Libero ei ole vain vaippa
Poissa
Suosikkijoukkue: Rosenborg BK, Itä-Eurooppa, taivaansiniset tiimit
|
|
Vastaus #50 : 01.10.2009 klo 00:48:28 |
|
Vittu mikä keskustelu! sopimus ei oo jatkumas! ja erittäin varmaa tietoa!
Martti Ahtisaari ei enää presidentti!
|
|
|
|
Alarcon
Poissa
Suosikkijoukkue: Horst Lüning
|
|
Vastaus #51 : 01.10.2009 klo 00:55:06 |
|
Martti Ahtisaari ei enää presidentti!
Meniköhän tämä nyt ihan oikein?
|
|
|
|
Tveni Trii
Poissa
Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!
|
|
Vastaus #52 : 01.10.2009 klo 12:09:12 |
|
hieno juttu et teit nimimerkin ja tulit kertomaan tämän meille! Luuseri olis sopinut paremmin. Kiva kun kävit Veijo, kaipaamaan jäävät: - - -
|
|
|
|
miggge
Poissa
|
|
Vastaus #53 : 01.10.2009 klo 12:26:49 |
|
Luuseri olis sopinut paremmin. Kiva kun kävitte Veijo, Jami Uuttu,Jyri Sundin, Jani-Petteri Malka,Veli-Pekka Nurmi kaipaamaan jäävät: - - -
|
|
|
|
Voittaja
Poissa
|
|
Vastaus #54 : 01.10.2009 klo 14:55:14 |
|
Eikö.Oli niin väsyny keskustelu et oli pakko!
|
|
|
|
pepeto
Poissa
|
|
Vastaus #55 : 01.10.2009 klo 18:18:49 |
|
Miggen Iiro-tietämykselle iso :keskari: Se on Joni-Petteri Malka. Seuraavalla kerralla nimet oikein, kun tulet tänne spämmäilemään. :keskari:
|
|
|
|
|
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 01.10.2009 klo 23:46:01 |
|
Fiskarssit terotettuina esiin, syysnaksutteluja ja kanaaliin ennen kuin ehtii karata???
|
|
|
|
mantelirotta
Poissa
|
|
Vastaus #58 : 02.10.2009 klo 00:03:25 |
|
Nuoleppa Veijo vielä vähän perseitä kun kerkiät, tosta mä en tykkää, tosta mä vähän tykkään, enmä enää tykkää, enmä puhu sille, taas mä tykkään. Ja sitten lähe vähä vilkkaasti vittuun ja vie Uuttu mukanasi helvetin kauas. Naantaliin tilattu rekkalastillinen sitruunoita. Imeppä niitä sitten siellä ja väännä naamasi niin muikeaksi kuin ikinä vääntyy. Uutta paskaa kolmivuotissuunnitelmaa odotellessa. Ottakaapa Iirojohto Lavannosta mallia. Tajuaa olevansa niin vitun tyhmä ja paska valmentaja, että vetäytyy vapaaehtoisesti.
|
|
|
|
Poissa
|
|
Vastaus #59 : 02.10.2009 klo 00:13:50 |
|
Nuoleppa Veijo vielä vähän perseitä kun kerkiät, tosta mä en tykkää, tosta mä vähän tykkään, enmä enää tykkää, enmä puhu sille, taas mä tykkään. Ja sitten lähe vähä vilkkaasti vittuun ja vie Uuttu mukanasi helvetin kauas. Naantaliin tilattu rekkalastillinen sitruunoita. Imeppä niitä sitten siellä ja väännä naamasi niin muikeaksi kuin ikinä vääntyy. Uutta paskaa kolmivuotissuunnitelmaa odotellessa. Ottakaapa Iirojohto Lavannosta mallia. Tajuaa olevansa niin vitun tyhmä ja paska valmentaja, että vetäytyy vapaaehtoisesti.
Älähän nyt rotta rakas. Ensimmäinen vuosi vasta mennyt. Katsotaan kolmen vuoden päästä mitä tuhoa on saatu aikaan.
|
|
|
|
Tveni Trii
Poissa
Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!
|
|
Vastaus #60 : 02.10.2009 klo 09:40:54 |
|
Miggen Iiro-tietämykselle iso :keskari: Se on Joni-Petteri Malka. Seuraavalla kerralla nimet oikein, kun tulet tänne spämmäilemään.
Moi Joni. :keskari: On muuten yks vitun lysti poikien nimet, olisiko ne pitänyt jäädä jostain mieleen? Ei ainakaan peliesityksistä.
|
|
|
|
SJK
Poissa
|
|
Vastaus #61 : 02.10.2009 klo 17:03:35 |
|
Kovaa tekstiä pähk...ei kun siis mantelirotalta. :
|
|
|
|
mantelirotta
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 04.10.2009 klo 16:59:10 |
|
Alkaa tosiaan se via dolorosa olla loppuun kuljettu. Takana kustu Kakkonen ja A-junioreiden SM-mitali.
Edustuksen Wahlsten sekoitti ihmeellisine hankintoineen ja jatkuvine pelipaikkamuutoksineen ja kokeiluineen.
Sitten tuli tuo kohtalokas viikonloppu, kun A-juniorit pelasivat Reipasta vastaan Lahdessa. Sairastumisien vuoksi matkassa ei ollut yhtään pelikuntoista topparia. Soitot Wahlstenille eivät enää peliä edeltävänä iltana ja pelipäivän aamuna auttaneet, koska naantalilaismulkku ei vastannut telefooniin. Salminen ei pelannut viikonloppuna minuuttiakaan ja Rinne pelasi edustuksessa kymmenen minuuttia, molemmat olisivat siis voineet olla A:n mukana ja pelitapahtumat huomioiden tuomisina olisi todennäköisesti ollut ainakin piste. Hopeaan riittävä piste.
Parin lupaavan pelaajan uraa Wahlsten onnistui myös jarruttamaan. Hyysalo tippui kuvioista puolen kauden jälkeen ja Rinne sai peliaikaa käsittämättömän vähän suhteutettuna hänen ja aloittaneiden pelaajien esityksiin. Ilves-kotipelissä vaihdosta sisään, piristysruiske ja tasoitusmaali yliajalla. Millä näytöillä paikka aloitukseen sitten voitetaan, jos ei sentään suihin ole valmis valmentajalta ottamaan.
Nauti pelistä Tammisaaressa Veijo, se tulee varmuudella olemaan tässä seurassa viimeisesi!
|
|
|
|
|
|