FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.02.2025 klo 11:42:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 164

Kirjoittaja Aihe: Mikael Forssell - Leeds United  (Luettu 580910 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari ja maajoukkue, El Puki -fanclub, www.noula.fi

Vastaus #875 : 28.08.2010 klo 15:23:17

Jos palataan hetkeksi jalitsun pariin, niin Twiglu ei ole avauksessa vieraspelissä Schalkea vastaan. Mutta ei siitä sen enempää, jatkakaa.
timmy
Vastaus #876 : 28.08.2010 klo 15:37:16

Ihmettelen todella suuresti, ettei seura ole puuttunut tuohon.

Tämä on tosiaan ihme. Kyllä jengit yleensä on kiinnostuneita mitä pelaajien naisrintamalle kuuluu.
Alkaa nämä Callitin jutut olemaan jo aika pehmeitä. Mitään uutta sanottavaa sinulle ei ole tähän topikkiin pitkää aikaan ollut.

Kannattaa muutenkin olla varovainen. Uskottavuutesi "Saksa-guruna" alkaa olemaan aika karissut, kun keskityt lähinnä ulkopelillisiin tapahtumiin. Kerro välillä vaikka katsojamääristä tai jotain.
drake

Poissa Poissa

Vastaus #877 : 28.08.2010 klo 16:41:20

Hannover jo 0-2 johdossa Schalkea vastaan. Joukkueen hyvä vire ei varmaan paranna Forssellin mahdollisuuksia.
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #878 : 28.08.2010 klo 16:51:07

Miksette te Miklun, tai Twiklun kuten joku tossa mainitsi, Twitteröimisestä kiinnostuneet voisi avata aiheelle omaa topiccia ? Ei siitä tarvi jauhaa täällä koko ajan, sillä se ei liity mitenkään Mikael Forsselliin jalkapalloilijana.

Kiitos. Ja ei, en ole Miklu.
ei tarvi/ansaitse ku yhden otsikon
Welo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, Huuhkajat

Vastaus #879 : 28.08.2010 klo 17:13:49

Hannover käytti kaikki 3 vaihtoa, Miklulle ei peliaikaa.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #880 : 28.08.2010 klo 17:25:50

Hannover pelasi melko hyvin ja kärkipari toimii paremmin kuin aikohin. Paljon saa tapahtua että tuota muutetaan.
Jörö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue

Vastaus #881 : 28.08.2010 klo 17:54:19

Flippin' pancake! We beat Schalke away 2-1! I was warming up all game very well...but the team didnt need me today! Well done!Congrats team!     less than 20 seconds ago  via web

Siellä se juhlii jo joukkueensa voittoa. Toivottavasti tajuaa lähteä pois Hannoverista, vastuuta on nykykärkien otteilla turha odottaa. Voiko ammattimies olla oikeasti tyytyväinen istuttuaan koko pelin penkillä? United Smile vittuun ja peliaikaa. Vai yrittääkö twitterin kautta tehdä vaikutuksen valmentajaan? "Päin vittua se treeneissä esiintyy, mutta twitterissä osoitti kyllä hyvää joukkuehenkeä, joten annetaan sille lisäajan jämäminsat!"
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #882 : 28.08.2010 klo 17:56:17

Ennen sai muuten Miklu paskaa niskaansa foorumilla kun ei juhlinut muiden pelaajien tekemiä maaleja ja oli jonkun haastattelun mukaan tyytymätön aina pelin jälkeen, jos omat voittivat mutta ei itse tehnyt maalia...
Jörö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue

Vastaus #883 : 28.08.2010 klo 17:57:09

Ennen sai muuten Miklu paskaa niskaansa foorumilla kun ei juhlinut muiden pelaajien tekemiä maaleja ja oli jonkun haastattelun mukaan tyytymätön aina pelin jälkeen, jos omat voittivat mutta ei itse tehnyt maalia...

Ennen Miklu oli jalkapalloilija.
Lisbie

Poissa Poissa

Vastaus #884 : 28.08.2010 klo 18:30:58

Hieno tulos toki Hannoverille. Onko sitten Miklun twitter-ilo joukkueen puolesta vilpitöntä, tiedä häntä. Joka tapauksessa, ei hyvältä näytä Ripaelin itsensä kannalta.
Madridlandia

Poissa Poissa

Vastaus #885 : 28.08.2010 klo 18:36:04

Onko Miklulla menossa viimeinen vuosi sopparista? Siirtyisköhän ens kaudeksi Tanskaan?
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli

Vastaus #886 : 28.08.2010 klo 18:51:59

Onko Miklulla menossa viimeinen vuosi sopparista? Siirtyisköhän ens kaudeksi Tanskaan?

En muista satavarmasti, mutta väittäisin että viimeinen vuosi sopimuksesta Hannoverin kanssa menossa.
Jortsumestari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ff2, i support Joli ja muut servaajat <3

Vastaus #887 : 28.08.2010 klo 18:53:27

joko siellä on pantu?
Nelinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stefan Postma

Vastaus #888 : 28.08.2010 klo 22:07:33

Roiha > Twiklu.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/allsvenskan/article7689801.ab
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta

Vastaus #889 : 28.08.2010 klo 22:19:38

Minun mielestäni Milkku on paska pelaaja jonka pitäisi lopettaa jalkapallo täysin heti, ja toivon että moderaattori tällä kertaa säilyttäisivät tämän asiapitoisen viestini :)
Marttään Broudöö

Poissa Poissa

Vastaus #890 : 29.08.2010 klo 00:28:10

Aha, aina minä opimme uutta. Ain't no using no fucking double negatives, ain't I? Mut siis mä otta tämä oppi, et siis netillä voi kirjottaa päin vittuun noin niin että se kuullosti cool ja ovat slangia niin kuin nuorit tappavat sanomme.

Ne minun ihannoimat teutonistarat puhuvat enimmäkseen surkeata englantia. 

Tarkoitit varmaan: "Ne minun ihannoimani"? Tarkkana nyt sen kielen kanssa!
Juustohöylä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi, Symppispisteet Kennyn Liverpoolille

Vastaus #891 : 29.08.2010 klo 03:28:27

MikaVayrynen10@MikaelForssell wtf bro?harvoin kuullu et jäbä tyytyväinen jos et oo maalannu tai pelannu...still keep ya head up n c ya next week

MikaelForssell@MikaVayrynen10 no enhän mä ookkaan mut gotta be happy for the lads...ne ansaitsee...mun aika tulee kun tulee....u know bro! C u this week!!

Callit

Poissa Poissa

Vastaus #892 : 29.08.2010 klo 05:29:03

Tämä on tosiaan ihme. Kyllä jengit yleensä on kiinnostuneita mitä pelaajien naisrintamalle kuuluu.
Alkaa nämä Callitin jutut olemaan jo aika pehmeitä. Mitään uutta sanottavaa sinulle ei ole tähän topikkiin pitkää aikaan ollut.

Kannattaa muutenkin olla varovainen. Uskottavuutesi "Saksa-guruna" alkaa olemaan aika karissut, kun keskityt lähinnä ulkopelillisiin tapahtumiin. Kerro välillä vaikka katsojamääristä tai jotain.
Uskomatonta höpöhöpöä, jos asia kanuniisti ilmaistaan. Itseeni kohdistunut kritiikki on tokli aina tervetullutta ja pitäköön kategorisesti paikkaansa.

Mutta, mutta, tarkastellaanpa vähän:
Kyllä jengit yleensä on kiinnostuneita mitä pelaajien naisrintamalle kuuluu -ilmeisesti tämä oli sarkasmia tai jotain... Olkoon mitä hyvänsä, menee pahasti metsään, koska Hannoverin kannalta ei ole mitenkään olennaista twitteröikö tämä julkisuusnarkomaani naisista, pojista, autoista tai mummonsa marsuista. Olennaista on se, että kaverin todellisuuden taju ja FOKUS on selkeästi hämärtynyt, kun se pitää tuollaista virtuaalista BB-taloa. Ja sitä paitsi, monet vanhanaikaiset valkut ovat kiinnostuneita pelaajiensa seurusteluista ym., koska managerit ja valkut ajattelee, että vakiintuneet olot sillä puolen edesauttavat fokuksen säilyttämistä.

Kyllä on muuten hianoo, kun Hollantia vastaan meillä astelee yksinäiseksi kärjeksi Hannoverin penkkiveikko, jonka ainoa näkyvä toiminta on twitteröinti. Voi vee, sanon mä.

Ai niin, Mikluton Hannover voitti Schalken vieraissa ja on kai sarjakärjessä. Toisen maalin teki vuonojen maasta hankittu hyökkääjä. Siis oikea jalkapalloilija ja oikea hyökkääjä.

Lainaus
Flippin' pancake! We beat Schalke away 2-1! I was warming up all game very well...but the team didnt need me today! Well done!Congrats team!     less than 20 seconds ago  via web
Jummi, jammi. Berat pudottelee palloja alaspäin hyvin, Miklu lämmittelee hyvin, ja Shefki tekee tilaa vielä hyvemmin. Täältä tullaan EM-kisat.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2010 klo 05:33:45 kirjoittanut Callit »
Juhana

Poissa Poissa

Vastaus #893 : 29.08.2010 klo 10:12:28

MikaVayrynen10@MikaelForssell wtf bro?harvoin kuullu et jäbä tyytyväinen jos et oo maalannu tai pelannu...still keep ya head up n c ya next week

MikaelForssell@MikaVayrynen10 no enhän mä ookkaan mut gotta be happy for the lads...ne ansaitsee...mun aika tulee kun tulee....u know bro! C u this week!!

Ei saatana, että Väykkäkin vielä :D
PepsiMax

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.U.F.C

Vastaus #894 : 29.08.2010 klo 10:18:18

Vittu tätä nykynuorison kieltä :D
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa

Vastaus #895 : 29.08.2010 klo 10:25:28

Jollekin tulee vielä yllätyksenä, että perusfutari on ihan samalla tasolla, kuin lätkän pelaajatkin. Eli aika helvetin yksinkertaista sakkia.
Bamsenaattori

Poissa Poissa

Vastaus #896 : 29.08.2010 klo 10:41:21

MVNT :D :D u know bro! :D
Lakujaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leroy Fer

Vastaus #897 : 29.08.2010 klo 10:58:46

Ei jumalauta. Aiheutti totaalirepeämisen.
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #898 : 29.08.2010 klo 10:59:15

:D Alas
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #899 : 29.08.2010 klo 11:03:33

Perusfoorumisti kommunikoi ilmeisesti kirjakielellä myös interwebissä?

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 164

Siirry: