FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 05:30:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Edistyminen ilman huippujoukkueessa pelaamista.  (Luettu 3066 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
alekzi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona


Vastaus #25 : 11.07.2009 klo 18:58:00

Jos olet lähellekään yhtä hyvä kuin jutuistasi saa kuvan, olen täysin vakuuttunut että pärjäät myös miesten parissa. Siellä pääset varmasti kokeilemaan myös muita kuin topparin pelipaikkaa. Esim. laitapakin ja kk-pelurin pelipaikkojen tunteminen on topparille erittäin hyödyllistä.

öhöm..olen hyökkääjä =) ja maali tuli himosyötön päätteeksi puolimunkilla :P
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 11.07.2009 klo 21:43:59

Esim. laitapakin ja kk-pelurin pelipaikkojen tunteminen on topparille erittäin hyödyllistä.
Tämä on nähty sinun topparinurallasi.
nurkkapotku

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 12.07.2009 klo 02:43:39

Jos olet lähellekään yhtä hyvä kuin jutuistasi saa kuvan, olen täysin vakuuttunut että pärjäät myös miesten parissa. Siellä pääset varmasti kokeilemaan myös muita kuin topparin pelipaikkaa. Esim. laitapakin ja kk-pelurin pelipaikkojen tunteminen on topparille erittäin hyödyllistä.

Taisit sekottaa pelurit...Meinaan eiköhän 13-14 vuotias peluri kuitenkin ole vielä hieman liian nuori(tai pienikokoinen) neloseen???
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 12.07.2009 klo 09:52:52

Taisit sekottaa pelurit...Meinaan eiköhän 13-14 vuotias peluri kuitenkin ole vielä hieman liian nuori(tai pienikokoinen) neloseen???
Ei tietenkään fyysisesti ole vielä valmis, mutta jos taidot riittävät hyvin sinne niin kyllä se fysiikka äkkiä kehittyy, kun joutuu vääntämään 30kg painavampien kanssa.

Toki aluksi voi hieman tuntua että jää jalkoihin, mutta kyllä se siitä nopeasti muuttuu...

Meidänkin kanssa b-junnuissa reenasi välillä aina coachin poika, joka oli aikamoinen superjunnu, oiskohan ollu 5 vuotta meitä muita nuorempi ja tekniikka sillä oli parempi kun kellään meistä, mutta tottakai fysiikassa hävis aluksi. Pari vuotta se siinä pyöri ja lopussa olikin jo fyysisestikin suhteellisen tasavertainen vaikka oli joku 13-14 ja muut oltiin 16-18. Superjunnun uraa toistaiseksi hidastanu pahat selkäkivut, joiden takia pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän sivussa, mutta nyt taas kakkosen porukan mukana ja ikää vasta 18v. Katotaan jos siitä vielä peluri tulis.
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 12.07.2009 klo 12:40:20

Taisit sekottaa pelurit...Meinaan eiköhän 13-14 vuotias peluri kuitenkin ole vielä hieman liian nuori(tai pienikokoinen) neloseen???
Joo, sekoitin jannut. 13-v on yleensä kevyenlainen miesten tosipeleihin, reenaamista niiden mukana tosin voisi harkita.

Tämä on nähty sinun topparinurallasi.
Jeh, ja Arpin laitetaan kentällä paikalle, jossa kivikovalla kosketuksellakin voi pärjätä. :P
MARADONNA

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 14.07.2009 klo 09:39:42

Jos jotain tavoitteita on niin ei aikaan kannata treenamaan
miesten 4. divari porukan kanssa.
Rohkeasti parempaan junnuseuraan vaan jos saat kuljetukset
järjestettyä.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #31 : 14.07.2009 klo 10:00:30

Taisit sekottaa pelurit...Meinaan eiköhän 13-14 vuotias peluri kuitenkin ole vielä hieman liian nuori(tai pienikokoinen) neloseen???

pelattiin broidin kans 4.div 2000-luvun taitteessa hyökkääjäparina. minä 14 silloin ja veli 16.. tein urani maaliennätyksen sinä kautena jolloin tuli tehtyä 14 häkkiä(+ n.10-15 maalisyöttöä broidille).. joten kai siellä ihan hyvin voi 14 vuotiaana pärjätä taidollisesti jne, mutta fyysisyydessä kyllä jäi aika telan alle..


minun neuvo teille on jos olette pieneltä paikkakunnalta missä ei oikein tunnu olevan tarpeeksi hyviä valmentajia/joukkuita, tehkää kuten minä..
menin opiskelemaan veikkausliigapaikkakunnalle missä oli hyvä juniorivalmennus ja joukkueet..

onnea uralle :)

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa