FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 01:50:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Liput Malagan peliin  (Luettu 7558 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #25 : 08.03.2013 klo 16:16:47

Tuolta kannattaa kysyä kanssa, hiukan hintasempi mutta tavan peliin varma pääsy, hemmoilla on nippu kausareita ja
niitä vastaan mahdollisuus saada myös lippuja champions peleihin.

Pitää sisällään bussikuljetuksen Fuengirola - Benalmadena - Torremolinos - Rosaleda,

http://www.malagafanit.com/tietoja.php

Mä voisin kuvitella että tän kautta on ainakin tuo CL-peli ihan loppuunmyyty. Syksyllä olivat tuon Reslan edessä päivystämässä ja kaupittelemassa matsireissuaan, muistaakseni hintaan 50€ bussikuljetukset+lippu. Peli oli Valladolidia vastaan ja ei ollut Malagafanien busseissa tilaa enää kuin pari hajapaikkaa.

No me saatiin broidin kanssa liput kun haettiin stadikan lippuluukulta pari päivää ennen matsia, ja pelipäivänä mentiin Fuengirolasta muutaman euron maksavalla junalla Malagaan.

E: tuo bussireissu ei herättänyt Karjalippisten ja 95-paitojen lisäksi hurraahuutoja senkään takia, että jää Pre-match cervezat ja voitonjuhlat Malagassa väliin.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2013 klo 15:52:56 kirjoittanut elhadjidiouf »
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #26 : 08.03.2013 klo 20:06:45

Joo rosaledan kulmat on suurinpiirtein tuttuja, olen pari kertaa tämän kaverin kanssa peliä käynyt katsomassa, ekalla kerralla liput sai niistä pikku luukuista, ja toisella kerraalla andalucian derbyyn silloin paikalla asunut kaveri osti ennakkoon. Kaikilla seuroilla pitäisi olla lipunmyynti tyyliin barca, ostat, tulostat ja marssit peliin.
Jos viagogo ei lippuja pysty toimittamaan, pitää ohjata kaveri stadikan kulmille lippuja huihuilemaan.
Kelpaisikohan tämä?
http://www.ticketmaster.es/nav/landings/en/deportes/entradas_malaga_cf/index.html
Keef

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 14.03.2013 klo 08:27:38

Onko kukaan käyttänyt? Tuleeko liput spostiin pdf:nä?

Olen lauantai iltana paikalla ja Malaga-Espanyol peli alkaa jo klo 12.00 sunnuntaina. Olen ajatellut, että yritän ostaa lipun ennen peliä stadionilta sunnuntaina aamupäivällä. Onnistuuko?
León

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 14.03.2013 klo 09:39:25

Olen lauantai iltana paikalla ja Malaga-Espanyol peli alkaa jo klo 12.00 sunnuntaina. Olen ajatellut, että yritän ostaa lipun ennen peliä stadionilta sunnuntaina aamupäivällä. Onnistuuko?
On ja ei tule, vaan noukitaan joko pankkiautomaatista, stadionilta tai yhteistyökumppaneiden liikkeestä. Lisätietoa tuolla spanskiketjussa.
uh

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 14.03.2013 klo 18:48:01

Kaveri eiliseen peliin tuolta oli ostanut, stadionilta noutanut. Peli ja tunnelma oli viestien mukaan ollut varsin mainio.
Keef

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 14.03.2013 klo 21:20:05

Jep, kiitoksia vastauksista. Eiköhän tämä onnistu, kunhan saan raahattua itseni ajoissa paikalle.
León

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 15.03.2013 klo 12:57:51

Jep, kiitoksia vastauksista. Eiköhän tämä onnistu, kunhan saan raahattua itseni ajoissa paikalle.
Mikset osta etukäteen? Eiköhän sieltä portilta joku lippu irtoa, mutta huomioiden stadionin koon ja Málaga CF kiiman pelaat kyllä mielestäni aika riskirajoilla. Espanjassa kyllä yleensä saa lippuja ovelta peliin kuin peliin, mutta vaikutuksen mahdollisuudet esim. omaan paikkaan on yleisesti ottaen pienemmät.
Ihmelilja

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 15.03.2013 klo 16:50:27

Malaga-Dortmund -pelin aikoihin olen Fuengirolassa, joten saatan käydä katsomassa ko. matsin. Paljonko Malagan UCL-pelien liput ovat maksaneet ja mistä liput saa parhaiten? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Tuuno Urhapuro

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 16.03.2013 klo 08:01:41

General Public    'Malaguistas'
TRIBUNA         
Palcos    150€    112€
Zona 1    120€    90€
Zona 2    100€    75€
Zona3    85€    64€
Zona 4    75€    56€
PREFERENCIA         
Palcos    130€    97€
Zona 1    95€    71€
Zona 2    85€    64€
Zona3    75€    56€
Zona 4    65€    49€
GOL         
Grada            45€    34€
Palcos    60€    45€
FONDO         
Grada            45€    34€
Palcos    60€    45€

Tuossa nuo hinnat..
Itellä muutto samana päivänä Stadista Fuengirolaan työharjoittelun vuoksi, ja kun laiskaksi ryhdyin tilasin lippuni suoraan "paikallisen" suomalaisen fan clubin kautta, ei ottelun jälkeen enään juniakaan menisi Fuengirolaan takaisin niin puhutaan kendosta nyt sitten meno ja paluumatka samalla :D Oli ihan kilpailukykyinen hinta suomalaisten kautta reissun hinta kuljetuksineen Fuengirolasta La Rosaledalle oli 65€
« Viimeksi muokattu: 16.03.2013 klo 08:09:14 kirjoittanut Tuuno Urhapuro »
kaksväärääjalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina

Vastaus #34 : 17.03.2013 klo 22:16:05

Kannattaa sitten huomioida että ticketmasterin kautta ostetut liput saa noudettua vain ja ainoastaan stadionilta (vaikka sivuilla muuta lukeekin).

Koskee siis Malagaa. Esim Madridissa onnistuu automaateistakin nouto.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: