FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 11:37:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 280 [281] 282 ... 439
 
Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1707394 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #7000 : 25.05.2018 klo 14:49:38

Selaamalla tätä samaista sivua ylöspäin löydät vastauksen.

Eli idässä alhaalla, ehkä 129.
isorotta

Poissa Poissa


Vastaus #7001 : 25.05.2018 klo 22:42:55

Mitä siideriä kioskeissa myydään?
Animal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #7002 : 26.05.2018 klo 07:47:24

Mitä siideriä kioskeissa myydään?

Fantasiideriä.
Spielbergo

Poissa Poissa


Vastaus #7003 : 27.05.2018 klo 16:32:33

Oliko Honka-matsissa uusi kuuluttaja? Kuulosti aika nasaalille
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #7004 : 27.05.2018 klo 16:35:10

Oliko Honka-matsissa uusi kuuluttaja? Kuulosti aika nasaalille

Samalta Eetu Vartiainen-tyypiltä se kuulosti kuin aiemminkin. Sitä en tiedä, oliko Honak tuonut oman hessunsa mukanaan.
Pinkman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lehkosuo


Vastaus #7005 : 27.05.2018 klo 16:35:46

Oliko Honka-matsissa uusi kuuluttaja? Kuulosti aika nasaalille

Joo eri kaveri kuin aiemmin tällä kaudella. Ihan hyvin kyllä suoriutui, ei siinä.

Edit. Vai oliko muka sama?
Litt45

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Petteri Forsell & Juha Pirinen


Vastaus #7006 : 27.05.2018 klo 16:40:32

Ei ollut sama.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #7007 : 27.05.2018 klo 16:42:00

Jaahas, no olinkin vähän muissa maailmoissa. Oliko sitten se kaveri, joka tekee HJK TV:n haastiksia?
Perusveijo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #7008 : 27.05.2018 klo 18:07:31

Mitä siideriä kioskeissa myydään?

Crowmoor Dry Apple
TUP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #7009 : 28.05.2018 klo 12:05:34

Onko tapana, että Pohjoispäädyn kaiuttimet ovat out of office? Siellä ei kuulunut kenttäkuulutuksista yhtään mitään.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #7010 : 28.05.2018 klo 17:53:19

Onko tapana, että Pohjoispäädyn kaiuttimet ovat out of office? Siellä ei kuulunut kenttäkuulutuksista yhtään mitään.

Huomioiden kuinka harvoin kyseinen pääty on auki, sanoisin että on.
idänihme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suurseura


Vastaus #7011 : 28.05.2018 klo 21:55:33

Pitää myöntää että edelliskertaan nähden vieraspäädyn palvelut on parantuneet. Kepujono oli hillitty, mitä toki auttoi ryöstöhinta. En kuitenkaan muista olisinko ikinä saanut töölössä bisseä noin nopeasti, joten kokonaisuutena selvä parannus. Katsomo oli ilman penkkejä myös parempi kuin penkkien kera.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #7012 : 28.05.2018 klo 21:56:28

Asiaan varmaa vaikuttanee se että se on kotipääty n.15 kertaa vuodessa.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #7013 : 28.05.2018 klo 22:12:26

Huomioiden kuinka harvoin kyseinen pääty on auki, sanoisin että on.

Liki yhtä usein kuin Klubilla on kotipelejä ???

Tosin silloin siellä on ihmisiä, jotka pitävät itse ääntä eivätkä kaipaa kuulutuksia niin sama kai tuo vaikka piuhat olisikin poikki.
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #7014 : 29.05.2018 klo 07:34:22

Taisi ne kajarit olla mäsänä jo HIFK:n edellisessä kotipelissä.
Pastor of Muppets

Poissa Poissa


Vastaus #7015 : 29.05.2018 klo 09:30:36

Kaiutin ongelmat ja ihan miten sattuu soitettavat musiikit antavat toiminnasta aika epäammattimaisen kuvan. Luulisi että ei vaatisi kauheita panostuksia hoitaa nämä kunnolla.
Jsn

Poissa Poissa


Vastaus #7016 : 29.05.2018 klo 12:22:36

Minua ärsyttää tämä jatkuva kaikkien asioiden peilaaminen sitä vasten, kuinka "ammattimaiselta" ne näyttävät. Jos vaikka välillä mentäisiin katsomaan sitä itse peliä, eikä krikoitaisi kuinka ammattimaiselta pelin ulkopuoliset asiat kunkin katsojan mielestä vaikuttavat. Stadionin olennaiset puutteet ovat selkeästi kaikkien tiedossa, mutta ne ovat olennaisia juuri ja ainoastaan siksi, että ne hankaloittavat tai jopa estävät itse pelin seuraamista. Stadion ja sen palvelut ovat tärkeitä vain siinä suhteessa, miten ne mahdollistavat pelin seuraamisen ja pelissä viihtymisen. Sillä minkälaisen kuvan ne antavat toiminnan "ammattimaisuudesta" ei ole merkitystä.
TUP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #7017 : 29.05.2018 klo 13:34:37

Omasta mielestäni melko olennainen asia pelin seuraamisen kannalta että kuulee kenttäkuulutukset. No eipä tuolla enää tällä kaudella tarvi vierailla.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #7018 : 29.05.2018 klo 13:56:24

Minua ärsyttää tämä jatkuva kaikkien asioiden peilaaminen sitä vasten, kuinka "ammattimaiselta" ne näyttävät. Jos vaikka välillä mentäisiin katsomaan sitä itse peliä, eikä krikoitaisi kuinka ammattimaiselta pelin ulkopuoliset asiat kunkin katsojan mielestä vaikuttavat. Stadionin olennaiset puutteet ovat selkeästi kaikkien tiedossa, mutta ne ovat olennaisia juuri ja ainoastaan siksi, että ne hankaloittavat tai jopa estävät itse pelin seuraamista. Stadion ja sen palvelut ovat tärkeitä vain siinä suhteessa, miten ne mahdollistavat pelin seuraamisen ja pelissä viihtymisen. Sillä minkälaisen kuvan ne antavat toiminnan "ammattimaisuudesta" ei ole merkitystä.

Toisaalta uskoisin että suurin syy potkupallotteluun ja suomifutiksen alhaiseen arvostukseen suuren yleisön silmissä on puuhastelumielikuva. Tekemisen laatu voi olla hyvää, mutta jos homma näyttää siitä huolimatta suuren yleisön silmissä puulaakiharrastelulta, niin sillä ei ole mitään väliä. Image is everything!
Pastor of Muppets

Poissa Poissa


Vastaus #7019 : 29.05.2018 klo 14:37:28

Minua ärsyttää tämä jatkuva kaikkien asioiden peilaaminen sitä vasten, kuinka "ammattimaiselta" ne näyttävät. Jos vaikka välillä mentäisiin katsomaan sitä itse peliä, eikä krikoitaisi kuinka ammattimaiselta pelin ulkopuoliset asiat kunkin katsojan mielestä vaikuttavat. Stadionin olennaiset puutteet ovat selkeästi kaikkien tiedossa, mutta ne ovat olennaisia juuri ja ainoastaan siksi, että ne hankaloittavat tai jopa estävät itse pelin seuraamista. Stadion ja sen palvelut ovat tärkeitä vain siinä suhteessa, miten ne mahdollistavat pelin seuraamisen ja pelissä viihtymisen. Sillä minkälaisen kuvan ne antavat toiminnan "ammattimaisuudesta" ei ole merkitystä.

Tässä ketjussa käsittääkseni puhutaan "Femskin eli Telia 5G -areenan olosuhteista ja palveluista" ja pelillisille asioilla on muut osiot. Näilläkin asioilla vaan tuppaa olemaan väliä silloin, kun mietitään A: miksi peleissä käy niin vähän väkeä ja B: miten asiaan saataisiin muutos.

Itse en näe rikkinäisiä kaiuttimia tai sitä, että joku ei tiedä koska kuuluu painaa play-nappia stadionin olennaisina puutteina, vaan yksinkertaisesti asioina, jotka on helppo laittaa kuntoon ja näin tekemällä ottelutapahtumasta saataisiin parempi.
Perusveijo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #7020 : 29.05.2018 klo 17:54:22

Nyt on äänenvoimakkuutta Klubipäädyn skobeissa
:DAlas
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #7021 : 29.05.2018 klo 20:14:44

Nyt on äänenvoimakkuutta Klubipäädyn skobeissa
:DAlas

Kuuluttaja saapui vartin myöhässä matsiin?
samje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #7022 : 30.05.2018 klo 10:22:15

Oli kyllä aikamoista säätöä taas eilen. Voisko noi äänentoistosta vastaavat henkilöt pitää vaikka yhteiset treenit joku kerta kun stadikka on tyhjillään? Jokaiseen katsomoon ukkeli istumaan ja kommentoimaan äänenvoimakkuuksia jne.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #7023 : 30.05.2018 klo 11:35:45

Oli kyllä aikamoista säätöä taas eilen. Voisko noi äänentoistosta vastaavat henkilöt pitää vaikka yhteiset treenit joku kerta kun stadikka on tyhjillään? Jokaiseen katsomoon ukkeli istumaan ja kommentoimaan äänenvoimakkuuksia jne.

Jep, käsittämätöntä että tossa on jatkuvasti ongelmia, ja vielä että aina keksitään uusia ongelmia. Pieni testi edes ennen ottelua voisi olla ok niin ei tarvi alkaa säätämään kesken pelin ja odottaa kuulutuksia...
Untermars

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #7024 : 08.06.2018 klo 18:48:56

Helmareiden kotipelissä oli näemmä näitä sähköisiä mainostauluja saatu koko kentän ympärille, onko tämä vaan joku tilapäisjärjestely?

 
Sivuja: 1 ... 280 [281] 282 ... 439
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa