FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 21:59:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Ilves - SalPa Pe 11.9 18:30 Perjantain Kirkashow Tammelassa  (Luettu 2031 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rixaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Maajoukkue

Vastaus #25 : 11.09.2009 klo 21:08:21

Hienoa Ilves! Harmi, että Espoo karkasi niin kauas. Ei taideta enää saada kiinni, ellei sitten Espoo itse halua olla nousematta... Onkos tuosta muuten tietoa, että onko siellä kiinnostusta nousuun?
Eikö joku täällä puhunu että pelaavat niin hyvin kuin rahkeet riittää vaikka nousu ei ole tavoitteena ja ottavat sitten "iisisti" ykkösessä.
rixaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Maajoukkue

Vastaus #26 : 11.09.2009 klo 21:10:49

Mikille  Ylos

e.

näköjään Mikin ekastakin maalista video Tuoppi

http://www.youtube.com/watch?v=pBw5KWEpnEE
"näyttääks kirka minne sen pitää ampua" :D
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 klo 21:23:02 kirjoittanut rixaa »
Spide

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 11.09.2009 klo 22:27:10

Hienoa Ilves! Harmi, että Espoo karkasi niin kauas. Ei taideta enää saada kiinni, ellei sitten Espoo itse halua olla nousematta... Onkos tuosta muuten tietoa, että onko siellä kiinnostusta nousuun?

Helevetin hyvä pointti ! Jos oikeesti, tässä taantuman tilanteessa kysyttäis joukkueilta, että kenen rahkeet riittää Ykköseen, niin epäilempä, ettei montakaan kättä nousis pystyyn !
On se vaan älytön visio, jos lohkon voittaja ilmoittaakin, et meil ei ole varaa..., et kuka on seuraava, tai sitä seuraava.

Ehdotus: Jaetaan Ykkönen kahteen lohkoon, kuten ennenkin, niin saatais kustannuksia oleelisesti inhimillisemälle tasolle.  >> Pöllöliiton luultava vastaus >> Juu, ei !
earnshaw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #28 : 12.09.2009 klo 00:18:59

Hyvä peli Ilvekseltä! Paras kotipeli minkä tällä kaudella oon nähny. Pallo-Iirot peli jäi väliin joka oli kuulemma kans Ilvekseltä vahva suoritus. Hienoja maaleja, hyvä vastus ja kirkakin oli melkein ajantasalla.
Trimarc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #29 : 12.09.2009 klo 14:35:56

Kannatti olla poissa paikalta. Heti alkoi näköjään peli sujumaan.
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat

Vastaus #30 : 12.09.2009 klo 21:27:26

Hyvä peli Ilvekseltä! Paras kotipeli minkä tällä kaudella oon nähny. Pallo-Iirot peli jäi väliin joka oli kuulemma kans Ilvekseltä vahva suoritus. Hienoja maaleja, hyvä vastus ja kirkakin oli melkein ajantasalla.

Nyt en usko enää lukemaani :o

Hienoa Ilves! Tuo wiikin skenaario kuulostaa kyllä pelottavan kiehtovalta, lohkon kakkossijahan on näillä esityksillä helpohkosti otettavissa. Espoo tuskin enää perseilee...

Sivuja: 1 [2]

Siirry: