FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 22:35:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 258 [259] 260 ... 445
 
Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1731288 kertaa)
2 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
okra

Poissa Poissa


Vastaus #6450 : 16.10.2017 klo 19:28:35

Päädyssä nauttimani Street Food Cheeseburger (8,00€) oli hyvä ja tuun ostamaan toistekin. Valovuoden edellä kuuden euron nakkimukia. Ruokarekoissa ja street gourmet -paikoissa tällaisista pyydetään helposti kymppi tai enempi. Ylos

Kalaverkoille sen sijaan, jälleen kerran, giganttinen Alas
Yanaar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #6451 : 05.11.2017 klo 00:18:03

Voisko ne muikkuverkot ottaa nyt vittuun kun derbyjäkään ei enää ole?
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #6452 : 05.11.2017 klo 01:52:23

Voisko ne muikkuverkot ottaa nyt vittuun kun derbyjäkään ei enää ole?
No ei koska verkkojen ansiosta ei nähdä pitch invasioneita maanantaisissa HJK-PS Kemi otteluissa.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #6453 : 05.11.2017 klo 02:27:38

No ei koska verkkojen ansiosta ei nähdä pitch invasioneita maanantaisissa HJK-PS Kemi otteluissa.

Tällä kertaa nuo verkot ehkäisivät täyden härdellin ja onnistuivat estämään jullien piriosaston ja jouhan kohtaamisen. Kiitos verkkojen, ei tartte lehdestä lukea huliotsikoita ja voi kahvipöydässäkin puhua jalkapallosta eikö myllyistä.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #6454 : 05.11.2017 klo 12:48:59

Tällä kertaa nuo verkot ehkäisivät täyden härdellin ja onnistuivat estämään jullien piriosaston ja jouhan kohtaamisen. Kiitos verkkojen, ei tartte lehdestä lukea huliotsikoita ja voi kahvipöydässäkin puhua jalkapallosta eikö myllyistä.
En paikalla ollut, mutta ainakin itse olen katsellut kuvia ja videopätkiä missä HIFK:n kannattajat ja jouha nimenomaan kohtasivat kentän reunalla verkkojen edessä, ja joku kova pyssysankari pääsi paukuttelemaan jotain nallipyssyäänkin. Samaan aikaan toisessa päässä Hongan kannattajat juoksivat kentälle verkoista huolimatta. Eli kyllä sinne kentälle iso porukka edelleenkin pääsee, jos vain haluja on. Korkeintaan jotain yksittäisiä kännikirmailuja tämä verkko estää.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017 klo 12:51:21 kirjoittanut Thouni »
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #6455 : 05.11.2017 klo 15:57:02

Lukekaa tarkkaan toimistolla. Piikkilankaverkot asennukseen talven aikana?
bluewhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #6456 : 05.11.2017 klo 16:16:18

Onko jollain tietoa kuinka paljon muovimatto kärsi soihduista. Tuliko vain  kosmeettisia haittoja?
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #6457 : 05.11.2017 klo 16:22:46

En paikalla ollut, mutta ainakin itse olen katsellut kuvia ja videopätkiä missä HIFK:n kannattajat ja jouha nimenomaan kohtasivat kentän reunalla verkkojen edessä, ja joku kova pyssysankari pääsi paukuttelemaan jotain nallipyssyäänkin. Samaan aikaan toisessa päässä Hongan kannattajat juoksivat kentälle verkoista huolimatta. Eli kyllä sinne kentälle iso porukka edelleenkin pääsee, jos vain haluja on. Korkeintaan jotain yksittäisiä kännikirmailuja tämä verkko estää.
Eiköhän sillä lyödä nyt viisaat päät yhteen ja pistetä verkot pitkillekin sivuille Alas
Honakin kannattajathan tosiaan juoksivat kentälle sieltä Klubipäädyn kulmasta minne huliverkko loppuu.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017 klo 16:24:52 kirjoittanut Seeteufel »
Billy the Badger

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #6458 : 05.11.2017 klo 16:44:00

Honakin kannattajathan tosiaan juoksivat kentälle sieltä Klubipäädyn kulmasta minne huliverkko loppuu.

En tiedä oliko kyseessä vain joku diversionäärien peliliike, mutta ainakin Byyrin videolla jengi kylmänviileästi siirtyy muutaman hengen vahvuisen stevaririvistön ohi päädyn keskustaa kohti ja repii verkon irti maasta.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #6459 : 05.11.2017 klo 20:45:28

En paikalla ollut, mutta ainakin itse olen katsellut kuvia ja videopätkiä missä HIFK:n kannattajat ja jouha nimenomaan kohtasivat kentän reunalla verkkojen edessä, ja joku kova pyssysankari pääsi paukuttelemaan jotain nallipyssyäänkin. Samaan aikaan toisessa päässä Hongan kannattajat juoksivat kentälle verkoista huolimatta. Eli kyllä sinne kentälle iso porukka edelleenkin pääsee, jos vain haluja on. Korkeintaan jotain yksittäisiä kännikirmailuja tämä verkko estää.

Itse olin paikalla ja seurasin molempia päätyjä nimenomaan siitä näkökulmasta, että nyt nähdään onko verkoista mitään hyötyä. Olin itseasiassa yllättynyt kun huomasin kuinka tiukassa verkot olivat ja kuinka moni jätti selvästi tulematta kentälle verkkojen takia. Olen aika satavarma, että ilman verkkoja olisi saattanut olla jälki rumaa erityisesti pohjoispäädyssä.

EDIT: Tarkennus, että vaikka verkoista huolimatta siis lopulta päästiin kentälle, oli stevareilla huomattavasti helpompi hallita tilanne kun kentälle saapuminen tapahtui massamaisen rynnimisen sijaan "tihkumalla". Verkot ovat tehokas hidaste joka hillitsee menohaluja.
sathanbergel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Se just.


Vastaus #6460 : 05.11.2017 klo 23:02:59

Tarkennus, että vaikka verkoista huolimatta siis lopulta päästiin kentälle, oli stevareilla huomattavasti helpompi hallita tilanne kun kentälle saapuminen tapahtui massamaisen rynnimisen sijaan "tihkumalla". Verkot ovat tehokas hidaste joka hillitsee menohaluja.

Olen samaa mieltä tästä, verkot vaikeutti PI:tä ja suurin osahan vissiin meni sieltä reunoilta. Helppoahan tuollainen ryntäys olisi estää, mutta nyt jouhat olivat pohjoispäädyssä, mikä olikin parempi ratkaisu.

Itse hajotin polveni siinä kun syöksyin verkon ali, joten en suosittele kenellekään ainakaan sitä reittiä. Alas
AllanMesörs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS


Vastaus #6461 : 06.11.2017 klo 02:10:51

Itse hajotin polveni siinä kun syöksyin verkon ali, joten en suosittele kenellekään ainakaan sitä reittiä. Alas
Varmuuden vuoksi kannattaa kertoa sama stoori vielä muutamaan topsuun, ettei keneltäkään mene ohi.
sathanbergel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Se just.


Vastaus #6462 : 06.11.2017 klo 06:48:06

Varmuuden vuoksi kannattaa kertoa sama stoori vielä muutamaan topsuun, ettei keneltäkään mene ohi.

Syvimmät pahoittelut tästä, jos pahoitit mielesi. Lupaan pysyä nyt vaiti asiasta.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #6463 : 06.11.2017 klo 08:29:19

Olen samaa mieltä tästä, verkot vaikeutti PI:tä ja suurin osahan vissiin meni sieltä reunoilta. Helppoahan tuollainen ryntäys olisi estää, mutta nyt jouhat olivat pohjoispäädyssä, mikä olikin parempi ratkaisu.

Jouhat tuli paikalle vasta Hongan fanien PI:n jälkeen kun pohjoisessa alettiin hulinoida. Ei sillä ollut kuin järkkäreitä siinä vaiheessa.
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #6464 : 06.11.2017 klo 09:04:50

Viimeiset kaksikymmentä sivua jauhettu verkoista. Mutta eipä siinä, kaudella 2017 ainoa muuttunut asia stadionilla olikin nuo verkot.

Päädyn kattamisesta/remontistakin on puhuttu nyt neljä? vuotta. Milloinhan jotain oikeasti tapahtuu.
John Matrix

Poissa Poissa


Vastaus #6465 : 06.11.2017 klo 11:41:19

En jaksa lukea edes vähää alusta, mutta onko jossain faktaa siitä että verkot olisivat jokaisessa matsissa tulevalla kaudella alhaalla?
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #6466 : 06.11.2017 klo 15:28:28

En jaksa lukea edes vähää alusta, mutta onko jossain faktaa siitä että verkot olisivat jokaisessa matsissa tulevalla kaudella alhaalla?

Ainakin tällä kaudella olivat myös normimatseissa viimeisen derbyn jälkeen, joten en näe kyllä mitään syytä että miksi ensi kaudella eivät olisi lähtökohtaisesti alhaalla.
Nahkakostaja

Poissa Poissa


Vastaus #6467 : 06.11.2017 klo 15:37:48

En jaksa lukea edes vähää alusta, mutta onko jossain faktaa siitä että verkot olisivat jokaisessa matsissa tulevalla kaudella alhaalla?
Kysyin taannoin klubin toimistolta ja sieltä vastattiin että "Verkot ovat jatkossa pysyvä ratkaisu".
el_Diablo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #6468 : 06.11.2017 klo 15:42:08

topikki on tosiaan ollut olemassa reilut 8 vuotta ja ainoa "kehitysaskel" joka on sinä aikana saatu aikaiseksi stadionille on pelkkää maksaville katsojille vittuilua. kiitos taas kerran, klubi.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #6469 : 06.11.2017 klo 15:43:39

topikki on tosiaan ollut olemassa reilut 8 vuotta ja ainoa "kehitysaskel" joka on sinä aikana saatu aikaiseksi stadionille on pelkkää maksaville katsojille vittuilua. kiitos taas kerran, klubi.

Onko ne päädyn penkitkin nounou?
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #6470 : 06.11.2017 klo 15:53:47

Kysyin taannoin klubin toimistolta ja sieltä vastattiin että "Verkot ovat jatkossa pysyvä ratkaisu".

Joo no jos näin, niin ainakin tällä hetkellä sellainen fiilis, että jää kausari ostamatta. Voihan se mieli tietysti talven aikan muuttua, mutta ei tuon verkon takaa tiiraileminen niin kauhesti innostusta herätä, että siihen kausariin viitsisi opintolainarahoja investoida. Aina on onneksi Ruutu+.

Ensi kauden tunnelma heikkenee siis ainakin yhden ääneenkannattajan verran.
el_Diablo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #6471 : 06.11.2017 klo 16:08:25

Onko ne päädyn penkitkin nounou?

aivittu joo. sitä tottuu jo saavutettuihin etuihin. peukkua perseeseen. mutta ei siellä kukaan enää ton kalaverkon jälkeen halua istua/seistä eli hukkaan menee ;)
bhootnike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, C.F Pachuca, Chelsea FC, Huuhkajat, Meksiko


Vastaus #6472 : 06.11.2017 klo 17:28:35

Onko jollain tietoa kuinka paljon muovimatto kärsi soihduista. Tuliko vain  kosmeettisia haittoja?

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005438591.html
Hygge

Poissa Poissa


Vastaus #6473 : 07.11.2017 klo 01:13:25

Jotenkuten itse ymmärsin näiden kalaverkkojen idean hillitä esim derbyissä ja nyt tietenkin lauantain karsinassa estämään pahimmat pitch invasionit, mutta nyt jos verkot jätetään pysyvästi heikentämään jo ennestäänkin kylmän ja kolkon Telian aiheuttamaa ei-niin-mukavaa katsomista päädystä, niin suosiolla vain itään tai länteen sivukatsomoille tai sitten parempana protestina sohvallejäänti ruutu-palvelun kera. Itselleni esim.vika derby klackenissa oli jo ihan tarpeeksi hanurista katsoa muuten ok matsia, loppukaudeksi siirryinkin katkiksen puolelle. Täältä vastalause kalaverkoille myös.
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #6474 : 07.11.2017 klo 13:53:18

Jotenkuten itse ymmärsin näiden kalaverkkojen idean hillitä esim derbyissä ja nyt tietenkin lauantain karsinassa estämään pahimmat pitch invasionit, mutta nyt jos verkot jätetään pysyvästi heikentämään jo ennestäänkin kylmän ja kolkon Telian aiheuttamaa ei-niin-mukavaa katsomista päädystä, niin suosiolla vain itään tai länteen sivukatsomoille tai sitten parempana protestina sohvallejäänti ruutu-palvelun kera. Itselleni esim.vika derby klackenissa oli jo ihan tarpeeksi hanurista katsoa muuten ok matsia, loppukaudeksi siirryinkin katkiksen puolelle. Täältä vastalause kalaverkoille myös.

Kaverin kanssa juuri päätettiin, että verkkojen takia jätetään kausarit uusimatta. Jatkossa samalla rahalla vähemmän pelejä päädyn sijaan idässä.

 
Sivuja: 1 ... 258 [259] 260 ... 445
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa