FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 14:54:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 7
 
Kirjoittaja Aihe: I survived Falkenberg '09!  (Luettu 24631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zackettt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Hämeenlinna


Vastaus #25 : 24.06.2009 klo 01:19:45

Lopultakin pääsin kotiin, uuh, eipä taida olla autuaampaa tunnetta. Ja äidin tekemä kotiruoka, jumalauta mitä herkkua kahdeksan makkara/paskaluinenpihvi/burgerking -päivän jälkeen. Ensimmäinen maajoukkuereissuni ulkomaille ja oli kyllä antoisa. Kiitokset kaikille uusille tuttavuuksille matkaseurasta. Poria silti edelleen vihaan... Ja ainakaan keski-ikäiset jyväskyläläiset kendojanarit eivät kohonneet korkealle minun papereissani. Arille silti iso kiitos, mutta pysyttelehän jatkossa kuitenkin siellä Hippoksen jäähallissa, jooko? :) Ylos
Sainpa vielä Sirulta (toki nimi muutettu) oikein henkilökohtaisen dösäkyydityksen kotiin. Oi Siru on!

e. Pienen ruotsalaisen metsän kaatamiselle kokkoa varten toki ikuinen Ylos
Mientras Tanto

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 24.06.2009 klo 01:20:33

Vielä pakko kiittää reissulle osallistuneita, moneen hienoon ja satavarmaan panokoneeseen tuli tutustuttua! Stuga B-lähiössä asustaneelle laatuslutille eli Kristiinalle myös varauksetonta peukuttelua.
Ensi Jussi myös Skrealla mjötöö!
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, MYPA


Vastaus #27 : 24.06.2009 klo 01:22:07

Hetki sitten kotiuduttu. Helvetin hieno reissu oli ja varmasti säilyy muistoissa pitkään, kiitokset kaikille hienoille ihmisille joita tuli tavattua matkan aikana.. Ylos Jypille ei hypitä.. :keskari:

Lortolle jaksamisia sinne yöbussiin, pitkä ja kivinen tie vielä edessä.. ;)

iron-mike2

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 24.06.2009 klo 01:30:16

Jypin mies ARI (nimi muutettu) sai aika hyvin veren kiehumaan :D

"tääl ei hypi ku jypi"
Mientras Tanto

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 24.06.2009 klo 01:33:30

Oli ARIN yöllinen vierailu väärään bussiin todella kiva ylläri Tuoppi
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #30 : 24.06.2009 klo 01:36:27

Oli ARIN yöllinen vierailu väärään bussiin todella kiva ylläri Tuoppi

ARIn hetkellinen loikkaus bussi ykköseen oli todellakin ns. kivaa. Jypiille ei hypitty silloinkaan. :facepalm:

t. nimim. 9h ARIn kanssa bussissa menomatkalla viettänyt
iron-mike2

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 24.06.2009 klo 01:37:50

ARIn hetkellinen loikkaus bussi ykköseen oli todellakin ns. kivaa. Jypiille ei hypitty silloinkaan. :facepalm:

t. nimim. 9h ARIn kanssa bussissa menomatkalla viettänyt

sama
vornander4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #32 : 24.06.2009 klo 01:47:43

Selvitty on, olipahan reissu.
Kiitokset kaikille ihmisille joita vastaan tuli seikkailujen aikana Ylos Mukavia ihmisiä kaikki. Ei tässä nyt hirveästi keksi mitään sanottavaa, pää hakkaa aika tyhjää. Ensimmäistä kertaa olin SMJK:n mukana reissussa ja varmasti tulee lähdettyä toistekin!
Erityismaininnat vielä kokolle, ruotsalaisille kendojanareille ja Pori-Muu Maailma futismatseille Tuoppi
hostersson

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 24.06.2009 klo 01:48:08

Sekotettiinko Falkenbergissä tajuntaa yhtään?
Zackettt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Hämeenlinna


Vastaus #34 : 24.06.2009 klo 01:51:21

+ I survived Via Dolorosa's snorring ;)
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #35 : 24.06.2009 klo 01:52:16

ja Pori-Muu Maailma futismatseille Tuoppi

Eikös Falkenbergin rantakadulla pelattu myös Stadi-Muu Maailma -ottelu, jonka stadilaiset veivät 1-0 iron-mike2:n "maalilla"? Ylos
Jarsene

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IK Falken


Vastaus #36 : 24.06.2009 klo 01:53:03

ARIn hetkellinen loikkaus bussi ykköseen oli todellakin ns. kivaa. Jypiille ei hypitty silloinkaan. :facepalm:

t. nimim. 9h ARIn kanssa bussissa menomatkalla viettänyt

ARIhan taisi molempiin suuntiin matkatessa vaihtaa bussia jollain tauolla. Pekka#9:n kanssa väittelimme pitkään, että kummassa bussissa mies oikein matkusti, kunnes totesimme että molemmissa.
vornander4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #37 : 24.06.2009 klo 01:56:20

Eikös Falkenbergin rantakadulla pelattu myös Stadi-Muu Maailma -ottelu, jonka stadilaiset veivät 1-0 iron-mike2:n "maalilla"? Ylos

Kyllä, peli taisi kestää huimat 4 minuuttia kunnes vihainen ruotsalainen mökkiläinen tuli keskeyttämään sen ja itse jouduin olemattomilla ruotsinkielen taidoillani solkkaamaan hänelle ettei poliisia tarvitse kutsua kun ollaan juuri lähdössä... Myös maalien rajat olivat melko häilyvät tässä etanolin sävyttämässä kamppailussa :D Ylos
iron-mike2

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 24.06.2009 klo 01:57:39

Eikös Falkenbergin rantakadulla pelattu myös Stadi-Muu Maailma -ottelu, jonka stadilaiset veivät 1-0 iron-mike2:n "maalilla"? Ylos

Oliko Maikson maalin syöttäjä? Vai joku muu? Muu Maailman maali ainaki hylättiin, syytä en muista. Ainakin kyseisen matsin aikana pannutin pari kertaa ja kävin myös ottamassa tuntimaa ruusupuskaan Ylos
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli


Vastaus #39 : 24.06.2009 klo 02:03:13

Muistan vain kirmanneeni ympäri "kenttää" kaatuen pariin otteeseen asfaltille ja pusikkoon. Sukillekin tuli pariin kertaan. Hieno matsi ja Stadin voitolle Ylos
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #40 : 24.06.2009 klo 02:05:34

Kyllä, peli taisi kestää huimat 4 minuuttia kunnes vihainen ruotsalainen mökkiläinen tuli keskeyttämään sen ja itse jouduin olemattomilla ruotsinkielen taidoillani solkkaamaan hänelle ettei poliisia tarvitse kutsua kun ollaan juuri lähdössä... Myös maalien rajat olivat melko häilyvät tässä etanolin sävyttämässä kamppailussa :D Ylos

Näinhän se taisi mennäkin. Olin humalassa, joten muistikuvat ovat miedon häilyvät.
iron-mike2

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 24.06.2009 klo 02:20:33

Näinhän se taisi mennäkin. Olin humalassa, joten muistikuvat ovat miedon häilyvät.

Chevronin kolmelle juodulle viinapullolle jussina vielä erikseen Ylos Hän siis joi ne ITSE
Seppo Merilokki

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 24.06.2009 klo 03:04:03

+ I survived Via Dolorosa's snorring ;)
Meikäläisten mökissä taasen Eskobar oli kyllä kovin kuorsaaja, joka on tähän asti vastaantullut. Onneks oli sentään tuonu itelleen korvatulppia :D
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves


Vastaus #43 : 24.06.2009 klo 08:06:38

Smäikän känniääliöt vauhdissa:

http://www.youtube.com/watch?v=OS3EKXNIwnU

:D

Huutonaurua :D
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves


Vastaus #44 : 24.06.2009 klo 08:09:45

Harmi ku ei tullut nauhoitettua kännykällä videota kun Euroflex avautu ennen saksa-peliä fanzonella Valdanitolle :D

Keskustelu meni jotenkin näin:

Valdanito "Euroflex, vittu olisit ollut rannalla eilen vittu oli siisti kokkotifot meillä!"
Euroflex "Vittu kuule kyllä mä siellä olin"
Valdanito "Ai olit vai?"
Euroflex "Joo vittu hain sen vitun megafonin vittuun teiltä sieltä vittu jätkät vittu kaataa vittu eläviä puita vittu ihmisten pihoista ja rääkyy ku apinat notskin ympärillä poliisiauton seistessä vieressä ja vittu.... (kesti joku 3min ripitys)"
Valdanito "Itseasias noin kuultuna se ei ollutkaan enää niin siistiä... taidan hakee kaljan rupes hävettään sen verta"
Euroflex "Vittu olis syytäki hävetä"

:D
Sporden mikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, Kerava & Lappeenranta


Vastaus #45 : 24.06.2009 klo 08:45:30

Itse missasin kokkohomostelut :( no oli siellä mökilläkin kivaa. Kiitokset kaikille reissusta, oli ensimmäiseksi vierasreissuksi aika unohtumattoman hieno. Tuli tavattua paljon uusia hienoja ihmisiä. Kiitokset myös erityisesti tytöille samassa vaunussa, olitte hyvää matkaseuraa Ylos   
porthos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue, Jippo, RR


Vastaus #46 : 24.06.2009 klo 10:41:48

Luurankobussi Joensuuhun saapui kolme minuttia etuajassa eli reilusti alle yhdeksän tunnin päästiin! Nyt nukkumaan..
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 24.06.2009 klo 11:14:53

Örjans Vallilta mukaan nappaamani Q-sektiokyltti unohtui sitten dösän tavaratiloihin, saatana. Nappasikohan kukaan mukaan? Todennäköisin skenaario lienee, että Sirpa heitti roskiin, snif. :(
pallis7

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: sinä


Vastaus #48 : 24.06.2009 klo 11:57:14

Hadji taas hulinoinut?
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 24.06.2009 klo 12:18:32

Hadji taas hulinoinut?

Ei. Olen perhekannattaja.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 7
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa