FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 06:03:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 25
 
Kirjoittaja Aihe: Hollanti-Suomi 26.8. Klo 20:00 - Taistelu lohkovoitosta! (Liveseuranta)  (Luettu 22235 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
seblon

Poissa Poissa


Vastaus #550 : 26.08.2009 klo 23:33:10

Roliganien sambaus oli vielä ihan ok, nyt alkoi jo ärsyttämään. Tanska-peli oli vähäsen kiimaisempi mutta oli tänäänkin kivaa. Nyt olen vähän humalassa, ei ehkä kannata sanoa muuta. :)
Sudeetti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu


Vastaus #551 : 26.08.2009 klo 23:33:21

Tästä täytyy olla kyllä eri mieltä. Toki se yksi kommunikaatiokatkos keskityspallossa tuli, mutta muuten hoiti mielestäni ne vähät työnsä vahvasti eli liimasi käytännössä kaikki Hollannin vedot, pelasi jalalla vahvasti ja hoiti taas yhden läpiajonkin. Siinä Hollannin maalissa ei mitään mahiksia. Kyllä Korpela on valovuosia edellä esimerkiksi Tanskan ja Hollannin maalivahteja, eli mielestäni kiitollisia saamme olla näin hyvästä veskarista.
Ehkä hieman huonosti muotoiltu minulta. "Ei yhtä vakuuttava kuin Tanskaa vastaan" parempi? Maali ei Korpelan piikkiin ja tuossa yhteentörmäyksessäkin taisi ihan oikein huutaa (olin kuulevinani "minä" vastakaareeseenkin asti...).  Tanska-ottelussa Korpela vain oli niin vakuuttava, että nyt pienetkin epävarmuudet jotenkin hyppäsivät silmään.

Aika vähänhän siellä loppujen lopuksi satoi vettä. Ylos
Juu, mutta ei voinut pitää ohjelmaa (ostaminen onnistui näppärästi Ukraina - Tanska ottelussa) auki, ettei olisi kastunut. Hollannin pelaajien nimet jäivät nyt vähän epäselviksi.

Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #552 : 26.08.2009 klo 23:36:38

Roliganien sambaus oli vielä ihan ok, nyt alkoi jo ärsyttämään. Tanska-peli oli vähäsen kiimaisempi mutta oli tänäänkin kivaa. Nyt olen vähän humalassa, ei ehkä kannata sanoa muuta. :)

Pointtihan on se, että samba on ok, jos se lähtee faneista itsestään - ei siis palkatusta pellelaumasta. Globaalissa maailmassa myös samba voi kuulua EM-kisoihin, muttei tällä tavalla kuin tässä pelissä. Itse olin E-katsomossa ja olin sielläkin hieman vaivautunut, mutta onneksi (?) en nähnyt ryhmää.
Kermaperunat

Poissa Poissa


Vastaus #553 : 26.08.2009 klo 23:38:25

Jee, paikalla oltiin. Ihan hieno tunnelma, vaikka toi 160000 katsojaa onkin vähän säälittävä lukema. Jos Suomi ei pelaa finaalissa, niin meneekö kymppitonni rikki?
TheCat

Poissa Poissa


Vastaus #554 : 26.08.2009 klo 23:51:07

En ole lukenut aiempia, mutta pika-analyysi:

-hyökkäyspää/laidat musta ok
-pulustus pelotti joka kerta, kun pallo tuli kohti Suomen maalia; ok, muutama hyvä pelastus, mutta noin yleisesti ottaen ainakin mun paikalle näytti siltä, että ei ollut sovittu, että kuka ottaa ketä, ja että vois v*ttu JOKU yrittää ottaa sitä palloa pois eikä seistä tumput suorina (vrt. Hollannin maali); eräät on oikeasti todella hitaita ja mietin, että onko Suomen pulustuksessa vaan noita hitaita, jotka toki massallaan peittosivat tänään Hollannin kevyet (ja nopeat) tyypit, kun niikseen tuli
-olen ehkä ainoa, jota ei yhtään häiritse samba-ryhmä, ja olin ilahtunut, että muukin Suomen kannatusmeininki tuntui tässä pelissä olevan vahvempaa kuin sunnuntaina
-peli alkoi mielestäni tosi vahvasti, mutta jossain vaiheessa meni ihmeelliseksi sotkuksi ja epämääräiseksi palloiluksi, joskin välillä tuli teräviä hyökkäyksiä ja iskuja, ja sitten taas lässähti
-Ö-K:lle kolme leijonapistettä, Lauran lisäksi myös/ainakin Sällström, Mäkinen, Saari ja Sainio pelasivat mielestäni hyvin, yrittivät ja juoksivat, osoittivat myös ihan asiallista taktikointia ja pelin lukua. Varmaan oli muitakin, mutta nuo jäivät erityisesti mieleen

-valitusta siitä, etten TAASKAAN löytänyt mistään käsiohjelmia - kysyin sekä portin ulkopuolelta kahdesta kojusta, lippujen tarkastajilta ja etsin niitä "sinipukuisia tyttöjä" jotka "kiertelevät myymässä ohjelmia", vaan ei näkynyt ennen peliä tai tauolla.

Kannatti lähteä, eikä sadekaan haitannut, jee maali. Pallo

Seuraavaa ottelua odotellen.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #555 : 26.08.2009 klo 23:51:59

Vikat minuutit ruminta jalkapalloa mitä olen koskaan nähnyt :D Mutta kolmelle pisteelle varaukseton Ylos

Vikat minuutit hienointa jalkapalloa mitä olen koskaan nähnyt. Miksi Suomi ei hieronut jo aikaisemmin vain omassa päässä, jos Hollantia ei kiinnostanut prässätä. Olisi pitänyt vaan hieroa viimeiset 20 minsaa.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #556 : 26.08.2009 klo 23:53:45

No pidempi ja fyysisempi mokke ois kyllä ottanu molemmat Suomen maalit, tai vähintäänki tokan nyrkkeily vittuun, sen sijaan että lentelee pakin selän kautta perseelleen.

Vastaavia maaleja näkee miestenkin peleissä. Jopa tuollaisia Suomen ensimmäisen maalin kaltaisia, vaikka suurin osa miesveskareista olisikin saanut tuupattua tuon puskun riman yli.
parkkeri

Poissa Poissa


Vastaus #557 : 26.08.2009 klo 23:55:27

Vikat minuutit hienointa jalkapalloa mitä olen koskaan nähnyt. Miksi Suomi ei hieronut jo aikaisemmin vain omassa päässä, jos Hollantia ei kiinnostanut prässätä. Olisi pitänyt vaan hieroa viimeiset 20 minsaa.

Sama. Eikai Suomen kannattajat siellä muuten buuanneet? Voitto on tärkeintä.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #558 : 26.08.2009 klo 23:57:12

Missä on muuten naisten Mako Heikkinen? Noin hidasta linjaa pitää suojella paremmin ja jonkun pitää voittaa kakkospallot siitä edestä. Jessica Julin oli ensimmäisellä puoliskolla aivan liian ylhäällä jatkuvasti ja myöhässä. Toisella suojeli sitten vähän paremmin linjaa. Se vasen pakki Saari ei osaa puolustaa kuin vähän alusta ja Valkosen ja Saaren yhteispeli takelteli pahasti. Muutenkin ei tuo Valkosen peittäminen aina vaan riitä. Salmen taitaa se puolustuksen paras olla, vaikka pari kertaa meinasi hänelläkin käydä kylmät.
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass


Vastaus #559 : 26.08.2009 klo 23:59:03

-valitusta siitä, etten TAASKAAN löytänyt mistään käsiohjelmia - kysyin sekä portin ulkopuolelta kahdesta kojusta, lippujen tarkastajilta ja etsin niitä "sinipukuisia tyttöjä" jotka "kiertelevät myymässä ohjelmia", vaan ei näkynyt ennen peliä tai tauolla.

Intersportin kojuissa niitä kuulemma ainakin myydään. Eri asia on sitten se, että missä helvetissä niitä Intersportin kojuja on.
seblon

Poissa Poissa


Vastaus #560 : 27.08.2009 klo 00:01:23

Pointtihan on se, että samba on ok, jos se lähtee faneista itsestään - ei siis palkatusta pellelaumasta. Globaalissa maailmassa myös samba voi kuulua EM-kisoihin, muttei tällä tavalla kuin tässä pelissä. Itse olin E-katsomossa ja olin sielläkin hieman vaivautunut, mutta onneksi (?) en nähnyt ryhmää.

Ei mua Tanskan maksetut sambaajat häirinneet, jostain syystä. Sehän kuulostikin melkein kivalta. Suomen sambailuista tuli mieleen, että pelätäänkö jossain ettei katsomosta muuten lähde tarpeeksi ääntä.
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #561 : 27.08.2009 klo 00:02:52

"Rummut ulos"

Tälle varaukseton Ylos

Jos olisin kuullut A-katsomon toiselle puolelle, niin olisin lähtenyt vaikka yksin huutoon mukaan.
Bogo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fiorentina, Rapidin Vartti


Vastaus #562 : 27.08.2009 klo 00:08:46

Sama. Eikai Suomen kannattajat siellä muuten buuanneet? Voitto on tärkeintä.

Täältäkin sama. Tulos ratkaisee.

Vielä HS:stä poimittua: ""Tavoitteena on voittaa jokainen peli", Österberg Kalmari sanoi."
Milloin tällainen kommentti kuullaan miesten A-maajoukkueessa?
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #563 : 27.08.2009 klo 00:08:57

Vikat minuutit hienointa jalkapalloa mitä olen koskaan nähnyt. Miksi Suomi ei hieronut jo aikaisemmin vain omassa päässä, jos Hollantia ei kiinnostanut prässätä. Olisi pitänyt vaan hieroa viimeiset 20 minsaa.

Sama.

Tyylipisteet sitten taitoluisteluissa ja mäkihypyissä.
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #564 : 27.08.2009 klo 00:11:28

Ei mua Tanskan maksetut sambaajat häirinneet, jostain syystä. Sehän kuulostikin melkein kivalta.

Tämä on kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei noiden sambaryhmien tyylissä ja melusaasteessa ollut mitään käytännön eroa.
DeSaille

Poissa Poissa


Vastaus #565 : 27.08.2009 klo 00:13:19

Äiti ratkaisi lohkovoiton Suomelle:
http://www.futismaailma.com/artikkelit/vapaapotku.php?id=421
Arakorn

Poissa Poissa


Vastaus #566 : 27.08.2009 klo 00:58:52

Ei mua Tanskan maksetut sambaajat häirinneet, jostain syystä. Sehän kuulostikin melkein kivalta. Suomen sambailuista tuli mieleen, että pelätäänkö jossain ettei katsomosta muuten lähde tarpeeksi ääntä.
Sama.

Ja vielä pointtina ensi peliin (peleihin) että kannattaa kuitenkin mennä suht lähelle D/A katsomoa että saa muutkin messiin. Kaarteissa on liian vähän porukkaa.
Edmund

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat, Helmarit


Vastaus #567 : 27.08.2009 klo 01:01:03

Oikeinkannatusfasistit voisitte keskittyä niiden chanttienne hiomiseen (tai ylipäänsä tulla paikalle peliin) niin ei olisi haittaa siitä, että muu yleisö häiritsee teidän esitystänne, eikä ymmärrä olla hiljaa sen aikana tai yhtyä teidän valitsemaanne lauluun teidän määräämällänne tavalla, kun ei kuitenkaan osaa noudattaa teille ilmeisen tärkeätä pukukoodia.

Positiivista sekä Tanska-pelissä (katsoin paikan päällä) että Hollanti-pelissä (katsoin tv:stä) oli, että yleisö kannusti ja tunnelmaa oli koko ajan. Lisäksi katsomossa siellä täällä oli näitä junnuporukoita ja muita, jotka taputtivat, kannustivat, tekivät aaltoja, heiluttelivat paitoja ja mitähän vielä. Monenlaista elämää joka tapauksessa, ja nuo rumpuryhmät pitivät ääntä myös hiljaisempien hetkien yli, mikä oli tunnelman kannalta mun mielestä hyvä. Pointti on se, että katsomoon mahtuu sen virallisen oikeinkannattamisen lisäksi paljon muutakin kannatusta, eikä ainakaan mulle ole hevon väliä, onko joku porukka ideoitu kisajärjestäjien kesken vai oikeaoppisesti hulilarppaajien tai muiden lutuuri-imitaattoreiden toimesta.

Tanska-pelissä oli perheiden osuus yleisöstä suurempi kuin missään viime aikoina näkemässäni ottelussa, ja nämä kisat muutenkin tuovat paljon positiivista mainosta lajille ja uusia ihmisiä katsomoihin. Hyvä, että samalla tuulettuu ankeuteen vivahtava katsomokulttuuri ja miehille tyypillinen tapa ottaa tämäkin asia liian vakavasti. ;)
rojadirecta

Poissa Poissa


Vastaus #568 : 27.08.2009 klo 01:09:31

Oikeinkannatusfasistit voisitte keskittyä niiden chanttienne hiomiseen (tai ylipäänsä tulla paikalle peliin) niin ei olisi haittaa siitä, että muu yleisö häiritsee teidän esitystänne, eikä ymmärrä olla hiljaa sen aikana tai yhtyä teidän valitsemaanne lauluun teidän määräämällänne tavalla, kun ei kuitenkaan osaa noudattaa teille ilmeisen tärkeätä pukukoodia.

Positiivista sekä Tanska-pelissä (katsoin paikan päällä) että Hollanti-pelissä (katsoin tv:stä) oli, että yleisö kannusti ja tunnelmaa oli koko ajan. Lisäksi katsomossa siellä täällä oli näitä junnuporukoita ja muita, jotka taputtivat, kannustivat, tekivät aaltoja, heiluttelivat paitoja ja mitähän vielä. Monenlaista elämää joka tapauksessa, ja nuo rumpuryhmät pitivät ääntä myös hiljaisempien hetkien yli, mikä oli tunnelman kannalta mun mielestä hyvä. Pointti on se, että katsomoon mahtuu sen virallisen oikeinkannattamisen lisäksi paljon muutakin kannatusta, eikä ainakaan mulle ole hevon väliä, onko joku porukka ideoitu kisajärjestäjien kesken vai oikeaoppisesti hulilarppaajien tai muiden lutuuri-imitaattoreiden toimesta.

Tanska-pelissä oli perheiden osuus yleisöstä suurempi kuin missään viime aikoina näkemässäni ottelussa, ja nämä kisat muutenkin tuovat paljon positiivista mainosta lajille ja uusia ihmisiä katsomoihin. Hyvä, että samalla tuulettuu ankeuteen vivahtava katsomokulttuuri ja miehille tyypillinen tapa ottaa tämäkin asia liian vakavasti. ;)

Ainakin tänään palloliiton maksama (?) sambaryhmä peitti mölyllään kaiken spontaanin kannatuksen d-katsomon eteläpäädystä. Ilmeisesti joku kävi valittamassa melusta, sillä puoliajalla palloliiton janari kiersi jakamassa korvatulppia katsomoon Alas
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 01:14:07 kirjoittanut rojadirecta »
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #569 : 27.08.2009 klo 01:11:07

Ainakin tänään palloliiton maksama (?) sambaryhmä peitti mölyllään kaiken spontaanin kannatuksen d-katsoman eteläpäädystä. Ilmeisesti joku kävi valittamassa melusta. sillä puoliajalla palloliiton janari kiersi jakamassa korvatulppia katsomoon Alas
No nyt :D :D Ei jumalauta...

Hoitaa nyt seurausta eikä syytä...
SchwarzGrün

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Wacker Innsbruck, HPK-jalkapallo


Vastaus #570 : 27.08.2009 klo 01:20:45

Oikeinkannatusfasistit voisitte keskittyä niiden chanttienne hiomiseen (tai ylipäänsä tulla paikalle peliin) niin ei olisi haittaa siitä, että muu yleisö häiritsee teidän esitystänne, eikä ymmärrä olla hiljaa sen aikana tai yhtyä teidän valitsemaanne lauluun teidän määräämällänne tavalla, kun ei kuitenkaan osaa noudattaa teille ilmeisen tärkeätä pukukoodia.

Monenlaista elämää joka tapauksessa, ja nuo rumpuryhmät pitivät ääntä myös hiljaisempien hetkien yli, mikä oli tunnelman kannalta mun mielestä hyvä. Pointti on se, että katsomoon mahtuu sen virallisen oikeinkannattamisen lisäksi paljon muutakin kannatusta, eikä ainakaan mulle ole hevon väliä, onko joku porukka ideoitu kisajärjestäjien kesken vai oikeaoppisesti hulilarppaajien tai muiden lutuuri-imitaattoreiden toimesta.

Oikeinkannattamisen suhteen edes miesten arvokisat eivät ole niin vakava tapahtuma - katsomossa vallitsee pääosin leppoisa meininki puhumattakaan sitten fanikaduista ynnä muista.  Niissä EM- ja MM-kisojen faniporukoissa näkee kaikennäköistä hiihtäjää, joista osa ei edes ole aiemmin ollut lajin kanssa missään tekemisissä.  Ja puhumattakaan sitten näistä naisten EM-kisoista: ihan sama mielestäni miten siellä kannustetaan kunhan kannustetaan - eikai näitä skaboja nyt kukaan penkkiurheilija niin älyttömän tosissaan ota.

Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että se sambaryhmä on keinotekoinen, ärsyttävä ja turha.  Oli se tunnelma sitten minkälaista tahansa, pääasia, että se syntyy spontaanisti.  Seurasin peliä krapuloissani sivusilmällä Eurosportilta ja tuon sambaporukan ärsyttävyys haittasi omaa keskittymistäni peliin sekä Linda Sällströmiin.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 01:21:46 kirjoittanut SchwarzGrün »
Rover

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922


Vastaus #571 : 27.08.2009 klo 01:33:05

Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että se sambaryhmä on keinotekoinen, ärsyttävä ja turha.  Oli se tunnelma sitten minkälaista tahansa, pääasia, että se syntyy spontaanisti.  Seurasin peliä krapuloissani sivusilmällä Eurosportilta ja tuon sambaporukan ärsyttävyys haittasi omaa keskittymistäni peliin sekä Linda Sällströmiin.

Suurin ongelma sambaryhmässä on se, että se tosiaan häiritsee pelin seuraamista ja tunnelmaa. Ei kuule, mitä muualla katsomossa tapahtuu, miten yleisö reagoi jne. Ja onhan se ärsyttävää kuunnella tuommoista rummutusta 90 minuuttia. Ei mitään järkeä.
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #572 : 27.08.2009 klo 03:00:04

Itse olin pelissä. Pelin jälkeen olin useassa baarissa. Usean baarin jälkeen olin bussissa. Bussissa olin unessa. Unesta päästyäni olin päätepysäkillä. P''tepysäkin sijainnista ei tietoa. Reilun puolentoistatunnin harhailun jälkeen olen kotona. Ah.

Ainii suomi voitti.
Tresjoli

Poissa Poissa


Vastaus #573 : 27.08.2009 klo 04:59:06

Hino voitto. Squidille Ylos.

FC Apollo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM


Vastaus #574 : 27.08.2009 klo 07:19:31

Pointtihan on se, että samba on ok, jos se lähtee faneista itsestään - ei siis palkatusta pellelaumasta. Globaalissa maailmassa myös samba voi kuulua EM-kisoihin, muttei tällä tavalla kuin tässä pelissä.

Faktahan on se, että samba katsomossa on hirveetä paskaa ja se ei sinne kuulu. Brasilian maaottelut ja liigat erikseen, niihin varmaan sopii hyvin..
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 07:21:39 kirjoittanut FC Apollo »

 
Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa