FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 05:05:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 7
 
Kirjoittaja Aihe: Suomen kenttien parhaimmat "chäntit"  (Luettu 42307 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jugikoo

Poissa Poissa


: 08.10.2009 klo 17:37:31

Näistä on ollut puhetta silloin tällöin muualla mutta laitetaan oikein oma ketju kun huonoimmillekin on. Laulut, hoilaukset, huudot kaikki sallittu.

Aloitetaan parhaalla Suomessa kuulemallani eli Lahen marraskuulla.
fdsa

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 08.10.2009 klo 17:39:37

Sinikaartilla on muutama hyvä.
http://www.youtube.com/watch?v=xJ8IX7tFqXg

Kinkit
http://www.youtube.com/watch?v=ZhwZi1Jtq0g&feature=related

« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 17:42:29 kirjoittanut fdsa »
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #2 : 08.10.2009 klo 17:43:27

Lahen "En onnellisempi mä olla vois" on kyllä hieno. Ylos
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 08.10.2009 klo 17:46:06

Lahen Hey Jude -veisu ylivoimaisesti paras Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #4 : 08.10.2009 klo 17:46:53

Lahen "En onnellisempi mä olla vois" on kyllä hieno. Ylos

Tämä on ylivoimainen voittaja.

Edit:

Yks parhaista ikinä Ylos. Myös toka säkeistö on mahtava vaikka ei kovin rivo olekaan.

En onnellisempi
mä olla vois
jos lapseni ekat
sanat ois
kuuluvaan ääneen
ja selkeesti
HAISTA VITTU KLUBIRUNKKARI!

na-naa-na-na-na.....

En onnellisempi
mä olla vois
jos lapseni ekat
sanat ois
kuuluvaan ääneen
ja selkeesti
FC LAHTI
IKUISESTI!


Puolueettoman tuularin roolissakin Hiihtiksellä kylmät väreet iskee joka kerta kun tuon kuulee. Täyttä timangia.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 17:48:07 kirjoittanut Vastapallo »
Armfelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsinki


Vastaus #5 : 08.10.2009 klo 17:47:56

Stadin Kundi ja Hey Jude.
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #6 : 08.10.2009 klo 17:49:18

No enpä tiedä kuuluuko tuo nyt ihan tähän topiciin, kun sävel on muualta otettu ja mukana ei ole omia sanoja yhtään. Taitaa joku muukin porukka tota Suomessa vetää. Hyvä sävel toki, ei siinä mitään.
Kinkeiltä löytyy kyllä ihan hyviä chänttejä. Yksi parhaimmista on "Taas täyttyy Bragu ja Bollis,jengi mestoille suuntaa. Ja ylpeinä laulaa, meidän HIFK. Lalalalalaaalaaa....." tai jotain sinne päin.

Sen verran kotiin päin vedettävä, että Stadin Kundi kuulostaa Klubin peleissä hyvältä. Varsinkin nyt, kun lähes kaikki jo osaavat sanat ulkoa. Toki ei ole itse väsätty, mutta tuota ei muualla Suomessa kuule ja on helvetin komea viisu.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 klo 17:51:25 kirjoittanut Thouni »
S04

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 08.10.2009 klo 17:51:23

Stadin kingien ''ollaan stadista, mut ei narrit eikä hjk...'' Ylos
fdsa

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 08.10.2009 klo 17:54:35

No enpä tiedä kuuluuko tuo nyt ihan tähän topiciin, kun sävel on muualta otettu ja mukana ei ole omia sanoja yhtään. Taitaa joku muukin porukka tota Suomessa vetää. Hyvä sävel toki, ei siinä mitään.
Kinkeiltä löytyy kyllä ihan hyviä chänttejä. Yksi parhaimmista on "Taas täyttyy Bragu ja Bollis,jengi mestoille suuntaa. Ja ylpeinä laulaa, meidän HIFK. Lalalalalaaalaaa....."[/i] tai jotain sinne päin.
http://www.youtube.com/watch?v=aYf8nDaxvGc
5:10 alkaa tuo chantti, hyvältä kuulostaa.
vaginavainu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kylkimyyry


Vastaus #9 : 08.10.2009 klo 18:17:13

Lahen puolelta lähes koko laulukirjan voisin laittaa tähän, mutta se olisi jo liikaa itsekehuskelua/mehustelua. Nostetaas jotai hyviä(eri vittuihin) kuitenkin esiin, joita ei vielä mainittu:

Fo fo Fofana, jaskan lattian musta saalistaja, fo fo Fofana, suihku huoneitten tunnelman latistaja, sapelia näytti, ho-ho-ho, nuoret tytöt täytti, ho-ho-ho, valkoset kuhnurit katsoo kateissaaan, dididididididi tune: tsingis kahn


Tunnen ikävää, kun mastot taakseni jää, ja suunta on Lahesta pois

Mut onneks illalla taas, mastot nähä mä saan, oi mikä suurempaa onnea ois

Ei voi vi'iä pois, Lahtee mun syämestäin, jos pitäs kuolla nyt pois, mun viime toiveeni ois, nähä mastot viel taivasta päin

tune: no pope of rome

Sanon sulle suoraan, et oo kuin klubihuoraa, ei auta vaikka mutsis kanssa tampereella huoraat, senhän tietää kaikki on mutsis ehta daikki, on sitä pannut naapurista koira sekä maikki, vili savolainen, kuuntele tarkasti, et oo kuin säälittäävää klubirunkkari
tune: sex pistols - friggin in the rigging

Omaperäisille tsänteille Ylos. Itteeni ei innosta kaikki nää smjk-tyyliset shalalala/ole ole ole hömpät, tosin joillekkin ne sopii esim. hifk, jonka suurimmassa osin ralleissa niitä on. Myös kotimaispohjaisille tuneille :ylös: , tosin kuhan sanat ei oo aiva vamuleita.

Sitten vielä pari muitten laulua joista itte tykkään:

* klubin "me vihaataan lahtee, me vihataan taamuu..." en nyt satu muistaa tunea, joka itsessään tekee jo laulusta hyvän. Samoin "fc lahti hasitakaa vitu" taputustune on kivast. Ja joku tosi pervo myhäily siihen "meiän oma hjk" tune: speedy gonzales.
* hifkiltä "ollaan stadista, muttei narrit eikä hjk..", the greasy chip butty/ annies song (hyvä tune ja sanatki kai oli ok), dale cavese tunenaan jo itsestään.

Tällä hetkellä en ainakaa enempiä muista. Tuntuu et suurin osa tsänteistä menee samaan harmaaseen massaan tyyliin "ole ole honka" "ale ale tamu".
Lance Romance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently


Vastaus #10 : 08.10.2009 klo 18:20:07



Sitten vielä pari muitten laulua joista itte tykkään:

* klubin "me vihaataan lahtee, me vihataan taamuu..." en nyt satu muistaa tunea, joka itsessään tekee jo laulusta hyvän.

Kopioitu suoraan sinikaartilta vaihtamalla 3sanaa "Ylos"
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 08.10.2009 klo 18:23:08

Lahen "En onnellisempi mä olla vois" saa myös täältä maininnan Ylos
pablo arpa

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 08.10.2009 klo 18:34:53

Lahen "En onnellisempi mä olla vois" saa myös täältä maininnan Ylos

Onkohan tästä muuten videomatskua?
vaginavainu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kylkimyyry


Vastaus #13 : 08.10.2009 klo 18:46:23

Onkohan tästä muuten videomatskua?

Eipä tai'a nopeel vilasul olla. Tune kuitenki The Piranhas - Tom Hark. Siitä vaa hyräilemään.
pablo arpa

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 08.10.2009 klo 19:11:03

k
« Viimeksi muokattu: 25.08.2011 klo 19:56:55 kirjoittanut tumma ja tulinen »
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #15 : 08.10.2009 klo 19:23:54

Kopioitu suoraan sinikaartilta vaihtamalla 3sanaa "Ylos"

Uuh, mistähän lähtien tampuriinin kundit on tätä vetänyt? Klubilla ainakin jostain 2007 vuodesta.

ja itseaiheeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=nk8BwZD54Zo
http://www.youtube.com/watch?v=owUvjLbj3RQ
http://www.youtube.com/watch?v=NS9-j8wvX9c&feature=related


Karl Wanker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU, Liverpool, Chelsea, ManC, Real Madrid, Barca


Vastaus #16 : 08.10.2009 klo 19:32:28

Uuh, mistähän lähtien tampuriinin kundit on tätä vetänyt? Klubilla ainakin jostain 2007 vuodesta.

Tästähän nyt on väännetty aina tampereen reissusta asti... eipä taida mennä jakeluun...
DIFinn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HAMMARBY HÄR KOMMER GNAGET !


Vastaus #17 : 08.10.2009 klo 19:32:43

Missä on Holsti ? Missä on Palo ? Steen, Steen Christenseen!

Ei sillä ettäkö muka ihailisin Steen Christenseeniä, tän kuullessani muistaakseni Tammelassa joskus oli lievästi sanottuna jännittynyt ilmapiiri.
Paras vittuiluchantti, mutta loppujen lopuksi hyvinkin törkeä.

Mites se Lahen chantin sanat meni joka oli vedetty No one likes us-tuneen.
Rafu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #18 : 08.10.2009 klo 19:35:31

"En onnellisempi olla mä vois", "Hey Jude" ja "Fo-fo fofanaa" on selkeesti parhaat Ylos

"Oi Lahti on" ansaitsee kunnia maininna. Muistan hyvin kun pienempänä vedettiin kavereitten kaa tota koulussa tunnilla sekä välitunnilla.
päätykatsomo

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 08.10.2009 klo 19:38:39

En onnellisempi olla mä vois Ylos
pablo arpa

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 08.10.2009 klo 19:43:41

"En onnellisempi olla mä vois", "Hey Jude" ja "Fo-fo fofanaa" on selkeesti parhaat Ylos

http://www.youtube.com/watch?v=yJWeSvOubuE On se huikeaa, tosin känninkatkeraa, mutta silti niin kaunista.
takkamakkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat


Vastaus #21 : 08.10.2009 klo 19:46:11

vaginavainulta ne parhaat tais tullakin jo

lisätään viel "onneksi oon ihminen, enkä hevonen, muuten selässä istuis riitta väisänen"
Marty Funkhouser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nationalin Levysoitin


Vastaus #22 : 08.10.2009 klo 20:06:54

Mites se lahtelaisten Håkans + viivoja pöydällä-rallattelu kokonaisuudessaan menikään? :D
John Eskobar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #23 : 08.10.2009 klo 20:42:35

Porilaisten nälänhätänisti-laulu Hämeenlinnassa oli hilpee.
Muissakin biiseissä monta oivaltavaa juttua.
Ronn Moss

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #24 : 08.10.2009 klo 20:52:01

Lainaus
Joskus televisio ja paikallisen seuramme kolmosdivarin pelit eivät riitä jalkapallonälkään. Niinpä kävin katsomassa naapurikaupungin liigajoukkuetta, jonka oikeana laitapakkina pelaa Pirkkalan poika Heikki Aho. Oli kesäinen leppeä ilta, Tamu voitti, ja pidin kaikinpuolin näkemästäni. Tosin kaikesta kuulemastani en pitänyt. Istuin liian lähellä Sinikaartia, Tamun epävirallasta kannatajajoukkoa. Jotenkin minusta tuntui, että hoilauksessa mentiin liian pitkälle. Kyllä minä katsella tykkään mutta pelleksi en rupea. Lopulta sain aivan kyllikseni, kun joukko lauloi vihaavansa turkua ja hjk:ta, mutta rakastavansa tamua. Siinä rakkauden leikissä en enää halunnut olla mukana. Sellaista hurmosta en halua. Niin syvälle luterilaisuus on isketty minuun.

Näin kirjoitti pastori Arto Köykkä Pirkkalaisessa 4.7.2007. Yhtä arvostettavaa lähdettä kehiin sitten vain sieltä Hesasta.

http://www.pirkkalainen.com/arkisto/sivut4.7.07.pdf

P.S. Oikeasti ainakaan itselle ei ole vittuakaan väliä, kun kuitenkin tuota samalla idealla maailmallakin vedetään. Ei ole kyseessä siis mikään Sinimyrskyt hyökkäykseen!

 
Sivuja: [1] 2 ... 7
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa