referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
: 11.07.2009 klo 14:53:58 |
|
Turnaus on hoidettu ja hienosti se meni kaikin puolin. Kolmihaara mangusti feat. Power Rangers otti voiton ja Retiisi oli finaalin 2. Tulokset ja maalintekijät tulevat varmasti myöhemmin tänne.
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #1 : 11.07.2009 klo 15:30:54 |
|
Eiköhän kohta lähdetä jäähoviin
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #2 : 11.07.2009 klo 15:35:04 |
|
Eiköhän kohta lähdetä jäähoviin Nyt puhutaan asiaa. Kotona ruokaa naamaan ja baanalle.
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #3 : 11.07.2009 klo 15:43:12 |
|
Jaha! Moro täältä maalin päästä ja kuulutuskopista! Tulokset ja maalintekijät. Itkekää myöhemmin sitten.
-Rusakot-Brenkku%Hulina 4-2 (Rusakot: Ravenous, Rusakot, Säärelä, Coulijoe, Brenkku%Hulina: Risto, Stoichkov -Spaddujätkät-Neverforget 6-0 (Sapddu: MPW, Caucho, Siperia, El Hadji Diouf 3) -Retiisi-Neverforget 2-1 (Ret: Anssi ja Ispi, Neverforget: Teme Tainio) -BrenkkuHulina-Retiisit 1-3 (Brenkku: Lokki , Retiisi: Hani Hani, Suikkanen, Asko) -SOHJSTS-Spaddujätkät 3-5 (SOHJSTS: Robbax2, Fjalmari, Spaddu: Caucho 2, Paju 2, _Rok) -Neverforget-Rusakot 1-0 (Never: Jeyl) -Rusakot-Retiisi 1-1 (Rusakot: Sami, Retiisi: Robba) -SMJK-SOHJSTS 5-3 (SMJK:_Rok 3, Porthos, Kukko, Soho: Fjalmari 2, Robba 1) -Brenkku%Hulina-Neverforget 4-3 (Minä 2, Risto, Porthos Never: Late 2, Neliö) -Finaali: Retiisi-Spaddujätkät 1-5 (Maalintekijät uupuu)
|
|
|
|
Mpw
Poissa
|
|
Vastaus #4 : 11.07.2009 klo 15:52:29 |
|
Mää duunasin ainaki kaks maalia finussa (Y)
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #5 : 11.07.2009 klo 15:59:20 |
|
Mää duunasin ainaki kaks maalia finussa (Y)
Olit siis homo!
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #6 : 11.07.2009 klo 16:09:50 |
|
Heh. Kuriositeettina niin keräsin pullot pelien jälkeen. Tuloksena 30€ kaljarahaa. heti Hervannan Lidlistä tarjous-Olvi käsiin ja kotiin vetään.
|
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #8 : 11.07.2009 klo 16:22:23 |
|
Coulijoen odotettua vaisummalle panokselle Coulijoen takia Rusakot ei mennyt finaaliin! PERKELE! Homo!
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #9 : 11.07.2009 klo 16:27:57 |
|
Kävin viime hetkellä paikalla kuulostelemassa tunnelmia ja tuoreeltaan saamieni tietojen mukaan kolmi haara mangustit feat. Power Rangers voittivat turnauksen. Valitettavasti naisseurani kyllästyi paskaan tunnelmaanne, joten jouduin lähtemään n. vartin oleskelun jälkeen ryyppäämään.
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #10 : 11.07.2009 klo 16:45:09 |
|
Omalle Filippo Inzaghi-maiselle viimeistelylle Miten se menikään Coulijoe, kuka kyykytti ketä?
|
|
|
|
paveldo
Poissa
|
|
Vastaus #11 : 11.07.2009 klo 16:55:22 |
|
Coulijoen takia Rusakot ei mennyt finaaliin! PERKELE! Homo!
Peli on kyllä menetetty siinä vaiheessa kun Coulijoe on kehissä
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #12 : 11.07.2009 klo 17:05:23 |
|
_rotalle joka survoi rumasti maaleja joka tilanteessa Sipun pilkku rankipotkukisassa ei vakuuttanut toisin kun allekirjoittaneen
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 11.07.2009 klo 17:06:31 |
|
vihollisjoukkueiden forumisteihin en kiinnitä mitään huomiota. Turha yrittää juttella tai muutoinkaan ottaa kontaktia. Päätös piti varsin hyvin, periaatteen mies. Mikäs siinä oli munia kaivellessa, kun junnuketju juoksi ja kunniaa tuli. Tapahtuma oli muistaakseni mukavampi kännissä, mutta minkäs teet kun on luvattu olla ~4kk selvinpäin. Periaatteen mies. Tapahtuma oli muistaakseni mukavampi myös ennen kuin olin (edes yrittänyt) kasvaa aikuiseksi. Ihan mukava toki oli tuttuja forumisti-naamoja nähdä pitkästä aikaa ja miksei myös ihmetellä niitäkin, joita ei ennen ollut nähnyt. Minä kiitän, kuittaan, avaan tv:n ja katson vaikka bumtsibumia. Pitäkäähän mukava & kostea ilta!
|
|
|
|
Mpw
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 11.07.2009 klo 17:09:18 |
|
_rotalle joka survoi rumasti maaleja joka tilanteessa Sipun pilkku rankipotkukisassa ei vakuuttanut toisin kun allekirjoittaneen Hatzin rabona oli kyllä tyylikäs
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
|
Vastaus #15 : 11.07.2009 klo 17:16:55 |
|
Päätös piti varsin hyvin, periaatteen mies. Mikäs siinä oli munia kaivellessa, kun junnuketju juoksi ja kunniaa tuli. Tapahtuma oli muistaakseni mukavampi kännissä, mutta minkäs teet kun on luvattu olla ~4kk selvinpäin. Periaatteen mies. Tapahtuma oli muistaakseni mukavampi myös ennen kuin olin (edes yrittänyt) kasvaa aikuiseksi. Ihan mukava toki oli tuttuja forumisti-naamoja nähdä pitkästä aikaa ja miksei myös ihmetellä niitäkin, joita ei ennen ollut nähnyt. Minä kiitän, kuittaan, avaan tv:n ja katson vaikka bumtsibumia. Pitäkäähän mukava & kostea ilta! peruspakki-jipskulle toki tulipahan tämäkin foorumisti bongattua ensimmäistä kertaa
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
|
Vastaus #16 : 11.07.2009 klo 17:17:54 |
|
Hatzin rabona oli kyllä tyylikäs
ns. once in a life time
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
|
Vastaus #17 : 11.07.2009 klo 17:22:56 |
|
ns. once in a life time
Ei todellakaan ollut yhtä kaunis kun mun kantsupilkku...
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.07.2009 klo 17:30:39 kirjoittanut Siperia »
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
|
Vastaus #18 : 11.07.2009 klo 17:26:37 |
|
Ei todellakaan ollut yhtä kaunis kun mun katsupilkku...
|
|
|
|
Kartanonherra
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu
|
|
Vastaus #19 : 11.07.2009 klo 17:29:01 |
|
Kaksi jätkää puimassa omia kikkojaan.
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
Suosikkijoukkue: 1924
|
|
Vastaus #20 : 12.07.2009 klo 14:44:51 |
|
Vähän turhankin vahvaa suorittamista oli eilen naisseuran kanssa. Noh, kai niitä virheitäkin sattuu.. Turha taas odottaa mitään koko loppuvuonna.
ref voinee raportoida enemmän jos joskus vielä heräilee.
se luopio joka varasti ref:in tuomarivaatteet. SUT SAADAAN VIELÄ!
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
|
Vastaus #21 : 12.07.2009 klo 15:48:50 |
|
Coulijoen takia Rusakot ei mennyt finaaliin! PERKELE! Homo!
Saatana viime vuoden kiiima oli täysin kadonnut ja passeja ei tullut kuin muutama. Liekkö sittenkin liian vähän alkoholillisia tuotteita Refereen homostelulle kun pidin palloa maaliviivalla minuuttitolkulla enkä laittanut tyhjään maaliin Loistavat tuplaputket neveriä vastaan. Teme ei sitten suostunut ennen peliä nostamaan räpyläänsä pystyyn vaikka sitä kovaan ääneen tivasinkin. Rusakoiden peli oli menetetty kun oli valmentaja ja joku perkeleen pelikuvio....
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.07.2009 klo 15:50:49 kirjoittanut Coulijoe »
|
|
|
|
|
Markku
Poissa
Suosikkijoukkue: Grabbepojat
|
|
Vastaus #22 : 12.07.2009 klo 15:51:34 |
|
Tilannehan syntyi minun epäonnistuneesta vastaantulostani
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
|
Vastaus #23 : 12.07.2009 klo 15:52:45 |
|
Tilannehan syntyi minun epäonnistuneesta vastaantulostani : ylos: Sillähän en sitä kehdannut maaliin pistämään, oli lievästi koominen tilanne Edit: Pistetään vielä Boottikselle ja Nominalle hyvästä iltaseurasta
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.07.2009 klo 15:53:59 kirjoittanut Coulijoe »
|
|
|
|
|
ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
|
Vastaus #24 : 12.07.2009 klo 16:46:23 |
|
Hieno tapahtuma. Perjantaina Cabarettiin osui samaan aikaan referee3000, iron-mike2, chevron, maikson, porthos ja olisko ollu vielä joku yks. Kolme tuntia kerettiin nukkuun ennen seuraavan aamun turnausta chevronin mutsin tyhjässä kämpässä, jonka jälkeen krapulaisena kodin kautta Pyynikille. Siitä sitten uutta nousua ja turnee hoidettiin kunnialla loppuun. Pyynikiltä taksilla eflexin ja coulijoen kanssa Jäähoviin pariksi tunniksi ennen lenttismatsia. Jäähovi täyttyi porukasta varmaan puolisentoista tuntia ennen pelin alkua ja ilmassa oli asiakeskustelun tuntua. Pelissä vitun hyvä viilis ja yleisö lähti aikalisien aikana mahtavasti mukaan "Kuka voittaa? - Suomi" -chanttiin. Pelin jälkeen taas Jäähoviin, josta taksilla keskustaan. Punjabissa (paskat) kebabit tai ainakin kieran, maikson, chevron, nomina, buuttis jne eli oikeastaan kaikki muut kuin minä valittivat. Kävin näyttään stadilaisille Onnelan sijainnin, mutta itse painelin jälleen Cabaan. Lopulta seitsemältä aamulla taksilla kotiin, heräsin äsken. _Rokin ja mawen pyyynikkihölkälle yu-tyttöjen perässä!
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.07.2009 klo 16:58:59 kirjoittanut ref »
|
|
|
|
|
|
|