 klo 15:14:42

Onko täällä joskus tehty ohjelmajulistus Palloliiton uudistamiseksi? Olisi kyllä paljon ajatuksia aiheesta.

Erittäin kannatettava idea Ylos
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat, PSG, HJK, Brønshøj, Brentford

Vastaus #1908 : 14.06.2017 klo 00:30:08

Täällä foorumilla on mm. topikki, jossa Palloliiton vt puheenjohtaja itse keskustelee juuri menossa olevasta Palloliiton uudistustyöstä.
Olet toki pahoin myöhässä uudistusprosessin näkökulmasta, mutta jos sinulla on ajatuksia, niin tuo ne toki esiin!
DiggerDaggerDog

Poissa Poissa

Vastaus #1909 : 27.07.2017 klo 15:35:34

Onko Turkki-peli jo loppuunmyyty?

Sivuja: 1 ... 76 [77]

Siirry: