FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 06:17:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Veskari Simo syrjävaaraan (Fair Play)  (Luettu 1278 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
V.Jones

Poissa Poissa

: 23.07.2009 klo 07:58:24

Terve!

Ollaan lähdössä iskukykyisellä jengillä pelaamaan kullista. Veskari ilmoitti kuitenki olevansa venäjällä ja näin ollen ei käytössä.
Ilman veskaria lähteminen ei liene vaihtoehto joten kokeillaan josko täältä joku Lehmies löytyisi tolppienväliin..

Jengistä lisää tietoa täältä:

www.spartabrahe.com
V.Jones

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 23.07.2009 klo 11:06:12

Foorumi näytti mahtinsa. Lainasopimus on homosteltu privana joten topikki voidaan lyödä lukkoon..
Lensman

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 23.07.2009 klo 14:35:13

OOn vinnie pettyny että ootte siel fair-play sarjassa...Olin jo valmistautunut vuosia odottamaani haasteeseen ;) Jo sarjan nimi kertoo että ootte vääräs sarjassa :)
V.Jones

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 23.07.2009 klo 15:19:32

OOn vinnie pettyny että ootte siel fair-play sarjassa...Olin jo valmistautunut vuosia odottamaani haasteeseen ;) Jo sarjan nimi kertoo että ootte vääräs sarjassa :)

Palis cupissa sitten. Meillä muutama "iso nimi" sivussa niin mennään fair playhin. Veikkaan, että saan vihreän kortin. Tuoppi
Lensman

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 23.07.2009 klo 15:27:17

Mä oon sit järkyttyny :) no mut huomen näkee sit brahen poikien taitopeliä tai no ehkä lauantaina paremmin ku sillo ollaan kokopäivä sielä...Sadekeliä odotellessa...
saimaharmaja

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 23.07.2010 klo 18:37:26

Ylös!

Oma höntsäsakki hakee myös veskaria Simo Syrjävaara-cuppiin harrastesarjaan. Joukkueemme taso ei ko.sarjatasoon nähden ole kovin kummoinen, joten töitä maalinsuulla tulee ainakin riittämään. Turnauksmaksuista sun muista voidaan tarvittessa joustaa. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä privalla niin saatte lisätietoa seurasta ym. :)
saimaharmaja

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 26.07.2010 klo 20:56:12

Ylös!

Oma höntsäsakki hakee myös veskaria Simo Syrjävaara-cuppiin harrastesarjaan. Joukkueemme taso ei ko.sarjatasoon nähden ole kovin kummoinen, joten töitä maalinsuulla tulee ainakin riittämään. Turnauksmaksuista sun muista voidaan tarvittessa joustaa. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä privalla niin saatte lisätietoa seurasta ym. :)

Edelleen ilmottautumisia otetaan vastaan. Hyvää treeniä etenkin harjoitusta haluaville kassareille. Lisäksi mitään turnausmaksua ei tarvitse maksaa. Omasta joukkueesta sen verran, että pelaajisto koostuu 5-6 divarissa tahkonneista pelaajista, mutta mukana on myös ukkoja, jotka eivät ole liiemmin aikaisemmin pelanneet. Turnaukseen lähdetään pitämään ennen kaikkea hauskaa ilman ihmeempiä menestystavoitteita.
saimaharmaja

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 29.07.2010 klo 16:54:33

Edelleen ilmottautumisia otetaan vastaan. Hyvää treeniä etenkin harjoitusta haluaville kassareille. Lisäksi mitään turnausmaksua ei tarvitse maksaa. Omasta joukkueesta sen verran, että pelaajisto koostuu 5-6 divarissa tahkonneista pelaajista, mutta mukana on myös ukkoja, jotka eivät ole liiemmin aikaisemmin pelanneet. Turnaukseen lähdetään pitämään ennen kaikkea hauskaa ilman ihmeempiä menestystavoitteita.

Foorumi osoitti jälleen kerran voimansa ja veskari löytyi tätä kautta höntsyihin :).

Sivuja: [1]

Siirry: