FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 12:14:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Liveseuranta - erillään vai pelaajien omissa otsikoissa?  (Äänestys päättynyt: 11.11.2014 klo 17:58:52)
Ehdottomasti erillään - 55 (18.7%)
Mielummin erillään - 57 (19.4%)
Ei mitään väliä - 22 (7.5%)
Mielummin pelaajien omissa otsikossa - 75 (25.5%)
Ehdottomasti pelaajien omissa otsikoissa - 62 (21.1%)
Gunner reivaamassa mummotunnelissa - 23 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 294

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 14

Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu alueen kehittämisestä  (Luettu 72796 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inzaginho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joulukuusi

Vastaus #75 : 03.01.2011 klo 19:10:48

Lauri Dalla Valle on kuulemma Suomen tulevaisuuden lupaus. Olen kuitenkin myös kuullut, että hän haluaa pelata Italian maajoukkueessa. Olen löytänyt Laurin peleistä videoitakin vain junnuakatemia-ajalta. Viimeisin kaverista kuultu uutinen taitaa olla hattutemppu junoripelissä jonka pelasi loukkaantumisensa jälkeen. Taisi tapahtua viime keväänä.

Siinäpä on jokseenkin kaikki mitä LDV:stä keskutellessa saa irti. Luulen, että hän saisi ainakin tällä foorumilla enemmän arvostusta pelaamalla Suomen kutosta verkkarit jalassa, kuin satunnaisten uutisoimattomien ressupelien pelaamisella Fulhamin kirjoissa.
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 03.01.2011 klo 19:13:10

Minunkin mielestäni on varsin oleellista, kun keskustellaan pelaajan edesottamuksista, käydä keskustelua siitä minkätasoisia pelejä, minkä tasoisessa joukkueessa minkä tasoisten pelaajien ja minkä tasoisia vastustajia ja pelaajia vastaan, hän pelaa ja tässä taas olennainen keino on käydä vertailua koska sitä tasoa on hankalampi muuten mitata tai kuvata. Tästäkin aiheesta tietysti itse keskustelu voi olla enemmän tai vähemmän laadukasta.
Viinioksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fingland

Vastaus #77 : 03.01.2011 klo 19:16:12

Minunkin mielestäni on varsin oleellista, kun keskustellaan pelaajan edesottamuksista, käydä keskustelua siitä minkätasoisia pelejä, minkä tasoisessa joukkueessa minkä tasoisten pelaajien ja minkä tasoisia vastustajia ja pelaajia vastaan, hän pelaa ja tässä taas olennainen keino on käydä vertailua koska sitä tasoa on hankalampi muuten mitata tai kuvata. Tästäkin aiheesta tietysti itse keskustelu voi olla enemmän tai vähemmän laadukasta.

Edellisen topikin ongelmana ei ollutkaan tasovertailu, vaan se että noin kahta "hyvää" vitsiä ("reput tolppina", "Voisi tulla vahvistamaan JJK:ta/jotain Suomen divariporukkaa") spämmättiin liioittelematta kymmeniä kertoja.
Pikasika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #78 : 03.01.2011 klo 19:17:23

Vittu tää teijän topikki lähti heti alusta hyvään suuntaan "Ylos" Jotten saa bännejä, toivon, että LDV pääsee Fulhamin ressuissa pelaamaan paljon ja pääsee vielä tällä kaudella loukkaantumisten avittamana liigajoukkueeseen ja tekee pari maalia jolloin avauksen paikka on varmistettu.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 03.01.2011 klo 19:21:41

Voi herran pieksut teirän kanssanne...

- Erittäin sama. Toisen LDV-topikin lukottamisen, ja uuden oikeinkeskustelutopikin avaamisen täytyy kyllä olla yksi ff2:n moderointihistorian pohjanoteerauksista. Alas

Jotta viestiä ei asiattomana poistettaisi, keskustelen myös asiallisesti asiasta: On se Lauri kova. Toivottavasti pääsee pian pelaamaan miesten kilpailullisia pelejä.

« Viimeksi muokattu: 03.01.2011 klo 19:24:46 kirjoittanut The Real Wolf »
Juustohöylä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi, Symppispisteet Kennyn Liverpoolille

Vastaus #80 : 03.01.2011 klo 19:27:07

Toivottavasti seuraavaan SM peliin otetaan jo penkille istumaan ja pelaaman vähän lopusta. Suomen kokoisessa maassa ei ole varaa menettää yhtään hyökkääjää Italialla, vaikka nämä tällä hetkelle pelaisivatkin vain silloin tällöin lontoolaisissa puistoissa. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Tämä kaikki tietenkin, jos tattifaijan aivopesemä poika kerrankin ottaisi Maajoukkuekutsun vastaan.
Sutemi

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 03.01.2011 klo 19:28:20

Lauri on top-5 Suomen parhaita junnuja. Luottamus että pääsee Fulhamin avaukseen on kova. LDV:ssa on tulevaisuus, toivotaan ettei loukkaantumisia tule. Meidän pitää seistä nuoren Laurin takana ja lopettaa turha arvostelu.
Jii

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 03.01.2011 klo 20:09:14

Edellisen topikin ongelmana ei ollutkaan tasovertailu, vaan se että noin kahta "hyvää" vitsiä ("reput tolppina", "Voisi tulla vahvistamaan JJK:ta/jotain Suomen divariporukkaa") spämmättiin liioittelematta kymmeniä kertoja.

Noista ensimmäinen on mielestäni oikeasti huvittava juttu ja jälkimmäinen olisi valtavaa EOM:ää nykyiseen nähden.

Noh, jätän topicin kunnes jotain "oikeaa" keskusteltavaa ilmenee.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 04.01.2011 klo 09:08:26

- Erittäin sama. Toisen LDV-topikin lukottamisen, ja uuden oikeinkeskustelutopikin avaamisen täytyy kyllä olla yksi ff2:n moderointihistorian pohjanoteerauksista. Alas
Tätä ei siis todellakaan voi uskoa todeksi. Olen muuten siinä käsityksessä, että modeväki on alle nelikymppisiä, osa jopa ns. nuorisoa. Se, että siinä porukassa on syntynyt tällainen "sensuroidaan epäisänmaalliset viestit" kultti on itselleni täysin käsittämätöntä. Katsoin läpi omat viestini LDV-topicin viimeisiltä sivuilta, ja "Missä vitussa" hassuttelua lukuunottamatta kaikissa otettiin kantaa Lateen pelaajana tai sen jengiin . - Mutta ei, ensin joukkoon tulee tyyppejä, jotka noituvat onelinereilla keskustelun tasoa, ja sitten mode, joka kertoo, että hän aikoo nyt puhdistaa Late-keskustelun.

Hyvät modet, erityisesti sinä Euroflex: HÄVETKÄÄÄÄÄÄ!
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 09.01.2011 klo 19:32:44

Mites muuten nyt, onko ylläpitopalvelu tyytyväinen Late-keskustelun tason noususta? Itse muuten pistin äsken viästin, jolla ei ollut tekemistä janarilaten, vaan julkkislaten kanssa. Poistakaa ihmeessä, jos taso siitä nousee. Laten osalta totesin asiaa mietittyäni koko keskustelun turhaksi, ja pitää kyllä vähentää spämmiä eli nostaa tasoa. Nythän koko juttu menee niin, että Ändi ja Viinuri hehkuttavat kaveria kaikilta kanteilta, ja muu forum-väki hassuttelee a) tilanteelle b) mainittujen lateistien hassunkurisille argumenteille.

Mut hei, ylläpito ja muut. Mitä muuta voi tässä tilanteessa odottaa? Kaveri pelaa puistossa, ei ole tehnyt kymmentä maalia aikuisten ressupeleissä, ja julkisuudessa on vaadittu maajengiin? Vähän sama kuin vaatisi asiakeskustelua Ali Dian otteista ja "oikeasta tasosta".
rupsupylly

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 20.01.2011 klo 10:30:04

Mites muuten nyt, onko ylläpitopalvelu tyytyväinen Late-keskustelun tason noususta? Itse muuten pistin äsken viästin, jolla ei ollut tekemistä janarilaten, vaan julkkislaten kanssa. Poistakaa ihmeessä, jos taso siitä nousee. Laten osalta totesin asiaa mietittyäni koko keskustelun turhaksi, ja pitää kyllä vähentää spämmiä eli nostaa tasoa. Nythän koko juttu menee niin, että Ändi ja Viinuri hehkuttavat kaveria kaikilta kanteilta, ja muu forum-väki hassuttelee a) tilanteelle b) mainittujen lateistien hassunkurisille argumenteille.

Mut hei, ylläpito ja muut. Mitä muuta voi tässä tilanteessa odottaa? Kaveri pelaa puistossa, ei ole tehnyt kymmentä maalia aikuisten ressupeleissä, ja julkisuudessa on vaadittu maajengiin? Vähän sama kuin vaatisi asiakeskustelua Ali Dian otteista ja "oikeasta tasosta".

Pakkosama.

En ymmärtänyt tätä moderointiliikettä edes vähää alusta.

Onneksi nyt keskustelu on asiallista :D

Jos vittuilua aletaan siistiä, tämä foorumi kuolee. Ja jos ei vittuilua kestä, tänne ei kannata edes tulla. Ainahan voi keskustella vaikkapa Palloliiton seminaareissa...
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 21.01.2011 klo 16:08:25

Jos vittuilua aletaan siistiä, tämä foorumi kuolee. Ja jos ei vittuilua kestä, tänne ei kannata edes tulla. Ainahan voi keskustella vaikkapa Palloliiton seminaareissa...
Jos vielä vittuilu kiellettäisiin, mutta nyt kielletään kai sitten jo asiakeskustelu pilke silmäkulmassa.

Riku Riskin siirto on kovastikin kiinnostava asia, ja kaiken muun ohella mua kiinnostaa sen jengin taso. Esitin kysymyksen, että onko mahdollista, että Riku joutuu kärsimään huonoista pelikavereista, niin eikös joku valopää rynninyt sitä saksimaan. Mielestäni kysymys on täysin asiallinen ja ajankohtainen, koska lähes kaikissa pelaajatopiceissa on kommentoitu suomalaisten otteita vedoten huonoihin pelikavereihin. Miklun kohdalla myös liian hytvät pelikaverit ovat viime aikoina nousseet esille.

Ei tässä enää sanat riitä, onneksi pystyn teille nauramaan, vaikkakin syvää sääliä tuntien.
Jasseri

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 21.01.2011 klo 16:13:29

Kaikella kunnioituksella Callit, sun "vitsis" oli jopa forumin mittapuulla vanha ja etenkin sulta tulleena ei todellakaan hauska. Jos muissa topiceissa viitataan huonoihin pelikavereihin, ei kai se tarkoita sitä että Riskinkin topic pitää samalla paskalla sotkea?
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 21.01.2011 klo 16:27:40

Kaikella kunnioituksella Callit, sun "vitsis" oli jopa forumin mittapuulla vanha ja etenkin sulta tulleena ei todellakaan hauska. Jos muissa topiceissa viitataan huonoihin pelikavereihin, ei kai se tarkoita sitä että Riskinkin topic pitää samalla paskalla sotkea?
Oletko sitä mieltä, että huonot vitsit tulee sensuroida? Yllis käy läpi kaikki huumoripitoiset viestit ja karsii huonot pois, niinkö? Kuten olen jo aiemmin todennut, ylläpidon väki ei todellakaan ymmärrä, mitä sananvapaus tarkoittaa. Etkä muuten näköjään sinäkään.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 21.01.2011 klo 16:33:18

ylläpidon väki ei todellakaan ymmärrä, mitä sananvapaus tarkoittaa.

Ennemminkin päinvastoin.
Sananvapaudesta kun puhuvat eniten ne, jotka eivät sitä ymmärrä ja pyrkivät näin oikeuttaan käyttämään väärin ymmärtämättä velvollisuuksiaan osana ihmisyhteisöä. Juuri tällaisesta olet mitä loistavin esimerkki.
barbarian

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 21.01.2011 klo 17:48:04

Mielestäni LDV-topicin todellisia syöpäläisiä ovat he, jotka niin sanotusti ruokkivat trollia. He, jotka käyvät siellä päivittäin nillittämässä keskustelun huonosta tasosta. Mielestäni juuri nämä kommentit pilaavat topicin ja johdattelevat sitä jatkuvasti pois uriltaan. Tässähän tulee melkein mieleen hyvä analogia maahanmuuttokeskusteluun: ihmisiä tuntuu kiinnostavan vain metakeskustelu, keskustelusta keskusteleminen. Nykyisellään tuolla analysoidaan ja kritisoidaan lähinnä vain eri käyttäjien keskustelutapoja, minkä nyt ei ainakaan omasta mielestäni pitäisi olla LDV-topicin pääpointti. Topicista on tullut muutaman käyttäjän välisen näsäviisastelun hiekkalaatikko.

On tuo tietysti ihan ymmärrettävää silloin kun LDV:stä ei ole mitään uusia tietoja liikkeellä. Ei sitä todellista substanssia voi keskusteluun omasta päästäänkään keksiä. Mutta mielestäni tällöin pitäisi mieluummin olla hiljaa ja odottaa, että jonkinlaisia uutisia ilmaantuu, eikä jauhaa sivukaupalla mihinkään liittymätöntä paskaa, joka ei kiinnosta ketään.

e. hiekkalaatikko
Jasseri

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 21.01.2011 klo 18:19:06

Oletko sitä mieltä, että huonot vitsit tulee sensuroida? Yllis käy läpi kaikki huumoripitoiset viestit ja karsii huonot pois, niinkö? Kuten olen jo aiemmin todennut, ylläpidon väki ei todellakaan ymmärrä, mitä sananvapaus tarkoittaa. Etkä muuten näköjään sinäkään.
Juttu paskoista pelikavereista ei mielestäni millään tavalla ollut a) hauska tai b) Riskin tapauksessa (kun niitä pelejä ei vielä ole pelattu) osuva.
Itse näen asian niin, että saa kirjoittaa just mitä tykkää. Nyt vaan satutaan olemaan keskustelupalstalla jolla sinä et ole ylin auktoriteetti-ja sen säännöillä mennään. Perusta toki omasi jos ei kelpaa.

p.s. olen ylliksen kakkonen
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 22.01.2011 klo 06:59:06

Juttu paskoista pelikavereista ei mielestäni millään tavalla ollut a) hauska tai b) Riskin tapauksessa (kun niitä pelejä ei vielä ole pelattu) osuva.
a) Onko yllis jokin huumorin ylin arvioija? Sadat maitojunakuvat ovat hauskoja, ja saavat siis jäädä. Vähemmän hauskat poistetaan. Niinkö?
b) Luepas poju uudestaan. Minä nimenomaan kysyin pelikavereiden tasosta, ja se on mielestäni täyttä asiaa. Joku olisi voinut siihen jopa asiallisesti vastata.
Lainaus
Itse näen asian niin, että saa kirjoittaa just mitä tykkää. Nyt vaan satutaan olemaan keskustelupalstalla jolla sinä et ole ylin auktoriteetti-ja sen säännöillä mennään. Perusta toki omasi jos ei kelpaa.
Et näköjään tajunnut taas pätkääkään. Minun puolesta yllis saa sensuroida mitä lystää, sitä mukaanhan vain nolaavat itseään. Lue nyt vaikka rikkiviisaan juttuja. "Juha Miedon äänestämisestä ilmoittaminen on sananvapauden väärinkäyttöä". Voiko ihminen perusteellisemmin tehdä itsestään pelleä?
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 24.01.2011 klo 11:17:18

Sadat maitojunakuvat ovat hauskoja, ja saavat siis jäädä.

Suurin osa maitojunakuvista ja kommenteista poistetaan.

Lainaus
Lue nyt vaikka rikkiviisaan juttuja. "Juha Miedon äänestämisestä ilmoittaminen on sananvapauden väärinkäyttöä". Voiko ihminen perusteellisemmin tehdä itsestään pelleä?

Valehteleminen on sananvapauden väärinkäyttöä.
Koskaan en ole tuollaista sanonut, joten taas kerran valehtelet ja asiallinen ihminen pyytäisi anteeksi.

Vaikea siis sanoa, että voitko enää pahemmin itsestäsi pelleä tehdä kuin valehtelemalla ja muutenkin käyttäytymällä kuin uhmaikäinen teini, joka ei vaan tajua, että jos näin isolla foorumilla jokainen käyttää edes vähän järkeään ja miettii mitä kirjoittaa, niin kaikilla on kivempaa.

Ei vaan taida toimi kun selkeästi tärkeintä on, että maailmaa pyörii Callitin ja Callitin juttujen ympärillä.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 24.01.2011 klo 11:33:46

Valehteleminen on sananvapauden väärinkäyttöä.
Koskaan en ole tuollaista sanonut, joten taas kerran valehtelet ja asiallinen ihminen pyytäisi anteeksi.

Vaikea siis sanoa, että voitko enää pahemmin itsestäsi pelleä tehdä kuin valehtelemalla ja muutenkin käyttäytymällä kuin uhmaikäinen teini, joka ei vaan tajua, että jos näin isolla foorumilla jokainen käyttää edes vähän järkeään ja miettii mitä kirjoittaa, niin kaikilla on kivempaa.
A) Jos väität, että TAAS valehtelen, niin pistäpä nyt tähän viestini, jotka katsot valheiksi. KIITOS, mutta vitun äkkiä, jookos?
B) Kirjoitit hiljattain minun väärinkäyttäneen sananvapautta, ja siinä yhteydessä oli puhetta ylliksen sensuroimasta viestistä, jossa kerroin äänestäneeni Juha Mietoa vuosimiljoonan urheiljaksi tms. Yhdistin nämä asiat kuvastamaan sinun asennettasi. Pahoittelen, jos meni siitä herne nenuun. Mutta listaa nyt ihmeessä ne kirjoitukseni, jotka sitten mielestäsi ovat selkeästi sananvapauden väärinkäyttöä. Samalla voisit kertoa, miksi Juha Miedon äänestämisestä kertonut viestini poistettiin.

Lainaus
Ei vaan taida toimi kun selkeästi tärkeintä on, että maailmaa pyörii Callitin ja Callitin juttujen ympärillä.
Parahin Rikkiviisas, olen pitkään juttujasi lukeneena tullut siihen käsitykseen, että sulla on jonkinlainen luonnevika ellei peräti persoonallisuushäiriö. Oletko huomannut, että sä helvetin usein kerrot mitä muut ovat ja mitä niitten pitäisi tehdä? Huudat jatkuvasti, että hanki elämä, vaikket tiedä ihmisten elämästä hevon vittuakaan, ja kun sinulle asiasta huomautetaan, niin huudat "et ole hankkinut elämää", ihan niin kuin sulla olisi pieninkin haju siitä mitä muilla on ollut tai mitä ne on hankkineet.

Niin, mulle ei todellakaan ole tärkeätä miten forum tai mikään muukaan pyörii ympärilläni.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 24.01.2011 klo 11:44:33

Samalla voisit kertoa, miksi Juha Miedon äänestämisestä kertonut viestini poistettiin.

En tiedä, ei kiinnosta enkä edes muista koko tapausta.
Ei kaikkia kiinnosta velloa ja muistella jotain kivikautista tapausta. Sellainen vanhojen muistelu ja vääryyksissä eläminen ei ole kovin tervettä, saastuttaa sielun.

Lainaus
Huudat jatkuvasti, että hanki elämä, vaikket tiedä ihmisten elämästä hevon vittuakaan, ja kun sinulle asiasta huomautetaan, niin huudat "et ole hankkinut elämää", ihan niin kuin sulla olisi pieninkin haju siitä mitä muilla on ollut tai mitä ne on hankkineet.

No kun aiemmin vaadit esimerkkiä toistuvasta valehtelustasi niin tässähän se on.
Koskakohan olen viimeeksi "huutanut" elämän hankkimisesta?

Muutenkin aika tehokkaasti kuvasit tuossa miten itse toimit.
Ensin toistat samaa juttua maailman tappiin, sinulle huomautetaan, itket sananvapaudesta ja keksit muiden nimiin jonkun jutun (pohjois-koera, juha mieto-juttu...), sinua huomautetaan tästä ja sitten käytkin kutsumaan muita luonnehäiriöisiksi.

Lainaus
Niin, mulle ei todellakaan ole tärkeätä miten forum tai mikään muukaan pyörii ympärilläni.

Mitä jos osoittaisit tämän myös kirjoituksillasi etkä vain jauhamalla omista jutuistasi ja haukkumalla muita luonnehäiriöisiksi?
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #96 : 24.01.2011 klo 14:07:47

No kun aiemmin vaadit esimerkkiä toistuvasta valehtelustasi niin tässähän se on.
Koskakohan olen viimeeksi "huutanut" elämän hankkimisesta?
Pistä haku "hanki elämä", ja kirjoittajan kohdalle Rikkiviisas. Eli väitätkö, että valehtelin?
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 24.01.2011 klo 14:17:28

Pistä haku "hanki elämä", ja kirjoittajan kohdalle Rikkiviisas. Eli väitätkö, että valehtelin?

Kyllä.
Ensin löytyy kaksi nimimerkki Callitin kirjoittamaa viestiä, joissa nimimerkki Callit kertoo minun jatkuvasti huutavan "hanki elämä".

Sen jälkeen löytyy viesti 15.9.2009, jossa tosiaan sanon että hanki elämä, vastaava löytyy myös 27.4.2008 ja sitten yleisluonteinen huudahdus 3.3.3007.

Onpas tosiaan jatkuvaa huutelua.

Huudat jatkuvasti, että hanki elämä, vaikket tiedä ihmisten elämästä hevon vittuakaan, ja kun sinulle asiasta huomautetaan, niin huudat "et ole hankkinut elämää", ihan niin kuin sulla olisi pieninkin haju siitä mitä muilla on ollut tai mitä ne on hankkineet.

Ai niin tuo "et ole hankkinut elämää" viittaa muuten tähän:
Luepas huviksesi omia kirjoituksiasi, joissa hysteerisesti huudat, että Hanki elämä!

Jossa siis ensimmäisen kerran keksit omiasiahysteerisestä huutamisesta, joka todisteiden perusteella on omaa keksintöäsi...

Mutta jätetään tämä nyt tähän.
Odotetaan taas kun joku loukkaa sananvapautta ja haluaa keskustella jostain muusta kuin Callitista, Callitin kirjoituksista jai Callitin kokemista vääryyksistä.
vehmanni

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 25.01.2011 klo 17:26:03

Pojat, pojat...
koera

Paikalla Paikalla

Vastaus #99 : 02.02.2011 klo 14:20:31

Apua, olen laulu Tapani Kansan unessa. Haluaisin päästä loppuun, mutta aina kun saavumme tiettyyn kohtaan, sävelmä alkaakin taas alusta. Näin on jatkunut jo vuosikaudet, tai oikeastaan niin kauas kun pystyn muistamaan. Tästä pyörivästä liikkestä on tullut niin pakottava ja dominoiva, etten enää mene vannomaan onko laulu pysynyt samana. Se on joskus ehkä ollut joku toinen, kuka tietää. Tai ehkä näitä lauluja ja unia on monia, kaikki pyörivät itsensä ympärillä niin että pää näkee vain oman häntänsä eikä ollenkaan muita lauluja. Sellaisia samallaisia kun he itse, eivät ehkä säveleltään, mutta ainakin liikkeeltään.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 14

Siirry: