FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.11.2019 klo 15:51:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 205 [206]

Kirjoittaja Aihe: Englanti / Lontoo 2009--  (Luettu 502478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Manc

Poissa Poissa

Vastaus #5125 : 28.10.2019 klo 19:02:20

Kokemuksia kenelläkään footballticket.net sivustosta? Onko lippujen osto sujunut vaivattomasti, ilman suurempia ongelmia ? Näytti olevan suht kohtuullinen hinta kun katseli esim tammikuun 11.pvänä pelattavaa ManU-Norwich peliä :)
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tuhkimotarinat, Harry Kane, DFB-Auswahl

Vastaus #5126 : 28.10.2019 klo 20:02:22

Kokemuksia kenelläkään footballticket.net sivustosta? Onko lippujen osto sujunut vaivattomasti, ilman suurempia ongelmia ? Näytti olevan suht kohtuullinen hinta kun katseli esim tammikuun 11.pvänä pelattavaa ManU-Norwich peliä :)
Vaikuttaa luotettavalta sivulta eiku.
Rykkeri

Poissa Poissa

Vastaus #5127 : 29.10.2019 klo 12:28:40

Tuli tästä mieleen, kuinka printatut liput toimivat Valioliiga matseihin vai eivätkö kelpaa ollenkaan? Jotkut sivustot tarjoavat printtaus mahdollisuutta, kun ostaa lippua. Olen menossa Arsenalin ja Chelsean hima matseihin, joten erityisesti näiden seurojen käytännöt kiinnostaisivat. Tulostettu lippu toisi itselleni hieman varmuutta lipun saamisesta versus lippujen tilaaminen Hotelliin Lontoossa.
Vierailija1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomifutis

Vastaus #5128 : 29.10.2019 klo 14:16:41

Jos nyt oikein muistan niin Arsenalilla on käytössä e-liput eli itse tulostettavat liput. Chelsillä ainakin vielä viime vuonna oli käytössä vain postitse toimitettavat paperiliput. Näin se muistaakseni meni, mutta nämä ovat toki saattaneet muuttua.
JiVe

Poissa Poissa

Vastaus #5129 : 31.10.2019 klo 13:48:35

Tuli tästä mieleen, kuinka printatut liput toimivat Valioliiga matseihin vai eivätkö kelpaa ollenkaan? Jotkut sivustot tarjoavat printtaus mahdollisuutta, kun ostaa lippua. Olen menossa Arsenalin ja Chelsean hima matseihin, joten erityisesti näiden seurojen käytännöt kiinnostaisivat. Tulostettu lippu toisi itselleni hieman varmuutta lipun saamisesta versus lippujen tilaaminen Hotelliin Lontoossa.
Spursilla ainakin toimii printtiliput.

Millwallilta tuli liput juuri ihan kotiin kannettuna.

Joskus muinoin tullut liput hotellille oven alta tuotuna. Tämä taisi olla Event-Travelin kautta silloin.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #5130 : 31.10.2019 klo 14:21:05

En kyllä ymmärrä mihin asiaan itse printattu A4 satunnaiselta internetsivustolta toisi varmuutta.
JiVe

Poissa Poissa

Vastaus #5131 : 31.10.2019 klo 20:38:16

En kyllä ymmärrä mihin asiaan itse printattu A4 satunnaiselta internetsivustolta toisi varmuutta.
Kyllä mua vähän jänskättää, että muistanko noi Millwallin lähettämät liput pakata mukaan, kun lähdetään reissuun.
Mutta jos kadun varrelta ostais tiketin, niin tuo itse tulostettu lippu olisi silloin vähän varmuutta vähentävä tekijä.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #5132 : 31.10.2019 klo 21:57:40

Kyllä mua vähän jänskättää, että muistanko noi Millwallin lähettämät liput pakata mukaan, kun lähdetään reissuun.
Mutta jos kadun varrelta ostais tiketin, niin tuo itse tulostettu lippu olisi silloin vähän varmuutta vähentävä tekijä.
Kätevähän se sähköinen lippu seuran sivuilta ostettuna on. Kommentoidussa viestissä käsitin puhuttavan muista lipunmyyjistä.
Mattmattmatt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #5133 : 31.10.2019 klo 23:30:02

Millwallilla pystyy myös noutamaan stadikalta, kannattaa vaan varautua snadiin jonoon.

Arsulla taas ladataan jäsenkortille, ja jos loppuunmyytyyn (eli lähes kaikkiin cuppeja lukuunottamatta) peliin toimitetaan jollain muulla tavalla "lippu" niin saattaisin katsoa peiliin ja miettiä mistä flabari on ostettu.
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #5134 : 08.11.2019 klo 20:56:41

Tuli pikainen työreissu Englantiin ensi viikolle ja torstaina olisi Englanti-Montenegro, onko näihin mahdollista ostaa lippuja ulkomaalaisena ihimisenä ja miten se onnistuu?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marko Arnautovic

Vastaus #5135 : 08.11.2019 klo 21:06:57

Tuli pikainen työreissu Englantiin ensi viikolle ja torstaina olisi Englanti-Montenegro, onko näihin mahdollista ostaa lippuja ulkomaalaisena ihimisenä ja miten se onnistuu?

Onnistuu niin että forumin sijaan kirjoitat Googleen ”England Montenegro tickets” ja ostat sitten sieltä ensimmäisestä tai toisesta hakutuloksesta.
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #5136 : 08.11.2019 klo 21:19:37

I'll get mi coat. "Add address manually" tuli missattua.

Sivuja: 1 ... 205 [206]

Siirry: