FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 20:51:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 351 [352] 353 ... 439
 
Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1707449 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kylmäkärkkäri

Poissa Poissa


Vastaus #8775 : 24.05.2022 klo 05:19:26

HJK "ei ole vielä kaikilta osin tyytyväinen" palveluiden toimivuuteen. Kuulostaa siltä, että pääpiirteittäin ollaan jo tyytyväisiä ja vain viimeinen silaus puuttuu.

Johtuisikohan tämä siitä, kuten tuossa aikaisemmin spekuloitiin, että eihän siellä toimiston väki ole ollut kuin katkiksella. Nyt kun palautetta tulee niin ovat suu auki ”ai siellä on tälläinen tilanne”. Kun michelin-mies vastaa, että kaikki melkein ok, niin vastine on tuon näköinen.
Kausari

Paikalla Paikalla


Vastaus #8776 : 24.05.2022 klo 09:04:12

Kaiken takana on Mehdi. Kova kaveri myymään, mutta lupaukset jää lupausten tasolle.
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04


Vastaus #8777 : 24.05.2022 klo 09:19:36

Kaiken takana on Mehdi. Kova kaveri myymään, mutta lupaukset jää lupausten tasolle.
Jep, Mikkola on paikalla, mutta tarvitsisi jonkun organisoimaan hommaa. Vaikuttaa että on jätetty täysin yksin hoitamaan sotkua ja on ehkä enemmän kuitenkin kokki kuin projektipäällikkö.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #8778 : 24.05.2022 klo 09:43:03

Jep, Mikkola on paikalla, mutta tarvitsisi jonkun organisoimaan hommaa. Vaikuttaa että on jätetty täysin yksin hoitamaan sotkua ja on ehkä enemmän kuitenkin kokki kuin projektipäällikkö.

Kai se nyt omissa ravintoloissaan osaa edes selkeän hinnaston printata näkyvälle paikalle? Kun tällaisissa aivan perusluokan asioissa on valtavia puutteita, ei kovin helppoa ole päästää kuin koiraa veräjästä. Toki tämän Mehdin vai kuka onkaan käytännön tekemisistä olisi kiva kuulla jotain.
Patjantekijät

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #8779 : 24.05.2022 klo 09:47:24



Noh, tarjollahan oli kasvissyöjälle sitten kuiva tomaattipulla, eikä myyjät osanneet sanoa onko millään muulla kioskilla muuta tarjolla. Onneksi fanta oli kylmää, joka helpotti darraa.

0,5/5 näin kasvissyöjän näkökulmasta, joita varmasti helsinkiläisseuralla on usemapia kannatajinaan.

Täytyy sanoa, että itsellä oli Kotkotin kasvisruokatarjonnan suhteen odotukset nolla ja sitä sieltä tulikin.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #8780 : 24.05.2022 klo 10:26:43

Eilen ei edes yrittänyt lähteä juotavaa ja purtavaa hakemaan, koska forumtotuus on, että palvelu kusee.

Mitä tuossa on niin vaikeaa?

Tuleeko lainsäädäntö tai osaaminen vastaan, kun ei digitietoiden suurvalta osaa tehdä äppejä, jolla voisi tilata ja maksaa vakioannoksia etukäteen pelin aikana ja sitten hakea noutopisteestä.

Vertailuna, laitosteattereissa voi tilata väliaikatarjoilut etukäteen valmiiksi ja maksaakin ne etukäteen eikä tarvitse pelkkää kahvia juoda.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #8781 : 24.05.2022 klo 10:33:57

Eilen ei edes yrittänyt lähteä juotavaa ja purtavaa hakemaan, koska forumtotuus on, että palvelu kusee.

Mitä tuossa on niin vaikeaa?

Tuleeko lainsäädäntö tai osaaminen vastaan, kun ei digitietoiden suurvalta osaa tehdä äppejä, jolla voisi tilata ja maksaa vakioannoksia etukäteen pelin aikana ja sitten hakea noutopisteestä.

Vertailuna, laitosteattereissa voi tilata väliaikatarjoilut etukäteen valmiiksi ja maksaakin ne etukäteen eikä tarvitse pelkkää kahvia juoda.
Myös jokaisella pitserialla jne. on verkkotilaus käytössä, että ei sen pitäisi olla edes resursseista kiinni.
Tuohan voisi tehdä jopa lipun ostamisen yhteyteen kun se oma alusta kerran  on :o
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #8782 : 24.05.2022 klo 10:38:15

Eiköhän se vaikeus ole hiljainen tieto ja käytännön kokemuksesta saatu osaaminen. Myymäläkopissa oleva henkilökunta on erittäin tärkeässä roolissa ja olihan ne aiemmin vuosikausia samat naamat. Palvelivat nopeasti, tunsivat laitteensa, muistivat hinnat ja valikoiman, osasivat arvioida puoliajan menekkiä sekä osasivat kiinnittää puutteisiin (esim hinnastot) huomiota, koska ne vaikuttaa heidän työhönsä vaikeuttavasti. Nyt koulutetaan uutta väkeä ja kyllä siinä useampi tapahtuma menee.

Ja toinen asia on sitten pöytien puuttuminen tai pesemättömyys sekä ruokavalikoima. Ne tulee ylempää.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2022 klo 10:40:32 kirjoittanut muumi »
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #8783 : 24.05.2022 klo 10:39:54

Joko siellä saa ostettu fanirekvisiittaa ennen/jälkeen matsia? Viime kaudella taisin yhden kerran kojun tuolla nähdä ja siellähän olikin itse Sebu tavaraa myymässä. Kiitos hänelle hienosta hupparista, en olisi ilman Sebua ostanut.

Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #8784 : 24.05.2022 klo 10:43:14

Myös jokaisella pitserialla jne. on verkkotilaus käytössä, että ei sen pitäisi olla edes resursseista kiinni.
Tuohan voisi tehdä jopa lipun ostamisen yhteyteen kun se oma alusta kerran  on :o


Tälle vahva kyllä, ihka oikea helppo tapa saada lisämyyntiä. Samoin voisi tuon kautta vaikka kausarilaisillekin lähetellä tarjouksia - tyyliin kolme birraa kahden hinnalla - tule hakemaan ennen matsia, väliajalla tai matsin jälkeen - rastit ruutuun milloin.
okra

Poissa Poissa


Vastaus #8785 : 24.05.2022 klo 10:51:30

Joko siellä saa ostettu fanirekvisiittaa ennen/jälkeen matsia? Viime kaudella taisin yhden kerran kojun tuolla nähdä ja siellähän olikin itse Sebu tavaraa myymässä. Kiitos hänelle hienosta hupparista, en olisi ilman Sebua ostanut.

Häh, eikös HJK Store ole ollut auki ennen joka matsia? Nettisivujen mukaan on muulloinkin auki arkisin klo 9-16.

Lisäksi ainakin Haka-matsissa tauolla myytiin fanituotteita pääkatsomon sisätiloissa, ja sinnehän pääsi kulkemaan myös Klubipäädystä.

Myös jokaisella pitserialla jne. on verkkotilaus käytössä, että ei sen pitäisi olla edes resursseista kiinni.
Tuohan voisi tehdä jopa lipun ostamisen yhteyteen kun se oma alusta kerran  on :o

En ole varauksetta sitä mieltä, että Katiska soveltuisi vielä puoliaikatarjoiluidenkin sujuvaan myyntiin ja ostamiseen... Mutta mites joku Wolt (tai Foodora) pelkällä noutomahdollisuudella? Sovellukset sekä ostajalle ja myyjälle olisivat jo olemassa, koeponnistettu jo kauan ja pahimmat bugit viilattu. Toki Wolt ottaisi oman siivunsa joka transaktiosta, mutta ei se oman alustankaan kehittäminen/ylläpitäminen ilmaista ole.

Tai sitten Yonoton takaisin. En osaa sanoa, mikä edelliskerralla 2017 meni pieleen, mutta ehkä palvelu ja platform on kehittynyt, ja ehkä Klubillakin olisi osaaminen kertynyt...
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #8786 : 24.05.2022 klo 11:03:01

Joo ei Katiskasta kannata lähteä tekemään ehkä ratkaisua taukomyyntiin, mutta ennakkotilaus ei oo mitään rakettitiedettä.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #8787 : 24.05.2022 klo 11:28:17

Joko siellä saa ostettu fanirekvisiittaa ennen/jälkeen matsia? Viime kaudella taisin yhden kerran kojun tuolla nähdä ja siellähän olikin itse Sebu tavaraa myymässä. Kiitos hänelle hienosta hupparista, en olisi ilman Sebua ostanut.

Melkoisen laput silmillä on saanut kulkea jos tuolla ei ole onnistunut fanikamaa myyviä kojuja näkemään ja tosiaan myös Store on auki pelipäivinä. Päädyn edessä on ollut se yksi telttakoju ja pääkatsomon edessä toinen vastaava, lisäksi vielä se Store. Tällä kaudella kevään räntäsateessa ei noita pihakirppiskojuja ollut, mutta ainakin sunnuntaina oli, eiköhän myös jatkossa. Sama juttu viime kaudella.

Mitä noihin mobiiliappeihin tulee, niin mikäs siinä tuoda halukkaille tuollainen palvelu nykyisen oheen, mutta en ainakaan itse olisi valmis päiviä tai edes tuntia etukäteen olla miettimässä haluanko puoliajalla ruokaa/juomaa vai en. Jos nyt ne perusasiat kuntoon ensin.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #8788 : 24.05.2022 klo 11:52:08

...
Mitä noihin mobiiliappeihin tulee, niin mikäs siinä tuoda halukkaille tuollainen palvelu nykyisen oheen, mutta en ainakaan itse olisi valmis päiviä tai edes tuntia etukäteen olla miettimässä haluanko puoliajalla ruokaa/juomaa vai en. Jos nyt ne perusasiat kuntoon ensin.
Jos perusasiat olisi kunnossa, niin tätä keskustelua ei käytäisi.

Eli oli ajatus, että kun perinteisellä menetelmällä tiskillä tilaukseen ja rahastukseen ja tuotteen antamiseen menee aikaa, niin ennakkotilauksella olisi x kappaletta vakioituja tilauksia valmiina odottamassa ja jollain koodilla saisi oman annoksen. Vanhan liiton ostajat voisivat edelleen tilata ja jonottaa. Voisi olettaa, että yrittäjäkin saisi myytyä enemmän tuolla tavalla.
Chief Innanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #8789 : 24.05.2022 klo 11:58:52

Huomioita tästä (ravintolapalveluiden) puuhastelusta:

- Hinnastot tummalla, pienellä taululla kulmassa. Hinnat epäselviä työntekijöille.

- Valmistelut voi tehdä ensimmäisen jakson aikana. 45 minuuttia riittää helposti valmistamaan sopiva määrä syötävää ja kaatamaan ainakin perusjuomia valmiiksi, jotta jonon purku onnistuu nopeasti.

- Michelin-ukon homma on tilastoida & laskea myynnin todennäköisyydet ja käskeä työntekijöitä laittamaan sopiva määrä tuotteita valmiiksi jotta ne lähtevät suoraan tiskiltä myyntiin taukovihellyksen jälkeen.

- Luukun päälle selkeä ja suuri hinnasto, esimerkiksi tiskin laidasta laitaan siten, että yhteen jonoon hodarit, toiseen juomat, kolmanteen kioskituotteet. Mikäli ottaa vain yhden tuotteen menee sille kassalle, jolloin jonotusaika jakaantuu tuoteryhmien välille. Useampaa tuotetta ottaessa menee mihin vain jonoon. Esimerkiksi pelkkää kaljaa hakiessa ei silloin tarvitse jonottaa hodarijonossa.

- Palvelunopeus kuntoon. Työporukka ei ole ammattitaitoista ja ripeää. Kunnon preppaus ennen joka tapahtumaa kaikille tai sakki vaihtoon.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2022 klo 12:04:10 kirjoittanut Chief Innanen »
Chief Innanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #8790 : 24.05.2022 klo 12:02:57

Melkoisen laput silmillä on saanut kulkea jos tuolla ei ole onnistunut fanikamaa myyviä kojuja näkemään ja tosiaan myös Store on auki pelipäivinä. Päädyn edessä on ollut se yksi telttakoju ja pääkatsomon edessä toinen vastaava, lisäksi vielä se Store.
Joka kerta matsissa käydessä on joku näistä osunut kulkureitille. Vaikkei tuolta edes itseäni kiinnosta mitään ostaakaan, niin hyvin hoidettu.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #8791 : 24.05.2022 klo 12:04:44

- Palvelunopeus kuntoon. Työporukka ei ole ammattitaitoista ja ripeää. Kunnon preppaus ennen joka tapahtumaa kaikille tai sakki vaihtoon.

En nyt muuhun jaksa ottaa enää kantaa, mutta tässä taitaa olla työvoiman saatavuuden suhteen se tilanne, että tuonne otetaan melkein ketä vain saadaan paikalle. Tuskin on varaa kovin montaa halukasta tulijaa laittaa vaihtoon (vaikka olisivatkin vähän verkkaisia), koska ei yksinkertaisesti ole ketään muutakaan tilalle. Ainakaan näillä liksoilla.
Chief Innanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #8792 : 24.05.2022 klo 12:11:48

En nyt muuhun jaksa ottaa enää kantaa, mutta tässä taitaa olla työvoiman saatavuuden suhteen se tilanne, että tuonne otetaan melkein ketä vain saadaan paikalle. Tuskin on varaa kovin montaa halukasta tulijaa laittaa vaihtoon (vaikka olisivatkin vähän verkkaisia), koska ei yksinkertaisesti ole ketään muutakaan tilalle. Ainakaan näillä liksoilla.
Siksipä juuri mainitsin sen valmistautumisen. Kyllä huipputekijä osaa valmistella myyntitiiminsä suoriutumaan näin pienimuotoisesta tapahtumasta kunhan viitsii. Kaikille tulee tehdä selväksi perusasiat ennen joka matsia niin kuka tahansa pystyy nykyistä parempaan palvelusuoritukseen. Lisäksi selkeä tehtävänjako porukalle, jottei siellä olla sormi suussa vaan hommat etenevät sujuvasti.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #8793 : 24.05.2022 klo 12:23:41

Siksipä juuri mainitsin sen valmistautumisen. Kyllä huipputekijä osaa valmistella myyntitiiminsä suoriutumaan näin pienimuotoisesta tapahtumasta kunhan viitsii. Kaikille tulee tehdä selväksi perusasiat ennen joka matsia niin kuka tahansa pystyy nykyistä parempaan palvelusuoritukseen. Lisäksi selkeä tehtävänjako porukalle, jottei siellä olla sormi suussa vaan hommat etenevät sujuvasti.

Paitsi kun se myyjä on alaikäinen ja yhtäkkiä jonoon ilmestyy monta sataa ihmistä sisältäen levottomat poikaporukat, tilauksesta riitelevät lapsiperheet sekä palveluun ärtyneet setämiehet. Tuo osuus paranee lähinnä kokemuksen kautta ja siksi nämä suuret vaihdot on herkästi vaikeita. Samaahan se oli turvallisuusfirman kanssa - edellisellä oli pelisilmää kaikkeen, mutta uusilla ei. Idässä myyjäparilla oli selvästi hommat tarkasti sovittuna (toinen otti vastaan tilauksen ja keräsi tuotteet, toinen rahasti), mutta on se silti alkukankeaa, kun ei tule selkärangasta.
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #8794 : 24.05.2022 klo 13:06:08

Häh, eikös HJK Store ole ollut auki ennen joka matsia? Nettisivujen mukaan on muulloinkin auki arkisin klo 9-16.

Lisäksi ainakin Haka-matsissa tauolla myytiin fanituotteita pääkatsomon sisätiloissa, ja sinnehän pääsi kulkemaan myös Klubipäädystä.

No sittehän on menty eteenpäin. Itse kävin viime kaudella muutaman kerran fanikaupan ulkopuolella vain todetakseni sen olevan kiinni.
jalmutin

Poissa Poissa


Vastaus #8795 : 24.05.2022 klo 14:35:34

Koko stadionin yhteinen Wolt- & Foodora-tifo? Kai joku kiinnostuisi kun puoliajalla kaikki Stadin ruokakuskit pörräisivät Boltin ympärillä :) ennakkoon tilatessa voi ilmoittaa haluamansa toimitusajankohdankin
äftsicä

Poissa Poissa


Vastaus #8796 : 24.05.2022 klo 14:42:03

Koko stadionin yhteinen Wolt- & Foodora-tifo? Kai joku kiinnostuisi kun puoliajalla kaikki Stadin ruokakuskit pörräisivät Boltin ympärillä :) ennakkoon tilatessa voi ilmoittaa haluamansa toimitusajankohdankin

Wolt nyt ainakin on nykyään viimeinen, joka toimittaa yhtään mitään ajallaan saati oikeita tuotteita.

Muumin kanssa samaa mieltä siitä ettei niitä ensimmäisen työpaikan alaikäisiä saa paraskaan vetäjä varmaan suorittamaan hyvällä tasolla suoraan. Toivottavasti saavat pysyvämmän tiimin kasaan ja homma lähtee rullaamaan.

Toki siellä ollut ongelmia ihan johtavan porukankin puolesta.
Bunuel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #8797 : 24.05.2022 klo 15:48:11

Boltilla operoiminen on ravintola-alan Vietnam, vaatisi vähintään erikoisjoukon Diili-voittajien tasoisia doereita että homma lähtisi skulaamaan.
okra

Poissa Poissa


Vastaus #8798 : 24.05.2022 klo 19:05:07

Koko stadionin yhteinen Wolt- & Foodora-tifo? Kai joku kiinnostuisi kun puoliajalla kaikki Stadin ruokakuskit pörräisivät Boltin ympärillä :) ennakkoon tilatessa voi ilmoittaa haluamansa toimitusajankohdankin

Wolt nyt ainakin on nykyään viimeinen, joka toimittaa yhtään mitään ajallaan saati oikeita tuotteita.

Oma Wolt-ehdotukseni tarkoitti siis mallia, jossa kannattaja tilaa Woltin kautta kotburgerin tai muun tuotteen myyjältä Kot/Bolt Arena (tjsp), ja ainoana toimitusmuotona on valittavana "nouda itse". Eli mikään kuski ei pörrää missään eikä vaikuta toimitusaikaan. Tiivistettynä ostaja tekee tilauksen sovelluksellaan, tilaus saapuu myyjälle, myyjä valmistaa tuotteen (tai on valmistanut niitä jo ennakkoon; myös ostajan on mahdollista tehdä osto ennakkoon ja määrittää kellonaikatoive noudolle) ja kuittaa tuotteen omassa sovelluksessaan noutovalmiiksi. Ostaja saa tiedon sovellukseensa ja voi sitä vastaan käydä bursan tiskiltä hakemassa.

Tarkemmin mietittynä tuossa todnäk pitäisi olla eri "myyjät" eri katsomoille (katkis, Pääty, itä, pohjoinen, ylä), paitsi jos kulkuyhteys on olemassa eri katsomoiden välillä myös matsin aikana. Myös Boltin ulkopuolisille asiakkaille pitäisi vääntää rautalangasta, että ruoan nouto ei onnistu, ellet ole matsissa sisällä :D. Näitten potentiaalisten pettymysten tilauksensa luokse pääsemättömien asiakkaiden lisäksi ei kai toiminnallisesti pitäisi olla mitään kovin kummaa, vai unohdinko jotain? No, myyjän puolelta jonkun pitää vielä konffata nuo hyvin epäsäännölliset aukioloajat kuntoon.

Ehkä isompi haaste voi olla, että Woltin ottama siivu vähentää ruokapalvelutoimittajan mahdollisesti nyt jo ohutta katetta. Woltin periaate on käsittääkseni, että kuluttajalle ruoka maksaa tismalleen sen, mitä ilman Woltiakin. Tän pitäisikin varmaan nostaa volyymeja, ehkä merkittävästi, eikä pelkkä nykyisen myyntiprosessin sujuvoittaminen yksin riitä. Siis liiketoiminnan näkökulmasta; kannattajan ja kuluttajan näkökulmastahan tuota nimenomaan kaipaisi :)
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #8799 : 24.05.2022 klo 19:24:57

Mitä tänään oli tarjolla?

 
Sivuja: 1 ... 351 [352] 353 ... 439
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa