FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.02.2025 klo 07:43:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 45 [46] 47 ... 164

Kirjoittaja Aihe: Mikael Forssell - Leeds United  (Luettu 580896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1125 : 26.09.2010 klo 23:41:12

Unkari-peliin on vain parisen viikkoa aikaa. Eiköhän siinä yhteydessä tule kauan kaivattu haastattelukin, niin saadaan kuulla Miklun omat ajatukset tilanteestaan.
eerosol

Poissa Poissa

Vastaus #1126 : 27.09.2010 klo 01:40:22

jotenki toi miklun meno kuitenki vaikuttaa vakuuttavammalta taas.
tässä talossa uskotaan vielä tulevaisuuteen, on sitä vähintään 2-3 vuotta aikaa löytää jalkansa.
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu

Vastaus #1127 : 27.09.2010 klo 07:17:33

Nimenomaan. Peliaika pitää ansaita hyvillä esityksillä kentällä ja treeneissä, Miklun tapauksessa hyvin tehty työ palkitaan peliajalla yhdessä tällä hetkellä vahvimmin pelaavassa eurooppalaisessa seurajoukkueessa. Tilanne ei ole helppo, mutta ei sen huippufudiksessa sitä pidäkään olla. Paska tilanne Miklulla nyt ei ainakaan ole.

Tää jotenkin tiivisti hyvin munkin ajatukset. Paljon huonomminkin voisi siis olla. Jos pitää nykyisen paikan marssijärjestyksessä niin kyllä peliaikaa kauden mittaan vielä tulee. Ja sitten tarvitaan onnistumisia!
Taitopallo

Poissa Poissa

Vastaus #1128 : 27.09.2010 klo 08:28:44

Pelituntuman puute mainittu, huonot pelikaverit vielä mainitsematta.

Unkari-peliin on vain parisen viikkoa aikaa. Eiköhän siinä yhteydessä tule kauan kaivattu haastattelukin, niin saadaan kuulla Miklun omat ajatukset tilanteestaan.

Mä en jankuta, muut ei vaan ymmärrä mua oikein...
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa

Vastaus #1129 : 27.09.2010 klo 08:52:50

Peliajalle Ylos
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #1130 : 27.09.2010 klo 10:33:25

Pelituntuman puute mainittu, huonot pelikaverit vielä mainitsematta. Tuo pelituntuman puute on kyllä paha noidankehä. Kaveri on huono, eikä saa pelituntumaa, mikä johtaa huonouteen, mikä johtaa... Vai kiersikö se toiseen suuntaan?
Callit on kyllä elävä todiste siitä, miten kikkelin imeminen tekee ihmisistä tyhmiä.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1131 : 27.09.2010 klo 13:14:54

Callit on kyllä elävä todiste siitä, miten kikkelin imeminen tekee ihmisistä tyhmiä.
a) en ole tyhmä
b) et tiedä hevon paskaakaan siitä kuinka usein olen kullia imenyt
c) et tiedä hevon paskaakaan siitä kuinka usein ja kuinka monen toimesta kulliani on imetty

Kirjoituksesi on siis silkkaa paskaa, mutta kyllähän sitä kiukutella saa, kun suomalaista sankaripoikaa vähän piikitellään, eiks niin.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #1132 : 27.09.2010 klo 13:30:34

b) et tiedä hevon paskaakaan siitä kuinka usein olen kullia imenyt
c) et tiedä hevon paskaakaan siitä kuinka usein ja kuinka monen toimesta kulliani on imetty
Toki keskustelun eteenpäin viemiseksi voisit antaa tietoja kohdasta b ja c.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1133 : 27.09.2010 klo 13:38:22

Toki keskustelun eteenpäin viemiseksi voisit antaa tietoja kohdasta b ja c.

Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta mä EN anna haastatteluita enkä twitteröi.
Tico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJ

Vastaus #1134 : 27.09.2010 klo 13:49:44

et tiedä hevon paskaakaan siitä kuinka usein olen kullia imenyt
:D Ylos
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942

Vastaus #1135 : 27.09.2010 klo 14:20:01

Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta mä EN anna haastatteluita enkä twitteröi.

NYT viimeistään seurantaan!
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #1136 : 27.09.2010 klo 15:09:08

:D Ylos

Hih, sehä o homo!
Eto´o

Poissa Poissa

Vastaus #1137 : 27.09.2010 klo 15:18:12

Bundesliigan kolmantena olevan joukkueen kolmoshyökkääjänä oleminen kuulostaa suomalaisittain varsin hyvältä. Peliaikaa lienee luvassa kauden mittaan enenevässä määrin ja kyllä sieltä tulostakin vielä tulee. Taisi olla varsin hyvä valinta jättää lähtemättä Itävaltaan.

Aika samoilla linjoilla, kiinnostuneita seuroja ei kuitenkaan tainnut olla kun korkeintaan se yksi. Jos peliaikaa alkaa tulemaan ja jopa maalejakin, voi Tammikuussa olla seuroja jotka tosiaan haluavat miklun.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1138 : 27.09.2010 klo 18:01:37

Aika samoilla linjoilla, kiinnostuneita seuroja ei kuitenkaan tainnut olla kun korkeintaan se yksi. Jos peliaikaa alkaa tulemaan ja jopa maalejakin, voi Tammikuussa olla seuroja jotka tosiaan haluavat miklun.
Jos mies on terve ja on tehnyt jopa maalin, niin miksi ei. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että joku olisi halukas maksamaan edes lähellekään Miklun nykyistä palkkaa. Sen verran surkea on sekä maalisalda että sairaskertomus. Niinpä Miklu tyytynee asemaansa Hannoverissa ja lähtee vasta kauden lopussa, kun kultapossutiliä ei enää tipahtele lippaaseen. Ei auta, vaikka on maailman kunnianhimoisin pelaaja, vai mikä se määritelmä olikaan.
rupsupylly

Poissa Poissa

Vastaus #1139 : 27.09.2010 klo 18:44:12

Lainaus

Munhan pitäis tietää, eiks vaan, koska mun piti olla se Callitin kakkonen ja siis kaiketi se, joka sitä kullia imee.

Tällä forumilla on helvetin vähän sellasta porukkaa, joka oikeesti toivois jotain paskaa suomalaiselle futikselle ja/tai futaajille. Twiklu on herkullinen kohde kaiken maailman paskalle, koska tuntuu uskovan vaikka mihin (esim. Jumala), ja saa tätä nykyä enemmän palstatilaa 7-päivää lehdessä kuin Kickerissä.

Sellaista elämä joskus on.

Futarit eivät aina ole valopäitä.

Miklutwiklu on ollut todella paska todella kauan (ja tässä täytyy nyt muistaa painottaa, että ollut todella paska entiseen itseensä ja potentiaaliinsa nähden, ei välttämätä verrattuna muihin suomalaisiin hyökkääjiin).
Hienoa, että Hollantia vastaan peli oli parempaa kuin pitkiin, pitkiin aïkoihin.
Ikävä, että Rapid Wien ei kiinnostanut.
Mutta kyllähän me(kin) tiedämme, että Twiklulla on potentiaalia murtautua Hannoverin avaukseen. Mutta eihän nyt oikeasti kenellekään voi avautua siitä, että on ilkeä Twiklulle. Kyllä se imee sitä ihan itse.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #1140 : 27.09.2010 klo 18:54:11

Munhan pitäis tietää, eiks vaan, koska mun piti olla se Callitin kakkonen ja siis kaiketi se, joka sitä kullia imee.

Tällä forumilla on helvetin vähän sellasta porukkaa, joka oikeesti toivois jotain paskaa suomalaiselle futikselle ja/tai futaajille. Twiklu on herkullinen kohde kaiken maailman paskalle, koska tuntuu uskovan vaikka mihin (esim. Jumala), ja saa tätä nykyä enemmän palstatilaa 7-päivää lehdessä kuin Kickerissä.

Sellaista elämä joskus on.

Futarit eivät aina ole valopäitä.

Miklutwiklu on ollut todella paska todella kauan (ja tässä täytyy nyt muistaa painottaa, että ollut todella paska entiseen itseensä ja potentiaaliinsa nähden, ei välttämätä verrattuna muihin suomalaisiin hyökkääjiin).
Hienoa, että Hollantia vastaan peli oli parempaa kuin pitkiin, pitkiin aïkoihin.
Ikävä, että Rapid Wien ei kiinnostanut.
Mutta kyllähän me(kin) tiedämme, että Twiklulla on potentiaalia murtautua Hannoverin avaukseen. Mutta eihän nyt oikeasti kenellekään voi avautua siitä, että on ilkeä Twiklulle. Kyllä se imee sitä ihan itse.

Eli suomalaisen jalkapalloilijan epäonnen toivominen ei ole okei, mutta on okei lyödä lyötyä silloin kun suomalainen jalkapalloilija on vaikeuksissa. Minun on kyllä vaikea nähdä näissä mitään eroa.
rupsupylly

Poissa Poissa

Vastaus #1141 : 27.09.2010 klo 19:13:16

Lainaus
mutta on okei lyödä lyötyä silloin kun suomalainen jalkapalloilija on vaikeuksissa

Ok, ymmärrän pointtisi.

Samalla muistutan, että Twiklu ei oikeastaan ole vaikeuksissa. Hän saa tiliä Hannoverilta, treenaa kovaa, ja twiittaa täysii.

Juuri näinä aikoina Twiklu näyttäisi löytäneen futarinkin itsestään, eikä vain twiittaajaa ja treenaajaa. Mutta katsotaan.

Näytöillä täällä pärjätään, oletuksilla huonommin.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1142 : 27.09.2010 klo 20:43:56

Eli suomalaisen jalkapalloilijan epäonnen toivominen ei ole okei, mutta on okei lyödä lyötyä silloin kun suomalainen jalkapalloilija on vaikeuksissa. Minun on kyllä vaikea nähdä näissä mitään eroa.
Kyllä niissä ero on, vaikka tietyllä tavalla ymmärrän sen, että joku suhtautuu asiaan noin, sanoisinko vanhanaikaisesti. Voi toki sanoa myös, että korrektisti tai kunnioittavasti, ei siinä mitään. Itse näen asian niin, että julkisuuden henkilö, joka by nature on siinä asemassa, että siihen kohdistuu "kansakunnan/futisseuran odotuksia" ja sitä kadehditaan, asettuu asemaan, jossa sitä kritisoidaan julkisesti ja myös herjataan. Herjaamisessa pitää oman henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan toki säilyttää ns. hyvä maku, olla lyömättä vyön alle. Osin veteen piirretty viiva, mutta ei yleensä mikään kovin vaikea asia. - "Ich habe meine freie Meinung, ich schlage nicht unter die Gürterlinie", Udo Lattek vastauksena Uli Hoenessille, joka oli pahoittanut mielensä miehen, joka siis oli aikanaan Bayernin todellinen menestysvalmentaja, Bayerniin kohdistamasta rajusta ja jatkuvasta kritiikistä. Sanoisin tuollaista toimintatapaa ja -politiikkaa sivistyneeksi ja erittäin rakentavaksi.

Aihe sivuaa muuten tietyllä tavalla Miklua monin verroin  lahjakkaamman Sebastian Deislerin kohtaloa. Deislerhan lopetti uransa tyystin kesken, koska ei kertakaikkiaan kestänyt futariin eli superjulkkikseen kohdistuneita paineita. Kun asia selvisi, ei voitu kuin todeta, että poikaa ei ihan kaikissa tilanteissa ole kohdeltu korrektisti, mutta että ei ole mahdollista olla futistähti kestämättä kyseisiä paineita.

Se herja/pilkka mitä Mikluun on tällä forumilla ja Suomen mediassa kohdistunut, on kuohitun hyttysen ininää verrattuna siihen mitä mies olisi saanut kuulla, jos olisi jonkin ison futismaan janareita.
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs

Vastaus #1143 : 27.09.2010 klo 20:55:22

Kakkonen on ykkönen!
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1144 : 27.09.2010 klo 21:41:18

Kakkonen on ykkönen!
Kaikki mun kullia imeneet sukupuoleen katsomatta ovat olleet piukka-, ei rupsupyllyjä, joten lopetetaan keskustelu kakkosnikeistä ihan just tähän.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #1145 : 28.09.2010 klo 09:06:59

Kyllä niissä ero on, vaikka tietyllä tavalla ymmärrän sen, että joku suhtautuu asiaan noin, sanoisinko vanhanaikaisesti. Voi toki sanoa myös, että korrektisti tai kunnioittavasti, ei siinä mitään.

En kyllä ilmoittanut mitään suhtautumista mihinkään asiaan viestissäni, joten aika lahjakkaasti osasit sellaisen minulle keksiä.

Esitin siis tarkentavan kysymyksen tuohon mielestäni hurskahtelevahkoon tapaan, jolla rupsupylly kirjoitti. Sain myös vastauksen.

Ainoa suhtautuminen näihin helvetillisen polttaviin twitter-jorinohin minulla on, että 7-päivää-osaston asiat eivät jaksa minua kiinnostaa. Pelaajien esityksen kentällä riittävät, kiitos vaan. Nykypäivänä on tietysti pakko hyväksyä, että joillekin ihmisille toisten paskajulkisuusasioiden märehtiminen on mitä hienointa, mutta en kyllä voi sitä itse ymmärtää.

rupsupylly

Poissa Poissa

Vastaus #1146 : 28.09.2010 klo 09:42:44

Lainaus
Pelaajien esityksen kentällä riittävät, kiitos vaan.

Niin no, tuolla perusteella tämän topicin olisi pitänyt kuolla aikaa sitten.

Mutta kun ei kuole.

Twiklu on ansainnut kiinnostuksen twiittauksiinsa kentällä vuosia sitten. Siksi potentiaali on tiedossa, ja siitä ovat muodostuneet ne odotukset (ilmeisesti myös miehelle itselleen), jotka ovat viimeksi edes osittain toteutuneet Hollanti-pelissä ja sitä ennen en edes muista, milloin.

Kentälle pääsyä odotellessa Miklu twiittaa. Ja Miklun kentälle pääsyä odotellessa suomalainen fanihko on helposti kiinnostunut twiittauksistakin, paremman puutteessa.

Eikä sovi unohtaa hassutteluakaan ;)
Jörö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue

Vastaus #1147 : 28.09.2010 klo 10:42:48

Ainoa suhtautuminen näihin helvetillisen polttaviin twitter-jorinohin minulla on, että 7-päivää-osaston asiat eivät jaksa minua kiinnostaa. Pelaajien esityksen kentällä riittävät, kiitos vaan. Nykypäivänä on tietysti pakko hyväksyä, että joillekin ihmisille toisten paskajulkisuusasioiden märehtiminen on mitä hienointa, mutta en kyllä voi sitä itse ymmärtää.

Kyllä peliesityksiin vaikuttavat ainakin jollain tasolla kaikki ylimääräinen, ts. twitteröinti, lööpeissä oleminen ja muu julkisuustyrkkyily. Toiset urheilijat kestävät painetta enemmän kuin toiset - mutta toisilla se ei välttämättä näin ole. Syntyy ikävä noidankehä, jonka johdosta siviilielämän mahdolliset toilailut heijastuvat pelikentille, yleensä negatiivisesti.

En sano, että Miklulla olisi näin tapahtunut - mutta sanonpahan vain, että pelaajan ympärillä tapahtuvat asiat vaikuttavat usein myös paljon siihen mitä pelikentällä tapahtuu.
Eto´o

Poissa Poissa

Vastaus #1148 : 28.09.2010 klo 15:47:11

Jos mies on terve ja on tehnyt jopa maalin, niin miksi ei. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että joku olisi halukas maksamaan edes lähellekään Miklun nykyistä palkkaa. Sen verran surkea on sekä maalisalda että sairaskertomus. Niinpä Miklu tyytynee asemaansa Hannoverissa ja lähtee vasta kauden lopussa, kun kultapossutiliä ei enää tipahtele lippaaseen. Ei auta, vaikka on maailman kunnianhimoisin pelaaja, vai mikä se määritelmä olikaan.

Kyllä ihan asiaa kirjoitat. Tuo miklun soppari aika outo tosiaan, jos äijä jossain ihan "oikeessa" jengissä olisi verokirja jo lyöty käteen ajat sitten. No saattaapi  jokunen joukkue olla kiinostunut miklun palveluksista jatkossakin. Tässä vaan se pointti että, pitää vähän rimaa laskea ja palata joukkuepelaajaksi eikä diivan elekeitä kentällä.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1149 : 28.09.2010 klo 16:27:02

Tuo miklun soppari aika outo tosiaan, jos äijä jossain ihan "oikeessa" jengissä olisi verokirja jo lyöty käteen ajat sitten.
Ei siinä sinänsä mitään outoa ole. Sopimus sitoo myös seuraa, joka on velvollinen maksamaan palkkaa sopparin päättymiseen asti. Verokirjaahan sille on sikäli tarjottu käteen, että on sanottu, että on vapaa lähtemään ilman korvausta. Pientä goodwilliä Miklu kuitenkin vielä nauttii, koska saa treenata ykkösjengin mukana ja jopa pelatakin. Oikein kovissa tapauksissahan sopparin mukaista palkkaa maksetaan, mutta treenata saa vain amojen kanssa. Bernd Schusterhan haki asiasta aikanaan oikein oikeuden päätöksen, jonka mukaan sopimuksen alaisella pelaajalla on oikeus saada valmennusta. Käytännössä tämä hoituu amojen parissa.

Sivuja: 1 ... 45 [46] 47 ... 164

Siirry: