FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.02.2025 klo 06:02:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 111 [112] 113 ... 468

Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1843117 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kovalski

Poissa Poissa

Vastaus #2775 : 01.03.2013 klo 09:30:25

Peräänkuulutan myös Finskin valojen ja tulevan led-mainostaulun kieltämistä, saattavat aiheuttaa katsojille inhottavia epileptisiä oireita. Pelipaidan levoton raitakuviokin on siinä ja siinä tulisiko kieltää. Pulinat pois, This is modern football Ylos

Alas
brando28

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ponnistus, HJK

Vastaus #2776 : 01.03.2013 klo 13:25:10

Peräänkuulutan myös Finskin valojen ja tulevan led-mainostaulun kieltämistä, saattavat aiheuttaa katsojille inhottavia epileptisiä oireita. Pelipaidan levoton raitakuviokin on siinä ja siinä tulisiko kieltää. Pulinat pois, This is modern football Ylos
Ylos
On myös olemassa sellainen harvinainen sairaus jossa ihminen ei kestä päivänvaloa - eli katetaan koko paska. Just sen jätkän takia.
Annetaan muutenkin pekkapuskille ja muille terveysfasisteille vapaat kädet niin jengillä parin kymmenen vuoden päästä yhtä kivaa ku Pohjois-Korealaisessa korismatsissa.
Tonic Wine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Buckfast Loyal

Vastaus #2777 : 01.03.2013 klo 14:42:43

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että tupakoinnin pakkosyöttö saattaa estää joidenkin katsojien saapumisen tapahtumaan?

Ettekö te voisi mennä katsomaan esimerkiksi salibandya?
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #2778 : 01.03.2013 klo 14:46:05

Humoristit liikenteessä.

Eipä siinä, itse parikymppisenä ajatteli samalla tavoin ("mitä ne tupakasta vinkuvat"), mutta kun kerran oli katsomassa ottelua tuttuvan ja sen muksun kanssa muksun saadessa sairauskohtauksen astmansa takia, niin "vähän" mielipide muuttui. Itse olen kuitenkin parikymmentä vuotta jo polttanut, mutta enpä ole tuon jälkeen viitsinyt etenkään skidien vieressä sauhutella.

Ylipäänsä me tupakoitsijat taidamme olla viimeinen ihmisryhmittymä joka kuvittelee kuinka MEILLÄ ON OIKEUS suorittaa idioottimaista tapaamme kaikkialle välittämättä muista.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2013 klo 14:48:17 kirjoittanut leeremick26 »
brando28

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ponnistus, HJK

Vastaus #2779 : 01.03.2013 klo 15:35:19

Humoristit liikenteessä.

Eipä siinä, itse parikymppisenä ajatteli samalla tavoin ("mitä ne tupakasta vinkuvat"), mutta kun kerran oli katsomassa ottelua tuttuvan ja sen muksun kanssa muksun saadessa sairauskohtauksen astmansa takia, niin "vähän" mielipide muuttui. Itse olen kuitenkin parikymmentä vuotta jo polttanut, mutta enpä ole tuon jälkeen viitsinyt etenkään skidien vieressä sauhutella.

Ylipäänsä me tupakoitsijat taidamme olla viimeinen ihmisryhmittymä joka kuvittelee kuinka MEILLÄ ON OIKEUS suorittaa idioottimaista tapaamme kaikkialle välittämättä muista.
Ymmärrän. Oon itsekin ns. huomaavainen tupakoitsija. En esim. puhaltele savuja ihmisten kasvoille ja otan etäisyyttäjos esim. lapsia lähellä, jne. Toinen asia on sitten se, että kannattaako sitä skidiä viedä aina juuri sinne savun keskelle? Vain koska "minä uppiniskainen suomalainen, menen minne huvittaa". Luulis et siellä eteläpäädyssä, katsomoiden takana, olis tilaa ihan kaikille. Sopu sijaa antaa ja sellasta.

Lihavoituun vahva eri. Kuvailemasi ihmisryhmä on itse asiassa naiset lastenrattaiden kanssa. Aina tiellä, aina oikeassa, eivät anna muille tilaa koska ovat juuri synnyttäneet ja se teki kipeetä. Nyt voi siis käyttäytyä kuten Euroopan omistaja. Aina pyrkimässä joka saatanan paikkaan ja jos johonkin posliinikauppaan ei mahdu, niin siitähän pitää sitten avautua oikein kunnolla.

leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #2780 : 01.03.2013 klo 15:38:39

Toinen asia on sitten se, että kannattaako sitä skidiä viedä aina juuri sinne savun keskelle?

No tästähän tässä juuri on kyse: jos röökipaikat olisi selvästi merkitty, lapsiperheet näkisivät helposti missä tupakoitsijat ovat, ja näin savun väistely olisi helpompaa. Esimerkiksi ravintolakatsomossahan tupakointipaikka on nurkassa, jonne ei voi vahingossa eksyä.
Vince

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #2781 : 01.03.2013 klo 15:42:24

Hoh. Kieltäisi polttamisen koko stadionilla. Aivan saatanan juntti tapa.
Kepuelito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Emeryn Villa

Vastaus #2782 : 01.03.2013 klo 18:25:57

Kieltäisi koko stadionin.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä

Vastaus #2783 : 01.03.2013 klo 19:32:14

Ettekö te voisi mennä katsomaan esimerkiksi salibandya?

Me käymme katsomassa myös salibandya. Ja kävimme myös katsomassa rakastamaamme Klubia jo silloin kun sinä vielä paskoit pinnasängyssä vaippoihisi.
kapteeni kosmos

Poissa Poissa

Vastaus #2784 : 01.03.2013 klo 19:43:28

Hahaha, mitä itkua jostain röökistä ulkoilmassa :D Mä ymmärrän, että jengi on lietsottu pienosen hysterian partaalle näissä asioissa (TUPAKKA TAPPAA KAIKKI SIVULLISETKIN!!!!), mut koittakaa nyt ottaa kuitenkin iisisti. Ette te siihen delaa, että ulkoilmassa haisee pikkasen tupakalta.

Ite voin helposti sanoa, että matseissa käynti loppuu röökikieltoon. Baareissa käynnitkin on jääny iteltä ihan minimiin niiden röökikieltojen takia. Mä tykkään polttaa röökiä, ei siinä sen ihmeempää. Yhtään ihmistä en oo vielä onnistunut tappamaan sen takia.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä

Vastaus #2785 : 01.03.2013 klo 19:50:35

Tälle palstalle on näköjään ilmeisen vaikeaa kirjoittaa yhtään mitään, ettei sitä luettaisi mustavalkoisin idiotismin lasein. Polttakaa, polttakaa niin paljon kuin keuhkot vetää ja suuhun mahtuu. On vain käsittämätöntä, että jannut repii sydänverellään henkilökohtaiset itkupotkikset, kun joku ehdottaa yhden katsomonosan erittäin ongelmallisen tupakointialueen sijaintia siirrettäväksi pois nykyiseltä paikaltaan.
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #2786 : 01.03.2013 klo 19:59:41

Ite voin helposti sanoa, että matseissa käynti loppuu röökikieltoon.
Onko joku ehdottanut röökikieltoa vakavissaan?
kapteeni kosmos

Poissa Poissa

Vastaus #2787 : 01.03.2013 klo 20:10:29

Tälle palstalle on näköjään ilmeisen vaikeaa kirjoittaa yhtään mitään, ettei sitä luettaisi mustavalkoisin idiotismin lasein. Polttakaa, polttakaa niin paljon kuin keuhkot vetää ja suuhun mahtuu. On vain käsittämätöntä, että jannut repii sydänverellään henkilökohtaiset itkupotkikset, kun joku ehdottaa yhden katsomonosan erittäin ongelmallisen tupakointialueen sijaintia siirrettäväksi pois nykyiseltä paikaltaan.

Kaukana itkupotkuista, jos mua meinasit. Vaikka ei siinä, kyllä mua ihan oikeesti vituttaa kaikenmaailman tukarit, jotka vaatii röökikieltoja ulkoilmatiloihin. Ohan näitä kaupunkeja jo ulkomailla, joissa röökiä ei saa vetää ees puistoissa. Kai siksi, että se tappais kaikki muut puistossa istujat. Vaikka ei diggaa röökin hajusta, ni ei pidä heittäytyä hysteeriseksi. Stadin kaupunkihan yritti pitkään ja hartaasti saada kasattua lääketieteellistä näyttöä sille, että parveketupakointi on haitaksi muiden naapurien terveydelle, muttei minkään oikeusasteen mukaan onnistunut siinä. Sitä taustaa vasten on aikamoista tukarointia vaatia kokonaisia ulkoilmatiloja röökikiellon piiriin. Ikävä kyllä tähän tullaan kyllä menemään myös Suomessa, koska valtio on linjannut tavoitteekseen saada Suomi savuttomaksi 2040 mennessä. Sitä maalia tavotellessa ei paljoa tosiasiat vaakakupissa paina.
Taffarel

Poissa Poissa

Vastaus #2788 : 01.03.2013 klo 20:18:02

Ite voin helposti sanoa, että matseissa käynti loppuu röökikieltoon. Baareissa käynnitkin on jääny iteltä ihan minimiin niiden röökikieltojen takia.

No nyt Ylos
kapteeni kosmos

Poissa Poissa

Vastaus #2789 : 01.03.2013 klo 20:53:51

No nyt Ylos

Ehkä täytyy selventää sen verran, ettei HJK todellakaan ole mikään mun rakkauteni kohde tai mitään. Käyn tsiigaamassa muutaman matsin vuodessa ihan siksi, että on kiva välillä katella kotimaista huippufutista ihan katsomosta käsin. Jos mä en sais vetää röökiäni puoliajalla tai mut koitettas työntää jonnekin pikkukomeroon sitä polttamaan, jäis ne muutamat matsit kyl käymättä. Vannoutuneiden HJK-fanien kohdalla tilanne voi olla toinen.
Iron Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #2790 : 02.03.2013 klo 10:27:23

« Viimeksi muokattu: 02.03.2013 klo 10:29:55 kirjoittanut Iron Hammer »
Taffarel

Poissa Poissa

Vastaus #2791 : 02.03.2013 klo 15:35:15

Ehkä täytyy selventää sen verran, ettei HJK todellakaan ole mikään mun rakkauteni kohde tai mitään. Käyn tsiigaamassa muutaman matsin vuodessa ihan siksi, että on kiva välillä katella kotimaista huippufutista ihan katsomosta käsin. Jos mä en sais vetää röökiäni puoliajalla tai mut koitettas työntää jonnekin pikkukomeroon sitä polttamaan, jäis ne muutamat matsit kyl käymättä. Vannoutuneiden HJK-fanien kohdalla tilanne voi olla toinen.

No en minäkään ole mikään HJK-fani enkä tupakoi, mutta onhan tuo nyt naurettava syy jäädä kotiin.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2013 klo 10:04:33 kirjoittanut Taffarel »
Kaikki ei pelaa
Vastaus #2792 : 03.03.2013 klo 10:49:42

Hahaha, mitä itkua jostain röökistä ulkoilmassa :D Mä ymmärrän, että jengi on lietsottu pienosen hysterian partaalle näissä asioissa (TUPAKKA TAPPAA KAIKKI SIVULLISETKIN!!!!), mut koittakaa nyt ottaa kuitenkin iisisti. Ette te siihen delaa, että ulkoilmassa haisee pikkasen tupakalta.

Ite voin helposti sanoa, että matseissa käynti loppuu röökikieltoon. Baareissa käynnitkin on jääny iteltä ihan minimiin niiden röökikieltojen takia. Mä tykkään polttaa röökiä, ei siinä sen ihmeempää. Yhtään ihmistä en oo vielä onnistunut tappamaan sen takia.

Kannattaisi käydä lääkärissä, jos ei pysty olemaan kahta tuntia ilman röökiä. Ei kukaan sun röökaamiseen stadionilla delaa, mutta sen verran voin tulevaisuutta valottaa, että sun oikeus polttaa tulee jämään kakkoseksi tupakoimattomien ihmisten oikeudella olla haistelematta sitä röökin hajua. Ennemmin tai myöhemmin.
soikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sex Walrus

Vastaus #2793 : 28.04.2013 klo 22:52:04

Kausi käyntiin! Kohta pääsee taas kylmään katsomoon ja juomaan tauolle lämmintä olutta! Onko parannusta tapahtunut edelliseen kauteen verrattuna? Odotan innolla!
Whinito

Poissa Poissa

Vastaus #2794 : 28.04.2013 klo 23:02:12

Ainakin bisselippuja voi ostaa etukäteen, pitäisi nopeuttaa ainakin oluen saantia aivan helvetisti. Ylos Tuoppi
JRepo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #2795 : 28.04.2013 klo 23:42:20

Kausi käyntiin! Kohta pääsee taas kylmään katsomoon ja juomaan tauolle lämmintä olutta! Onko parannusta tapahtunut edelliseen kauteen verrattuna? Odotan innolla!
Tällaista luki palveluista ja niihin liittyvistä alennuksista kausarilaisille tulleessa sähköpostissa:
Uutinen
HJK-MyPa -pelissä voit hankkia itsellesi hienon HJK Termosmukin. Muki myydään kahvin ja pullan kera kympillä kausikorttilaisille (muille 13,-) Mukia ei voi ostaa erikseen.

Kannattaa tulla ajoissa nauttiimaan kotipelin tunnelmasta. Kausikortilla saat 0,5 litran oluen 5 eurolla kello 17.30-18.00.

Olutliput nopeuttavat oluen ostamista! Etelä- ja itäkatsomon Karjala-kioskeissa voit ostaa ennen peliä olutlippuja päivän peliin. Se nopeuttaa maksamista ja jonoja tauolla.

Olutlipuille Ylos
Pasilan kiusaaja

Poissa Poissa

Vastaus #2796 : 29.04.2013 klo 02:36:15

Pakko sanoa tuosta röökin poltosta.

Itse en tupakoi ja esimerkiksi hiukan vitutti istua aikanaan eurocuppia katsomassa numeroidulla paikalla täydellä finskillä kun vieressä tuulen yläpuolella 6 papan porukka veti ketjussa röökiä. Ei päässyt karkuun, mutta silmiä alkoi kutittaa ja häiritsi kovasti nautintoa.

Muutenkin maailma menee eteenpäin ja toivottavasti parempaa suuntaan. Aikaisemmin oli yleistä polttaa työpaikoilla toimistoissa. Onneksi siitä on päästy eroon. Samoin baareissa tupakoinnista. Julkisen liikenteen pysäkeilläkin on jo merkit jotka pyytävät tupakoimaan muualla kuin katoksessa.

Miksi katsomon pitäisi olla erilainen paikka?
Jayne Cobb

Poissa Poissa

Vastaus #2797 : 29.04.2013 klo 02:39:03

Pakko sanoa tuosta röökin poltosta.

Itse en tupakoi ja esimerkiksi hiukan vitutti istua aikanaan eurocuppia katsomassa numeroidulla paikalla täydellä finskillä kun vieressä tuulen yläpuolella 6 papan porukka veti ketjussa röökiä. Ei päässyt karkuun, mutta silmiä alkoi kutittaa ja häiritsi kovasti nautintoa.

Muutenkin maailma menee eteenpäin ja toivottavasti parempaa suuntaan. Aikaisemmin oli yleistä polttaa työpaikoilla toimistoissa. Onneksi siitä on päästy eroon. Samoin baareissa tupakoinnista. Julkisen liikenteen pysäkeilläkin on jo merkit jotka pyytävät tupakoimaan muualla kuin katoksessa.

Miksi katsomon pitäisi olla erilainen paikka?

Katsomot ovat tietääkseni Soneralla (ja muuallakin Suomessa) savuttomia. Nyt on kyse siitä kun ihmiset väliajalla polttavat siellä katsomon takana.
BrDead
Vastaus #2798 : 29.04.2013 klo 05:13:15

Katsomot ovat tietääkseni Soneralla (ja muuallakin Suomessa) savuttomia. Nyt on kyse siitä kun ihmiset väliajalla polttavat siellä katsomon takana.

Teatterissa nämä.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #2799 : 29.04.2013 klo 05:18:53

Lainaus
Aki Riihilahti ‏@akiriihilahti 6h

so snow at outskirts of stadium doesnt look good to ur eyes? Well, it melts in a week and the saving is worth salaries of 3 youth coaches

Otteluohjelman suurin voittaja onkin Klubin junnut Ylos

Sivuja: 1 ... 111 [112] 113 ... 468

Siirry: