Malvinas Logones
Poissa
|
|
Vastaus #300 : 20.08.2009 klo 14:57:58 |
|
Oi saammehan Liigan Canalille Canal +:lle , lähtenee heti keväällä tilaukseen. Urholle :keskari:
|
|
|
|
Ali Hankkija
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #301 : 20.08.2009 klo 14:58:51 |
|
Jäikö veikkausliiga tulematta ??!! Ns. sokerina pohjalla
|
|
|
|
hombre
Poissa
|
|
Vastaus #302 : 20.08.2009 klo 15:01:42 |
|
Kyllä nyt se "kesäharjoittelijan moka"(eli mainos Veikkausliigasta ja La Ligasta) nousee ihan uuteen valoon, kun La Ligakin varmistettiin... Veikkaan että sopimuksesta tiedoitetaan juuri V-Liigan ratkaisupelien alla, vähän yli kuukauden päästä
|
|
|
|
anttij
Poissa
Suosikkijoukkue: Operaatio AM
|
|
Vastaus #303 : 20.08.2009 klo 15:01:52 |
|
Tärkeämpää sulle tuntuu olevan yleisömääristä tai urheilukanavan veikkausliigalähestysten katsojamääristä huolehtimen. Tai ylipäätään liigan imago. Mua taas kiinnostaa eniten ne pelit. Ihan sama onko katsomossa tuhat, kaksituhatta vai peräti neljätuhatta katsojaa. Nytkö sä sen tajusit? Montako kertaa olen sanonut, että joitakin harrastajia kiinnostaa vain se mitä he voivat jalkapallolta saada ja miten jalkapallo tuo rikkautta heidän elämäänsä. Täysin hyväksyttyä. Mua taas kiinnostaa se, mitä mä voin tehdä suomalaisen jalkapallon puolesta. Haluan nähdä jalkapallon Suomen ykköslajina. Sitä kautta voisin nähdä Suomen myös jalkapallon arvokisoissa. Vain siten voin nähdä joskus tasokkaita jalkapallolähetyksiä Veikkausliigasta ja kotimaisten joukkueiden europeleistä. Mun unelmissa kentänhoitajat laittaa kentät kuntoon aikaisin keväisin, koska heillä on enemmän rahaa käytössä ja enemmän halua palvella jalkapalloa. Älä yhdistä mua yleisömäärämiehiin. Mua vituttaa toki alhaiset yleisömäärät, mutta en niitä vatvo täällä päivästä toiseen, vaan yritän keksiä miten voisin omilla pienillä teoillani niitä nostaa. Niiden nousu nimittäin toisi jälleen unelmani lähemmäs toteutumista, sillä suomalainen jalkapallo kaipaa kyllä lisärahaa. Tällä kaudella oon käyny noin kymmenessä liigapelissä ja neljässä suomalaisen joukkueen europelissä, sekin auttaa. Me nyt vain tarkastellaan asioita aivan erilaisista näkökulmista, turha tästä on enempää vääntää. La Ligalle siksi, että tuo nyt ei ainakaan vähennä tuon "vahinkobannerin" liikkeelle laittaman huhun uskottavuutta.
|
|
|
|
Malvinas Logones
Poissa
|
|
Vastaus #304 : 20.08.2009 klo 15:02:49 |
|
Walden on lukenut Satraapin kolumnit huolelle ja neuvottelee Satraapin prinsiippien mukaista huippuluokan tv-sopimusta Canalille. Jan Walden - hieno mies, hieno johtaja. Onkohan Viasat mukana skabaamassa oikeuksista? vrt. http://futisforum2.org/index.php?topic=16229.0
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 klo 15:05:49 kirjoittanut Marhaba Low »
|
|
|
|
|
anttij
Poissa
|
|
Vastaus #305 : 20.08.2009 klo 15:03:51 |
|
Makasiiniohjelmaa tuskin tulisi, koska sellaista ei ole Allsvenskanillakaan.
Suorien ottelulähetysten rinnalle tulee myös uusi viikoittainen jalkapallon erikoisohjelma.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2009/08/936217edit: Taisit puhua vain Veikkausliigalle pyhitetystä makasiiniohjelmasta, kun mun unelmissa taas oli nimenomaan tällainen jalkapallon yleinen makasiiniohjelma jonka kautta myös VL saisi näkyvyyttä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 klo 15:13:47 kirjoittanut anttij »
|
|
|
|
|
Tophias
Poissa
|
|
Vastaus #306 : 20.08.2009 klo 15:08:03 |
|
Kyllä nyt se "kesäharjoittelijan moka"(eli mainos Veikkausliigasta ja La Ligasta) nousee ihan uuteen valoon, kun La Ligakin varmistettiin... Veikkaan että sopimuksesta tiedoitetaan juuri V-Liigan ratkaisupelien alla, vähän yli kuukauden päästä Kyllähän tuo(mainos) nyt jo viimeistään varmistaa Liigan siirtymisen Canalille, mikä on todella hieno juttu.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #307 : 20.08.2009 klo 15:12:54 |
|
Canal+ saanut myös Tuomas Virkkusen selostajakseen! Virkkusenkin palkkaaminen viittaa hyvin vahvasti siihen että liigaa nähdään ensi kaudella Canalilta!
|
|
|
|
anttij
Poissa
|
|
Vastaus #308 : 20.08.2009 klo 15:15:23 |
|
Canal +:lle , lähtenee heti keväällä tilaukseen. Lähtee tilaukseen heti, jos sopimus Veikkausliigan kanssa julkistetaan. Vaikka huomenna --> Enemmän rahaa Canalille, joista murusia valuu myös Veikkausliigatuotannon valmisteluun. Nyt ne kuitenkin jo suunnittelee ensi kautta ja mitä enemmän rahaa sataa sisään, niin sitä enemmän voidaan myös budjetoida kuluja ensi kaudelle!
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 klo 15:16:45 kirjoittanut anttij »
|
|
|
|
|
GismoLaitela
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku, Suomi
|
|
Vastaus #309 : 20.08.2009 klo 15:19:02 |
|
KAmalan pessimistinen olo tästä nyt vaan tulee. Tuntuu pahalta tällä hetkellä katsella peukutuksia, kun ei tiedä varmuudella tuleeko Liiga Canalille vai ei. -----> en usko ennen kuin näen.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
|
Vastaus #310 : 20.08.2009 klo 15:23:08 |
|
Tuntuu pahalta tällä hetkellä katsella peukutuksia, kun ei tiedä varmuudella tuleeko Liiga Canalille vai ei. -----> en usko ennen kuin näen.
Vähän sama fiilis. Oishan se isku vasten kasvoja jos joku urho -sopimus julkastaisiin kaikkien Canal+ ylistämisien jälkee.
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
|
Vastaus #311 : 20.08.2009 klo 15:25:26 |
|
Canalilta tulee jo nyt FIFA Futbol Mundial, Premier League World, Premier League: Highlights ja Premier League: Preview Show, sekä jatkossa näköjään myös La Ligan oma makasiiniohjelma. Siihen tosiaan viittasin, että kun Allsvenskankaan ei ole saanut mitään omaa ohjelmaa, niin tuskin saa Veikkausliigakaan(jos siis tuonne edes menee).
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 klo 15:26:56 kirjoittanut honkala »
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
|
Vastaus #312 : 20.08.2009 klo 15:27:38 |
|
No Liigan osaltahan neuvottelut ovat vielä käynnissä ja parhaassakin tapauksessa ne käsittäisivät vasta ensi kauden, joten sen suhteen ei ole hätää. Katsotaan ja toivotaan On siis fakta että liiga neuvottelee Canalin kanssa? Olen nähnyt uutisointia vain Urho-neuvotteluista.
|
|
|
|
|
naula
Poissa
|
|
Vastaus #314 : 20.08.2009 klo 15:30:08 |
|
Vähän sama fiilis. Oishan se isku vasten kasvoja jos joku urho -sopimus julkastaisiin kaikkien Canal+ ylistämisien jälkee.
Tai jos loppujen lopuksi sopimusta ei tule kummankaan kanavan kanssa ja Liiga jatkuu Urheilukanavalla, joka kuitenkin ajetaan alas jo talvella kun tractor-pullingit ja naisten Superpesis ei kiinnosta katsojia tarpeeksi. Tämän jälkeen aletaan etsimään uutta kotia Liigalle ja huomataan että kaupallisia kanavia ei kiinnosta suomifutis ja loppujen lopuksi tehdään monivuotinen sopimus YLE:n kanssa, joka näyttää kauden ratkaisuottelut sekä Suomen Cupin finaalin.
|
|
|
|
anttij
Poissa
|
|
Vastaus #315 : 20.08.2009 klo 15:37:39 |
|
Canalilta tulee jo nyt FIFA Futbol Mundial, Premier League World, Premier League: Highlights ja Premier League: Preview Show, sekä jatkossa näköjään myös La Ligan oma makasiiniohjelma.
Itse taas tulkitsin tuon uutisen niin, että Canal+ tarjoaisi uuden viikottaisen jalkapallon erikoisohjelman joka todennäköisesti käsittelisi juuri heidän tarjoamaa jalkapalloa. Nuo mainitsemasi ohjelmathan ovat kai yleistä ostettua kamaa? Ei tuossa pelkästään La Ligasta ainakaan puhuttu: Uusien sopimusten myötä CANAL+:n urheilukanavan jalkapallotarjonta kattaa nyt kaikki suosituimmat ja kovatasoisimmat sarjat. Suorien ottelulähetysten rinnalle tulee myös uusi viikoittainen jalkapallon erikoisohjelma. Tuon voisi tulkita niin, että siellä tehdään ihan suomalaisille suomalaisten toimesta (tai edes pohjoismaalaisittain) tuo erikoisohjelma, toki lainaten myös kansainvälistä materiaalia. Tuskin mitään uutta FIFA Futbol Mundial -kamaa noin uutisoitaisiin?
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #316 : 20.08.2009 klo 15:49:53 |
|
Kiinnostaako sua Boris suomalaisen jalkapallon kehittäminen? Miten voit sanoa että suorista lähetyksistä on haittaa suomalaiselle jalkapalloilulle, ja että maalikimaroista olisi hyötyä? Tarkoitatko että hienon näköisillä maalikimaroilla saataisiin yleisöä "huijattua" näihin tappavan tylsiin(?) peleihin, ja että tää sit ois hyväksi suomalaiselle jalkapalloilulle? Mua kummastuttaa tällainen ajattelu.
Kotimaisista TV-otteluista seurat jäävät tappiolle katoavien yleisömäärien takia. Mitään tuloja ei tv-otteluista saada. Sen sijaan ehdottamani makasiini on toiminut hyvin monessa muussa maassa kuten ainakin Ruotsissa(fotbollskväll), Italiassa ja Venäjällä. Tärkeintä on nähdä koko kierroksen parhaat palat niin että käteen jää muutakin kuin pelkät 10 sekuntin sutaisut tyyliin urheiluruutu. Sitten täytteeksi voisi tosiaan haastatella näitä Rautiaisia, Riihilahtia, Jeremenkoja, Waldeneita ja muita jalkapallon silmää tekeviä ja sisäpiiriläisiä. Puoli tuntiakin riittäisi mainiosti. Tämä on juuri se mitä monet jalkapalloihmisistä kaipaavat. Eivät he välttämättä kaipaa mitään suoria lähetyksiä Jaro-FC Lahti pelistä, jossa pelin taso täyttä kuraa ja muutenkin ottelu harvinaisen tylsää ja harmaata. Itse en ainakaan jaksa useinkaan seurata kuin 10-20 minuuttia näistä matseista ja sitten aloitan kanavasurfauksen. Toki parhaimmillaan Veikkaisliigan suorat lähetykset ovat olleet hyviä(esim.TPS-Tamu). Silti tärkeämpänä näkisin juuri ytimekkään magasiiniohjelman, jossa pääroolissa otteluiden parhaat palat selostettuna ja analysoituna. Onhan Ylellä ollut tällainen lähes vastaava systeemi Mestareiden liigan kohdalla.
|
|
|
|
boris kokko
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #317 : 20.08.2009 klo 15:55:27 |
|
Nelosellakin oli se mestareidenliiga makasiini-ohjelma, joka oli pirun hyvä ohjelma.
|
|
|
|
Hivo
Poissa
Suosikkijoukkue: se ainut ja oikea
|
|
Vastaus #318 : 20.08.2009 klo 15:59:14 |
|
Tärkeintä on nähdä koko kierroksen parhaat palat niin että käteen jää muutakin kuin pelkät 10 sekuntin sutaisut tyyliin urheiluruutu. Sitten täytteeksi voisi tosiaan haastatella näitä Rautiaisia, Riihilahtia, Jeremenkoja, Waldeneita ja muita jalkapallon silmää tekeviä ja sisäpiiriläisiä. Puoli tuntiakin riittäisi mainiosti.
Tuota minäkin olen miettinyt, eikö olisi varsin loistava idea? Samassa lähetyksessä voisi olla jotain pientä juttua Ykkösestäkin ja muustakin suomifutiksesta esim. maajoukkueesta tai ulkomailla pelaavista suomalaisista. Esim. kohta alkavat naisten EM-kisat jäävät mediassa melko vähälle huomiolle. Tuollaisessa ohjelmassa voisi siitäkin olla jotain juttua. Ihmiset voisivat kiinnostua futiksesta enemmän, varsinkin jos ohjelma olisi hyvin tehty ja toteutettu. Ja lähetysajan ei pitäisi tuottaa ongelmia. Kun noita Ylen illan ohjelmia katsoo niin siellä olisi hyvinkin tilaa. Tai tässä voisi olla myös Urheilukanavalla hyvä sauma.
|
|
|
|
attira
Poissa
|
|
Vastaus #319 : 20.08.2009 klo 16:02:24 |
|
Kotimaisista TV-otteluista seurat jäävät tappiolle katoavien yleisömäärien takia. Mitään tuloja ei tv-otteluista saada. Sen sijaan ehdottamani makasiini on toiminut hyvin monessa muussa maassa kuten ainakin Ruotsissa(fotbollskväll), Italiassa ja Venäjällä. Tärkeintä on nähdä koko kierroksen parhaat palat niin että käteen jää muutakin kuin pelkät 10 sekuntin sutaisut tyyliin urheiluruutu. Sitten täytteeksi voisi tosiaan haastatella näitä Rautiaisia, Riihilahtia, Jeremenkoja, Waldeneita ja muita jalkapallon silmää tekeviä ja sisäpiiriläisiä. Puoli tuntiakin riittäisi mainiosti. Tämä on juuri se mitä monet jalkapalloihmisistä kaipaavat. Eivät he välttämättä kaipaa mitään suoria lähetyksiä Jaro-FC Lahti pelistä, jossa pelin taso täyttä kuraa ja muutenkin ottelu harvinaisen tylsää ja harmaata. Itse en ainakaan jaksa useinkaan seurata kuin 10-20 minuuttia näistä matseista ja sitten aloitan kanavasurfauksen. Toki parhaimmillaan Veikkaisliigan suorat lähetykset ovat olleet hyviä(esim.TPS-Tamu). Silti tärkeämpänä näkisin juuri ytimekkään magasiiniohjelman, jossa pääroolissa otteluiden parhaat palat selostettuna ja analysoituna. Onhan Ylellä ollut tällainen lähes vastaava systeemi Mestareiden liigan kohdalla.
Harvinaisen totta! Kovin montaa kokonaista matsia ei ole tullut katsottua. Vaikka sitä kuinka sinivalkoisin silmin yrittää katsoa, niin onhan ne ottelut usein järkyttävän huono tasoista pelillisesti ja toteutukseltaan.
|
|
|
|
virhe
Poissa
|
|
Vastaus #320 : 20.08.2009 klo 16:05:09 |
|
Itse taas tulkitsin tuon uutisen niin, että Canal+ tarjoaisi uuden viikottaisen jalkapallon erikoisohjelman joka todennäköisesti käsittelisi juuri heidän tarjoamaa jalkapalloa. Nuo mainitsemasi ohjelmathan ovat kai yleistä ostettua kamaa? Ei tuossa pelkästään La Ligasta ainakaan puhuttu: Uusien sopimusten myötä CANAL+:n urheilukanavan jalkapallotarjonta kattaa nyt kaikki suosituimmat ja kovatasoisimmat sarjat. Suorien ottelulähetysten rinnalle tulee myös uusi viikoittainen jalkapallon erikoisohjelma. Tuon voisi tulkita niin, että siellä tehdään ihan suomalaisille suomalaisten toimesta (tai edes pohjoismaalaisittain) tuo erikoisohjelma, toki lainaten myös kansainvälistä materiaalia. Tuskin mitään uutta FIFA Futbol Mundial -kamaa noin uutisoitaisiin? Samalla tavalla minäkin tuon tekstin tulkitsin, vaikka tarkemmin ajateltuna tuo tarkoittanee sarjakohtaista makasiiniohjelma. Jalkapalloa suomalaisille suomen kielellä makasiiniohjelma kovettais kyllä.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
|
Vastaus #321 : 20.08.2009 klo 16:05:44 |
|
On fakta, että Liigan osalta neuvottelut ovat vielä käynnissä. Mutta kenen kanssa, on toki kysymysmerkki. Ja tämän sanoi siis JW ja löytyy täsät topikista.
|
|
|
|
anttij
Poissa
|
|
Vastaus #322 : 20.08.2009 klo 16:36:31 |
|
Samalla tavalla minäkin tuon tekstin tulkitsin, vaikka tarkemmin ajateltuna tuo tarkoittanee sarjakohtaista makasiiniohjelma. Itse en nyt vaan saa mitenkään tuosta sarjakohtaista makasiiniohjelmaa, jos puhutaan että tulossa on uusi jalkapallon erikoisohjelma suosituimpien ja kovatasoisimpien sarjojen ottelulähetysten rinnalle? No, tämä jää nähtäväksi. Laittaisin kuitenkin rahani sille, että kyseessä ei ole sarjakohtainen ohjelma.
|
|
|
|
vehmanni
Poissa
|
|
Vastaus #323 : 20.08.2009 klo 16:46:01 |
|
Eivät he välttämättä kaipaa mitään suoria lähetyksiä Jaro-FC Lahti pelistä, jossa pelin taso täyttä kuraa ja muutenkin ottelu harvinaisen tylsää ja harmaata. Itse en ainakaan jaksa useinkaan seurata kuin 10-20 minuuttia näistä matseista ja sitten aloitan kanavasurfauksen.
Tuo mua just mietityttikin. Mitä jollain hienosti toteutetulla maalikimaralla saavutetaan, jos perustuote on mätä? Itse olen vasta nyt kiinnostunut suomifutiksesta enkä ole lainkaan tyytymätön Urheilukanavalla näytettyjen matsien tasoon, olen itse asiassa ollut positiivisesti yllättynyt. Olen tietenkin samaa mieltä kanssasi tuollaisen ohjelman tarpeellisuudesta, katsoisin sitä mielelläni, mutta niin kauan kun kotimaista jalkapalloa aliarvostetaan tuolla tavoin kuin sinäkin teit tekstissäsi, niin ei mikään ainakaan paremmaksi muutu. Palatakseni topicciin niin omasta mielestäni hyvätasoiset ja hyvin toteutetut Veikkausliiga-ottelut ovat parasta mahdollista mainosta liigalle ja sen pelaajille. Ei jalkapallo ole pelkkää maalikimaraa. Ja ovat ne Valioliigapelitkin tylsiä silloin tällöin, minun mielestä suurta eroa ei loppujen lopuksi ole. Inter-Kups-ottelu oli hyvinkin viihdyttävä, niin myös TPS-TamU. Canal+ voisi toteuttaa pelit ammattitaidolla, ja näyttää että Veikkausliigapelikin voi näyttää hyvältä. Ehkä sinäkin jättäisit kanavasuffauksen vähemmälle, ja jopa lähtisit paikan päälle haistelemaan tunnelmaa. Uskon että moni muukin kiinnostuisi nimenomaan tästä vaihtoehdosta kun näkee, että hemmetti sentään, täällähän osataan pelata! Kyllä futis kuitenkin on parasta paikan päällä.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
|
Vastaus #324 : 20.08.2009 klo 17:23:18 |
|
On fakta, että Liigan osalta neuvottelut ovat vielä käynnissä. Mutta kenen kanssa, on toki kysymysmerkki. Ei se ihan täysi kysymysmerkki ole, sillä useissa medioissa on noussut esiin URHOtv:n nimi ja kanavan toimitusjohtajakin on myöntänyt asian.
|
|
|
|
|
|