Huomasit varmaan, että siinä oli hymiö? Ei tää mulle mikään niin vakava asia oo. Eikä SMJK nyt tietenkään mihinkään ruotsalaiseen tyyliin asioita hoida, koska kaikkia on mahdoton miellyttää. Vaikka jotkut itkeekin, niin hommataan Läntinen vaan paikalle - äänestyksen mukaan paikalle tulee pitkälti yli 100 ihmistä ja tapahtuma on näin SMJK:n historian suurin ja varmasti tunteikkain tapahtuma ei-pelipäivänä.
Noiden foorumiäänten perusteella en alkaisi suunnittelemaan mitään sen suurempaa häppeningiä, onhan se jo niin monta kertaa nähty että netissä on helppo sanoa että tottakai olen mukana, mutta kun se h-hetki koittaa niin kukaan ei ole paikalla
Aktiivisena toimijana pääsee päättämään yhdistyksen asioista ilman, että tarvitsisi kysyä niihin hyväksyntää jokaiselta jäseneltä. Eihän mikään tällainen homma muuten toimisi. Turha siinä on sen enempää alkaa puhumaan siitä, että porukka jakautuu. Ei ihmisten mielipiteet mene koskaan täysin yksiin, pienemmässäkään porukassa. Mun mielestäni on kuitenkin asiallista tuoda juttuja välillä tänne forumille raadeltavaksi sen sijaan, että niistä päätettäisiin vain pienessä piirissä. Edes sitten demokratian nimissä.
Aktiivisena toimijana täytyy myös osata kuunnella niitä muita henkilöitä joilla on päätäntävaltaa asioista eikä vastustuksesta huolimatta jääräpäisesti viedä sitä omaa näkökantaansa eteenpäin ja tuoda se sitten "foorumilaisten raadeltavaksi" jos idea tyrmätään SMJK:n hallituksessa.
Ja joo, ei olla varmaankaan käyttämässä SMJK:n rahoja Läntiseen. Jos mies ilmaiseksi tulee, niin on ilman muuta tervetullut!
Juurikin näin, SMJK ei tule laittamaan senttiäkään länän mahdolliseen keikkaan mikäli se minusta riippuu.
Tiedän toki että tulen saamaan erinäisiä kommentteja avautumisestani, mutta heitän silti lusikkani mukaan soppaan ja kerron oman mielipiteeni kun vastapuolikin on sen niin selkeästi tuonut esille täällä