acdb
Poissa
|
|
Vastaus #75 : 13.08.2009 klo 13:46:35 |
|
Itke vähä TM.
TM nyt taitaa olla vähän nuorempi kuin minä 80-ja -90-luvuilla junnuissa pelannut...
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #76 : 13.08.2009 klo 14:07:31 |
|
ILKKA -lehden juttu: SJK mursi kotitaian ja kaatoi Virkiän
SEINÄJOKI
Paavo Eloniemi
Seinäjoen Jalkapallokerholle ovat jalkapallon Kakkosen kotiottelut olleet tällä kaudella vaikeita, sillä seinäjokelaiset ovat vieraista saalistaneet kahdeksan voittoa ja kotikentältä on tullut vain täyttä pistepottia. Eilen tuli kolmas voitto kotona, kun Kerho kaatoi sateisessa säässä hyvän vastuksen antaneen naapuriseura Lapuan Virkiän 2-0 (0-0). Kotijoukkue oli taitavampi ryhmä kentällä ja mustapaitaiset liikuttivat palloa märällä nurmella vieraita paremmin. Lapualaiset pyrkivät tuomaan pallon ylös pelaamaalla ja joukkue onnistuikin siinä kohtalaisen hyvin. Vieraiden eväät vain loppuivat isäntien rangaistusalueen rajalle, mistä Kerhon puolustus hyvin katkoneen Tiitus Lehtisen johdolla siivosi pallot melko helposti väljemmille vesille. Ottelulle oli aika kuvaavaa se, ettei Virkiä pystynyt hyvästä yrityksestä huolimatta luomaan Ari Lyyskin maalille yhtään todellista maalipaikkaa. – Pelaajat tekivät tästä ottelun ja olen joukkueen ilmeeseen tyytyväinen. Ensimmäinen jakso oli meidän peli ja sitten annoimme yhden halvan maalin, minkä seurauksena olimme hetkessä takaa-ajajia. Muuten pelimme sujui hyvin ja saimme pallon vastustajan laatikkoon, mutta sitten tuli ongelmia viimeisen syötön oltua heikon, Virkiän valmentaja Tomi Kärkkäinen jutteli. Maalipaikkoja ei ollut kotijoukkueellakaan kovin montaa, mutta muutaman vaarallisen paikan mustapaidat loivat ja vain Virkiän maalissa pelanneen Lauri Pelanterin hyvät torjunnat pitivät numerot siedettävinä. Nuorelle miehelle tuli kuitenkin yksi paha virhe, kun SJK:n ensimmäisessä maalissa Pelanterin yritys purkaa tilanne epäonnistui märällä kentällä ja aina kärkäs Mikael Muurimäki pääsi tekemään tyhjään maaliin johto-osuman 23. minuutilla. Kerhon toinen osuma tuli 81. minuutilla, kun vähän aikaisemmin vaihdosta tullut Sami Bouroussi syötti maalinsuulle ja kentän paras pelaaja Marko Huttu puski vastustamattomasti pallon verkon perille. – Tämä oli tyypillinen paikallispeli. Molemmat pelasivat tarkkaa peliä ja me yritimme kääntää pelisuuntaa nopeasti ylös, mutta ei onnistuttu siinä kunnolla. Pelasimme kuitenkin joukkueena mukavasti ja nyt näyttää vähän siltä, että yritykset saada kotitaika aukeamaan ovat onnistuneet, SJK:n valmentaja Esa Haanpää totesi. Virkiän valmentaja Tomi Kärkkäiselle jäi ottelusta jonkin verran myös hampaankoloon, vaikka oma joukkue pelasi suhteellisen hyvin. – En haluaisi arvostella tuomareita, mutta viimeksi meiltä ajettiin kyseenalaisesti ulos ja nyt meiltä vietiin pari selvää rangaistuspotkua, Kärkkäinen harmitteli.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #77 : 13.08.2009 klo 14:11:13 |
|
Otan kyllä mieluummin tyhjän katsomon kuin Kloppien kaltaiset "kannattajat". Hauskoja huutoja teillä...Oli hauska kuunnella katsomossa kuinka monet seinäjokelaiset haukkuivat ja häpesivät teitä...
Tätä provoa et usko itsekään. Ainahan toki semmoisiakin katsomosta löytyy, jotka eivät metelistä tykkää, mutta selkeä enemmistö seinäjokelaisyleisöstä pitää Kloppien tunnelmanluontia mahtavana asiana. Mutta koville se näköjään Lapualla taas ottaa.
|
|
|
|
acdb
Poissa
|
|
Vastaus #78 : 13.08.2009 klo 14:17:52 |
|
Tätä provoa et usko itsekään. Ainahan toki semmoisiakin katsomosta löytyy, jotka eivät metelistä tykkää, mutta selkeä enemmistö seinäjokelaisyleisöstä pitää Kloppien tunnelmanluontia mahtavana asiana. Mutta koville se näköjään Lapualla taas ottaa. Tässä ei nyt ole kysymys metelistä, joka taas on erittäin hieno asia jalkapallo-ottelussa. Vaan aivan jostain muusta...joskus se huutojen taso nimittäin hiukan karkaa överiksi. Ymmärrän överit pelin kiimassa, mutta jotkin huudot Klopeilta ei vaan mielestäni ja monen muunkin mielestä ole enää perusteltavissa millään perusteella...muuten kyllä peukkua toiminnallenne, mutta tiettyjä aspekteja toiminnassanne en hyväksy enkä allekirjoita...
|
|
|
|
Coltrane
Paikalla
|
|
Vastaus #79 : 13.08.2009 klo 14:52:57 |
|
Tässä ei nyt ole kysymys metelistä, joka taas on erittäin hieno asia jalkapallo-ottelussa. Vaan aivan jostain muusta...joskus se huutojen taso nimittäin hiukan karkaa överiksi. Ymmärrän överit pelin kiimassa, mutta jotkin huudot Klopeilta ei vaan mielestäni ja monen muunkin mielestä ole enää perusteltavissa millään perusteella...muuten kyllä peukkua toiminnallenne, mutta tiettyjä aspekteja toiminnassanne en hyväksy enkä allekirjoita...
Mitä kauheuksia ne Klopit nyt sitten huusivat, kun näin pahasti asia näemmä mieltäsi järkytti? Itse en ainakaan mitään törkeyksiä havainnut. Päinvastoin, helkkarin hyvää tunnelman luontia läpi pelin.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #80 : 13.08.2009 klo 15:00:53 |
|
Mitä kauheuksia ne Klopit nyt sitten huusivat, kun näin pahasti asia näemmä mieltäsi järkytti? Itse en ainakaan mitään törkeyksiä havainnut. Päinvastoin, helkkarin hyvää tunnelman luontia läpi pelin.
Samaa mäkin ihmettelen. Ei todellakaan mitään törkeyksiä olla huudeltu. Ja kummastuttaa että lapualainen kauhistelee jotain yksittäisiä huutoja, sillä siellähän ei vissiin mitään törkeyksiä huudellakaan katsomossa? Oon ollut siellä pelaamassa itse useita kertoja, missään ei niin törkeitä huudella kuin Lapualla. Enkä silti ole yöuniani menettänyt.
|
|
|
|
elviz
Poissa
|
|
Vastaus #81 : 13.08.2009 klo 15:08:17 |
|
Taitaa olla mustasukkainen kun Klopit huutelivat kahdelle Virkiän kannattajiksi tunnustautuneille teinitytöille
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #82 : 13.08.2009 klo 15:12:44 |
|
Taitaa olla mustasukkainen kun Klopit huutelivat kahdelle Virkiän kannattajiksi tunnustautuneille teinitytöille Korjaanpas, että ne tytöt kylläkin huuteli meille. Nehän pyysi meitä traktorin kyytiinkin. Kyllä sitä Lapualta morsiammen voisi hakea, haetaanhan me sieltä jo pelaajatkin.
|
|
|
|
matio
Poissa
Suosikkijoukkue: Lakeuden kruunu SJK & Manchester United
|
|
Vastaus #83 : 13.08.2009 klo 15:12:46 |
|
Jos tuota kloppien nykyistä linjaa siistitään vielä lisää, niin mehän ollaan kirkkokuoro eikä mikään faniryhmä. Lapuan faneille toki täältäkin
|
|
|
|
|
acdb
Poissa
|
|
Vastaus #85 : 13.08.2009 klo 15:31:46 |
|
Luulen, että aika moni teistä tietää, minkälaisessa kielenkäytössä on menty yli. Enkä puhu nyt vain eilisestä pelistä. Edelleen muuten kyllä hienoa, että kakkosessa on fanitoimintaa, mutta tietynlaiset pelaajien henkilökohtaisiin ominaisuuksiin menevät huudot vievät kyllä ainakin minun pisteeni teiltä...Eilisessä huutelussa en ainakaan niitä kuullut, mutta kauden aikana kylläkin sitäkin enemmän...En haluaisi ainakaan nähdä jalkapallon yhteydessä Suomessa näitä esim. Espanjassa ja Italiassa yleisesti esiintyneitä ilmiöitä. Jääkiekkokatsomossa nämä sitten...
|
|
|
|
acdb
Poissa
|
|
Vastaus #86 : 13.08.2009 klo 15:34:57 |
|
Joo ja kyllä Lapuallakin näitä tämäntyyppisiä huutoja aina joskus kuulee, mutta niiden takana on yksittäiset idiootit, ei koko ryhmä. Vaikka teiltä joku yksin sellaisia huutaisikin, niin koko ryhmä leimautuu...Ryhmänä yhden voi laittaa kuriin, mutta yksittäistä ihmistä on hankalampi pistää kuriin...
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #87 : 13.08.2009 klo 16:00:32 |
|
Joo ja kyllä Lapuallakin näitä tämäntyyppisiä huutoja aina joskus kuulee, mutta niiden takana on yksittäiset idiootit, ei koko ryhmä. Vaikka teiltä joku yksin sellaisia huutaisikin, niin koko ryhmä leimautuu...Ryhmänä yhden voi laittaa kuriin, mutta yksittäistä ihmistä on hankalampi pistää kuriin...
Kyllä, pitää juosta se lipsautettu huuto kiinni ja laittaa säkkiin! Jämpti on näin! " " Luulen, että aika moni teistä tietää, minkälaisessa kielenkäytössä on menty yli. Enkä puhu nyt vain eilisestä pelistä. Edelleen muuten kyllä hienoa, että kakkosessa on fanitoimintaa, mutta tietynlaiset pelaajien henkilökohtaisiin ominaisuuksiin menevät huudot vievät kyllä ainakin minun pisteeni teiltä...Eilisessä huutelussa en ainakaan niitä kuullut, mutta kauden aikana kylläkin sitäkin enemmän...En haluaisi ainakaan nähdä jalkapallon yhteydessä Suomessa näitä esim. Espanjassa ja Italiassa yleisesti esiintyneitä ilmiöitä. Jääkiekkokatsomossa nämä sitten...
Etkös sä tossa ylempänä nimenomaan väittänyt että eilen meni meiltä yli ja "kaikki häpeää meitä"? EDIT: Kyllä väitit: Otan kyllä mieluummin tyhjän katsomon kuin Kloppien kaltaiset "kannattajat". Hauskoja huutoja teillä...Oli hauska kuunnella katsomossa kuinka monet seinäjokelaiset haukkuivat ja häpesivät teitä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2009 klo 16:02:55 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
acdb
Poissa
|
|
Vastaus #88 : 13.08.2009 klo 16:24:31 |
|
Odotettu saivarteleva vastaus sieltä. Et millään tavalla ota kantaa niihin kauden aikana esiintyneisiin huuteluiden sisältöihin. Toivottavasti kohtaat itse samanlaista henkilökohtaisiin ominaisuuksiisi menevää pilkkaa joskus, minä en sellaiseen alennu...Enpä enää palaa aiheeseen kanssasi, koska et vaan pysty käymään järkevää keskustelua. Jätän Selkäsaunamaisen marttyyrimaisesti SJK:n asioiden kommentoimisen ja lukemisen ja ennen kuin itse vastaat; tiedän, että olet tästä ratkaisusta vain tyytyväinen. Samoin olen minä.
|
|
|
|
Maxximus
Poissa
|
|
Vastaus #89 : 13.08.2009 klo 16:33:52 |
|
Rakit ne raitilla ränkyttää... Klopit ne vaan porskuttaa...!!!
|
|
|
|
hannes_ko
Poissa
|
|
Vastaus #90 : 13.08.2009 klo 16:59:28 |
|
Olen tänä kesänä ollut SJK:n jokaisessa kotipelissä ensimmäistä lukuunottamatta, enkä kertaakaan ole kuullut seinäjokisten kritisoivan kloppeja. Saattaahan se tosin johtua siitäkin, että olen yleensä istunut ihan kloppien vieressä, ja siihen nyt ei välttämättä tulekaan niitä, joilla on jotain hampaankolossa.
Eilen satuin joutumaan lapualaisten piirittämäksi, ja sieltä toki tuli puhetta, että "no kyllä mä nyt ymmärrän, miksei kotona peli kulje."
Aika herkkänahkainen saa muuten olla, että eilisen pelin huudoista loukkaantuu. Ainoa kerta, kun itse en tykännyt kaikesta kloppien esittämästä, oli peli Lapualla, mutta muuten en löydä valittamista. Eikä silloinkaan mitään törkeyksiä huudettu, mutta rajoilla liikuttiin.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 13.08.2009 klo 18:02:44 |
|
Olen tänä kesänä ollut SJK:n jokaisessa kotipelissä ensimmäistä lukuunottamatta, enkä kertaakaan ole kuullut seinäjokisten kritisoivan kloppeja. Saattaahan se tosin johtua siitäkin, että olen yleensä istunut ihan kloppien vieressä, ja siihen nyt ei välttämättä tulekaan niitä, joilla on jotain hampaankolossa.
Eilen satuin joutumaan lapualaisten piirittämäksi, ja sieltä toki tuli puhetta, että "no kyllä mä nyt ymmärrän, miksei kotona peli kulje."
Aika herkkänahkainen saa muuten olla, että eilisen pelin huudoista loukkaantuu. Ainoa kerta, kun itse en tykännyt kaikesta kloppien esittämästä, oli peli Lapualla, mutta muuten en löydä valittamista. Eikä silloinkaan mitään törkeyksiä huudettu, mutta rajoilla liikuttiin.
Lapualla meillä menikin vähän yli, sen myönnän. Mutta silloinkin se ylilyönti johtui Vesapuiston provosoinnista. Mutta siitä on otettu opiksi, eikä missään tapauksessa ole tarkoitus vastaavaa toistaa. (Vaikkakaan silloinkaan ei mitään sen pahempaa ryhmänä huudettu, kuin mitä vaikka Suomen Maajoukkueen kannattajat huuteli Walesissa, tai Ruotsissa nuorten EM-kisoissa. En itse loukkaantuisi moisista.) Toki tyhmiä huutojakin mukaan aina välillä mahtuu, mutta yksittäisiä turhautumisen, tai pettymyksen purkauksia ne yleensä on. Lapualaisten kommentoinnin voi laittaa omaan arvoonsa. acdb:n väitettä meidän "henkilökohtaisista ominaisuuksista vittuilemiseen" en kylläkään allekirjoita, ei muistaakseni olla mitään ulkonäköä tms. haukuttu missään? Meidän "pahin" chäntti taitaa olla se "et saa sisään, et saa sisään, et saa sisään edes bordellis!", mitä lauletaan kun vastustaja vetelee palloa ohi maalin. Ja se ei todellakaan ole mitään törkeimmästä päästä mitä Suomessakin noin yleisesti katsomoissa kuulee. Mutta joo, Klopit jatkaa omalla tavallaan, kaikki ei tykkää, eikä meitä ihan oikeasti kiinnosta. Tärkeintä on että pelaajat arvostaa tukeamme ja näin he ovat itse useita kertoja meille kertoneet myös tekevänsä.
|
|
|
|
joseph
Poissa
|
|
Vastaus #92 : 13.08.2009 klo 20:30:32 |
|
Haastanpa taas kaikki tulosveikkaukseen. Ennakkoja ei kummankaan joukkueen sivuilta vielä löytynyt, joten paha sanoa ketä on mahdollisesti poissa kokoonpanoista. Eteläaho taisi olla loukkaantuneena ainakin SJK:n edellisessä matsissa. Virkiällä pelikiellossa tosiaan alakerran puolelta porukkaa, mutta eivät taida lopputulokseen liiemmin vaikuttaa. Uskon SJK:n rutiinin riittävän tässäkin pelissä kevätkierroksen pelin tapaan. Siinä matsissahan ei hienouksia tarjoiltu ja luulen että hienouksia ei ole tarjolla nytkään.
SJK vie 2-0, maalit tekee Muurimäki ja Petri Niemi.
Meinasin vallan unohtaa tulla miestelemään. Toinen maalintekijä tosin meni väärin... Mutta oikein veikatut tulokset molemmista paikallispeleistä
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #93 : 13.08.2009 klo 20:56:59 |
|
Meinasin vallan unohtaa tulla miestelemään. Toinen maalintekijä tosin meni väärin... Mutta oikein veikatut tulokset molemmista paikallispeleistä Mullakin meni kohdilleen: Todella pientä vesisadetta...kuinkahan pelin käy?
Me voitetaankin vaan 2-0? Missä on auringon vastuullinen toiminta?!
|
|
|
|
Le Dog
Poissa
Suosikkijoukkue: Maalintekijöiden tekoaika, 7041
|
|
Vastaus #94 : 14.08.2009 klo 10:05:18 |
|
Uutisessa väärää tietoa. Aseina käytettiin mm. pyörää ja kenkää, viittaa siis vahvasti kendoyanareihin tai venäläisiin. Suomilädit myllyttää ilman apuvälineitä. Kuullun perusteella Pelanterin pelille
|
|
|
|
|
Le Dog
Poissa
Suosikkijoukkue: Maalintekijöiden tekoaika, 7041
|
|
Vastaus #96 : 14.08.2009 klo 10:17:49 |
|
Joo Pelanteri ratkaisi pelin hutipotkullaan. Muuten vissiin piti Virkiää aika lailla pystyssä?
|
|
|
|
Seitenkasi
Poissa
|
|
Vastaus #97 : 14.08.2009 klo 10:44:34 |
|
Muuten vissiin piti Virkiää aika lailla pystyssä?
Joo kyllä se torju ainakin Kukkasen läpiajon, Lehtisen puskun ja monia muita tilanteita, jotka eivät nyt muistu mieleen.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #98 : 14.08.2009 klo 10:46:32 |
|
Muuten vissiin piti Virkiää aika lailla pystyssä?
Hyvin se pelasi joo, jos ei sitä hutipotkua lasketa. Laittoi se pari kertaa pallon avauksesta suoraan uloskin, mutta noita sattuu sadekelillä. Muutenkin Virkiä oli paljon parempi nyt kuin edellisessä kohtaamisessa.
|
|
|
|
jou,lehtimäki
Poissa
|
|
Vastaus #99 : 14.08.2009 klo 11:11:37 |
|
Yllättävän vähän älämölöä täällä vaikka jäi Virkiälle kaksi rankkua viheltämättä. Abbajee jos olisi ollut toisinpäin...
|
|
|
|
|
|