FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.01.2025 klo 01:35:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 8

Kirjoittaja Aihe: Palloliiton maksamat sambaryhmät!!!  (Luettu 10284 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #50 : 27.08.2009 klo 10:31:40

Eli sittenkin on olemassa oikea tapa kannustaa ja väärä tapa kannustaa. Ja rummuttaminen on väärä tapa. Toisaalta noi chantitkin on suoraa brittikopiota että sikäli...

No en sitä kyllä kannustamiseksi laske, että joku ryhmä paukuttaa rumpujaan ihan randomisti 90 minuuttia reagoimatta peliin mitenkään, ja pauke jatkuu tapahtui kentällä mitä tahansa.
Ajattelin Ukraina-matsiin tulla nokkahuilun kanssa. Soitan Ostakaa Makkaraa-kipaletta 90 minuuttia putkeen.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/

Vastaus #51 : 27.08.2009 klo 10:34:46

No en sitä kyllä kannustamiseksi laske, että joku ryhmä paukuttaa rumpujaan ihan randomisti 90 minuuttia reagoimatta peliin mitenkään, ja pauke jatkuu tapahtui kentällä mitä tahansa.
Ajattelin Ukraina-matsiin tulla nokkahuilun kanssa. Soitan Ostakaa Makkaraa-kipaletta 90 minuuttia putkeen.
Itse tuon harmonikan.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #52 : 27.08.2009 klo 10:38:03

Kenen kakkonen on Rastaman? Ihan hassua hassuttelua, mutta ei jatkoon.

Kinkyhän tuo on, vai etkö muka tunnistanut? :D

Saiskohan White Stripesin vahvareineen ensi matsiin vetämään Seven Nation Armya? Tai sinfoniaorkesteriin säestämään Finlandiaa?
rojadirecta

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 27.08.2009 klo 10:38:10

Tosta mä olen kyllä täysin samaa mieltä. Niillä ei ollut oikeen pelisilmää muuhun katsomomeininkiin, ja tollaset ristiriidat latistaa menoa. Mä paan ton tosin vaan kokemattomuuden piikkiin. Mä luulin kyllä että ne aloitti aika monet suomi-klapklap -huudot.

Mut ne sai kyllä innostumaan - jopa kirjoittelemaan tännekin luvattoman paljon ;) - ja haaveilemaan, mitä tollanen ryhmä sais aikaan jos SMJK olis kouluttanut ne "kannustamaan oikein".

Sambaryhmä ei aloittanut yhtäkään Suomi kläp kläp kläpiä, lähtivät muutamaan toki mukaan ihan mukavasti. Oikein käytettynä rummut ovat ihan tervetullut lisä katsomoon, mutta eilisen kaltaista perseilyä ei toivoisi näkevän enää ikinä. Sambajengi veti omaa monotonista rytmiään koko ottelun ajan, juurikaan reagoimatta ottelutapahtumiin tai muun yleisön kannatukseen. Poikkeuksena siis muutama Suomikläpkläpkläp, joihin ryhmä tajusi lähteä mukaan.

Eilinen sambaryhmä soitti muuten todella kovaa. Itse istuin viereisessä katsomonosassa, sinne meteli oli juuri ja juuri siedettävissä. Sen sijaan sambaryhmän ympäriltä poistui puoliajalla ainakin kymmenkunta lapsiperhettä mölyä pakoon. Joku kisaorganisaation herrasmies kävi kovasti pahoittelemassa tilannetta ja jakoi korvatulppia yleisöön, niille onnekkaille joille niitä sattui riittämään.

P.S. En oo kukkahattutäti, meteli katsomossa on hieno homma, mutta eilen desibelit nousivat selkeästi liian korkealle. Jos vastaavia huumoriporukoita halutaan katsomoon, sitten omaan katsomonlohkoon ettei muiden tarvitse kärsiä mölysaasteesta.
Rover

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922

Vastaus #54 : 27.08.2009 klo 10:49:06

P.S. En oo kukkahattutäti, meteli katsomossa on hieno homma, mutta eilen desibelit nousivat selkeästi liian korkealle. Jos vastaavia huumoriporukoita halutaan katsomoon, sitten omaan katsomonlohkoon ettei muiden tarvitse kärsiä mölysaasteesta.

Juuri näin. Eilen saastuttivat koko aurinkokatsomon.
Sinkkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018

Vastaus #55 : 27.08.2009 klo 10:50:54

Kinkyhän tuo on, vai etkö muka tunnistanut? :D

Kävi kovasti mielessä, mutta ääneen en uskaltanut sitä sanoa.
Rastaman

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 27.08.2009 klo 10:52:10

Eilinen sambaryhmä soitti muuten todella kovaa. Itse istuin viereisessä katsomonosassa, sinne meteli oli juuri ja juuri siedettävissä. Sen sijaan sambaryhmän ympäriltä poistui puoliajalla ainakin kymmenkunta lapsiperhettä mölyä pakoon. Joku kisaorganisaation herrasmies kävi kovasti pahoittelemassa tilannetta ja jakoi korvatulppia yleisöön, niille onnekkaille joille niitä sattui riittämään.

Mä olin aikonaan 80-luvulla Maracanãlla, kun vieressä jyskytti toista sataa rumpalia. NE soitti lujaa! Pari päivää humisi päässä sen jälkeen. Ei noi eiliset rummuttelijat ku vähän taputtelivat kalvoja. Noh, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Outo juttuhan toi täällä Suomessa on, ja kaikki outo ärsyttää.

PS. Kuka on kinky?
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 27.08.2009 klo 10:56:10

Mä luulin kyllä että ne aloitti aika monet suomi-klapklap -huudot.

Ainakin ne tehokkaasti tappoivat monet kymmenet huudot alleen.
rojadirecta

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 27.08.2009 klo 10:57:42

Mä olin aikonaan 80-luvulla Maracanãlla, kun vieressä jyskytti toista sataa rumpalia. NE soitti lujaa! Pari päivää humisi päässä sen jälkeen. Ei noi eiliset rummuttelijat ku vähän taputtelivat kalvoja. Noh, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Outo juttuhan toi täällä Suomessa on, ja kaikki outo ärsyttää.

Argumentoinnille Alas

Jos ottelua katsomaan tullet lapsiperheet joutuivat vaihtamaan paikkaa, niin ei kai homma ihan nappiin mennyt? Samalla logiikalla kai rumpuryhmän mölysaaste on ihan ok, jos olit Megadeathin keikalla ilman korvatulppia?
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 27.08.2009 klo 11:00:19

Joku täällä epäilikin jo samaa kuin minä: oliko kyseessä samat tyypit ketkä rummuttivat Tanskalle?
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #60 : 27.08.2009 klo 11:24:08

Joku täällä epäilikin jo samaa kuin minä: oliko kyseessä samat tyypit ketkä rummuttivat Tanskalle?

No toivottavasti ei nyt sentään niin alas olla vajottu. Tanskalla oli rumpuryhmä Finskillä Ukraina-Tanska matsissa, joka siis pelattiin ennen Suomen peliä. Oli sekin kyllä pienentynyt aika paljon.
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat

Vastaus #61 : 27.08.2009 klo 11:30:49

Ihmettelin (enkä ollut ainoa, British Eurosportin selostaja ja kommentaattori olivat melko kummissaan) minäkin matsia telkusta katsoessani tuota koko ottelun monotonisesti paukuttanutta sambaryhmää. Ihmettely jalostui blogipostaukseksi: http://blogit.hs.fi/sundqvist/riitasointuista-sambaa
Rastaman

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 27.08.2009 klo 11:32:00

Argumentoinnille Alas

Jos ottelua katsomaan tullet lapsiperheet joutuivat vaihtamaan paikkaa, niin ei kai homma ihan nappiin mennyt? Samalla logiikalla kai rumpuryhmän mölysaaste on ihan ok, jos olit Megadeathin keikalla ilman korvatulppia?

No niinpä! Toisaalta mä olen joutunut poistumaan katsomosta lapseni kanssa sopimatonta kielenkäyttöä sisältävän chantin takia. Mutta sehän onkin oikein kannustamista? Desibeleistä selviää siirtymällä kauemmaksi. Faniryhmien haistattelua ei pääse pakoon kuin poistumalla katsomosta. Sille myös Alas
Murheensa Natsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, TuPV, Real Madrid, TPS

Vastaus #63 : 27.08.2009 klo 12:13:08

Ainakin sai hyvät naurut tätä lueskellessa. :D SMJKn uniikille ja ennen kaikkea OIKEALLE tavalle kannustaa Ylos. Ei sillä että pitäisin itsekään sumutorvista tai sambarummuista, mutta who are we to judge? Pian katsomoihin ei sallita muita kuin valkoihoisia, kesäkuussahan ei olisi pitänyt sallia venäläisiä..
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #64 : 27.08.2009 klo 12:17:02

kesäkuussahan ei olisi pitänyt sallia venäläisiä..

Vieraskannattajilla on ihan tietystä syystä se oma karsina.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #65 : 27.08.2009 klo 12:21:10

No niinpä! Toisaalta mä olen joutunut poistumaan katsomosta lapseni kanssa sopimatonta kielenkäyttöä sisältävän chantin takia. Mutta sehän onkin oikein kannustamista? Desibeleistä selviää siirtymällä kauemmaksi. Faniryhmien haistattelua ei pääse pakoon kuin poistumalla katsomosta. Sille myös Alas
Olet oikeassa :)
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/

Vastaus #66 : 27.08.2009 klo 12:24:18

Ainakin sai hyvät naurut tätä lueskellessa. :D SMJKn uniikille ja ennen kaikkea OIKEALLE tavalle kannustaa Ylos. Ei sillä että pitäisin itsekään sumutorvista tai sambarummuista, mutta who are we to judge? Pian katsomoihin ei sallita muita kuin valkoihoisia, kesäkuussahan ei olisi pitänyt sallia venäläisiä..
Onko se nyt vaikeata ymmärtää että kaikki mikä on stadionin tunnelman kannalta hyväksi tai kotijoukkueen eduksi, on OK? Eilinen sambaesitys toki laittoi porukalla kivasti perseen keinumaan ja antoi rytmiä, mutta teki kannustamisesta niin SMJK:lle kuin muille katsojille äärimmäisen vaikeaa, ja kokonaissaldo jäi todellakin miinukselle. Se nyt vaan on ihan vitun töykeetä alkaa vetää täysillä päälle sambaa kun kaikki muut huutaa "Kuka voittaa? - Suomi!". Yritettiin kattoa sellassia välejä chanteille jolloin rumpuryhmä olis hiljaa, mutta kun ne ei ollu hiljaa...
oman_elämänsä_marco_di_vaio

Poissa Poissa

Vastaus #67 : 27.08.2009 klo 12:27:44

sopimatonta kielenkäyttöä sisältävän chantin takia. Mutta sehän onkin oikein kannustamista?

Jos sambaryhmä saapuu Wales-otteluun paikalle niin toivottavasti sitä muistetaan muutaman minuutin variaatiolla jo tutuksi tulleesta Pomppulinna vittuun -veisusta. Toki se ei saa häiritä Bellamyn homottelua. :) Ylos
FC Apollo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM

Vastaus #68 : 27.08.2009 klo 12:39:06

Mitäs muuten luulette? Kumpi antaa pelaajille enemmän tsemppiä ja yleisölle enemmän fiilistä? 90min kestävä sambamusiikki vai tilanteiden mukaan tulevat taputukset/vihellykset/murisimiset/vitut/huorat ja todella kovaa kajahtavat SUOMI huudot joka katsomosta?
Mango4

Poissa Poissa

Vastaus #69 : 27.08.2009 klo 12:47:40

Palloliiton paikalle kutsuman sambaryhmän kohtelu kyllä närästää aika paljon. Jos minä maksaisin lipun otteluun, saapuisin paikalle rumpujen kanssa ja pitäisin meteliä, joka saa lapsiperheet siirtymään pois katsomosta ja muille jouduttaisiin jakamaan korvatulppia, aivan varmasti järjestysmiehet tulisivat vaatimaan rummutuksen lopettamista tai kantaisivat rumpuni ja minut ulos katsomosta. Nyt paikalle kutsuttu helistinryhmä sai pitää vapaasti hirveää mökää, johon ei voitu puuttua, koska nämä nimenomaan oli pyydetty paikalle pitämään ääntä. Aivan kuin muka muu yleisö ei osaisi nostattaa tunnelmaa.

Kun jopa tv-katselijalle kävi selväksi, miten sambaryhmä tappoi katsomoon leviäviä huutoja (asia, josta mm. äitini huomautti), ei tuollaista porukkaa todellakaan pitäisi ilmaiseksi kutsua otteluun. SMJK:laiset sentään maksavat otteluun saapumisesta ja tukevat näin jalkapalloa. Ilmaiseksi paikalle kutsutut ryhmät eivät tue jalkapalloa ja eilinen sambamökä saattoi pahimmillaan aiheuttaa sen, ettei kovaäänisten rumpujen takia katsomosta toisaalle siirtyneet lapsiperheet välttämättä uskalla jatkossa tulla katsomoon, jos joutuu pelkäämään lasten kuulon puolesta.

Sambaryhmä on minun puolestani tervetullut otteluihin, kunhan maksavat itse pääsylippunsa ja kunnioittavat myös muita katsojia sen verran, ettei samba soi joka välissä, tapahtui kentällä ja muualla katsomossa mitä tahansa. Eipä muuten vieraskannattajatkaan ole koskaan esim. Kuka voittaa -huudon päälle lähteneet huutamaan. Jopa venäläiset kannattajat pitivät suunsa kiinni kovimpien Suomi-huutojen aikana. Yhtä hyvää käytöstä ei sambaryhmä eilen hallinnut, vaan kilpaili muiden saman joukkueen puolella olleiden kanssa.
Pyrska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hull City, FC Espoo

Vastaus #70 : 27.08.2009 klo 12:55:06

Seuraavaan pelii kännissä riehumaa :ylös:
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 27.08.2009 klo 13:00:06

Mitäs muuten luulette? Kumpi antaa pelaajille enemmän tsemppiä ja yleisölle enemmän fiilistä? 90min kestävä sambamusiikki vai tilanteiden mukaan tulevat taputukset/vihellykset/murisimiset/vitut/huorat ja todella kovaa kajahtavat SUOMI huudot joka katsomosta?

Minusta mitkään törkyhuudot eivät kuulu naisten jalkapallopeliin. Paikalla kuitenkin tuhatmäärin nuoria junnufutareita ja tuskinpa naispelaajatkaan arvostavat huoritteluita ja vittuhuutoja. Törkyhuudot kuuluvat nuorten miesten kannattajakatsomoihin miesten peleissä. Diskurssi ratkaisee.
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 27.08.2009 klo 13:28:18

Pekka Hämäläisen kuningasidealle matkia tanskaa " Ylos " Kaverit, jotka oli sambatryhmän vieressä koko pelin sano, että kuka voittaa- chantti toimi erinomasesti kun rumpujanarit piti taukoa. Samban pauhatessa Suomi- klapklapklapit ei kuullunu kunnolla kuulemma. Alas
Ali Hapulla

Poissa Poissa

Vastaus #73 : 27.08.2009 klo 14:22:01

SMJK:n keskivertojäsentä ei ensin naisten kisat nappaa, mutta kuitenkin on varaa harmitella, kun joku muu sitten ottaa stadikan haltuun ::)  MVNT ???
hikikuutio

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 27.08.2009 klo 14:27:31

Joku kuoro voisi toimiakin, muttei mitään paukuttajia. Kuoron johtoon vaan joku joka osaa chantit ajoittaa ja vetää. Tuo tukisi sitten muunkin katsomon kannustamista ja loisi illuusiota kannatuksesta, vaikka olisikin osittain maksettua. Missä on SMJK:n mieslaulajat ja sekakuoro? Paskaa.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 8

Siirry: