Keskilinkiltä (vissiin)tulossa lisääkin kuvia, mutta avataan nyt niin saan omatkin kuvat tänne
Kännykällä ei siis pelikuvia otella, vaan ne on tulossa Keskilinkiltä....
Tämä peli siis:
http://futisforum2.org/index.php?topic=79200.0Ennen peliä pahamaineiset kannattajat punoivat juoniaan:
Kajaanin vilkkaimmatkin kadut hiljenivät arimpien luikkiessa piiloon ja muiden kerääntyessä stadionille:
Kuoleman kujalle uskaltautuivat vain harvat:
Monissa liemissä keitetyt konkarit valmiina peliin:
Spartak Yngre Kommarna asemissa jo hyvissä ajoin. Oliko se Kansainvälinen, joka kajahti ennen peliä?
Pääkatsomossa vasemmalla Spartak-kannattajat. Keskellä ylhäällä katkisosasto. Keskivaiheilla myös Haka-ultria. Oikealla edustamani puolueeton Sontikka-boys. Joukkoon tosin soluttautunut myös Sedu(iso musta-valko varjo):
Stadionin äänekkäin poppoo löytyi kuitenkin vastakatsomon kulmasta:
Pelin jälkeen odotellaan hilpeissä tunnelmissa, josko vielä jotain tapahtuisi:
Järkkäriarmeija seurasi edelleen lähituntumassa, eikä antanut siimaa:
Tekstejä tuskin näkee, mutta ehkä eniten kirjoitusvirheitä mitä itse olen nähnyt otteluohjelmissa. Erityismaininta Pikku Huuhkajien toppari Mika Viljaselle ja Mika Ikävalkolle
Pari Keskilinkin jo julkaisemaa kuvaa:
Joo, kyllä sivurajalla painittiin ja olin parinkymmenen metrin päässä, mutta ei hajuakaan, ketkä olivat asialla kun kaksi kolme järjestysmiestä makasi päällä. Itse kadotin verkon lähtiessäni junalla kohti Oulua ja kytkeydyin topiikkiin vasta Tampereella.
Edit: muuton jäljeltä internet on ollut nyt pari viikkoa poikki (Sonera ei saa kytkettyä Elisan tilaamaa laajakaistaa, vaikka edellisellä asukkaalla oli Elisan laajakaista samassa asunnossa). Mutta kirjaston päätteeltä sain muutaman kuvan nettiin.
| Pääkatsomo oli sateisesta säästä huolimatta aivan täynnä ja kentän laidallekin riitti porukkaa. |
| Mikko Innanen keskitti laidalta ensimmäisen maalin. |
| Jani Bäckman puski Innasen keskityksen maaliin. Otteluohjelmassa joidenkin Hakan pelaajien nimissä oli joitain virheitä, mutta kirjoittelen niistä myöhemmin, kun kyseinen paperi on käsillä. |