FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.12.2024 klo 02:56:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 164

Kirjoittaja Aihe: Mikael Forssell - Leeds United  (Luettu 580569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
uuba

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 21.09.2009 klo 17:57:10

Hannoverin punttisalilla kuunnellaan suomi-räppiä :D :D
Kohta myös Leikolan vitun hyviä läppiä "Ylos" hyvä esiintyminen, hyvä pelaaja.
Viinioksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fingland

Vastaus #51 : 21.09.2009 klo 17:58:28

Onko ketjussa ainuttakaan järkevää viestiä?
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 21.09.2009 klo 18:08:32

Kiitti. Futista tuntematon kaverini kertoi, että "se Miklu-futari on maanantaina telkkarissa". Oletin, että on BB-talossa.

Löin vedon, että Callitilta kestää viikko kirjoittaa tähän topikkiin ensimmäinen "täällä vittuillaan loukkantuneenlle Forssellille" -viesti. Hävisin, se tuli kuudessa päivässä.
leppäperttu

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 21.09.2009 klo 18:33:31

Löin vedon, että Callitilta kestää viikko kirjoittaa tähän topikkiin ensimmäinen "täällä vittuillaan loukkantuneenlle Forssellille" -viesti. Hävisin, se tuli kuudessa päivässä.

...ja vittuilua tässä oli mikä kohta?

Ja otsikon kysymykseen oma veikkaus, nousee, mutta ei top5 sarjoissa.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 21.09.2009 klo 21:16:07

...ja vittuilua tässä oli mikä kohta?

Ja otsikon kysymykseen oma veikkaus, nousee, mutta ei top5 sarjoissa.

Ottaen huomioon aiemmat viestit, viimeinen virke.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 21.09.2009 klo 21:26:54

Toi oli kyllä epäreilu tuomio, koska
a) vitsi kohdistui sen legendaariseen julkisuusintoiluun ja kiistattomiin ansioihin BB-väen keskuudessa
b) en koskaan lyö lyötyä, eli vammoista pilkkaamisen olen itseltäni kieltänyt

Lisäksi huomauttaisin, että ko. ohjelma on mitä ilmeisimmin tehty kauan ennen loukkaantumista, joten kyse ei edes ole mistään saikkuajan aktiviteetista.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 22.09.2009 klo 10:01:41

Toi oli kyllä epäreilu tuomio, koska
a) vitsi kohdistui sen legendaariseen julkisuusintoiluun ja kiistattomiin ansioihin BB-väen keskuudessa
b) en koskaan lyö lyötyä, eli vammoista pilkkaamisen olen itseltäni kieltänyt

No hyvä, jos itse koet noin. Ottaen huomioon kuitenkin viestihistoriasi tässä topikissa ulkopuolisen on melko vaikea uskoa, että kirjoittaisit Miklusta ja BB:stä samassa viestissä muussa kuin tarkoituksessa lyödä lyötyä. Ei voi olla niin, että yhdellä tasaavalla viestillä vamman jälkeen tuosta vaan pyyhkäistäisiin pois vuoden mittainen järjestelmällinen, usein asiaton ja toistuvasti asiaankuulumattomia seikkoja painottava likasankokampanja Forssellia vastaan. Ikään kuin olisit vain asiallisesti kritisoinut häntä esityksistä pelikentällä, niin kuin omien sanojesi mukaan pitäisi tehdä. Miksi pitäisi uskoa, että olet yhtäkkiä ruvennut tätä periaatetta noudattaamaan tässä topikissa?

Jokainen saa toki kirjoittaa täällä mitä huvittaa, mutta kyllä Callitin (siinä missä tällä kertaa tiukasti asialinjalle viisaasti vetäytyneen Sudenkin) Miklu-viestejä on pakko lukea aiempi viestihistoria mielessä pitäen. Niin, et toki ole ollut ainoa parjaaja, mutta, kuten sanonta kuuluu, yksi pahimmista terroristeista.

Ja juu, olen Miklu ja kukka hattu täti, ja kaikkea mitä keksitään sanoa. Minun puolestani saa räksyttää niin paljon kuin haluaa pelaajan toiminnasta kentän ulkopuolella jos se jollekin tyydytystä tuo, mutta kunhan huomautan siitä, että ajatus vain pelitapahtumiin liittyvästä kritiikistä ja henkilökohtaisen parjaamisen välttämisestä ei sitten kyllä enää kuullosta uskottavalta
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 22.09.2009 klo 10:12:17

Joo, joo, järjestelmällistä haukkumista/pilkkaa ties kuinka pitkään. Mutta ei se silti oikeuta sua sanomaan, että mä olen vittuillut loukkaantumisesta, kun nimenomaan olen sen herjan tarkoituksella ja tietoisesti välttänyt.
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 22.09.2009 klo 10:28:12

Joo, joo, järjestelmällistä haukkumista/pilkkaa ties kuinka pitkään. Mutta ei se silti oikeuta sua sanomaan, että mä olen vittuillut loukkaantumisesta, kun nimenomaan olen sen herjan tarkoituksella ja tietoisesti välttänyt.

Sanoin, että vittuilit "loukkantuneelle" Forssellille, ei että "loukkaantumisesta".
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 22.09.2009 klo 11:39:48

Sanoin, että vittuilit "loukkantuneelle" Forssellille, ei että "loukkaantumisesta".
Totta. Siinä tapauksessa vetosi on hivenen erikoinen, koska "vittuilin loukkantuneelle" Miklulle jo heti tämän topicin alussa, tarkalleen 16.9.2009 kello 12.

Aion jatkossakin keljuilla kenelle tahansa pelaajalle kansalaisuuteen katsomatta, jos pelaaja pelaa ns. alle tasonsa ja keskittyy selittelemiseen ja muuhun pr-työhön. Loukkaantumisille en naura, mutta saikku ei anna syytesuojaa muihin asioihin, ok?
zaccardo

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 22.09.2009 klo 19:13:58

Kyl 2001 aikoihin Saksaa vastaan tehdyt 2 maalia ja kausi 2003-2004 17 maalia Valjussa lupaili Miklusta kovaakin tähteä mut loukkaantumiset tosiaan tuhoaa sen uran.
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC

Vastaus #61 : 22.09.2009 klo 19:42:55

Kyl 2001 aikoihin Saksaa vastaan tehdyt 2 maalia ja kausi 2003-2004 17 maalia Valjussa lupaili Miklusta kovaakin tähteä mut loukkaantumiset tosiaan tuhoaa sen uran.

Uusien näkemysten löytämiselle Ylos
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 22.09.2009 klo 19:50:52

Totta. Siinä tapauksessa vetosi on hivenen erikoinen, koska "vittuilin loukkantuneelle" Miklulle jo heti tämän topicin alussa, tarkalleen 16.9.2009 kello 12.

Aion jatkossakin keljuilla kenelle tahansa pelaajalle kansalaisuuteen katsomatta, jos pelaaja pelaa ns. alle tasonsa ja keskittyy selittelemiseen ja muuhun pr-työhön. Loukkaantumisille en naura, mutta saikku ei anna syytesuojaa muihin asioihin, ok?

Kuten totesin, saat puolestani revitellä kaikilla Miklun elämän yksityiskohdilla naisasioista lehtien Miklusta kirjoittamiin juttuihin ihan niin paljon kuin sielusi kestää ja vaatii. Varsinkin, jos ne ovat mielestäsi olennainen osa peliesityksiin liittyvää kritiikkiä. Eihän sitä mitenkään voi kai estääkään.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2009 klo 19:52:08 kirjoittanut Tresor »
Tietsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: jalkapallo

Vastaus #63 : 23.09.2009 klo 18:07:34

Nouseeko?
Ei taida enää.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 08.10.2009 klo 12:13:01

Punttisaliko se on Miklun pilannut, mjitäääh?
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bundesliga/vereine/hsv/2009/10/08/ze-roberto/der-mister-universum-der-bundesliga.html
Hadji

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 08.10.2009 klo 17:27:11

Ze Roberto on helvetin hyvässä kunnossa, rasvaprosentti alle kutosen hujakoilla ja lihasta futarille juuri sopivasti ettei kaksinkamppailutilanteissa jää kakkoseksi.

Takaisin itse topicciin, koska Riplun on arvioitu palaavan takaisin kehiin? En jaksa selata viestiketjua taaksepäin ja tonkia tietoa mukahassujen viestien seasta..
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 17:28:47 kirjoittanut Hadji »
pexx

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 08.10.2009 klo 17:29:59

Ei taida nousta enää kuin penkistä.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #67 : 08.10.2009 klo 17:36:10

Takaisin itse topicciin, koska Riplun on arvioitu palaavan takaisin kehiin? En jaksa selata viestiketjua taaksepäin ja tonkia tietoa mukahassujen viestien seasta..

En jaksa tonkia minäkään, mutta ulkomuistista sanoisin, että arvio ajoittui tuonne joulutauon jälkeiselle kierrokselle 15.-17.1. Voin toki muistaa pahastikin väärin.

No joo, kolmen sivun topikki. Avausviestistä (päivätty 15.9.2009) lainattuna, Louhikkokoskettajan sanoin:

Lainaus
Kun kehoituksista huolimatta kukaan muu ei ole Forssellille uutta kausiotsikkoa kyhännyt, niin laitetaan tämä nyt pystyyn. Spekulointia peliajasta ei tosin ole hetkeen luvassa, koska Force huilaa ainakin kolme kuukautta jalkapöytäoperaation takia.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 17:37:47 kirjoittanut Laitalinkki »
Hadji

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 08.10.2009 klo 18:02:17

Kun kehoituksista huolimatta kukaan muu ei ole Forssellille uutta kausiotsikkoa kyhännyt, niin laitetaan tämä nyt pystyyn. Spekulointia peliajasta ei tosin ole hetkeen luvassa, koska Force huilaa ainakin kolme kuukautta jalkapöytäoperaation takia.

Eli Miklun tuntien lähempänä 4-5 kuukautta..
Jörö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue

Vastaus #69 : 16.10.2009 klo 21:56:45

Suomen maajoukkueen ja tulevien karsintojen kannalta toivottavasti nousisi. Miehellä olisi vielä helposti viisi pelivuotta jäljellä, jos vaan pystyy kokoamaan itsensä ja alkaa tekemään paikoista maalit. Eipä ole kaveri ihmeitä esittänyt moneen vuoteen, sääli sinänsä, jos muistelee potentiaalia valioliiga-aikoina. We'll see.
qwerty99s

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 17.10.2009 klo 02:57:59

Nousee nousee! Ens karsinnoissa tekee 10 maalia ja Suomi menee kisoihin Tuoppi Ylos
loboel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AC Oulu

Vastaus #71 : 17.10.2009 klo 10:06:17

pakkohan tässä on nyt ajatella realistisesti ja sanoa että ei nouse. pienempiin ympyröihin seuraavaksi tekemään maaleja... toivotaan toki että vielä nousisi.
pexx

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 17.10.2009 klo 13:02:32

Se on nyt Miklu pakko nousta, tai muuten karsinnoissa ei ole yhtään varteenotettavaa hyökkääjää.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #73 : 17.10.2009 klo 13:07:07

Se on nyt Miklu pakko nousta, tai muuten karsinnoissa ei ole yhtään varteenotettavaa hyökkääjää.

Lisätietoa Miklun varteenotettavuudesta viime vuosina?
pexx

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 17.10.2009 klo 16:57:18

Lisätietoa Miklun varteenotettavuudesta viime vuosina?

Lisätietoa muista varteenotettavista?

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 164

Siirry: