hombre
Poissa
|
|
Vastaus #2450 : 03.06.2009 klo 10:25:31 |
|
Tulee Hakaan vuokralle. Varma tieto
Aijai sentään! Ei muuten mahdoton skenaario olisi. Sedulla nyt varmasti kontakti Brenkku Eremenkon suuntaan on.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #2451 : 03.06.2009 klo 11:57:35 |
|
Miksi uusi valmentaja ensi töikseen heitti Eren ajamattomasta parrasta svidduun?
Varmaan samasta syystä kuin kaikki muutkin ulkomaalaiset: he eivät ole venäläisiä. Saturnin mustat miehet eivät ole uuden valmentajan aikana päässet kertaakaan kentälle. Myös joukkueen runkopelaaja kroaatti Topic on laitettu pannaan ja saanut vain jämäminuutteja lopusta. Saturn on venäläinen joukkue tätä nykyä.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #2452 : 03.06.2009 klo 12:07:46 |
|
Varmaan samasta syystä kuin kaikki muutkin ulkomaalaiset: he eivät ole venäläisiä. Saturnin mustat miehet eivät ole uuden valmentajan aikana päässet kertaakaan kentälle. Myös joukkueen runkopelaaja kroaatti Topic on laitettu pannaan ja saanut vain jämäminuutteja lopusta. Saturn on venäläinen joukkue tätä nykyä.
Ovatko nämä muut muuten lähdössä kanssa? Onko ilmoitettu, että ei tarvita enää tässä seurassa? Tarkoitatko mustilla muuten kaukasialaisia vai ihan vain länsimaisia neekereitä?
|
|
|
|
Bluejacket
Poissa
|
|
Vastaus #2453 : 03.06.2009 klo 17:07:28 |
|
Eremenko jäämässä Saturniin:
Siirto Kiovan Dynamoon alkaa olla saletti?
Olin taas oikeassa. No, kun kaikkea veikkaa niin joku sattuu väkisinkin kohdalleen.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #2454 : 03.06.2009 klo 19:09:19 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 klo 19:10:51 kirjoittanut Boris Pugo »
|
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #2455 : 03.06.2009 klo 19:38:50 |
|
Eipä noista minuuteista kyllä sellaista voi päätellä, että ulkomaalaisia ei enää joukkueessa suvaita. Mustat ovat pelanneet muutenkin vähän, ja Topic on ollut kentällä joka pelissä uudenkin valmentajan aikana. Ere ei yhdessäkään.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #2456 : 03.06.2009 klo 19:49:13 |
|
Toivottavasti pysyy ainakin kaukana Kiovasta jotta ei veljellensä opeta huonoja tapoja! Toisaalta jonkinlaista yhteydenpitoa on kai ollutkin kun "en mä jaksa" -mentaliteetti alkaa nostaa päätään jo tuossa iässä.
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #2457 : 03.06.2009 klo 20:09:27 |
|
Toivottavasti pysyy ainakin kaukana Kiovasta jotta ei veljellensä opeta huonoja tapoja! Toisaalta jonkinlaista yhteydenpitoa on kai ollutkin kun "en mä jaksa" -mentaliteetti alkaa nostaa päätään jo tuossa iässä. Uuh...
|
|
|
|
miguelinho
Poissa
|
|
Vastaus #2458 : 03.06.2009 klo 20:15:44 |
|
Uuh...
Niinpä . Syvä uuh...
|
|
|
|
kapten
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #2459 : 04.06.2009 klo 10:47:13 |
|
Toivottavasti pysyy ainakin kaukana Kiovasta jotta ei veljellensä opeta huonoja tapoja!
Tuota ei kyllä tarvitse pelätä. Oon useamminkin nähnyt kundit yössä yhdessä ja Losa on ollut pelti kiinni ja Roma vesiselvä.
|
|
|
|
abuuva
Poissa
Suosikkijoukkue: Palloliitto
|
|
Vastaus #2460 : 04.06.2009 klo 16:18:48 |
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #2461 : 04.06.2009 klo 16:52:20 |
|
- Vuonna Cherkizovo minun täytyi käydä läpi oman tiimin puhujakorokkeelle "veturi". Sitten katoaa, mutta uskon, että Helsingissä on täysin erilainen peli. Moskovasta taistelussa meidän on tehtävä oikeat johtopäätökset - tunnusti Yeremenko. Voiko tätä enää paremmin sanoa?
|
|
|
|
smiba
Poissa
Suosikkijoukkue: fucking guy
|
|
Vastaus #2462 : 04.06.2009 klo 16:59:38 |
|
Voiko tätä enää paremmin sanoa?
Selvä on myös Aleksein kanta Suomen maajoukkuetta kohtaan :keskari: - No Kyllä, olen syntynyt Venäjällä. Olen enemmän Venäjän kuin Suomi, mutta en pelaa Suomen maajoukkueen. Ja luulen, että vain noin joukkueelle, joka on täysin luonnollista..
|
|
|
|
uneek
Poissa
|
|
Vastaus #2463 : 04.06.2009 klo 17:35:48 |
|
Selvä on myös Aleksein kanta Suomen maajoukkuetta kohtaan :keskari: No Kyllä, olen syntynyt Venäjällä. Olen enemmän Venäjän kuin Suomi, mutta en pelaa Suomen maajoukkueen. Ja luulen, että vain noin joukkueelle, joka on täysin luonnollista.. Ja sama englanniksi käännettynä: Yes, I was born in Russia. I am more Russian than Finnish, but I play for the Finnish national team. And I think only about their team, which is quite natural.Ihan vaan neuvoksi pojille, venäjänkielistä tekstiä EI kannata kääntää suomeksi, koska kieliopillisesti kielet ovat tosi kaukana toisistaan ja yleensä lopputulos onkin aikamoista siansaksaa. Kääntäkää englanniksi, saatte paljon paremman lopputuloksen aikaiseksi! Sama artikkeli englanniksi käännettynä.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #2464 : 04.06.2009 klo 17:47:39 |
|
Ihan vaan neuvoksi pojille, tekstiä EI kannata kääntää suomeksi. Kääntäkää englanniksi, saatte paljon paremman lopputuloksen aikaiseksi!
Korjasin sopivaksi yleismuotoiseksi ohjeeksi. Yleensä englanniksi kääntäminen google translatella antaa huomattavasti fiksumman oloisen käännöstuloksen, kuin suomeksi kääntäminen.
|
|
|
|
Laitalinkki
Poissa
|
|
Vastaus #2465 : 04.06.2009 klo 17:58:36 |
|
Hauskempia noista noin suomeksi kääntämällä joka tapauksessa tulee. Aika monta kertaa tuli hymähdeltyä. Vakavat ja sisällölliset haastikset sitten erikseen ja englanniksi.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #2466 : 05.06.2009 klo 08:10:47 |
|
Nyt se on sitten seurankin puolelta selvää: Клуб готов рассмотреть предложения по Еременко Генеральный директор "Сатурна" Игорь Ефремов сообщил, что летом финский легионер команды Алексей Ерёменко может покинуть подмосковный клуб.
"Я с Еременко на эту тему ещё не разговаривал, но не буду скрывать: если другие команды проявят интерес к этому футболисту, мы готовы к рассмотрению всех вариантов", - рассказал он "Спорт-экспресс". Club is ready to examine proposals according to Yeremenko The Director-General of Saturn Igor Efremov reported that in summer Finnish legionary of command Aleksey Yeremenko can leave Moscow club. " I with Yeremenko to this theme still did not talk, but I will not hide: if other commands appear interest in this football player, we are ready to the examination of all variants", it described " Lähde: Sport Ekspress http://www.rfs.ru/?node=club-news&page=2.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 klo 08:12:02 kirjoittanut Boris Pugo »
|
|
|
|
|
virhe
Poissa
|
|
Vastaus #2467 : 05.06.2009 klo 11:51:26 |
|
Pitäisikö sanoa vihdoin. Saturn ei missään vaiheessa osannut hyödyntää Losan potentiaalia. Naurettavaa istuttaa maajoukkuetason pelaajaa reserveissä isänmaallisuuteen vedoten. En ihmettele yhtään, jos motivaatio joutuu koetukselle. Oman arvonsa tietävä pelaaja ei suostu koiraksi.
Maajoukkueen kannalta tämä tuli hyvään aikaan. Esim. Venäjä-peli on erinomainen näyteikkuna uusille työnantajille. Tuleva osoite voi olla melkein missä tahansa. Paljon riippuu Saturnin asettamasta myyntihinnasta.
|
|
|
|
Takatukka
Poissa
|
|
Vastaus #2468 : 06.06.2009 klo 12:12:41 |
|
Ja sama englanniksi käännettynä:
Yes, I was born in Russia. I am more Russian than Finnish, but I play for the Finnish national team. And I think only about their team, which is quite natural. Olen usein miettinyt, onkohan tämä yhtään sen poikkeavampi tapaus kuin Klose/Podolski Saksan paidassa. Joten tarvitseeko asiasta tehdä niin kamalaa numeroa joka kerta?
|
|
|
|
shurE
Poissa
Suosikkijoukkue: Kissalan Pallo
|
|
Vastaus #2469 : 06.06.2009 klo 20:53:25 |
|
Tänään maajoukkueen ehdotonta eliittiä TAAS ! Loistavia haastoja laidalla jne.
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #2470 : 06.06.2009 klo 21:13:30 |
|
Miten voi olla mahtumatta kokoonpanoon Venäjän liigassa? Mjina ei jummarra
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #2471 : 06.06.2009 klo 22:01:06 |
|
Tänään maajoukkueen ehdotonta eliittiä TAAS ! Loistavia haastoja laidalla jne.
Tosin Venäjää vastaan noista helpoista pallonmenetyksistä tullaan rankaisemaan, joten ne pitää kovia maita vastaan saada minimiin. Lilliputteja vastaan voi sitten vähän tehdä sirkustemppuja kansalle.
|
|
|
|
Tozsér
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Suomi
|
|
Vastaus #2472 : 06.06.2009 klo 22:08:54 |
|
Hyvä matsi taas Loshalta ja ihan hyvässä fyysisessä kunnossa hän vaikuttaisi olevan. Hieman liikaa kuitenkin yritti leikkiä Littiä tuossa lopussa muutamalla pelitilanteeseen nähden turhalla kikalla, joista seurasi pallonmenetys.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #2473 : 08.06.2009 klo 14:28:51 |
|
Miten voi olla mahtumatta kokoonpanoon Venäjän liigassa? Mjina ei jummarra
Vastassa on Liechtensteinia kovempia joukkueita.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #2474 : 08.06.2009 klo 14:36:40 |
|
Olen usein miettinyt, onkohan tämä yhtään sen poikkeavampi tapaus kuin Klose/Podolski Saksan paidassa. Joten tarvitseeko asiasta tehdä niin kamalaa numeroa joka kerta?
Suomessa ei olla vielä totuttu monikansallisuusasioihin, koska täällä on suomalaisuus niin pitkään merkinnyt 10:ttä polvea suomalaisia sukujuuria, vaaleaa tukkaa, sinisiä silmisä, paikallismurretta, huonoa viinapäätä ja louhikkokosketusta. Euroopassa on jo vuosikymmeniä (ellei -satoja) nähty kansallisuuksien heterogeenisyys ja moniaineksisuus.
|
|
|
|
|
|