FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.12.2024 klo 03:47:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: FC Honka naiset - Mestareiden liigassa 2009  (Luettu 5196 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
haikaran uhri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjataulukkofetisisti

Vastaus #50 : 08.10.2009 klo 18:08:24

Olen ollut stadionilla eilen.
Näin pelokas Honka-joukkue: liian kaukana vastapelaajasta ja kauhean hitaasti. Totta Turbineen jalkapallotaidot ovat parempi, mutta miksi on niin usein vastahyökkääjä vapaa keskellä jos pelit 5-poulustajan-ketju!??
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 18:09:41 kirjoittanut haikaran uhri »
Chapinno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, AIK

Vastaus #51 : 08.10.2009 klo 21:32:07

Unohdit mainita, että kysymyksessä oli -93 syntyneet, joka lienee kaikkien aikojen paras suomalainen seurajuniorijoukkue, Nike Premierin maailman lopputurnauksessa kymmenes. Näin toisen noista peleistä ja itse peli oli erittäin tasaista. Maalinteossa pojat olivat hurjasti edellä.

Tuo parin vuoden takainen Hongan naisjoukkue olisi ottanut Potzdamilta pataan melkein samalla tavoin kuin tänäänkin, no ehkä vain 6-0.

Itsekkin olen ollut pieksemässä naisfutaajia turpaan oikein huolella. D-junnuna irtosi voitto HJK:n hallitsevasta suomenmestarista luvuin 6-0. Luvut olivat niin pienet, koska lupin koutsi ei halunnut enään pelata toista puoliaikaa.. Tehdäänkö siis niin, että ei verrata miesten ja naisten jalkapalloa keskenään? Oikei, verrataan vain naisia keksenään. Turppinit - Honka mitä 16 - 1..

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: