Varmasti viitattiin. Edelleenkin, perhepiirin oma asia. Jos perheessä katsotaan, että mies ei ole sopiva lastenhoitajaksi, on ehkä parempikin että nainen vastaa siitä asiasta.
Noista asioista sopii keskustella ennen kuin paska on housussa eikä vaatia joltain Palloliitolta apua. Hommaako seura lastenhoitajan vieraspelien ajaksi? Ne reissuthan eivät ole mitään parin tunnin pituisia, vaan helposti venyvät yöhön tai seuraavaan päivään.
E: olen (osittain positiivisesti) yllättynyt, jos joku seura näin tekee. En vain ole kuullut yhdestäkään.
Niin tuohon seuran tai palloliiton vastuuseen minulla ei ole oikeastaan mielipidettä suuntaan, eikä toiseen. Mutta saa kyllä olla aika rajallinen ihminen, jos ei lastenhoito millään onnistu. Suoraan sanoen kannattaisi harkita tarkkaan, että kannattaako moisten tekoon edes lähteä.
EDIT: ja juu olen tietyllä tasolla ihan samaa mieltä tuosta perheen sisällä sopimisesta. Loppujen lopuksi ei edes ole alkuunkaan kannattavaa hankkia lapsia, kun aktiivinen (huippu)urheilu-ura on kesken.