FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.02.2025 klo 03:53:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 139 [140] 141 ... 468

Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1843112 kertaa)
1 Jäsen ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK

Vastaus #3475 : 04.05.2014 klo 20:05:02

Huoh. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Verrataan nyt näin: jengi mussuttaa leffassa popcornia, mutta jengi ei mene teatteriin syömään. Jossain kendosirkuksessa voi syödä vaikka hattaraa, mutta mun mielestä jalkapallon pitäisi itsessään riittää.

Teatteriin ja varsinkin oopperaan nyt mennään lähinnä näyttäytymään ja patsastelemaan sidosryhmille. Joku Savonlinnan oopperajuhlat on vain fasadi kollektiiviselle perseennuolennalle kun jengi menee sinne jakamaan käyntikortteja ja verkostoitumaan pyhän manipusineksen nimissä.
Jayne Cobb

Poissa Poissa

Vastaus #3476 : 04.05.2014 klo 21:35:12

Ja koska olet niin avuton ettet osaa matkalla napata jotain vaikka kaupasta niin vaadit, että Sonskilla tarjoillaan juuri sitä mitä sinun juuri sillä hetkellä tekee mieli.

Mä tulen mielummin otteluun niin että näen sen alusta asti, kuin tekisin jotain välietappeja kauppojen ja kuppiloiden kautta. Enkä mä ole vaatimassa mitään erikoista niihin kiskoihin... kunhan siellä nyt olis vaan jotain syötäväks kelpaavaa.
Kapteeni_Alkio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: http://www.youtube.com/watch?v=jg41dmc-dhE

Vastaus #3477 : 04.05.2014 klo 23:21:47

Huoh. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Verrataan nyt näin: jengi mussuttaa leffassa popcornia, mutta jengi ei mene teatteriin syömään. Jossain kendosirkuksessa voi syödä vaikka hattaraa, mutta mun mielestä jalkapallon pitäisi itsessään riittää.

Syökää ja juokaa mun puolesta ittenne kipeiksi samalla kun huudatte homovittua selkä kentälle päin niin kauan kun teidän junttien viihdyttäminen ei syö resursseja sen tärkeimmän asian eli suomalaisen futiksen kehittämiseltä. Ongelma nyt vaan tällä hetkellä on se, että resursseja näyttää menevän.

Oliskohan esimerkiksi Saksan tyyliin mitään mahdollisuutta saada myyntilupaa makkara-tai varraspystikselle siihen Sonskin lähimaastoon johonkin Urheilukadun varteen? Kaikkein mieluiten tietysti "Bar/Grill Bollis" pystyyn jos siellä ei satu matsia samaan aikaan olemaan...
Cory and Trevor

Poissa Poissa

Vastaus #3478 : 04.05.2014 klo 23:41:52

Oliskohan esimerkiksi Saksan tyyliin mitään mahdollisuutta saada myyntilupaa makkara-tai varraspystikselle siihen Sonskin lähimaastoon johonkin Urheilukadun varteen? Kaikkein mieluiten tietysti "Bar/Grill Bollis" pystyyn jos siellä ei satu matsia samaan aikaan olemaan...

Ei kannata, sillä jos on niin avuton tapaus, ettei osaa kotona tehdä eväitä koko päiväksi ja mustalaismaisesti sitten niitä kävellessä mussuttaa kohti soneraa pysähtymättä, niin ei voi kuin ihmetellä. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Jonnekin kendosirkuksiin siirtyessä jengi saa puolestani matkalla viihtyä ja nauttia kavereiden kanssa virvokkeita ja syötäviä hyvillä mielin, mutta jalkapallossa pitäisi ihan hyvin riittää naama vituillaan matsiin yksin käveleminen ja omia kulahtaneita aamulla tehtyjä ruisleipiä syöminen.

Kyse on kuitenkin vaan muutamasta tunnista, jonka ainakin minä pyhitän vain jalkapallolle kunnioittaen. Unohtui vielä mainita, että jos joku vielä yleensä joutuu käymään vessassa ottelun aikana, niin kannattaisi varmaan tilata aika lääkärille ja puhua ongelmasta, sillä kyse on kuitenkin vain muutamasta tunnista, tai sitten vaihtoehtoisesti siirtyä jäähalleihin asiakkaaksi, jossa saa istua pöntöllä hyvällä omallatunnolla vaikka tunnin, jos vaan siltä tuntuu.

Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #3479 : 05.05.2014 klo 12:25:30

Suosittelen muillekin, että pidetään jalkapallo jalkapallona ja evästäminen evästämisenä. Itse kunnioitan peliä katsomalla koko ottelun asennossa käsi lipassa.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat

Vastaus #3480 : 05.05.2014 klo 12:35:59

Älkää enää tarttuko Mystiksen trollauksiin. :D Toisaalta mun mielestä fudismatsissa jokaisen tulisi olla ihan hiljaa. Jos ei pysty kahta tuntia olla laulamatta, niin suosittelen pysymään siellä karaokebaarissa tai muskarissa.
AllanMesörs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS

Vastaus #3481 : 05.05.2014 klo 18:00:27

Itse kunnioitan tapahtumaa juomalla suuret määrät olutta katsomon sisäänkäynnin tuntumassa kokoontuvissa asiantuntijapiireissä Tuoppi
Labia Majora

Poissa Poissa

Vastaus #3482 : 05.05.2014 klo 18:39:35

Paljon on sanottu asiasta  ja asian vierestä. Itse mietin että onko HK:n tuotteiden huonous jo niin yleisesti tunnustettu asia että voidaan puhua ennemmin faktasta kuin makuasiasta?

Nakkimukikolumni oli hyvä. Kun HJK pyrkii - ja mielestäni onnistuu kohtuullisen hyvin - ulkojalkapalloilullisten asioiden (markkinointi jne) hoidossa olemaan suomalainen huippuseura, niin miksi tarjoilu on jätetty tälle tasolle. Minulle kysymys ei ole edes valikoiman runsaudesta, vaan siitä että tarjottu syötävä/juotava olisi hyvää. Peruslagerin ja hyvän oluen ero on pienempi kuin perusnakin ja hyvän nakin. Hyväksytään siis Karjala, mutta vaihdetaan lihatuotteet parempaan, niin hyvä tulee.

Jos mukissa olis Sörkän nakkeja, ostaisin mukin. JA kyllä, Viikkareiden pelitapahtumassa hyvä makkara nostaa houkuttelevuuspisteitä.
Perusveijo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #3483 : 05.05.2014 klo 20:12:52

Itse kunnioitan tapahtumaa juomalla suuret määrät olutta katsomon sisäänkäynnin tuntumassa kokoontuvissa asiantuntijapiireissä Tuoppi

Sama. Asiantuntijapiireille Tuoppi
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä

Vastaus #3484 : 05.05.2014 klo 20:18:35

Täältä lukiessa tiesin varautua siihen, että tuolla on kylmä ja pukeuduin oikeasti runsaasti. Mutta olihan tuolla silti vielä vitusti kylmempi, kun pikkasenkin pääsi tuulemaan. :D
mandela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas

Vastaus #3485 : 06.05.2014 klo 16:25:25

Ei kannata, sillä jos on niin avuton tapaus, ettei osaa kotona tehdä eväitä koko päiväksi ja mustalaismaisesti sitten niitä kävellessä mussuttaa kohti soneraa pysähtymättä, niin ei voi kuin ihmetellä. Kysymys on mulle kulttuurista ja sen kunnioituksesta. Jonnekin kendosirkuksiin siirtyessä jengi saa puolestani matkalla viihtyä ja nauttia kavereiden kanssa virvokkeita ja syötäviä hyvillä mielin, mutta jalkapallossa pitäisi ihan hyvin riittää naama vituillaan matsiin yksin käveleminen ja omia kulahtaneita aamulla tehtyjä ruisleipiä syöminen.

Kyse on kuitenkin vaan muutamasta tunnista, jonka ainakin minä pyhitän vain jalkapallolle kunnioittaen. Unohtui vielä mainita, että jos joku vielä yleensä joutuu käymään vessassa ottelun aikana, niin kannattaisi varmaan tilata aika lääkärille ja puhua ongelmasta, sillä kyse on kuitenkin vain muutamasta tunnista, tai sitten vaihtoehtoisesti siirtyä jäähalleihin asiakkaaksi, jossa saa istua pöntöllä hyvällä omallatunnolla vaikka tunnin, jos vaan siltä tuntuu.

Tämän topicin viime päivät olleet fantastista jutustelua :D
Musta Aurinko

Poissa Poissa

Vastaus #3486 : 13.05.2014 klo 17:16:45

Millonkohan ne pleksit tulee päätyihin?
Morjens

Poissa Poissa

Vastaus #3487 : 13.05.2014 klo 18:11:43

Perjantaina olisi tarkoitus käväistä ensimmäistä kertaa Soneralla tälle vuodelle, ilmaislipuilla toki. Ilmeisesti vieläkään tarjolla ei ole kunnollista makkaraa ja oluenkin hinta korotettu toiseen potenssiin, joten Klubille lahjoittamani rahamäärä tulee olemaan pyöreät nolla euroa.
Vince

Poissa Poissa

Vastaus #3488 : 13.05.2014 klo 18:54:16

Perjantaina olisi tarkoitus käväistä ensimmäistä kertaa Soneralla tälle vuodelle, ilmaislipuilla toki. Ilmeisesti vieläkään tarjolla ei ole kunnollista makkaraa ja oluenkin hinta korotettu toiseen potenssiin, joten Klubille lahjoittamani rahamäärä tulee olemaan pyöreät nolla euroa.
Kiitos kun kuitenkin tulit kertomaan tämän meille! Kyllä se Valjukausi sieltä taas kohta pyörähtää käyntiin.
Kepuelito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Emeryn Villa

Vastaus #3489 : 13.05.2014 klo 18:54:50

Sä oot hieno mies. :keskari:
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #3490 : 13.05.2014 klo 19:16:12

Noh noh, jos en itse olisi äärettömän Klubimielinen niin samaa varmaankin sanoisin. En ole käynyt Viikkareiden, KäPan tai Gnistanin peleissäkään. Tarjoilustakin samaa mieltä.

Tapahtumakokonaisuutena ottelu ei ole vielä tarpeeksi kiinnostava tuote että sinne tultaisiin muuten vain viettämään aikaa.
Morjens

Poissa Poissa

Vastaus #3491 : 13.05.2014 klo 20:45:16

Kyllähän noita HJK:n pelejä tulee katseltua useampi kaudessa, mutta viime syksyn nakkimukipettymyksen jälkeen kiukuttaa. Satunnaisissa divaripeleissä ihan mielellään ostaa kahvia ja makkaraa. Myyvät muuten monesti Klubia halvemmalla kahvia.

Suomessa tuntuu olevan valloillaan kaikissa tapahtumissa sellainen kusetusmentaliteetti, että "Pyydetään nyt oikea sikahinta, kun niillä ei niillä ole vaihtoehtoja.". Oopperassakin reissumiehen puolikas 9 euroa, periaatteesta en suostu maksamaan.

Onhan se helvetti kumma homma, jos jalkapallo-ottelussa ei pystytä myymään olutta halvemmalla kuin Namussa? Kuvittelisen kuitenkin, että Soneralta sitä oluen kohderyhmää löytyy..
yhdys_sana

Poissa Poissa

Vastaus #3492 : 13.05.2014 klo 20:55:42

Onhan se helvetti kumma homma, jos jalkapallo-ottelussa ei pystytä myymään olutta halvemmalla kuin Namussa? Kuvittelisen kuitenkin, että Soneralta sitä oluen kohderyhmää löytyy..

Entäpä jos bissen hinta on tarkoituksella hilattu ylös? Laadukkaissa baareissa sama juttu: tuopin hinta korkeaksi niin "viina ainoa mittari"-sosiaalitapaukset menee jonnekin muualle möykkäämään ja kiskomaan euron stobensa.
Morjens

Poissa Poissa

Vastaus #3493 : 13.05.2014 klo 21:21:39

Entäpä jos bissen hinta on tarkoituksella hilattu ylös? Laadukkaissa baareissa sama juttu: tuopin hinta korkeaksi niin "viina ainoa mittari"-sosiaalitapaukset menee jonnekin muualle möykkäämään ja kiskomaan euron stobensa.
Niin, oikeastihan se menee sillain, että vedetään piilopullo naamariin mahdollisesti jo portin ulkopuolella ja sitten ollaan kiukkuisia, kun laskuhumala iskee. Puuhastelua joka tasolla. :D
arpaksad

Poissa Poissa

Vastaus #3494 : 14.05.2014 klo 01:45:02

Varmaan tyhmä kysymys... Voiko lippuja ostaa suoraan ennakkoon esim. Kampin suutarilta vai pitääkö tilata ensin lippupalvelusta ja sitten noutaa jostakin?
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #3495 : 14.05.2014 klo 06:59:00

Varmaan tyhmä kysymys... Voiko lippuja ostaa suoraan ennakkoon esim. Kampin suutarilta vai pitääkö tilata ensin lippupalvelusta ja sitten noutaa jostakin?
Lippupalvelun kotisivuilta saa lipun tilattua suoraan puhelimeen. Voit toki käydä myös Lippupalvelun palvelupisteellä ja eikös noita R-kioskeilta saa myös ostettua? Mutta itse suosittelen lipun tilaamista suoraan puhelimeen, kaikista helpoin tapa.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #3496 : 14.05.2014 klo 07:16:43

Morjens omaa pohdiskeluissaan kuitenkin ihan asiallisen pointin, joka pätee Sonskin ulkopuolellakin: Kusetuksesta ei kannata maksaa. Raha on se, mikä nykyään määrää eikä mikään muutu, jos me rahoillamme hiljaisesti hyväksymme nykyisen tason. Mä oon käyny Klubin matseissa säännöllisesti vuodesta 2006 asti, enkä ikinä osta mitään ruokaa tai juomaa kotimatseissa, koska mun mielestä fanit eivät ansaitse tulla kusetetuiks omalla stadikallaan. Sitten joskus, kun taso ja hinnat saadaan kohtaamaan, niin mielelläni käytän rahojani Sonskilla myös ruokaan ja juomaan.
kellopeli

Poissa Poissa

Vastaus #3497 : 14.05.2014 klo 07:46:46

Morjens omaa pohdiskeluissaan kuitenkin ihan asiallisen pointin, joka pätee Sonskin ulkopuolellakin: Kusetuksesta ei kannata maksaa. Raha on se, mikä nykyään määrää eikä mikään muutu, jos me rahoillamme hiljaisesti hyväksymme nykyisen tason. Mä oon käyny Klubin matseissa säännöllisesti vuodesta 2006 asti, enkä ikinä osta mitään ruokaa tai juomaa kotimatseissa, koska mun mielestä fanit eivät ansaitse tulla kusetetuiks omalla stadikallaan. Sitten joskus, kun taso ja hinnat saadaan kohtaamaan, niin mielelläni käytän rahojani Sonskilla myös ruokaan ja juomaan.
Aitiossa jääkaapista saa bisseä sekä skumppaa ja kahvia saa kahvikoneesta. Lisäksi cateringi tuo ruuat suoraan aitioihin - palvelu pelaa siellä tärkeimmässä Ylos
John Fire

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brahen kenttä

Vastaus #3498 : 14.05.2014 klo 07:52:21

Sama, koskee myös niitä fanituotteita. Mielellään Klubiin käyttäisi enemmän rahaa, mutta ensin tason pitää nousta.
disko

Poissa Poissa

Vastaus #3499 : 16.05.2014 klo 11:49:54

Aitiossa jääkaapista saa bisseä sekä skumppaa ja kahvia saa kahvikoneesta. Lisäksi cateringi tuo ruuat suoraan aitioihin - palvelu pelaa siellä tärkeimmässä Ylos
Olen antanut itseni ymmärtää että ruoka on sitä samaa kouluruokaa jota Bolliksestakin saa, buffan hinta 40 e ja pikkupullo lapparia 6,50 e. "Ylos"

E: Tietty jos pääsee jonkun voideltavaksi eikä tarvitse hinnasta välittää niin kai tuolla(kin) pikku pöhnät ehtii vetää..
« Viimeksi muokattu: 16.05.2014 klo 11:55:05 kirjoittanut disko »

Sivuja: 1 ... 139 [140] 141 ... 468

Siirry: