FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 16:44:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: B-Pojat Kakkonen, Helsinki & Uusimaa (Lohkot 1&2)  (Luettu 7458 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hemuliix

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc København | FC Honka | A.I.K.


Vastaus #100 : 10.10.2009 klo 12:11:36

Todennäköisesti, jos Stingersin materiaali ei riitä, halukkaat muista lähiseudun lahjakkaista pelaajista pääsee pelaamaan Magicin tilalle divaria.
Itse en tätä väitettä allekirjoita. Sen verran mitä olen kauden mittaan seurannut, on Stingersillä vahva materiaali ja hieman tasaisemmalla pelillä olisi joukkue voinut voittaa ykköslohkon. Jokainen ottalu jonka olen tänä syksynä Stingeriltä nöhnyt, on ollut täyttä keltamustapaitojen hallintaa. (Lukuunottamatta viimeisen klubi-matsin viim. 25min jonka se pelasi miehen vajaalla).
Concentrate

Poissa Poissa


Vastaus #101 : 10.10.2009 klo 14:30:07

Honka Magic - Atlantis ed.    4-1  


Peli alkoi Magicin kovalla painostuksella, ensimmäisellä 15 minuutilla peli oli jo 3-0. Oli muuten hienosti pelattuja tilanteita, jotka päättyivät vielä hyvin tuloksellisestikin. Maalien jälkeen tempo laski hiukan ja Atlantis pääsi paremmin peliin mukaan, mutta selviä maalintekopaikkoja ei kumminkaan syntynyt. Jakson lopussa vastahyökkäyksestä Atlantis kavensi 3-1:een.

Toisella puoliajalla Magic vaihtoi pelaajia, ja peli sekottui vähän, Atlantiksellä ehkä hieman enemmän painostusta, mutta loppua kohti Magic otti pelin taas kontorolliinsa ja lopussa vielä yksi maali tolpan kautta sisään.

Ansaitusti Magic aluefinaalin voittoon!

PS. Huomenna Magic lähtee Barcelonan valloitukseen!

Kepes

Poissa Poissa


Vastaus #102 : 10.10.2009 klo 20:53:43

Onnea Magicille Barcaan, kun kotimaan haasteet eivät enään riitä jne. ;). Hieno joukkue kaiken kaikkiaan.
qcla

Poissa Poissa


Vastaus #103 : 11.10.2009 klo 15:34:45

Honka Magic - Atlantis ed.    4-1  


Peli alkoi Magicin kovalla painostuksella, ensimmäisellä 15 minuutilla peli oli jo 3-0. Oli muuten hienosti pelattuja tilanteita, jotka päättyivät vielä hyvin tuloksellisestikin. Maalien jälkeen tempo laski hiukan ja Atlantis pääsi paremmin peliin mukaan, mutta selviä maalintekopaikkoja ei kumminkaan syntynyt. Jakson lopussa vastahyökkäyksestä Atlantis kavensi 3-1:een.

Toisella puoliajalla Magic vaihtoi pelaajia, ja peli sekottui vähän, Atlantiksellä ehkä hieman enemmän painostusta, mutta loppua kohti Magic otti pelin taas kontorolliinsa ja lopussa vielä yksi maali tolpan kautta sisään.

Ansaitusti Magic aluefinaalin voittoon!

PS. Huomenna Magic lähtee Barcelonan valloitukseen!



toivonpaha et toi on joku vitsi
sammyx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS


Vastaus #104 : 18.10.2009 klo 17:24:43

Jollain tietoa tuosta EIF - Viikingit tuloksesta?
Adler

Poissa Poissa


Vastaus #105 : 18.10.2009 klo 19:39:55

Jollain tietoa tuosta EIF - Viikingit tuloksesta?

EIF - Viikingit   4-2 (0-1)
Concentrate

Poissa Poissa


Vastaus #106 : 19.10.2009 klo 09:11:24

EIF - Viikingit   4-2 (0-1)

Iso peukku Viikkareille.
General

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 19.10.2009 klo 18:45:14

Itse en tätä väitettä allekirjoita. Sen verran mitä olen kauden mittaan seurannut, on Stingersillä vahva materiaali ja hieman tasaisemmalla pelillä olisi joukkue voinut voittaa ykköslohkon. Jokainen ottalu jonka olen tänä syksynä Stingeriltä nöhnyt, on ollut täyttä keltamustapaitojen hallintaa. (Lukuunottamatta viimeisen klubi-matsin viim. 25min jonka se pelasi miehen vajaalla).

Hohhoijaa näitä dosentteja taas Alas
"Hieman tasaisemmalla pelillä"?. Jäi Atlantiksesta 10 pisteen päähän, eli aika monta tappiota olisi pitänyt nipistää tasuriksi ja edelleen tasureita voitoksi. Eikä se materiaali niin vahva ole, jos ei kerta pallonhallinnasta huolimatta olla palloa onnistuttu pussiin laittamaan.

Ylipäätään ihmettelen, milloinkohan tällainen typerä jossittelu näissä junnutopiceissa loppuu :(

E: virheet
« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 klo 18:46:31 kirjoittanut General »

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa