FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.01.2025 klo 08:56:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 114

Kirjoittaja Aihe: Алексей Еременко, Рубин Казань  (Luettu 396622 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
waccoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan

Vastaus #75 : 29.07.2009 klo 17:26:13

Minä en ole maininnut Klubia sanallakaan. Ja edelleen tämä on minun oma perstuntumani tästä siirrosta.
Vertasit Helsinkiä ja Harkovaa kaupunkeina, joten jotain helsinkiläisseuraa ilmeisesti tarkoitit. Tai jos et tarkoittanut, niin selvennä ihmeessä.

Ei ehkä kannata muodostaa niitä "perstuntumia" (tai ainakaan julistaa niitä julkisesti...), mikäli ei omaa minkäänlaista kuvaa koko kaupungista/seurasta/liigasta/maasta/mistään muustakaan asiaan liittyvästä.
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa

Vastaus #76 : 29.07.2009 klo 17:40:27

Hyvä siirto Ylos
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 29.07.2009 klo 18:20:13

Jäänee kuitenkin Harkovassakin penkkiveikoksi ja vinkuminen uudesta seurasta alkaa kun lumet tulevat. Toki tätä edeltää huhut kiinnostuksesta Kiovan Dynamon suunnalta.
Savon tsaarin provot vain pahenee... Mutta kyllä tuossa totuuden, jos ei siemen, niin mahdollisuus piilee. Metalliliiton tovereita valmentaa näköjään 58-vuotias Miron Markevich, joka CV:n, iän ja ulkonäön perusteella on aito vanhan liiton kommunistihöykyttäjä, otlichno! On ollut seurassa jo neljä vuotta, joten sen sana painaneekin jotain. Ainskii enemmän kuin Losan.

Mutta ehdottomasti hyvä siirto. Tiedossa kova liiga ja hyvät pelikaverit. Selkeä mahdollisuus pelata hyvin.
Toivo K.

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 29.07.2009 klo 18:24:35

Isä uskoo: Alexei Eremenko pelaa kymppipaidassa jo huomenna
keketsu

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 29.07.2009 klo 18:33:28

Lainaus
Kun Jari Litmanen jossain vaiheessa lopettaa maajoukkueessa, on kymppipaikka tarjolla Eremenkolle myös Suomi-paidassa.
En ehkä antaisi Losalle nro 10 heti Litmasen lopetettua.
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 29.07.2009 klo 18:39:23

Lainaus
Isä-Eremenko aikoo palata Harkovaan viimeistään joulun alla.

-19. joulukuuta Harkovassa pelataan Metallist-Kiovan Dynamo, minun on löydettävä aikaa päästäkseni sinne, poikien kohtaamista kentällä odottava isä tuumi.

Ottelu pelataan kyllä jo 19. syyskuuta, Ukrainan liiga jää 2 ½ kuukauden talvitauolle 12. joulukuuta

Lainaus
Jotain seuran luottamuksesta pelaajaan kertoo, että "Losa" sai pelinumerokseen kympin.

Toisaalta joukkueen maalivahdit ovat numeroltaan 18, 23 ja 29 sekä hyökkääjät 14, 26 ja 50. Joukkueen numerointi (ilman Alekseita) näkyy tästä.
Baresi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47, Leijonat, Huuhkajat, Jäätävä läppä

Vastaus #81 : 29.07.2009 klo 19:09:19

heti tuli mieleen että Kiovaan, ei, se olisi varmasti lukenut jo lööpissä, mutta Shakhtar Donetsk olis voinu olla joukkue joka ei lue lööpissä, pettymys oli kun kyseessä oli joku kyläjengi, eikö tuolta puulaakikiertueelta ole jo sama tulla potkimaan HJK:hon. Mitä? Miklu kans.
timmy
Vastaus #82 : 29.07.2009 klo 19:23:40

Vertasit Helsinkiä ja Harkovaa kaupunkeina, joten jotain helsinkiläisseuraa ilmeisesti tarkoitit. Tai jos et tarkoittanut, niin selvennä ihmeessä.

Ei saatana. Lue nyt ne viestit. Itse asun Helsingissä ja sen takia vertasin näitä kahta kaupunkia.
Sanoin, että ainakin itse pidän Helsinkiä miellyttävämpänä kaupunkina. En missään vaiheessa sanonut, että Losan pitäisi tänne tulla.
Ja parempi ettei tulekkaan. Miklu saa hoidella salarakkaat.
quinton

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 29.07.2009 klo 19:41:08

Tsemiä Losalle Harkovaan Ylos

Eremenko-bros. dominanssia luvassa Ukrainassa?
tetapi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: S.S Lazio, AC Oulu ja FC Schalke 04

Vastaus #84 : 29.07.2009 klo 19:45:07

Itse pidän Losan siirtoa Ukrainaan ainoastaan positiivisena, tosin kunhan saa itsensä tikkiin ja pääsee pelaamaan. Itse pidän juurikin juniorin tyyppisistä pelaajasta, koska kaverilla on särmää ja hän on teknisesti Suomen mittapuulla kova pelimies (muuallakin) keskikentälle. Monien muiden tapaan toivon värikkyyden (kentällä/ulkopuolella) ja ammattimaisuuden suhteen sopivaa balanssia koska tästä tempusta Losa voisi saada hienon palkinnon pitkässä juoksussa.
uniikki

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 29.07.2009 klo 19:50:03

Toivottavasti Losa saa nyt uransa uuteen nousuun Ukrainassa. Siirto vaikuttaa kyllä kaikinpuolin hyvältä, liigankin luulisi sopivan Losalle. Peliaikaa ja onnistumia soisi kyllä tulevan, kaikkea hyvää Losalle Ukrainaan Ylos
Kroaah

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #86 : 29.07.2009 klo 19:51:08

Selvää EOM:ää ettei joutunu Bristoliin höntsäämään vaan pääsee Ukrainaan kovaan europelejä pelaavaan seuraan. Kymppipaita toivottavasti on merkki luottamuksesta Losaa kohtaan, joten nyt peukut pystyyn että saa uransa uuteen nousuun ja tulee jatkossa olemaan parhaassa mahdollisessa kunnossa maajoukkueen käytettävissä..
waccoe

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 29.07.2009 klo 19:57:24

Ei saatana. Lue nyt ne viestit. Itse asun Helsingissä ja sen takia vertasin näitä kahta kaupunkia.
Sanoin, että ainakin itse pidän Helsinkiä miellyttävämpänä kaupunkina. En missään vaiheessa sanonut, että Losan pitäisi tänne tulla.
Ja parempi ettei tulekkaan. Miklu saa hoidella salarakkaat.

Luin ne viestit moneen kertaan, usko pois. Seuraavista viesteistä saa ainakin sellaisen kuvan että mieluummin olisit Losan ottanut Helsinkiin kuin Harkovaan:

Ei saatana. Kuinka tyhmä pitää olla!? Olisi nyt saatana jo hakeutunut johonkin muualle, kuin näihin Ryssämaihin. Se on 100% varma, että tuollainen Venäläinen johtamistyyli ei sovi tuommoiselle laiskanpullealle harjoittelijalle.
Kohta istutaan taas penkillä ja etsitään siirtoa jonnekkin. Muutenkin luulisi, että se harjoittelu maistuisi paremmin, jos vapaa-ajan puolestakin olisi puitteet kunnossa.

Esim. Joku Hollannin divari tai vaikka veikkausliiga loppukaudeksi olisi ollut parempi ratkaisu.

Itsellä ainakin lapsenomainen usko, että Helsinki on parempi paikka asua, kuin Kharkov.

Lukekaa nyt vittu vähän mitä mä kirjoitin.  Käsittääkseni vertailin kentän ulkopuolisia puitteita Helsinkiin, kun joku tuossa välissä ehti ymmärtämään jo väärin. Suosittelin ensisijaisesti Hollannin divaria ja "vaikka veikkausliigaa". Toki siihen väliin mahtuu vaikka mitä vaihtoehtoja.

Varmasti saa enemmän rahaa tuolta perslävestä, mutta maajoukkueen kannalta parempi ratkaisu olisi ollut, jos olisi hakeutunut johonkin missä olisi ehkä ura mennyt eteenpäin, eikä taloudellisesti parasta vaihtoehtoa.
Nyt tuntuu siltä, että vaihtoi katkenneen Venäläisen suksen katkenneeseen Ukrainalaiseen sauvaan.

En ala tästä enempää vänkäämään. Sanon vain, että puolen vuoden sisällä on sukset ristissä tuollakin. Saa kaivaa viestin ylös.

Ilmeisesti kuitenkin, päätellen myöhemmistä itkuraivareista, ymmärsin asian täysin väärin enkä sitä noita viestejäsi lukemalla oikein selkeämmäksi saa, joten selvennä nyt ihmeessä ainakin seuraavat asiat:

a) Miten helvetissä "joku Hollannin divari tai vaikka veikkausliiga loppukaudeksi olisi ollut parempi ratkaisu."

b) Millä perusteella Helsingin kentän ulkopuoliset puitteet ovat paremmat kuin Harkovan "perslävessä" (ja mitä väliä sillä on kun urheilulliset puitteet ovat n. potenssiin miljoona verrattuna Helsinkiin tai muuallekaan Suomeen.)

c) Millä perusteella "maajoukkueen kannalta parempi ratkaisu olisi ollut, jos olisi hakeutunut johonkin missä olisi ehkä ura mennyt eteenpäin" (eli ilmeisesti se Hollannin vittudivari tai vaikkapa veikkausliiga)

Nuo edellä mainitut pointit vaikuttavat omasta mielestäni sen verran älyttömiltä, että mieluusti kuulisin hieman selvennystä, mitä noilla tarkoitit (ihan ilman mitään vittuiluja).
« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 klo 20:00:58 kirjoittanut waccoe »
timmy
Vastaus #88 : 29.07.2009 klo 20:15:17

a) Miten helvetissä "joku Hollannin divari tai vaikka veikkausliiga loppukaudeksi olisi ollut parempi ratkaisu."

b) Millä perusteella Helsingin kentän ulkopuoliset puitteet ovat paremmat kuin Harkovan "perslävessä" (ja mitä väliä sillä on kun urheilulliset puitteet ovat n. potenssiin miljoona verrattuna Helsinkiin tai muuallekaan Suomeen.)

c) Millä perusteella "maajoukkueen kannalta parempi ratkaisu olisi ollut, jos olisi hakeutunut johonkin missä olisi ehkä ura mennyt eteenpäin" (eli ilmeisesti se Hollannin vittudivari tai vaikkapa veikkausliiga)

a) Lue niitä viestejä. Perustelin sen mielestäni ihan järkeenkäypästi.  Itseasiassa perustelen sen tuossa yhdessä lainauksessasikin.

b) Tämä kai lähentelee jo mielipidekysymystä. Jos sinä tykkäät enemmän Harkovasta, niin luulen, että kuulut Suomessa vähemmistöön mielipiteesi kanssa.

c) Kuten sanoin. Ei se onnistunut Venäjälläkään, niin EPÄILEN, että se ei onnistu Ukrainassakaan.

On tää helvetin hauska topic. Yhtäkkiä 3-4 forumilaista on käynyt Harkovassa ja täällä viisastellaan kaikennäköisellä knoppitiedolla kyseisestä kaupungista. Yhtäläisyys on, että kaikkien mielestä helvetin hyvä kaupunki!
Epäilen, että on virtuaalimatkailtu wikipedialla useammassa tapauksessa.
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa

Vastaus #89 : 29.07.2009 klo 20:35:26

South Parkin timmy ???
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet

Vastaus #90 : 29.07.2009 klo 20:37:52

Losalle pitäisi tulla peliaikaa sillä noiden aiemmin postaamieni tilastojen mukaan aika harvoilla hartioilla on pelit olleet joukkueessa ja varmasti pyritään vähän enemmän rotaatioon.

Ehdottomasti toki pitäisi tulla peliaikaa jo ihan maajoukkueenkin kannalta. Tosin jäänyt viime aikoina Venäjälläkin sen verran vähälle vastuulle, että alemmas ei toivottavasti enää pääse (ja jos pääsee niin voisi ruveta miettimään paluuta takaisin kotimaan kentille).

Mutta joka tapauksessa ihan hieno siirto.. Ylos
waccoe

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 29.07.2009 klo 20:50:38

a) Lue niitä viestejä. Perustelin sen mielestäni ihan järkeenkäypästi.  Itseasiassa perustelen sen tuossa yhdessä lainauksessasikin.
Viestien lukeminen ei asiaa auta, kuten jo totesin ja siksi olen pyytänyt tarkennusta. Et perustellut asiaa oikeastaan mitenkään. Vouhotat jotain "venäläisestä johtamistyylistä" ja "vapaa-ajan puitteista". En haluaisi nyt vetää enempää johtopäätöksiä, kun ne tuntuvat menevän kanssasi metsään, joten kysyn siis varovaisesti, että millä perusteella nuo edellä mainitut asiat ovat mitenkään relevantteja kun verrataan sarjatasoja "Hollannin divari" ja "vaikka veikkausliiga" kontra Ukrainan mestaruussarja? Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että "Hollannin divari" ja "vaikka veikkausliiga" on millään mittarilla kovempi tasoinen/parempi/sopivampi Aleksei Eremenko jr.:lle tällä hetkellä kun otetaan huomioon myös maajoukkueen tarpeet?

b) Tämä kai lähentelee jo mielipidekysymystä. Jos sinä tykkäät enemmän Harkovasta, niin luule, että kuulut Suomessa vähemmistöön mielipiteesi kanssa.
Voit olla mitä mieltä tahansa, mutta nyt ei ole kyse siitä kumpaa sinä tai minä pidän parempana kaupunkina. Itse olen aika vahvasti toki sitä mieltä että Losan tasoinen ammattilaisjalkapalloilija viihtyy varmasti Harkovan kokoisessa jalkapallokaupungissa paremmin kuin stadissa.

c) Kuten sanoin. Ei se onnistunut Venäjälläkään, niin EPÄILEN, että se ei onnistu Ukrainassakaan.
Hyvä perustelu "Ylos" Eli ei se seissyt Venäjällä, mutta Hollannin vittudivarissa höntsäilystä olisi varmasti ollut hyötyä maajoukkueelle. Hienosti sä vedät.

On tää helvetin hauska topic. Yhtäkkiä 3-4 forumilaista on käynyt Harkovassa ja täällä viisastellaan kaikennäköisellä knoppitiedolla kyseisestä kaupungista. Yhtäläisyys on, että kaikkien mielestä helvetin hyvä kaupunki!
Epäilen, että on virtuaalimatkailtu wikipedialla useammassa tapauksessa.
Meitä on monenlaisia. Toiset pyrkivät ottamaan asioista selvää ja toiset huutavat suu vaahdossa ryssää.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 29.07.2009 klo 20:58:07

On tää helvetin hauska topic. Yhtäkkiä 3-4 forumilaista on käynyt Harkovassa ja täällä viisastellaan kaikennäköisellä knoppitiedolla kyseisestä kaupungista. Yhtäläisyys on, että kaikkien mielestä helvetin hyvä kaupunki! Epäilen, että on virtuaalimatkailtu wikipedialla useammassa tapauksessa.

Niin, onhan se mahdotonta, että vuonna 2009 ihmiset matkailevat!

Tämän takia sinun jorinasi ovat perseestä kun ensin tulee päättömyyksiä ja sitten heität tuollaisia juttuja muista kirjoittajista.

Tämä keskustelu loppuu nyt, seuraavasta viestistä lähdet lepäämään.

Muidenkaan ei toivota vastaavan enää timmyn vanhoihin viesteihin.
Mendoooza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kuhmon Pallo -79

Vastaus #93 : 29.07.2009 klo 22:22:08

Kova siirto! Hyvä seura, komea stadion, europelejä tarjolla.
Ja Losan sopeutuminen ukrainalaisseuraan ja Harkovaan on taatusti ihan helvetin vaikeaa... Isä Venäjältä, äiti Ukrainasta, temperamentti slaavilainen - ei voi onnistua! Paskastihan se sopeutuminen sujui Saturniinkin: heti ekalla kaudella seittemän häkkiä(?).
« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 klo 22:23:34 kirjoittanut Mendoooza »
Frank Safka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fenley Stastuksen naismaku

Vastaus #94 : 29.07.2009 klo 22:26:27

Epäselvää toki on vielä miten hyvin losa sopeutuu Metalistin melko sumppuvoittoisen taktiikkaan
Shefki Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt

Vastaus #95 : 29.07.2009 klo 22:27:33

Epäselvää toki on vielä miten hyvin losa sopeutuu Metalistin melko sumppuvoittoisen taktiikkaan

Toisaalta kaverihan oli merkittävässä asemassa Hodgsonin aikana.
Weki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mäkijärven oikea

Vastaus #96 : 29.07.2009 klo 22:42:05

Itse pohdin samaa. Metallisthan nimenomaan varsinkin Euroopassa on tiputtanut porukoita todella tiukalla vittumaisella kilpikonnalla. Käsittääkseni hyökkäyksessä joukkueen tähti on Jaja, jonka kautta ainakin kahdessa näkemässäni pelissä kaikki pallot ovat kulkeneet. Huom, olen nähnyt vain kaksi peliä. Jaja on ainakin mielestäni tasoltaan selkeästi Ereä kovempi tekijä. :(

Uskon tosin, että liigassa Metallist pelaa iloista peliä, ellei vastassa ole Dinamo/Kumpikaan Donetsk. Toivotaan Erelle onnistumisia, tästä ura nousuun!
Råtta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PAOK, SMJ

Vastaus #97 : 29.07.2009 klo 23:48:25

Hyvä siirto Ylos

Nyt vaan losalle peliaikaa europeleis ja vakituista avauskokoonpano paikkaa hakemaan! Pienellä varauksella kummiskin, tietää nämä itä-blokin maat jo entuudestaan.
Jasseri

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 30.07.2009 klo 00:05:23

Mielenkiinnolla odotan tulevaa. Ilmeisesti fyysinen kunto ei ollutkaan niin huono kuin Bristolista annettiin ymmärtää kun mahtui noin kovaan jengiin. Toivottavasti tuon porukan kilpikonnamentaliteetista tarttuu edes hitusen junioriin jos tulevaisuudessa jaksaisi myös puolustaa.
Keiko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona

Vastaus #99 : 30.07.2009 klo 00:19:50

On kyllä helvetin hyvä siirto, varsinkin Bristol Cityn hylkäyksen jälkeen. Ukrainan sarja kuitenkin ehdottoman kova ja vaikka Dynamon ja Shahktarin jälkeen taso saattaa laskea on europelejä silti luvassa Ylos Parin onnistuneen kauden jälkeen saattaa vielä päästä kovaan eurooppalaiseen liigaan näyttämään, kun ikääkään ei vielä ihan liikaa ole Ylos

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 114

Siirry: