FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.02.2025 klo 06:57:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 67

Kirjoittaja Aihe: Joukkue EM-2012-karsinnoissa  (Luettu 105404 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #900 : 30.07.2010 klo 22:57:33

Pukki laidalla (ja avauksessa) kaipaa vähän perustelua
tsapah

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Sudet

Vastaus #901 : 30.07.2010 klo 22:59:56

Pukki laidalla (ja avauksessa) kaipaa vähän perustelua
Pukki kehittyy huippulaituriksi täs parin vuoden sisällä. Johansson sitte varamiehenä ja tulee Pukin tilalle siinä ~60-70 minuutin kohdalla.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #902 : 30.07.2010 klo 23:01:48

Veli Lampikin ilmeisesti kehittyy Sveitsin divaritasosta vahvaksi Bundesliigatason pelaajaksi, kun kerran Peetun edelle menee. Käytännössä sama toki Mehun ja Kallion kanssa.
pablo arpa

Poissa Poissa

Vastaus #903 : 30.07.2010 klo 23:56:53

Pukki kehittyy huippulaituriksi täs parin vuoden sisällä. Johansson sitte varamiehenä ja tulee Pukin tilalle siinä ~60-70 minuutin kohdalla.

Tässä on jotain mätää.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #904 : 01.08.2010 klo 19:58:48

1. Karsinnat on silloin jo ohi.
2. Millä se kehittyy, kun ei pelaa?
tsapah

Poissa Poissa

Vastaus #905 : 01.08.2010 klo 20:07:44

1. Karsinnat on silloin jo ohi.
2. Millä se kehittyy, kun ei pelaa?

Ohops, oon aiva kattonu että Joukkue EM-2012-kisoissa

Voe, Voe!
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #906 : 01.08.2010 klo 20:14:39

Ohops, oon aiva kattonu että Joukkue EM-2012-kisoissa

Voe, Voe!
Ja...? Luuletko Suomen pelaavan niissä kisoissa, mjitääh? Suomen osalta teoreetisetkin mahdollisuudet lienevät ohi vain hieman yli vuoden kuluttua. Kohti katastrofia mennään, mutta eihän niin saa sanoa.
Jugeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Man Utd

Vastaus #907 : 01.08.2010 klo 20:26:24

En jaksanut katella onko aiheesta omaa topiccia, joten kysäsen täällä..Mitäs mieltä porukka olisi noista veikkausliigan ulkomaalaisista? Löytyiskö sieltä mahdollisesti miehiä rinkiin, siis olettaen että kansalaisuuden saisivat. Eikös Lahden Rafu ainakin joskus sanonut olleensa kiinnostunut ajatuksesta? Esim. HJK:n Rafinha rotaatio pakiksi jos Pasanen ei jaksa ym? Wusu? Bah? Jarosta Zeze? Vai onko aiheesta edes turha puhua?
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 klo 20:38:30 kirjoittanut Jugeli »
tsapah

Poissa Poissa

Vastaus #908 : 01.08.2010 klo 20:45:53

Ja...? Luuletko Suomen pelaavan niissä kisoissa, mjitääh? Suomen osalta teoreetisetkin mahdollisuudet lienevät ohi vain hieman yli vuoden kuluttua. Kohti katastrofia mennään, mutta eihän niin saa sanoa.
Luulen, ei ne ainakaa tuolla sun itkemisellä sinne kisoihin pääsee..
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #909 : 01.08.2010 klo 21:40:29

En jaksanut katella onko aiheesta omaa topiccia, joten kysäsen täällä..Mitäs mieltä porukka olisi noista veikkausliigan ulkomaalaisista? Löytyiskö sieltä mahdollisesti miehiä rinkiin, siis olettaen että kansalaisuuden saisivat. Eikös Lahden Rafu ainakin joskus sanonut olleensa kiinnostunut ajatuksesta? Esim. HJK:n Rafinha rotaatio pakiksi jos Pasanen ei jaksa ym? Wusu? Bah? Jarosta Zeze? Vai onko aiheesta edes turha puhua?

Qatarilla nämä. Toisekseen Zeze on jo pelannut 20 maaottelua, Bahkin kahdeksan. Rafael on jo 31-vuotias. Palataan asiaan jos pelaajalla on oikeat siteet Suomeen eikä vain puolta Veikkausliigakautta pelattuna. Lisäksi miehen pitäisi olla todellinen vahvistus, ringin leventäjiä liiga on täynnä muutenkin.
Mr. Brownstone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SAPA

Vastaus #910 : 01.08.2010 klo 22:10:53

Onhan se epätodennäköistä, mutta mahdollista kuitenkin. Ja tuloksen tavoittelustahan jalkapallossa(kin) pitäisi olla kyse, eikä mistään karsiutumisen ennustamisesta "minähän sanoin".

Mutta Pukin tilanteesta olen samaa mieltä.
1x2

Poissa Poissa

Vastaus #911 : 01.08.2010 klo 22:17:33

Callitilla on paljon asiallista kritiikkiä, mutta juuri tuo tietty "mitä minä sanoin" asenne lienee se miksi jotkut reagoivat negatiivisesti kommentteihin. Tästä varmaa sitten jää tunne ettei täällä saa mitään kritiikkiä esittää ilman että tulee täyslaidallinen hihhuleilta.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 klo 22:20:41 kirjoittanut 1x2 »
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #912 : 01.08.2010 klo 22:21:17

Onhan se epätodennäköistä, mutta mahdollista kuitenkin. Ja tuloksen tavoittelustahan jalkapallossa(kin) pitäisi olla kyse, eikä mistään karsiutumisen ennustamisesta "minähän sanoin".
Juuri siksi sanonkin sen etukäteen, ettei syytettäisi jälkiviisaudesta. Jos se erittäin epätodennäköinen vaihtoehto toteutuu, iloitsen kisapaikasta ja myönnän olevani hämmästynyt. Pointti on siinä, että näillä haihatteluilla menestys karkaa aina vain kauemmaksi. Nyt on kulunut yli vuosi siitä, kun jästipäisimmänkin optimistin olisi luullut heräävän, mutta mitään merkittävää ei ole tapahtunut.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #913 : 01.08.2010 klo 22:27:35

Callitilla on paljon asiallista kritiikkiä, mutta juuri tuo tietty "mitä minä sanoin" asenne lienee se miksi jotkut reagoivat negatiivisesti kommentteihin.
Tämä taas kumpuaa siitä, että totuus satuttaa niin perkuleesti. Olen joskus toki viitannut siihen, että jokin asia, kuten Huuhkajien alamäki, joka on ihan kohta alennustila, oli kaikkien silmät auki kulkeneitten ennakoitavissa, mutten ole varsinaisesti tehnyt numeroa siitä, että juuri minä sanoin sen. Eli en myönnä asennoituvani asioihin "mitä minä sanoin" meiningillä, koska se ei ole pointtini. Enemmänkin on sellaista turhautunutta "joko nyt prrkle uskotaan" (ja ryhdytään hommiin) ajatusta. Omia erehtymisiäni myönnän mielelläni. 
Agüero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Oberneuland

Vastaus #914 : 01.08.2010 klo 22:32:50

Tämä taas kumpuaa siitä, että totuus satuttaa niin perkuleesti. Olen joskus toki viitannut siihen, että jokin asia, kuten Huuhkajien alamäki, joka on ihan kohta alennustila, oli kaikkien silmät auki kulkeneitten ennakoitavissa, mutten ole varsinaisesti tehnyt numeroa siitä, että juuri minä sanoin sen. Eli en myönnä asennoituvani asioihin "mitä minä sanoin" meiningillä, koska se ei ole pointtini. Enemmänkin on sellaista turhautunutta "joko nyt prrkle uskotaan" (ja ryhdytään hommiin) ajatusta. Omia erehtymisiäni myönnän mielelläni.  
Sun viesteistä sekottuu mun päässä termien "varmasti" ja lähes varmasti merkitys, että onko Suomen kisapaikan todennäköisyys yksien karsintojen osalta sun mielestä lähempänä 2% vai 20%?
Kysyn tätä, koska tiedän itse tasan tarkkaan paljonko se on.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 klo 22:35:55 kirjoittanut Agüero »
Nice10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF

Vastaus #915 : 02.08.2010 klo 00:17:12

Lahden Rafaelilla kisoihin :D Ylos
pexx

Poissa Poissa

Vastaus #916 : 02.08.2010 klo 00:26:35

Forssell

Porokara       Eremenko Jr.       Pukki

Roman E.      Hetemaj M.

Moisander   Hyypiä     Kallio       Lampi

Fredrikson

Mitä vittua osastoon nämä.
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #917 : 02.08.2010 klo 01:09:04

Smaa kyllä mutta pitäydyn edelleen kannassani että jos huippukuntoiselle Adrianolle olisi aikanaan se passi heltynyt olisi Suomi ne yhdet nippanappa-karsinnat selvittänyt edukseen. :(
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha

Vastaus #918 : 02.08.2010 klo 01:42:31

Forssell

Porokara       Eremenko Jr.       Pukki

Roman E.      Hetemaj M.

Moisander   Hyypiä     Kallio       Lampi

Fredrikson
No nyt Alas :D Alas
Agüero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Oberneuland

Vastaus #919 : 02.08.2010 klo 02:11:25

Mitä vittua osastoon nämä.
FIFA:ssa tai PESSISSÄ nämä? Puolustaakin pitäs?
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #920 : 02.08.2010 klo 09:19:50

Sun viesteistä sekottuu mun päässä termien "varmasti" ja lähes varmasti merkitys, että onko Suomen kisapaikan todennäköisyys yksien karsintojen osalta sun mielestä lähempänä 2% vai 20%?
Kysyn tätä, koska tiedän itse tasan tarkkaan paljonko se on.
- kukaan ei tiedä mikä todennäköisyys on, on vain arvioita
- mikään ei ole ihan varmaa
- en ole kertoimenlaskija, joten en ole tuota kisapaikan todennäköisyyttä ensi karsinnoissa miettinyt. Missään nimessä se ei ole 20%, mutta 2% kuulostaisi aika alhaiselta. Mutta lähemmäs sitä nyt kuitenkin.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #921 : 02.08.2010 klo 09:21:36

Smaa kyllä mutta pitäydyn edelleen kannassani että jos huippukuntoiselle Adrianolle olisi aikanaan se passi heltynyt olisi Suomi ne yhdet nippanappa-karsinnat selvittänyt edukseen. :(
Mitkähän karsinnat kyseessä? Ja mitkähän ne oli Adrianon saavutukset kv-kentillä?
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää

Vastaus #922 : 02.08.2010 klo 09:31:25

Sama.

Hitto vie, kyllä on maajoukkueen tilanne synkkä, kun täällä spekuloidaan Veikkausliigan ulkomaalaisilla, jotta josko ne veis kisoihin.

Kukaan veikkausliigalainen ei vie Suomea kisoihin (joku paluumuuttaja jengiin kyllä mahtunee).
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #923 : 02.08.2010 klo 10:41:43

Huomenna taitaa olla totuuden hetki, kun Belgia-pelin joukkue nimetään. Hyypiähän totesi taannoin, että jos tulevissa karsinnossa pelaa niin on ehdottomasti tässä syksyn treenihöntsässä mukana.
Sörsselssön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Leeds United

Vastaus #924 : 02.08.2010 klo 10:51:46

Huomenna taitaa olla totuuden hetki, kun Belgia-pelin joukkue nimetään. Hyypiähän totesi taannoin, että jos tulevissa karsinnossa pelaa niin on ehdottomasti tässä syksyn treenihöntsässä mukana.

Tuskinpa on mukana. Ainakaan toissapäiväisen blogikirjoituksensa perusteella.

Lainaus
Toinen kausi on alkamassa maajoukkuerintamalla. Lupasin, että teen päätöksiä jatkostani ja siitä, että olenko maajoukkueen käytettävissä, kesän aikana. Kesä alkaa olla lopuillaan, joten pian on päätösten aika. Olen ollut päävalmentaja Stuart Baxterin kanssa yhteydessä ja olemme keskustelleet hyvin positiivisessa hengessä. Näillä näkymin en kuitenkaan tule mukaan Suomen ja Belgian väliseen maaotteluun 11. elokuuta.

Tämä asia on periaatetasolla jo päätetty. Karsinnat alkavat sitten syyskuussa vierasotteluilla Moldovaa ja Hollantia vastaan. Niiden pelien – ja syksyn muiden otteluiden osalta – lopullisia päätöksiä ei ole vielä tehty.

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 67

Siirry: