FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.02.2025 klo 19:56:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 40 [41] 42 ... 67

Kirjoittaja Aihe: Joukkue EM-2012-karsinnoissa  (Luettu 105399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #1000 : 16.08.2010 klo 22:31:58

Kyllä Mehua ja Jalastoa voi maajoukkueessa kokeilla, mutta se nyt on selvää, että puskista tosipeleihin he eivät nouse.
abuuva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Palloliitto

Vastaus #1001 : 17.08.2010 klo 15:16:47

Mielestäni Suomella on näissä karsinnoissa kokonaisuudessaan yhtä hyvä joukkue kuin viime mm-karsinnoissa.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #1002 : 17.08.2010 klo 15:32:16

Hyvä että ovat saaneet jalkapallon potkimisesta itselleen ammatin, mutta kumpikaan Hetemaj ei vahvista Suomen A-maajoukkuetta.

Kumpikaan veljeksistä ei ole kovin kaukana A-maajoukkuepaikasta. Avaukseen on toki molemmilla matkaa (Perpalla vähemmän, Mehulla vähän enemmän), mutta kummallakaan ei ole kolmea-neljää jätkää enempää ukkoja edessä omalle pelipaikalle.

Jalaston testaamattomuus reenipeleissä vähän ihmetyttää, onhan janari pelannut kuitenkin melkein kaikki matsit alusta loppuun Norjan pääsarjassa. Ainiin, se pelaakin Allsvenskanin ulkopuolella niin eihän Disko-Stuta kiinnosta. Tuskin on koskaan edes kuullut kyseisestä pelaajasta.
Litti4ever

Poissa Poissa

Vastaus #1003 : 17.08.2010 klo 15:34:47

En kyllä itse vain käsitä että miten noin monet ovat valmiita korvaamaan Jari "Kuningas" Litmasen, Losalla, en vain kertakaikkiaan käsitä. Se myös harmittaa minua suunnattomasti, itse olen niin fanaattinen Litmas-fani, että laittaisin jo Litin periaatteesta kentälle. Nyt ei edes tarvitsisi laittaa periaatteesta, mutta te olette silti valmiita törkkäämään hänet sivuun. Onko teidän perustelunne ne, että Eremenko jr. onnistui harjoituspelissä ekat 10 minuuttia Belgiaa vastaan vai, se että jalkapalloilijan "parasta ikää" lähestyvä Losa on väläytellyt muutaman kerran Veikkausliigassa. Litmasen kohdalla tuntuu siltä kuin kaikki katsoisivat hänen ikäänsä ja päättäisivät, että eihän tuo voi enää pärjätä. Eikö kukaan tosissaan enää muista viimevuoden lopulla pelattua Saksa-Suomi ottelua, jossa Litti valittiin saksalaislehdessä ottelun parhaaksi pelaajaksi, enkä usko että vuodessa jalkapalloilija kovin paljoa alaspäin mene. Losa on ottanut veikkausliigassa 2 täysin turhaa punaista ja ohilaukauksia tajuton määrä. Mielestäni Litmanen on henkeen ja vereen joukkuepelaaja ja Eremenko pelaa ilmeisesti itselleen eikä joukkueelle tai siltä se ainakin näyttäisi. Litmanen on Suomen hyökkäyspelin sielu ja, kun puhutaan siitä ettei Jari ole 90 minuutin kunnossa niin se on täyttä bullshittiä johan hän on monta 90 minuttista pelannut. Pääseekö Litti sitten teidän kokoonpanoihinne kun hän on vetäissyt teille kuun taivaalta, eikö loistavat peliesitykset riitä. Uskon, että Suomi tarvitsee Littiä ja, että Litmasen johdolla me ollaan menossa kohti Puolan ja Ukrainan Em-kisoja!
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #1004 : 17.08.2010 klo 16:56:06

En kyllä itse vain käsitä että miten noin monet ovat valmiita korvaamaan Jari "Kuningas" Litmasen, Losalla, en vain kertakaikkiaan käsitä. Se myös harmittaa minua suunnattomasti, itse olen niin fanaattinen Litmas-fani, että laittaisin jo Litin periaatteesta kentälle.

Jaksoin tähän asti
Agüero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Oberneuland

Vastaus #1005 : 17.08.2010 klo 17:05:14

En kyllä itse vain käsitä että miten noin monet ovat valmiita korvaamaan Jari "Kuningas" Litmasen, Losalla, en vain kertakaikkiaan käsitä. Se myös harmittaa minua suunnattomasti, itse olen niin fanaattinen Litmas-fani, että laittaisin jo Litin periaatteesta kentälle. Nyt ei edes tarvitsisi laittaa periaatteesta, mutta te olette silti valmiita törkkäämään hänet sivuun. Onko teidän perustelunne ne, että Eremenko jr. onnistui harjoituspelissä ekat 10 minuuttia Belgiaa vastaan vai, se että jalkapalloilijan "parasta ikää" lähestyvä Losa on väläytellyt muutaman kerran Veikkausliigassa. Litmasen kohdalla tuntuu siltä kuin kaikki katsoisivat hänen ikäänsä ja päättäisivät, että eihän tuo voi enää pärjätä. Eikö kukaan tosissaan enää muista viimevuoden lopulla pelattua Saksa-Suomi ottelua, jossa Litti valittiin saksalaislehdessä ottelun parhaaksi pelaajaksi, enkä usko että vuodessa jalkapalloilija kovin paljoa alaspäin mene. Losa on ottanut veikkausliigassa 2 täysin turhaa punaista ja ohilaukauksia tajuton määrä. Mielestäni Litmanen on henkeen ja vereen joukkuepelaaja ja Eremenko pelaa ilmeisesti itselleen eikä joukkueelle tai siltä se ainakin näyttäisi. Litmanen on Suomen hyökkäyspelin sielu ja, kun puhutaan siitä ettei Jari ole 90 minuutin kunnossa niin se on täyttä bullshittiä johan hän on monta 90 minuttista pelannut. Pääseekö Litti sitten teidän kokoonpanoihinne kun hän on vetäissyt teille kuun taivaalta, eikö loistavat peliesitykset riitä. Uskon, että Suomi tarvitsee Littiä ja, että Litmasen johdolla me ollaan menossa kohti Puolan ja Ukrainan Em-kisoja!
Tasatilanteessa tai Suomen ollessa johdossa on mielestäni optimaalinen tilanne, että Losa ja Litti pelaavat molemmat tämänhetkisessä fyysisessä kunnossa ollessaan maksimissaan vajaan puoliajan, kun se on tämän hetken molempien fysiikat huomioonottaen aivan maksimi kansainvälisen tason kunnonriittävyys-odotusarvo molemmille tällä hetkellä.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1006 : 17.08.2010 klo 17:05:30

Litmasen johdolla me ollaan menossa kohti Puolan ja Ukrainan Em-kisoja!
Hyvää hihhulointia, oikein hyvää hihulointia. Tuo viimeinen lause vaan syö uskottavuutta kirjoittajalta.
reko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1007 : 17.08.2010 klo 17:30:58

Hyvää hihhulointia, oikein hyvää hihulointia.

Repesin totaalisesti :) Callit, sä alat pehmetä.
Litti4ever

Poissa Poissa

Vastaus #1008 : 17.08.2010 klo 18:54:05

Tasatilanteessa tai Suomen ollessa johdossa on mielestäni optimaalinen tilanne, että Losa ja Litti pelaavat molemmat tämänhetkisessä fyysisessä kunnossa ollessaan maksimissaan vajaan puoliajan, kun se on tämän hetken molempien fysiikat huomioonottaen aivan maksimi kansainvälisen tason kunnonriittävyys-odotusarvo molemmille tällä hetkellä.

Fyysisestä kunnostahan se ei ole ainakaan Litmasen kohdalla kiinni vaan siitä, miten paikat kestävät..
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1009 : 17.08.2010 klo 21:01:37

Fyysisestä kunnostahan se ei ole ainakaan Litmasen kohdalla kiinni
Jonain päivänä olet itse 40-vuotias. Silloin et päästä enää tuollaisia aivopieruja. Voit ihan vapaasti hekumoida milloilla ja otteylla, 40-vuotias on jo menettänyt suuren osan fyysisestä suorituskyvystään.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #1010 : 17.08.2010 klo 21:51:39

Jonain päivänä olet itse 40-vuotias. Silloin et päästä enää tuollaisia aivopieruja. Voit ihan vapaasti hekumoida milloilla ja otteylla, 40-vuotias on jo menettänyt suuren osan fyysisestä suorituskyvystään.
Täyttä totta, mutta täytyy kyllä ihmetellä miten, Callit, jaksat yhä vääntää saman kaverin kanssa. Itselle ainakin tullut selväksi, että kaveri jatkaa inttämistä todennäköisesti niin kauan kun Jari uraansa jatkaa. Mitään taipumisen merkkejä ei ole nähtävissä. Antaa pojan pitää pilvilinnaansa elossa, kun kerran on sitä mieltä, että Litmanen Suomen EM-kisoihin johdattaa.

Fakta kuitenkin on, että Jari on Suomen kaikkien aikojen paras ja oma suosikkini kautta aikojen, mutta sen yhden ja ainoankin kuninkaan ura loppuu aikanaan.
Kratos

Poissa Poissa

Vastaus #1011 : 17.08.2010 klo 21:54:15

Täyttä totta, mutta täytyy kyllä ihmetellä miten, Callit, jaksat yhä vääntää saman kaverin kanssa. Itselle ainakin tullut selväksi, että kaveri jatkaa inttämistä todennäköisesti niin kauan kun Jari uraansa jatkaa. Mitään taipumisen merkkejä ei ole nähtävissä. Antaa pojan pitää pilvilinnaansa elossa, kun kerran on sitä mieltä, että Litmanen Suomen EM-kisoihin johdattaa.

Fakta kuitenkin on, että Jari on Suomen kaikkien aikojen paras ja oma suosikkini kautta aikojen, mutta sen yhden ja ainoankin kuninkaan ura loppuu aikanaan.

No kai se nyt jaksaa, kun Suomen kisoihin pääsy on tästä kiinni.
Los Galacticos

Poissa Poissa

Vastaus #1012 : 17.08.2010 klo 22:30:47

Eiköhän tällä foorumilla varmaan 95/100 ole sitä mieltä, että Litmanen on nykyään super-sub. Vaihdosta tuomaan pelintekovoimaa, jos Suomi on tappiolla tai muuten vaan paskat housussa. Lisäksi pikkumaita vastaan hyvä avaamaan sumppuja. Toki ei muuten 90 minuutin mies vakioavauksessa. Vuosia on vain mittarissa liikaa ja ne alkaa näkyä jo jonkin verran Veikkausliigassakin. Tuon ikäisellä ukolla 2-3 vuotta on pirun pitkä aika. Ja olen pro- Litti, mutta tosiasioita on vain tunnustettava.

PS: Vituttaa jonkin verran, kun kaikkien aikojen futisikonimme topic on täynnä tuota juupas/eipäs- lässytystä/spämmiä mihin ei ole tullut enää pitkään aikaan mitään uutta.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 klo 22:32:59 kirjoittanut Los Galacticos »
Ismo Laitela #11

Poissa Poissa

Vastaus #1013 : 18.08.2010 klo 01:24:51

Belgiaa vastaan saatiin hyvä tulos, mutta pelillisesti ottelu oli hieman sekava. Ottelun alussa Suomen hyökkäyspeli oli rohkeaa ja aktiivista. Erityisesti Losa ja Roni Porokara löysivät ensimmäisen 20 minuutin aikana hyvän yhteyden. Ronin liikkeet topparin ja laitapuolustajan väliin olivat hyvin ajoitettuja ja Losa löysi hänet muutamaan otteeseen taitavilla diagonaalisyötöillään hienosti. Suomen paras pelaaja EM-karsinnan kenraaliharjoituksessa ensimmäisellä jaksolla oli selvästi R. Eremenko jonka pelirohkeus, piilotetut syötöt, pelin rytmittäminen, oivallukset ja puolenvaihdot olivat upeaa seurattavaa. Hänen siirryttyään vaihtoon ensimmäisen jakson jälkeen, Suomen peli sekosi täysin. Tulevissa karsinnoissa Roman on tärkein pelaaja Suomelle ja, jos hän on pois, tulee olemaan vaikeaa.

Belgiaa vastaan itselleni suurin pettymys oli Sparv. Hänelle tuli huomattavasti eniten harhasyöttöjä suomalaispelaajista ja myös helppoja pallonmenetyksiä. Aiemmissa otteluissa hän on ollut kuitenkin hyvä!

Teemu Tainio on valtavan kaukana entisestä tasostaan. Ja ero Romanin on todella suuri. Tällä hetkellä hän ei mahdu avaukseen, mutta toivottavasti hän löytää seuran, jossa saa pelata eikä kärsisi niin paljon loukkaantumisista niin paluu omalle hyvälle tasolle on mahdollista!

Väyrynen on Suomen taitavimpia pelaajia ja joutui kenraalissa pelaamaan linkkinä, jota hän ei vaan osaa pelata. Keskikentän pohjalla Roman vieressä hänestä olisi kyllä paljon apua. Hän on edelleen erittäin hyvä pelaaja, ei kymppipaikalle vaan nimenomaan kutospaikalle.

Kärjessä ei karsintoihin lähdettäessä ole vaihtoehtoja hirveästi, joten Forssell saa piikissä aloittaa.

Alakerrassa Otto pitää paikkansa ja Hyypiän rinnalla keskuspuolustuksessa pelannee Mako, Peetun ja Niken vallatessa laitapuolustajan paikat.

Oma toiveavaus käytettävissä olevalla materiaalilla karsinnoissa olisi 4-5-1 -systeemissä:

Forssell
 Porokara     Litti (Losa)     Losa (Kappe)

Roman   Väykkä

Moisander Hyypiä Mako  Peetu

Otto  

Jos ja, kun Litti ei avauksessa tule pelaamaan niin Losa 10-paikalle ja Kappe tai Tintti tai Kolkka laitaan. Hakolan oon nähnyt pelaavan viimeksi 21-vuotiaiden maajoukkueessa, jossa pelasi todella hyvin, mutta muuten otanta on niin pieni niin vaikea sanoa miten hän pärjäisi laidalla tärkeissä EM-karsintapeleissä. Tekniikkaa ainakin riittää.

Puolustukseen on variaatioita (mm. Lampi, Portin, Toivio, Lyyski) ja keskikentälle Tainio, Mako, Sparv jne. Ainut mihin ei ole vuosiin löytynyt oikein ketään hyvässä vireessä olevaa kansainvälisen tason pelaajaa on keskushyökkääjän paikalle (Forssell toki aikanaan sitä ehdottomasti oli!). Mv-tilanne ei nyt niin huono ole. Turkulaistaustaiset nuoret kyvyt Lehtovaara ja Hradecky ovat erittäin hyviä ja myös liigasta löytyy mm. Korhonen ja Hollannista Mäenpää korvaajiksi, jos Otto loukkaantuu. Tietenkin Enckelman on pelituntumaa Skotlannissa saadessaan mitat täyttävä korvaaja tolppien väliin.

« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 klo 01:39:54 kirjoittanut Ismo Laitela #11 »
Litti4ever

Poissa Poissa

Vastaus #1014 : 18.08.2010 klo 14:46:10

40-vuotias ei ole menettänyt suurinta osaa suorituskyvystään, vaan pienen osan siitä. Esimerkkinä pyöräilijä Lance Armstrong, joka on Kuninkaan ikäinen ja silti pärjää ihan hyvin huippu pyöräilyssä. PS. pitäiskö tuosta Litmasen peluuttamisesta tehdä joku äänestys tänne forumille, että saataisiin siihen jonkinlainen selvyys?

Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1015 : 18.08.2010 klo 15:18:18

40-vuotias ei ole menettänyt suurinta osaa suorituskyvystään, vaan pienen osan siitä.
Kukaan ei ole puhunut suurimmasta osasta.

Lainaus
Esimerkkinä pyöräilijä Lance Armstrong, joka on Kuninkaan ikäinen ja silti pärjää ihan hyvin huippu pyöräilyssä.
Taatusti aina kaurapuurolla ja mustikkasopalla kulkenut Lance Armstrong otti viimeisen Tour de France voittonsa 2005. Toki hienoa, että saatiin uusi nimi Otteyn ja Millan rinnalle. Ja olihan se ikälopulta näyttänyt mehikaanikin jo esillä. Na, und?
Lainaus
PS. pitäiskö tuosta Litmasen peluuttamisesta tehdä joku äänestys tänne forumille, että saataisiin siihen jonkinlainen selvyys?
Tee ihmeessä. Saadaan virallinen hihhuliprosentti. Itse muuten näin Litin avauspelaajana vielä viime karsintojen lopussakin. Nyt en sitä enää avaukseen laittaisi. Siis just nyt, tilannehan voi muuttua. Tämä kaikki kertoo surullista kieltä Huuhkajien tasosta, ei Litin taikuudesta tai vanhenemattomuudesta.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #1016 : 18.08.2010 klo 15:23:05

KItse muuten näin Litin avauspelaajana vielä viime karsintojen lopussakin.

Jukoliste, Callithan se on täällä ollut se pahin terroristi! Juuri nämä Litti avaukseen -hihhulithan ovat Suomen jalkapallon edistyksen esteenä.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #1017 : 18.08.2010 klo 15:23:48

Nyt en sitä enää avaukseen laittaisi. Siis just nyt, tilannehan voi muuttua.

Mielenkiinnosta: millä perusteilla olet tehnyt tämän arvion? Ilmeisesti Losaa ajattelit tilalle vai? Kuinka monta Veikkausliigapeliä olet nähnyt Losalta ja Litiltä? Vai perustuuko arvio ainoastaan Belgia-peliin, vai ei siihenkään?
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1018 : 18.08.2010 klo 15:44:27

Jukoliste, Callithan se on täällä ollut se pahin terroristi! Juuri nämä Litti avaukseen -hihhulithan ovat Suomen jalkapallon edistyksen esteenä.
Eipäs edes yritetä... Eri uskonnoissahan on erilaisia lahkoja, hurmoshenkeä ja oppiriitoja. Itse en edes laske näitä "Litti avaukseen" tyyppejä hihhuleiksi, silloinhan laskisin itsenikin sellaiseksi. Sen sijaan hihhulin kirjoihin pääsee näillä "Litti pärjää fysiikkansa puolesta...", "Litti johdattaa meidät Alpeille/Afrikkaan" jutuilla.

SirLoser taas provoili näin:
Lainaus
Mielenkiinnosta: millä perusteilla olet tehnyt tämän arvion? Ilmeisesti Losaa ajattelit tilalle vai? Kuinka monta Veikkausliigapeliä olet nähnyt Losalta ja Litiltä? Vai perustuuko arvio ainoastaan Belgia-peliin, vai ei siihenkään?
Losaa ennen kaikkea, mutta ehkä myös keskikentän kokonaisuutta, johon esim. Väyrynen ja jostain työnantajan löytävä Tainio kuuluisi. En edes ajattele lähteä keskustelemaan siitä onko Jaron tähtipelaaja pelannut kokonaisuutena paremmin kuin putoajajengin pelintekijä. Huonot pelikaverit mainittu, eiks niin? Littihän on nyt viime aikoina päässyt ihan tehoillekin, mikä on aina hienoa.

Huomaatteko muuten kuinka herkkä asia tämä tuntuu olevan? Esitän mielipiteen, joka eilisen kirjoituksen mukaan on 95%:n enemmistön mielipide. Nyt kun itse totean olevani samaa mieltä, ja vieläpä sillä huomautuksella, että "just nyt", niin johan ollaan tivaamassa kantani akateemisuutta. Nimeämättä SirLoseria hihhuliksi totean vain, että uskontojen piirissä on aina vainottu väärinuskojia, kerettiläisiä.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #1019 : 18.08.2010 klo 15:53:22

SirLoser taas provoili näin:

MVNT? En todellakaan provoillut, ja erikseen vielä mainitsin, että ihan mielenkiinnosta kysyn arvion perusteita.

En edes ajattele lähteä keskustelemaan siitä onko Jaron tähtipelaaja pelannut kokonaisuutena paremmin kuin putoajajengin pelintekijä.

En minäkään, kun en ole kummankaan joukkueen pelejä nähnyt muistaakseni yhtään kokonaista ottelua. En siis itse osaa arviota tehdä. En siis osaa sanoa, kumman pitäisi olla avauksessa maajoukkueessa, vai pitäisikö kummankaan.

Huonot pelikaverit mainittu, eiks niin? Littihän on nyt viime aikoina päässyt ihan tehoillekin, mikä on aina hienoa.

Mitähän tämä nyt tarkoittaa?

Huomaatteko muuten kuinka herkkä asia tämä tuntuu olevan?

Itse tunnut olevan herkällä päällä, kun mielestäni täysin asialliseen kysymykseen vastaat näin.

Nimeämättä SirLoseria hihhuliksi totean vain, että uskontojen piirissä on aina vainottu väärinuskojia, kerettiläisiä.

Just.
Litti4ever

Poissa Poissa

Vastaus #1020 : 18.08.2010 klo 16:21:05

Juuri nämä Litti avaukseen -hihhulithan ovat Suomen jalkapallon edistyksen esteenä.

Miten se voi olla edistyksen esteenä, jos laitetaan kentälle Suomen maajoukkueen edelleenkin parhaimmistoon kuuluvan Jari Litmasen? Suomella ei ole vain tällä hetkellä hyviä nuoria pelaajia jotka voisivat sivuttaa vanhat, jos halutaan Em-kisoihin. Kuten Hyypiän-blogissakin sanottiin, että joukkuetta ei tarvitse nuorentaa päivässä eikä kahdessa. Olen sitä mieltä, että parhaat pelaa ja siinä tapauksessa Litti on avauksessa joka ainoassa tärkeässä karsinta matsissa  ja minulle on ihan sama minkä ikäisiä kentällä on kuhan menee hyvin!
Jörö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue

Vastaus #1021 : 18.08.2010 klo 16:26:38

Olen sitä mieltä, että parhaat pelaa ja siinä tapauksessa Litti on avauksessa joka ainoassa tärkeässä karsinta matsissa  ja minulle on ihan sama minkä ikäisiä kentällä on kuhan menee hyvin!

Ikä on vain numero -kortti mainittu. Hyvä!
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #1022 : 18.08.2010 klo 17:10:26

Ei tuohon Litmasen rooliin varmaan kasva ikinä saman tasoista pelaajaa Suomesta. Nyt onkin ajateltava pelin monipuolistamista, ja koko keskikentän roolitusta. Taustalla Romasta on kehittymässä ehdottomasti kansainvälisen tason keskikenttäpelaaja, joten täytyykö kentällä edes olla Litmasen tyylistä puhdasta hyökkäävää keskikenttäpelaajaa? Väyrynen ja Tainio pystyvät myös rakentamaan peliä, ja onhan kentälle vielä heittää tarvittaessa hyväkuntoista Losaa.

Itse siis vieroksun ajatusta, jossa Litmanen pitäisi korvata yksi yhteen jonkun pelaajan kanssa. Puhtaasti Litmasen totutussa roolissa hän on edelleen Suomen paras pelaaja kyseiselle pelipaikalle, mielestäni tärkeämpi kysymys onkin onko Suomi parempi eritavalla roolitetulla keskikentällä.
Master JL

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus

Vastaus #1023 : 18.08.2010 klo 20:28:58

Kai tää nyt tulee oikeesee topikkii, eli ku oon hommaamassa lippuja tuohon Suomi-Unkari peliin ja haluaisin istumaan sinne kaarteeseen/päätyyn missä tämä "suomen fanikatsomo" sijaitsee, niin mitkä paikat kyseessä siis on ? E/F katsomo ? Ja pääseekö sinne vaikka ei kuuluisi tuohon SMJK:hon ?

En tuonne A/D turistikatsomoon viitsi mennä.. Jos joku siis tietäisi sanoa mitkä on parhaat paikat päästä möykkäämään  ?
STRIKER

Poissa Poissa

Vastaus #1024 : 18.08.2010 klo 20:33:36

Kai tää nyt tulee oikeesee topikkii, eli ku oon hommaamassa lippuja tuohon Suomi-Unkari peliin ja haluaisin istumaan sinne kaarteeseen/päätyyn missä tämä "suomen fanikatsomo" sijaitsee, niin mitkä paikat kyseessä siis on ? E/F katsomo ? Ja pääseekö sinne vaikka ei kuuluisi tuohon SMJK:hon ?

En tuonne A/D turistikatsomoon viitsi mennä.. Jos joku siis tietäisi sanoa mitkä on parhaat paikat päästä möykkäämään  ?
Kaikki on tervetulleita istumaan E 52 katsomoon, joka muistaakseni on se "suomen fanikatsomo".

Sivuja: 1 ... 40 [41] 42 ... 67

Siirry: