FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 03:09:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 138 [139] 140 ... 446
 
Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1734023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3450 : 30.04.2014 klo 18:07:10

Onnistuiskohan sitten "tailgating" jenkkimalliista suomalaiseen todellisuuteen muunnettuna eli esimerkiksi ruoka-ja olutrekka parkkeerattuna Sonskin ja Bolliksen väliin?

Helvetillinen lupaviidakko, mutta sieltä päin voivat ottaa mallia nämä, jotka eivät pysty olemaan kaksi tuntia ilman ruokaa ja viinaa. Bileet pystyyn viimeistään 3 tuntia ennen matsia, grilli kuumaksi ja kegi auki." Matsipäivä on juhlapäivä" on Suomessa pelkkä fraasi, koska kaikki pitää saada valmiiksi pakattuna, eteen kannettuna ja mielellään netistä.
Behemoth

Poissa Poissa


Vastaus #3451 : 30.04.2014 klo 20:51:28

Helvetillinen lupaviidakko, mutta sieltä päin voivat ottaa mallia nämä, jotka eivät pysty olemaan kaksi tuntia ilman ruokaa ja viinaa. Bileet pystyyn viimeistään 3 tuntia ennen matsia, grilli kuumaksi ja kegi auki." Matsipäivä on juhlapäivä" on Suomessa pelkkä fraasi, koska kaikki pitää saada valmiiksi pakattuna, eteen kannettuna ja mielellään netistä.
Kritisoidaanko tässä nyt asiakkaita vai palveluntarjoajaa?
Ron Manager

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sivu 235


Vastaus #3452 : 02.05.2014 klo 12:45:35

Helvetillinen lupaviidakko, mutta sieltä päin voivat ottaa mallia nämä, jotka eivät pysty olemaan kaksi tuntia ilman ruokaa ja viinaa. Bileet pystyyn viimeistään 3 tuntia ennen matsia, grilli kuumaksi ja kegi auki." Matsipäivä on juhlapäivä" on Suomessa pelkkä fraasi, koska kaikki pitää saada valmiiksi pakattuna, eteen kannettuna ja mielellään netistä.

Mielenkiintoinen ajatus. Jos pistäisin Weberin takakonttiin, ajan auton Stadion Hostelin parkkikselle ja kärrään grillin galtseille niin tuleekohan joku ajamaan siitä pois? Tottakai viimeistään siinä vaiheessa jos tarjoan makkaraa jollekin muulle vastiketta vastaan, pitäisi hakea kaiken maailman luvat...
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #3453 : 02.05.2014 klo 13:48:42

Tuskin, sillä tuo olutrekka ei varmaan saisi anniskelulupaa, koska anniskelupaikka ei saa olla liikkuvaa mallia. Ainoa poikkeus tästä on Koff-spora ja huhujen mukaan melkoista päättäjien voitelua harrastettiin ennen tuon hyväksyntää.
Tepsillä oli Paavo Nurmella Foster's-rekka stadionalueen päädyssä parkissa. En käynyt tuolla oluella, mutta kyllä siellä anniskeltiin.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #3454 : 02.05.2014 klo 15:40:13

Helvetillinen lupaviidakko, mutta sieltä päin voivat ottaa mallia nämä, jotka eivät pysty olemaan kaksi tuntia ilman ruokaa ja viinaa. Bileet pystyyn viimeistään 3 tuntia ennen matsia, grilli kuumaksi ja kegi auki." Matsipäivä on juhlapäivä" on Suomessa pelkkä fraasi, koska kaikki pitää saada valmiiksi pakattuna, eteen kannettuna ja mielellään netistä.

Edelleenkin ihmettelen sun nihkeää asennetta kaikkea kohtaan. Ihan oikeasti olet sitä mieltä että fudismatsi pitäis pelata ilman mitään palveluita? Katsomoidenkin pitäs olla varmaan vaan puulauteita joista saa tikkuja perseeseen...
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3455 : 02.05.2014 klo 17:08:10

Edelleenkin ihmettelen sun nihkeää asennetta kaikkea kohtaan. Ihan oikeasti olet sitä mieltä että fudismatsi pitäis pelata ilman mitään palveluita? Katsomoidenkin pitäs olla varmaan vaan puulauteita joista saa tikkuja perseeseen...

Suomalainen fudis nautitaan puulauteilla jäätävässä kaatosateessa hiekkakentän reunalla. Mä menen edelleenkin jalkapallo-otteluun katsomaan jalkapalloa. Syömään menen ravintolaan ja dokaamaan kapakkaan.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #3456 : 02.05.2014 klo 17:23:29

Suomalainen fudis nautitaan puulauteilla jäätävässä kaatosateessa hiekkakentän reunalla. Mä menen edelleenkin jalkapallo-otteluun katsomaan jalkapalloa. Syömään menen ravintolaan ja dokaamaan kapakkaan.

Onnea valitsemallasi tiellä. Jos mä juon tuopin olutta ja syön yhden nakkimukin niin se poissulkee sen että menen katsomaan jalkapalloa?
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #3457 : 02.05.2014 klo 17:26:05

Onnea valitsemallasi tiellä. Jos mä juon tuopin olutta ja syön yhden nakkimukin niin se poissulkee sen että menen katsomaan jalkapalloa?

Saatika miten paljon se on Mystikseltä veke, jos joku muu hyödyntää taukopalveluja... tai jos matsia katsomaan tulisi tuon ansiosta jopa enemmän katsojia!
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #3458 : 02.05.2014 klo 17:30:03

Vaikka en ole pizzapalaa testannut, niin ei tuo 5€/pala oikeen ole vielä sitä mitä pitäisi. Saako muuten sitä höyrystettyä makkaraakaan enään? En ole kellään ainakaan huomannut. Jotain ryhtiliikettä nyt oikeesti ja äkkiä.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #3459 : 02.05.2014 klo 17:30:17

Saatika miten paljon se on Mystikseltä veke, jos joku muu hyödyntää taukopalveluja... tai jos matsia katsomaan tulisi tuon ansiosta jopa enemmän katsojia!

Mystis ei saa sit enää rauhassa kattoa tikut perseessä ottelua...
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3460 : 02.05.2014 klo 17:32:33

Ei kyse ole siitä etteikö taukopalveluita saisi olla. Kyse on siitä, että ne ovat joillekin niin tarkeitä, että ihan vakavissaan ehdotellaan pulled pork parfaitia ja gourmet-oluita. Ainoa mistä oikeasti voisi naputtaa on se, että lupilla ei ole sen vertaa perinnetajua ettei Sonskilla tarjota grillimakkaraa, vaan jotain mikronakkeja.

Paljon merkittävämpi asia asiakasviihtyyden lisäämisen kannalta olisi päätyjen lasittaminen, niin Sonskilla tarkenisi edes kesällä. Tätähän on Ikuisen tuulen Stadionille turhaan toivottu vasta 13 vuotta.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #3461 : 02.05.2014 klo 17:37:49

Ei kyse ole siitä etteikö taukopalveluita saisi olla. Kyse on siitä, että ne ovat joillekin niin tarkeitä, että ihan vakavissaan ehdotellaan pulled pork parfaitia ja gourmet-oluita.
Mieluusti vaikka jotain muuta bulkkiolutta kuin kurjalaa >:( hodarit, makkarat ja kumppanit voisi olla oikeita elintarvikkeita eikä jotain höpöeineksiä. ei nyt mitään kovin kummia tarvitse, mutta nykyinen laatu ei vaan kelpaa (vaikka pari kertaa onkin nyt tullut pitsasiivu vetästyä - nakkimukit ja hodarit ovat jääneet yhteen kertaan). :)
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3462 : 02.05.2014 klo 17:51:52

Mieluusti vaikka jotain muuta bulkkiolutta kuin kurjalaa >:( hodarit, makkarat ja kumppanit voisi olla oikeita elintarvikkeita eikä jotain höpöeineksiä.

Vaihda homolupi Viikkareihin niin saat Wotkinssia ja Laitilaa.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #3463 : 02.05.2014 klo 21:15:33

Mystikselle Ylos Kaikki oli paremmin ennen kattoja, tasaisi kenttiä, sähköä ja oikeastaan kaikkea muutakin. Miehet olivat rautaa kun pelattiin vihollisten pääkalloilla. Kaikki muu on paskaa ja homoa.

Oma ja tuttavieni viihtyvyys nousisi huomattavasti jos Sonskilla myytäisi olutta sekä syömiskelpoista ruokaa. Ne jotka miettivät jaksavatko lähteä peliin pohtivat usein koko palvelukokonaisuutta. Joku mypajarorpsvpssjk ei riitä syyksi lähteä käyttämään muutama kymppi rahaa ja muutama tunti aikaa.

Karjalaa ei yksinkertaisesti voi juoda, etenkään vajaalla seitsemällä eurolla tölkki, eikä kahden euron paskanakkeja syödä. Jos joku tarvitsee perusteluja niin johan on perkele.
Kapteeni_Alkio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: http://www.youtube.com/watch?v=jg41dmc-dhE


Vastaus #3464 : 03.05.2014 klo 21:11:38

Mystikselle Ylos Kaikki oli paremmin ennen kattoja, tasaisi kenttiä, sähköä ja oikeastaan kaikkea muutakin. Miehet olivat rautaa kun pelattiin vihollisten pääkalloilla. Kaikki muu on paskaa ja homoa.

Oma ja tuttavieni viihtyvyys nousisi huomattavasti jos Sonskilla myytäisi olutta sekä syömiskelpoista ruokaa. Ne jotka miettivät jaksavatko lähteä peliin pohtivat usein koko palvelukokonaisuutta. Joku mypajarorpsvpssjk ei riitä syyksi lähteä käyttämään muutama kymppi rahaa ja muutama tunti aikaa.

Karjalaa ei yksinkertaisesti voi juoda, etenkään vajaalla seitsemällä eurolla tölkki, eikä kahden euron paskanakkeja syödä. Jos joku tarvitsee perusteluja niin johan on perkele.

Sonskillahan on laadullisesti ja palvelullisesti huonompi tarjonta kuin Bolliksella.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #3465 : 03.05.2014 klo 21:28:53

Sonskillahan on laadullisesti ja palvelullisesti huonompi tarjonta kuin Bolliksella.

Ja siihen ihmiset haluaisivatkin parannusta. Mystiksellä on kuitenkin jotain tätä vastaan.
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3466 : 03.05.2014 klo 23:47:17

Mystiksellä on kuitenkin jotain tätä vastaan.

Vastustan kaikkea joutavaa markkinapelleilyä. Jos se on kertakaikkiaan mahdotonta keskittyä kaksi tuntia itse peliin, niin mene jäähalliin. Siellä on jos jonkinlaista syötävää ja juotavaa, palkkanaudat heiluttaa persettä ja jumbotronilla omistajan veli kertoo milloin on soveliasta taputtaa. Jos 90 minuuttia ihmiskunnan historian sykähdyttävintä teatteria ei kelpaa selvin päin ja koko ajan jotain paskaa mässyttämättä, niin syytönhän mä siihen olen.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #3467 : 04.05.2014 klo 00:32:45

Vastustan kaikkea joutavaa markkinapelleilyä. Jos se on kertakaikkiaan mahdotonta keskittyä kaksi tuntia itse peliin, niin mene jäähalliin. Siellä on jos jonkinlaista syötävää ja juotavaa, palkkanaudat heiluttaa persettä ja jumbotronilla omistajan veli kertoo milloin on soveliasta taputtaa. Jos 90 minuuttia ihmiskunnan historian sykähdyttävintä teatteria ei kelpaa selvin päin ja koko ajan jotain paskaa mässyttämättä, niin syytönhän mä siihen olen.

Kyllä mä matseihin menen ihan sen pelin takia. Välillä on vaan kiva jotain syödä ja juoda ennen peliä tai tauolla... esimerkiksi kun on suoraan duunista liikenteessä. Mut eihän työtön sipoolainen sitä ymmärrä...
Utiny

Poissa Poissa


Vastaus #3468 : 04.05.2014 klo 07:27:30

Vastustan kaikkea joutavaa markkinapelleilyä. Jos se on kertakaikkiaan mahdotonta keskittyä kaksi tuntia itse peliin, niin mene jäähalliin. Siellä on jos jonkinlaista syötävää ja juotavaa, palkkanaudat heiluttaa persettä ja jumbotronilla omistajan veli kertoo milloin on soveliasta taputtaa. Jos 90 minuuttia ihmiskunnan historian sykähdyttävintä teatteria ei kelpaa selvin päin ja koko ajan jotain paskaa mässyttämättä, niin syytönhän mä siihen olen.


:D "Ylos"
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3469 : 04.05.2014 klo 14:07:54

Välillä on vaan kiva jotain syödä ja juoda ennen peliä tai tauolla... esimerkiksi kun on suoraan duunista liikenteessä.

Ja koska olet niin avuton ettet osaa matkalla napata jotain vaikka kaupasta niin vaadit, että Sonskilla tarjoillaan juuri sitä mitä sinun juuri sillä hetkellä tekee mieli.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #3470 : 04.05.2014 klo 14:29:22

Ja koska olet niin avuton ettet osaa matkalla napata jotain vaikka kaupasta niin vaadit, että Sonskilla tarjoillaan juuri sitä mitä sinun juuri sillä hetkellä tekee mieli.

Ei vittu, kyse ei edelleenkään ole tästä. Kyse on siitä, että miksei annettaisi mahdollisuutta nauttia jotain syömiseen/juomiseen kelpaavaa. Jos sinä et tarvitse vessaa futismatsin aikana niin miksi oletat ettei joku toinen tarvitsisi?
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle


Vastaus #3471 : 04.05.2014 klo 15:05:14

Mystis; tuo futiskatsomoiden Outdraw.
Silitysrauta

Poissa Poissa


Vastaus #3472 : 04.05.2014 klo 15:19:39

Jos olut tulisi merkittömästä hanasta niin jokainen joisi sitä ilomielin, jos hinta vain olisi sopiva (5€ tuoppi).
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #3473 : 04.05.2014 klo 15:22:14

Huoh. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Verrataan nyt näin: jengi mussuttaa leffassa popcornia, mutta jengi ei mene teatteriin syömään. Jossain kendosirkuksessa voi syödä vaikka hattaraa, mutta mun mielestä jalkapallon pitäisi itsessään riittää.

Syökää ja juokaa mun puolesta ittenne kipeiksi samalla kun huudatte homovittua selkä kentälle päin niin kauan kun teidän junttien viihdyttäminen ei syö resursseja sen tärkeimmän asian eli suomalaisen futiksen kehittämiseltä. Ongelma nyt vaan tällä hetkellä on se, että resursseja näyttää menevän.
Animal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #3474 : 04.05.2014 klo 20:20:47

Huoh. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Verrataan nyt näin: jengi mussuttaa leffassa popcornia, mutta jengi ei mene teatteriin syömään. Jossain kendosirkuksessa voi syödä vaikka hattaraa, mutta mun mielestä jalkapallon pitäisi itsessään riittää.

Syökää ja juokaa mun puolesta ittenne kipeiksi samalla kun huudatte homovittua selkä kentälle päin niin kauan kun teidän junttien viihdyttäminen ei syö resursseja sen tärkeimmän asian eli suomalaisen futiksen kehittämiseltä. Ongelma nyt vaan tällä hetkellä on se, että resursseja näyttää menevän.

Ongelma on puritaanit, jotka luulevat, että tuotetta ei kannata kehittää.

 
Sivuja: 1 ... 138 [139] 140 ... 446
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa