FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 08:37:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 19

Kirjoittaja Aihe: Paras pallo?  (Luettu 134370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Landespede

Poissa Poissa

Vastaus #275 : 12.01.2011 klo 22:46:24

joululahjaksi sain select superin, mikä on ainakin minulle uusi tuttavuus. käsittääkseni on uusi pallo selectiltä, sijoittuen tuonne omega superin ja brilliant superin väliin. onko tästä tietoja kenelläkään? erittäin hyvältä pallolta vaikuttaa

Loistava pallo, joka ymmärtääkseni on vähän enemmän suunniteltu tekonurmelle. Hintalaatusuhteeltaan markkinoiden paras!
OohAahCantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kendo dosentit ja Fingerpori-analyytikot

Vastaus #276 : 21.01.2011 klo 17:40:30

Tuolta ilmeisesti vain voi tilata: http://shop.montasoccer.com/balls

Vai onko joku löytytänyt jonkun muun sivun? Kyseisessä sivustolla on ollut jo yli puoli vuotta tuo punainen väri loppunut, minkä juuri erityisesti haluaisin.

Onko edelleen niin, että näitä Montan palloja saa vain heidän verkkokaupastaan?
madrid-mies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F.

Vastaus #277 : 22.01.2011 klo 22:21:47

Ovela vaihtoehto olisi ostaa 5€ prismapallot ja samalla pakottaa pojat itse ostamaan kunnon pallot.
Shi

Poissa Poissa

Vastaus #278 : 26.01.2011 klo 23:19:57

Mistä tuollaisen Select Superin saisi ostettua? Ei löytynyt Duosportin valikoimasta.
VarTP

Poissa Poissa

Vastaus #279 : 10.02.2011 klo 11:46:10

tietääkö joku mistä saisi tämmösen:

kaksi paikkaa löysin googlettamalla: toinen oli stadium team sales, josta ei kaiketi saa yksityinen. toinen oli joku urheilupajala, josta myöskään en saanut tilattua.

tai jos jollain on tiedossa vastaavaa tai parempaa hankipalloa, niin ehdotuksia otetaan vastaan.
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #280 : 10.02.2011 klo 12:06:23

tietääkö joku mistä saisi tämmösen:

kaksi paikkaa löysin googlettamalla: toinen oli stadium team sales, josta ei kaiketi saa yksityinen. toinen oli joku urheilupajala, josta myöskään en saanut tilattua.

tai jos jollain on tiedossa vastaavaa tai parempaa hankipalloa, niin ehdotuksia otetaan vastaan.

Rupes mietityttämään, että onko boltsissa muita "erityisiä" ominaisuuksia talven peleihin kun toi väri.
VarTP

Poissa Poissa

Vastaus #281 : 10.02.2011 klo 12:23:17

Lainaus käyttäjältä: Suurin
Rupes mietityttämään, että onko boltsissa muita "erityisiä" ominaisuuksia talven peleihin kun toi väri.

nimi eveflex ainakin viittaisi siihen että saattaisi säilyttää kimmoisuutensa pakkasessa paremmin kun normaali nahkapallo. tiedä hänestä.
Shi

Poissa Poissa

Vastaus #282 : 10.02.2011 klo 22:32:52

Mistä tuollaisen Select Superin saisi ostettua? Ei löytynyt Duosportin valikoimasta.
OohAahCantona

Poissa Poissa

Vastaus #283 : 12.02.2011 klo 14:22:26

nimi eveflex ainakin viittaisi siihen että saattaisi säilyttää kimmoisuutensa pakkasessa paremmin kun normaali nahkapallo. tiedä hänestä.

Itse omistan tuollaisen, muutaman kerran on tullut pakkasessa potkittua. Pinta on kumimainen ja nihkeähkö, kimmoisuus ja käyttömukavuus on pakkasessa hyvä. Pallo on ehkä aavistuksen raskaamman oloinen potkia kuin tavallinen, tuntuma saattaa tosin johtua paskoista lenkkareista joilla olen potkinut.
Omani tilasin Intersportin kautta, hinnaksi tuli 42 €. Ihan hintansa arvoinen on ollut, voin suositella.

E: Ideaparkin Stadiumissa näkyi olevan ihan hyllytavarana ko. palloa, hinta muistaakseni 41,5 €.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011 klo 14:50:26 kirjoittanut OohAahCantona »
OohAahCantona

Poissa Poissa

Vastaus #284 : 27.03.2011 klo 20:12:24

Mitäs tykkäätte Puma Powercat 1:stä? Sellainen olis tyrkyllä kohtuuhintaan, onko ostamisen arvoinen?
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #285 : 27.03.2011 klo 20:35:03

Mitäs tykkäätte Puma Powercat 1:stä? Sellainen olis tyrkyllä kohtuuhintaan, onko ostamisen arvoinen?

Riippuu siitä millaisella alustalla aiot sitä käyttää. Jos on edes pientä ajatusta käyttää tuota palloa hiekalla, niin suosittelen harkitsemaan toisen firman palloa.
OohAahCantona

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 28.03.2011 klo 10:45:15

Riippuu siitä millaisella alustalla aiot sitä käyttää. Jos on edes pientä ajatusta käyttää tuota palloa hiekalla, niin suosittelen harkitsemaan toisen firman palloa.

En toki, tekonurmella mennään.
Mikardinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #287 : 28.03.2011 klo 10:51:28

Itselläni on ollut muutaman vuoden hyvä parinkymmenen euron Nike 90 -pallo, joka meni talvella aika heikkoon kuntoon. Nyt pitäisi siis ostaa uusi pallo. Peleinä lähinnä "puistopelejä" kavereiden kanssa. Alustana toimii melkein aina nurmi. Mikä olisi paras vaihtoehto 20-40€ hintahaarukalla? Adidaksen palloista en pidä ollenkaan, niissä on usein se outo pehmeä pinta.
Dema

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa

Vastaus #288 : 28.03.2011 klo 18:03:34

Itselläni on ollut muutaman vuoden hyvä parinkymmenen euron Nike 90 -pallo, joka meni talvella aika heikkoon kuntoon. Nyt pitäisi siis ostaa uusi pallo. Peleinä lähinnä "puistopelejä" kavereiden kanssa. Alustana toimii melkein aina nurmi. Mikä olisi paras vaihtoehto 20-40€ hintahaarukalla? Adidaksen palloista en pidä ollenkaan, niissä on usein se outo pehmeä pinta.
Select Omega, loisto pallo :) Hinta pyörii siinä 35e paikkeilla Ylos
vilii

Poissa Poissa

Vastaus #289 : 12.04.2011 klo 19:29:28

Tommosella potkin

Mutta eiköhän se ole loppujen lopuks aivan sama millä pallolla pelaa, itse en välitä vittuakaa millä pallolla pelaan.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2011 klo 19:32:55 kirjoittanut vilii »
Dema

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 12.04.2011 klo 20:13:01

Tommosella potkin

Mutta eiköhän se ole loppujen lopuks aivan sama millä pallolla pelaa, itse en välitä vittuakaa millä pallolla pelaan.
Onko tässä Special Omegassa paljoakaan eroa "normaali" Omegan kanssa?
Dema

Poissa Poissa

Vastaus #291 : 12.04.2011 klo 20:22:01

Viime kesän kisahuumassa tuli sitten ostettua Jobulani, ja ihan tyytyväinen olen ollut :) Hintaa toki oli 100e, mutta eiköhän tällä vielä pari kesää potki Ylos
Ch0zander

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotkat, Harakat, Matonkutojat & Kaivostyöntekijät

Vastaus #292 : 14.04.2011 klo 23:16:49

Tällä olen nyt 3 vuotta pelaillut, kun vielä semmoisen löysin Sportian alelaarista. Logot ovat hieman kuluneet, mutta pallo on vieläkin uudenveroisessa kunnossa ja hakkaa uudet kumipallot mennen tulllen. Hiekkaa tämä ei toki kestä ollenkaan, mutta potkupallo onkin sitten ihan erikseen.
Grohl

Poissa Poissa

Vastaus #293 : 16.04.2011 klo 14:15:18

Tämän päivän malleista ei ole mitään hajua (nimistä), mutta Niken "painavammat" pallot on itselleni mieleen. Toki Select Omega on aina helppo ja varma valinta, mutta jotenkin itse olen kyllästynyt siihen.
pallo-iirot

Poissa Poissa

Vastaus #294 : 23.09.2011 klo 07:49:58

http://www.duosport.fi/epages/duosport.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/duosport/Products/1556/SubProducts/1556-0005
jiibzter

Poissa Poissa

Vastaus #295 : 03.10.2011 klo 21:33:00

Nyt kun valmennettavat siirtyvät käyttämään nelosen palloja kolmosen sijaan, ajateltiin tehdä kimppatilaus jostain. Ajattelin "pakottaa" kaikki ostamaan saman, olisiko Select Omega Super hyvä valinta? Ja osaako joku sanoa mitä eroa on Superilla ja Omega Specialilla? Kiitos etukäteen.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #296 : 04.10.2011 klo 00:30:02

Itse ainakin tykkään Selectin palloista. Ainakin Omega on varsin mainio peliväline, kuten toki ihan perus-Striker myös. Noista Specialeista ja Supereista ei ole kokemusta, mutta eipä ole tarviskaan.

Joku mainitsi tuon Jabulanin. Itse en kyllä jostain syystä tykännyt. Vaikka kieltämättä se lähtee lapikkaasta kuin tykin suusta, kunhan osuma on puhdas. Ilmassahan tuo pallo käyttäytyy aika arvaamattomasti. Esimerkiksi tuo neljä vuotta vanhempi kisapallo Teamgeist on ollut minulle paljon mieluisempi. Hyvä pallo, vaikkei aivan suosikkeihin lukeudukaan.
pallo-iirot

Poissa Poissa

Vastaus #297 : 18.10.2011 klo 07:15:04

Onko tässä Special Omegassa paljoakaan eroa "normaali" Omegan kanssa? tuo omega special on paljon parempi.sillä saa paremman tatsinjne...
Jau

Poissa Poissa

Vastaus #298 : 19.10.2011 klo 00:23:30

Kyllähän Select Omega taitaa olla paras treenipallo noin hinta/laatu-suhteeltaan. Itse en ainakaan tykkää edes vähää alusta näistä muovisista palloista. Varsinkin nämä ns. markettiversiot Adidaksen kisapalloista ovat niin karmeata kuraa Alas
pallo-iirot

Poissa Poissa

Vastaus #299 : 19.10.2011 klo 07:46:42

duosportista ainakin pitäisi löytyä,jos ei löydy,niin ainakin inter sportissa myydään niitä.

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 19

Siirry: