FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 23:47:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Kirjoittaja Aihe: Taas lentopalloillaan: MM-Karsinta SUOMI-Saksa, 8.8 Tre. LIPUT MYYNNISSÄ!!  (Luettu 7948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #150 : 09.08.2009 klo 17:34:46

Ei sitä kyl näkynyt. Me ollaan jo matkalla kotiin, kiitoksia järjestelijöille-hieno reissu oli vaikka matsi hävittiinkin. Katsomossa oli todella hyvä tunnelma ja myös tuularit olivat meiningissä mukana. Kannatus otti niin koville, etten viimeisessä erässä oikein meinannut jaksaa enää huutaa :D Tosin mulla kulkee ääni vieläkin, toisin kuin äklla, joka tuossa vieressä kähisee :D

Tärkeintähän on että katsomossa on kivaa ja näytetään hyvältä. Mitä v*tun väliä sillä lajilla ja kentän tapahtumilla on.
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #151 : 09.08.2009 klo 17:37:15

Miten tuo kommenttini poissulkee kenttätapahtumien seuraamisen? Ai niin, muun urheilun kuin jalkapallon seuraaminenhan oli ylipäätään väärin..
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #152 : 09.08.2009 klo 17:40:16

Kunhan vaan havainnoin kun ei tappio tuntunut hirveästi harmittavan.
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #153 : 09.08.2009 klo 17:51:41

No totta kai se vitutti. Tämä ei poista kuitenkaan sitä, etteikö minulla olisi ollut pelin aikana hauskaa, etenkin alkupelissä kun kaikki oli vielä mahdollista. Lopussa ei tietenkään jaksanut enää samalla tavalla innostua, mutta onhan sitä omaa joukkuetta kannustettava vaikka turpaan olisi tulossakin. Eikä ymmärtääkseni tässä topikissa ylipäätään ole tarkoitus keskustella itse pelistä, vaan sitä varten on oma ketju muussa urheilussa ;)
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #154 : 09.08.2009 klo 20:14:43

Kyllä minä osaltani ymmärrän joidenkin lentopalloihmisten lievän ärtymyksen. Miettikääpäs jos oman jalkapallojoukkueenne otteluihin vaivautuisi kerran kesässä joukko humalaisia lentopalloihmisiä vain tullakseen näyttämään mallia miten kannustetaan.

Hyvähän se on että otteluita käydään katsomassa, mutta ei tarvitse itseään ylentää, ja minkään waikunkaan haukkua muita katsojia "tuulareiksi".
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #155 : 09.08.2009 klo 20:17:53

Minä en muuten ollut humalassa eikä moni muukaan.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #156 : 09.08.2009 klo 20:38:45

Ja mä en ollu paikalla. Muuten toki lentopalloilijoiden vitutuksen ymmärtäisi.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat


Vastaus #157 : 09.08.2009 klo 21:30:41

b) oliko tunnelma eilen parempi kun SMJK oli mukana?

Ei se nyt mitenkään dramaattisesti parantanut tämä SMJK:n läsnäolo pelin tunnelmaa. Nämä "Kuka Voittaa"-huudot kyllä toimivat, mutta kun muu halli taputtaa ja muutenkin kannustaa niin hyvin, ei SMJK:n kannustustaidot päässeet oikein esille.
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #158 : 09.08.2009 klo 21:52:48

ei SMJK:n kannustustaidot päässeet oikein esille.
(Oikein)kannustustaidoille Ylos Tuoppi
kieran

Poissa Poissa


Vastaus #159 : 09.08.2009 klo 22:47:34

Itse en ollut paikalla, mutta lentopalloliitosta saamani viestit aiemmista vierailuista otteluissa oli varsin positiivisia.

Paskat oikeinkannattamisesta, sinne peliinhän mennään kannustamaan ja nauttimaan hienosta ottelusta niin kentällä kuin katsomossa.
etukoppari

Paikalla Paikalla


Vastaus #160 : 10.08.2009 klo 08:29:58

Hyvä meininkihän SMJK:n tyypeillä oli lauantaina, samoin koko hallissa ylipäätään. Harmi vaan ettei Suomi pärjännyt sen paremmin. Ainoa asia mikä jäi itseäni mietittymään oli, että olisiko lukuisat "kuka voittaa"- huudot voinut korvata välillä jollain muulla. Teitä oli sen verran paljon, että esim. "taistele Suomi" olisi voinut välillä toimia hyvinkin.
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego


Vastaus #161 : 10.08.2009 klo 08:54:54

Kyllä minä osaltani ymmärrän joidenkin lentopalloihmisten lievän ärtymyksen. Miettikääpäs jos oman jalkapallojoukkueenne otteluihin vaivautuisi kerran kesässä joukko humalaisia lentopalloihmisiä vain tullakseen näyttämään mallia miten kannustetaan.

Hyvähän se on että otteluita käydään katsomassa, mutta ei tarvitse itseään ylentää, ja minkään waikunkaan haukkua muita katsojia "tuulareiksi".

Ainakaan minua ei haittaisi, vaikka eksyisi minkä lajin seuraajia. Toki samaa mieltä siitä, että ei pidä itseään ylentää, mutta ei mielestäni pelitapahtumassa mitään sellaista näkynyt. Korkeintaan täällä foorumilla sitten niiden toimesta, jotka eivät edes pelissä olleet. Pelin jälkeen ainakin omalle kohdalle tuli vastaan vain kiitoksia, kun muutamakin katsoja muualta yleisöstä kävi huikkaamassa jotain "Kiitos, pojat!" -tyyppistä.

Kuka voittaa? -huudosta sen verran, että ehkä sitä tosiaan jo tuolla viljeltiin hiukan liikaakin. Jos joka aikalisälle vedetään tuota noin 5-8 kertaa, niin turtuuhan siihen. Toinen asia on se, että ainakin näissä vierailujutuissa nuo homottelut voisi jättää. Onneksi niihin ei moni mukaan lähtenyt.

Mutta edelleen väitän, että lentopalloväki noin isommassa mittakaavassa ei vaikuttanut lainkaan ärsyyntyneeltä vaan suhtautui positiivisesti. Ainahan katsomossa elämöinti jotakuta ärsyttää.

Edit: Humalaisuudesta vielä, että valtaosin taidettiin vetää kaljan-parin voimalla ja iso osa ilman mitään. Humalaisesta joukosta on siis aika turha puhua.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 klo 08:56:56 kirjoittanut a-wiik »
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia


Vastaus #162 : 10.08.2009 klo 09:38:01

Edit: Humalaisuudesta vielä, että valtaosin taidettiin vetää kaljan-parin voimalla ja iso osa ilman mitään. Humalaisesta joukosta on siis aika turha puhua.
Alaspäin on menty :(
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 10.08.2009 klo 15:17:25

Ajattelin vain että pitkän linjan "lajiniilojen" parissa olisi saattanut tuollaistakin suhtautumista olla, kun jotkut tänne olivat kirjotitaneet negatiivisestakin palautteesta. Itsehän en tiedä mistään mitään kun hömötin kotona pelejä katsomassa.
Hyvä olisi vain jos kummankin lajin ystävät kävisivät toistensa peleissä ja kannustus olisi voimakasta ilman kummankaan puolista vastakkainasettelua. Ylos

 
Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa