Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
|
Vastaus #2225 : 29.03.2011 klo 20:40:36 |
|
Forssell: Maaleja osaan tehdä, se on varmaa julkaistu tänään klo 13:52, päivitetty tänään klo 14:24
Mikael Forssell on esiintynyt maajoukkueessa yli 70 kertaa.
Jalkapalloilija Mikael Forssellin ura on taas kenties käännekohdassa, kun sopimus Bundesliigaseura Hannoverin kanssa loppuu kesällä. Uusi joukkue tai edes maa ei ole selvillä, mutta vanhat tutut kiinnostavat maajoukkueen hyökkääjää.
Kausi Hannoverissa ei ole ollut nappisuoritus, ja sen vastikään 30 vuotta täyttänyt Forssell tietää itsekin.
- Kaikilla ihmisillä on oikeus kritiikkiin ja se on ihan oikein kritisoida, koska tämä kausi ei ole ollut sitä mitä minä olen odottanut ja mitä minulta on odotettu. Maaleja silti osaan tehdä, se on ihan varmaa, Forssell sanoi YLE Urheilulle.
- Nyt on minun aikani taas näyttää. Se on tietenkin vaikeaa, kun ei pääse pelaamaan seurajoukkueessa. Olen siksi todella kiitollinen maajoukkueelle, että olen saanut mahdollisuuden näyttää peleissä mihin pystyn. Se, että en tällä hetkellä pelaa seurajoukkueessa, ei tee minusta huonoa pelaajaa.
Reilusti yli vuosikymmenen maajoukkueessa pelannut Forssell on kiitollinen joukkuetta tilapäisesti luotsaavalle Markku Kanervalle, ja mies myös kiittelee nuorta sukupolvea, joka tekee tuloaan vauhdilla edustustehtäviin.
- Se, että Kanerva kutsui minut tässä tilanteessa maajoukkueeseen, merkitsee minulle paljon. Pelituntuman takia ja myös näyttöjen takia nämä ovat tärkeitä tapahtumia. Tässä maajoukkueessa on mahtavia nuoria tulossa ylöspäin ja kaikki ansaitsevat mahdollisuuden. Kilpailu kiristyy koko ajan ja syystäkin. Olen aina sanonut kun kysytään Suomen hyökkääjätilanteesta, että toivon, että joku lyö itsensä läpi. Millään muulla ei ole väliä kuin sillä, että joku pystyy auttamaan Suomen maajoukkuetta. Jos minä olen mukana siinä, niin se on loistavaa.
Millä mielin olet seurannut keskustelua tulevasta päävalmentajasta?
- Markku Kanerva on tällä hetkellä meidän valmentajamme ja hän on tehnyt loistavaa työtä. Se on ainoa mihin pelaajien kannattaa keskittyä. Turha miettiä tulevaisuutta vaan keskittyä tähän hetkeen, sillä jokainen peli kehittää maajoukkuetta.
Maajoukkueen valmennuskuvioiden lisäksi myös Forssellin oman seurauran jatkokuviot ovat auki. Forssell on viettänyt urallaan useamman vuoden Englannin maaperällä, ja se saattaisi olla yksi kiinnostuksen kohteista uutta osoitetta etsittäessä.
- Englannissa asuin yli kymmenen vuotta ja se on kuin toinen kotimaani, joten ehdottomasti se kiinnostaa, mutta toisaalta olen avoinna kaikille muillekin vaihtoehdoille. Tärkeintä minulle on, että pääsen paikkaan, jossa minun on hyvä olla ja pääsen näyttämään taitoni.
YLE Urheilu
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/ulkomaat/2011/03/forssell_maaleja_osaan_tehda_se_on_varmaa_2473146.html
|
|
|
|
|
Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
|
Vastaus #2227 : 29.03.2011 klo 22:57:21 |
|
Mantra-Miklulle " Olen siksi todella kiitollinen maajoukkueelle, että olen saanut mahdollisuuden näyttää peleissä mihin pystyn.".. " Tässä maajoukkueessa on mahtavia nuoria tulossa ylöspäin ja kaikki ansaitsevat mahdollisuuden.".. Iltalehti 30.3.2011 " Kaiken järjen mukaan Beratkin ansaitsee mahdollisuutensa." Slomkakin antaa kaikille mahdollisuuden jne..
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.03.2011 klo 10:53:25 kirjoittanut Ricky Rocket »
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #2228 : 31.03.2011 klo 17:17:14 |
|
Hoosianna ja hallelujaa, porsaita aiteen oomme kaikki jne. - Aikooko Miklu vuoden paskan puhujaksi, mjitaah. Tosiasiassahan kaikki tietavat, ettei oikean hyokkaajan luonteen omaava Miklu todellakaan halua antaa jollekin kukavitun Beratille mitaan mahdollisuutta, ja viela useampi tietaa, ettei Beratilla ole pienintakaan kayttoa kansainvalisissa peleissa. - Mutta hyvin se pudottelee palloja, se on myonnettava.
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
|
Vastaus #2229 : 31.03.2011 klo 17:19:19 |
|
Ehkäpä Miklu kuitenkin kaipaa hellää jättiläistä vierelleen.
|
|
|
|
Alonso Quijano
Poissa
|
|
Vastaus #2230 : 02.04.2011 klo 18:54:19 |
|
Slomka antoi tänään Twiklulle mahdollisuuden tutustua loppuunmyydyn Westfalenin tunnelmaan katsomosta käsin. Jos siis lähti mukaan reissuun.
|
|
|
|
psykonaut
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #2231 : 02.04.2011 klo 18:56:17 |
|
Slomka antoi tänään Twiklulle mahdollisuuden tutustua Westfalenin loppuunmyytyyn tunnelmaan katsomosta käsin. Jos siis lähti mukaan reissuun.
Hyvä. Onpahan varmasti ehjänä kesän karsinatapeleissä.
|
|
|
|
Mamadou
Poissa
|
|
Vastaus #2232 : 08.04.2011 klo 12:04:00 |
|
Miklun Kicker-arvosana 5,17 taitaa jäädä koko sarjan huonoimmaksi kaikista vähintään kymmenessä matsissa kentällä käynneistä. Nürnbergin Dario Vidosicin puhdas 6,00 kuuden pelin jälkeen on toki myös loistosuoritus.
|
|
|
|
Eto´o
Poissa
|
|
Vastaus #2233 : 08.04.2011 klo 17:53:10 |
|
Miklun Kicker-arvosana 5,17 taitaa jäädä koko sarjan huonoimmaksi kaikista vähintään kymmenessä matsissa kentällä käynneistä. Nürnbergin Dario Vidosicin puhdas 6,00 kuuden pelin jälkeen on toki myös loistosuoritus.
Muutama hyvä pallonriisto ja kaksi pääpallon voittoa. Niin ja hankki vaparin jonka kaverit tuhri No niin, pienestähän täällä ollaan "aika" tyytyväisiä mikluun oltu.
|
|
|
|
Alonso Quijano
Poissa
|
|
Vastaus #2234 : 08.04.2011 klo 18:08:20 |
|
Kicker on nimennyt aikoinaan Suomesta BuLin huonoimman ulkomaalaisen (Nurmela) ja huonoimman puolustajan (Saarinen). Jokohan olisi aika jysähtää molempien kategorioiden (Twiklulla toki hyökkääjä) kunniat samalle janarille?
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.04.2011 klo 18:11:01 kirjoittanut Alonso Quijano »
|
|
|
|
|
tebinho
Poissa
|
|
Vastaus #2235 : 08.04.2011 klo 18:28:25 |
|
Muutama hyvä pallonriisto ja kaksi pääpallon voittoa. Niin ja hankki vaparin jonka kaverit tuhri No niin, pienestähän täällä ollaan "aika" tyytyväisiä mikluun oltu. Hyvää laukausta kohti yläkulmaa unohtamatta. Tuskin täällä kukaan on kuitenkaan Miklun kuluneeseen (seurajoukkue)kauteen tyytyväinen ollut? Maajoukkueessa on sen sijaan meneillään olevissa karsinnoissa tehnyt ihan kiitettävästi maaleja.
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
|
Vastaus #2236 : 08.04.2011 klo 18:35:21 |
|
Kicker on nimennyt aikoinaan Suomesta BuLin huonoimman ulkomaalaisen (Nurmela) ja huonoimman puolustajan (Saarinen). Jokohan olisi aika jysähtää molempien kategorioiden (Twiklulla toki hyökkääjä) kunniat samalle janarille? Miklu nyt kuitenkin sattui Mönchengladbachissa dominoimaan, joten vastaus on ei.
|
|
|
|
Alonso Quijano
Poissa
|
|
Vastaus #2237 : 09.04.2011 klo 18:11:23 |
|
En nyt ymmärrä, miksi seitsemän vuoden takaisia suorituksia pitäisi huomioida tämän kauden arvioissa...
Slomka + mahdollisuus = katsomo. Tämä siis Miklun panos 2-0 kotivoitossa Mainzia vastaan.
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
|
Vastaus #2238 : 09.04.2011 klo 19:01:31 |
|
En nyt ymmärrä, miksi seitsemän vuoden takaisia suorituksia pitäisi huomioida tämän kauden arvioissa...
Olin lukevinani viestissäsi sanan "kautta aikojen" tjsp.. mutta mutta, eiköhän tuolta Bundesista tosiaan paskempiakin löydy ihan tämänkin kauden näytöillä.
|
|
|
|
Eto´o
Poissa
|
|
Vastaus #2239 : 16.04.2011 klo 10:58:47 |
|
No mitäs miklulle kuuluu, onko joukkueen mukana Hampurissa ?
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
|
Vastaus #2240 : 16.04.2011 klo 14:49:08 |
|
No mitäs miklulle kuuluu, onko joukkueen mukana Hampurissa ?
Ei ole. Nutellan ylivoima vei mielenkiinnon.
|
|
|
|
Futaaja77
Poissa
|
|
Vastaus #2241 : 21.04.2011 klo 20:03:53 |
|
Tietääkö kukaan oks Nutella kokoonpanos?
|
|
|
|
Ryan Joseph Wilson
Poissa
Suosikkijoukkue: TKT
|
|
Vastaus #2242 : 21.04.2011 klo 20:07:41 |
|
Tietääkö kukaan oks Nutella kokoonpanos?
Penkillä on. Peliminuuttejakin saattaisi hyvässä lykyssä olla tulossa, sillä Ya Konan puuttuu jälleen kokoonpanosta kokonaan. Kärjessä aloittaa kaksikko Abdellaoue - Schlaudraff.
|
|
|
|
barbarian
Poissa
|
|
Vastaus #2243 : 21.04.2011 klo 21:46:03 |
|
Peli jo turvallisesti 0-3, nyt olisi hyvä hetki antaa Miklulle mahdollisuus.
|
|
|
|
kapten
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #2244 : 22.04.2011 klo 08:30:19 |
|
Peli jo turvallisesti 0-3, nyt olisi hyvä hetki antaa Miklulle mahdollisuus. Ei tainnut tulla minuutteja?
|
|
|
|
barbarian
Poissa
|
|
Vastaus #2245 : 22.04.2011 klo 10:29:40 |
|
Ei tainnut tulla minuutteja?
Njet. Peli päättyi 1-3. Kuitenkin pitkästä aikaa arvokasta penkkikokemusta.
|
|
|
|
kapten
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #2246 : 22.04.2011 klo 11:44:31 |
|
Njet. Peli päättyi 1-3. Kuitenkin pitkästä aikaa arvokasta penkkikokemusta. Jep. Montakohan kärkeä pitäisi olla sairastuvalla jotta Miklulle irtoaisi minuutteja? Kolme? Neljä?
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
|
Vastaus #2247 : 22.04.2011 klo 12:32:13 |
|
Jep. Montakohan kärkeä pitäisi olla sairastuvalla jotta Miklulle irtoaisi minuutteja? Kolme? Neljä?
Kuusi.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
|
Vastaus #2248 : 22.04.2011 klo 13:15:50 |
|
Miklu ei tule ensi kaudella Hannoverissa pelaamaan, joten eipä sillä ole mitään syytä antaa edes jämäminuutteja.
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
|
Vastaus #2249 : 22.04.2011 klo 15:03:58 |
|
Miklu ei tule ensi kaudella Hannoverissa pelaamaan, joten eipä sillä ole mitään syytä antaa edes jämäminuutteja.
Olisit lisännyt "...koska valmentajan mielestä pelaajan taso ei vain riitä."
|
|
|
|
|
|