Leuka2008
Poissa
|
|
Vastaus #150 : 10.10.2009 klo 22:22:47 |
|
Kuinka pieni piiri media mielestäsi on?
Yksi pikku juttu maikkarin netissä = media huomasi? Senkin oli varmaan kirjoittanut joku forumia juuri lukenut toimittaja, jolle ei tullut selväksi mitä protestoitiin. Esimerkiksi selkeä viesti siitä, että Baxter pitää pistää vaihtoon, olisi ollut hyvä. Sellainen, jonka junteinkin tuulipuku stadionilla tajuaa ja josta tulisi puheenaihe. Siis jos jotain oikeasti oli tarkoitus saavuttaa, vai onko SMJK sitä mieltä, että Baxter saa jatkaa, koska kimpassa tsemppaaminen on tärkeintä?
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #151 : 10.10.2009 klo 23:01:04 |
|
Epäonnistunu kun jotkut janarit veti jotain matkalauluu kesken protestin.
Tiksan kanssa yritettiin, jotkut sentään tukee joukkuetta.
|
|
|
|
Bossu
Poissa
|
|
Vastaus #152 : 10.10.2009 klo 23:25:40 |
|
No ei se aivan vituiksi mennyt, näin ainakin teeveestä katseltua/kuunneltuna. Henkilökohtaisesti eivät ainakaan sellaiset kylmät väreet ole hetkeen aikaan tärisyttäneet selkääni, kun pelin kymmenennellä minuutilla Pohjoiskaarteesta alkanut meteli sai aikaan. Mielestäni hienoimpia hetkiä suomilutuurin saralla ikinä! E: Näin yleisellä tasolla arvioituna siis... Maajoukkueeen kannattajatoimintaan kuulumattomana yhdyn tähän näkemykseen. Ohjaajan kanssa oli näköjään sovittu, että kamera siirtyy katsomoon kun banderollit otetaan esiin .
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
|
Vastaus #153 : 10.10.2009 klo 23:36:34 |
|
C-katsomo syttyi ihan eri tavalla peliin just siinä 10 minuutin kohdalla, kun pääty näytti vähäsen mallia. Sitä ennen se oli muutaman alle kymmenvuotiaan pikkulikan kohtuullisen sietämätöntä kimittämistä.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #154 : 10.10.2009 klo 23:47:49 |
|
Tiksan kanssa yritettiin, jotkut sentään tukee joukkuetta.
Haistahan vittu. Mä oon vanhaa kaartia kannattajana ja mun mielestä tänään hoidettiin tyylikkäästi "protestointi". Jos oikeasti ollaan kannattamassa jotain jengiä, niin kyllä ne huomaa että kannattajat on hiljaa. Hiljaisuutta rikkoneet on idiootteja. Tarkoitus ei taatusti ole haistattaa vittua pelaajille, tai millekään instanssille, vaan näyttää että ei saatana vieköön olla tyytyväisiä, mutta silti omien puolella ollaan. Mun mielestä tänään tuo tuotiin tyylikkäästi esiin. Ei kannattajat siellä minään automaattina ole! Silti osoitettiin että ollaan omien takana AINA, vaikka joskus suhde rakoilee. Jos joku idiootti ei halua osoittaa mielipidettään, niin painukoon sinne sivulle itkemään mielipiteinensä. Samalla jos jonkun mielestä protesti ei ollut tarpeeksi vahva, niin koittakaapa itse järjestää jotain, ja kun SMJK on kuitenkin yhdistys jonka on pakko tehdä yhteistyötä Palloliiton kanssa, niin mielestäni aika vahvana tänään oltiin. Ääriliikkeiden hommaa on alkaa siellä riehumaan tms. ja siihen ei saatana vieköön tarvita mitään SMJK:ta.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #155 : 10.10.2009 klo 23:49:16 |
|
HOMOT! (oli ihan pakko lisätä...)
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
|
|
Vastaus #156 : 10.10.2009 klo 23:51:43 |
|
Kukin taaplaa tyylillään, hyvinhän Suomi on tällä materiaalilla pelannut.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #157 : 10.10.2009 klo 23:57:56 |
|
Haluaisin lisiksiä hyvistä esityksistä Ruotsin, Liechstensteinin ja azereiden vieraana. Muutenkin olen sitä mieltä että protesti oli melko onnistunut, enkä oikein ymmärrä miksi sitä hiljaisuutta piti mennä rikkomaan. Kaikki siellä on kuitenkin Suomea kannustamassa, mutta joskus vaaditaan hieman radikaalimpia toimenpiteitä jengin herättämiseksi kuin peukalon työntäminen perseeseen, samalla laulaen ihanasta päivästä. e. Helvetisti typoja...
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 klo 00:34:40 kirjoittanut Älskar_Grönvitt »
|
|
|
|
|
Käki
Poissa
Suosikkijoukkue: Curlingkissat
|
|
Vastaus #158 : 11.10.2009 klo 00:02:03 |
|
Haistahan vittu. Mä oon vanhaa kaartia kannattajana ja mun mielestä tänään hoidettiin tyylikkäästi "protestointi". Jos oikeasti ollaan kannattamassa jotain jengiä, niin kyllä ne huomaa että kannattajat on hiljaa. Hiljaisuutta rikkoneet on idiootteja. Tarkoitus ei taatusti ole haistattaa vittua pelaajille, tai millekään instanssille, vaan näyttää että ei saatana vieköön olla tyytyväisiä, mutta silti omien puolella ollaan. Mun mielestä tänään tuo tuotiin tyylikkäästi esiin. Olet kyllä varsinainen gloorihuntteri pahimmasta päästä: kannatat joukkuetta silloin kun menee hyvin.
|
|
|
|
Hippo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet - FC Ilves - Tampere
|
|
Vastaus #159 : 11.10.2009 klo 00:03:55 |
|
Olet kyllä varsinainen gloorihuntteri pahimmasta päästä: kannatat joukkuetta silloin kun menee hyvin.
Gloryhuntteri tosiaan, siksi saapuikin paikalle kun joukkueella menee huonosti
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #160 : 11.10.2009 klo 00:08:48 |
|
Ns. muurislaista ajattelutapaa taas. Selkäsaunan postaukselle Asian ytimessä!
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
|
|
Vastaus #161 : 11.10.2009 klo 00:11:10 |
|
Ns. muurislaista ajattelutapaa taas. Selkäsaunan postaukselle Asian ytimessä! Kenellä valmentajalla paras voittoprosentti maajoukkueessa?
|
|
|
|
Käki
Poissa
|
|
Vastaus #162 : 11.10.2009 klo 00:15:14 |
|
Gloryhuntteri tosiaan, siksi saapuikin paikalle kun joukkueella menee huonosti Vittuilemaan maajoukkueelle tuo pääasiassa näkyi tulleen.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #163 : 11.10.2009 klo 00:16:00 |
|
Olet kyllä varsinainen gloorihuntteri pahimmasta päästä: kannatat joukkuetta silloin kun menee hyvin.
Olikkos paikalla silloin Suomi-Unkari pelissä? Entä sitä ennen? Itse olin. Ja olen ollut sen jälkeen. Suomea kannattaessa ei ole olemassa Glooryhunttereita, näin haluan itse uskoa. Jos olet saatana Suomalainen, niin se on ihan sama koska heräät joukkuettasi kannattamaan. EDIT: ja olin toki ennen Unkari peliäkin paikalla... Mutta sillä ei ole mielestäni mitään vitun väliä. Suomalaisena oma joukkue on tärkeä, olit paikalla tai et. Jos haluat kilpailla paikalla olleista matseista, niin kirjoittele tuonne kulttuuri osioon, siellä rittää kavereita.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 klo 00:29:15 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
Käki
Poissa
|
|
Vastaus #164 : 11.10.2009 klo 00:20:55 |
|
Olikkos paikalla silloin Suomi-Unkari pelissä? Entä sitä ennen? Itse olin. Ja olen ollut sen jälkeen. Suomea kannattaessa ei ole olemassa Glooryhunttereita, näin haluan itse uskoa. Jos olet saatana Suomalainen, niin se on ihan sama koska heräät joukkuettasi kannattamaan.
Kannatan joukkuettani myös silloin, kun sillä menee huonosti enkä puukota selkään ennen tärkeintä ottelua. Jos joku kuvitteli ennen karsintoja Suomen pelaavan itsensä kahden joukkoon Saksan ja Venäjän lohkossa, niin ei voi muuta sanoa kuin että hyviä unia vaan jatkossakin!
|
|
|
|
Hippo
Poissa
|
|
Vastaus #165 : 11.10.2009 klo 00:24:04 |
|
Vittuilemaan maajoukkueelle tuo pääasiassa näkyi tulleen.
Tottakai! Niinkuin me kaikki jotka käytämme aikaa, vaivaa ja rahaa päästäksemme vittuilemaan maajoukkueelle! Siis ei kai kukaan oikeasti kannata tuota pelaajalaumaa!
|
|
|
|
Huulio
Poissa
|
|
Vastaus #166 : 11.10.2009 klo 00:24:15 |
|
Kannatan joukkuettani myös silloin, kun sillä menee huonosti enkä puukota selkään ennen tärkeintä ottelua. Jos joku kuvitteli ennen karsintoja Suomen pelaavan itsensä kahden joukkoon Saksan ja Venäjän lohkossa, niin ei voi muuta sanoa kuin että hyviä unia vaan jatkossakin!
Wales-ottelu oli tuo mainitsemasi tärkein ottelu? Apteekin kautta kotiin.
|
|
|
|
Käki
Poissa
|
|
Vastaus #167 : 11.10.2009 klo 00:31:47 |
|
Wales-ottelu oli tuo mainitsemasi tärkein ottelu? Apteekin kautta kotiin.
Kyllä juuri näin, molemmat Wales-ottelut, jotka Suomi hoiti hienosti kotiin! Mitä sinä kuvittelit? Suomi hoitaa lähes joka kisoissa ainakin välieriin venyvän Saksan ja toisen maailman aivan huipulla olevan joukkueen Venäjän tuosta vaan ja menevän kisoihin? Nyt on kuule kyseessä jalkapallo, maailman ykköslaji eikä mikään pesäpallo tai jääkendo.
|
|
|
|
äägee
Poissa
|
|
Vastaus #168 : 11.10.2009 klo 00:33:34 |
|
Haista nyt jo vittu.
|
|
|
|
Huulio
Poissa
|
|
Vastaus #169 : 11.10.2009 klo 00:41:38 |
|
Kyllä juuri näin, molemmat Wales-ottelut, jotka Suomi hoiti hienosti kotiin! Joo, panos oli aivan helvetillinen eilen. Mitä sinä kuvittelit? Suomi hoitaa lähes joka kisoissa ainakin välieriin venyvän Saksan ja toisen maailman aivan huipulla olevan joukkueen Venäjän tuosta vaan ja menevän kisoihin?
Odotin että jos kentälle mennään, siellä edes yritetään. Näin ei ole jokaisessa pelissä tapahtunut, kuten olet saattanut jo jostain lukea. Nyt on kuule kyseessä jalkapallo, maailman ykköslaji eikä mikään pesäpallo tai jääkendo.
Kiitos tästä itsestäänselvyydestä. Luulin eilen olleeni katsomassa salipäntyä.
|
|
|
|
Käki
Poissa
|
|
Vastaus #170 : 11.10.2009 klo 00:42:37 |
|
Haista nyt jo vittu. Maistapa sinä sitä äitisi tissiä, jota vailla tunnut olevan.
|
|
|
|
äägee
Poissa
|
|
Vastaus #171 : 11.10.2009 klo 00:43:39 |
|
Tänään pelattu maaottelu Walesia vastaan oli loppujen lopuksi yhtä tyhjän kanssa. Mukahauska voitto jolla media ja Pöllöliitto voivat revitellä, mutta jolla ei käytännössä ole minkään valtakunnan merkitystä. Todennäköisesti tämä voitto johtaa siihen että liiton stondis sen kuin kovenee, ja näin ollen saadaan jatkaa vielä yhdet karsinnat Joonas Kolkan ja Tintti Johanssonin ollessa avauksessa, kun penkillä tsittaa (jos edes siellä) iso määrä nuoria, nälkäisiä, nuoremman sukupolven pelaajia. Jalkapallokin tulee hyvin suurella todennäköisyydellä olemaan yhtä helvetin huonoa kuin näissä karsinnoissa useaan otteeseen, mutta silti jengi jaksaa raahautua katsomoon. Se että jengiä vituttaa, itkettää (tämäkin tuli todistettua Venäjää vastaan) ja muutenkin ottaa päähän, on 99 prosenttisesti osoitus siitä että porukka välittää. Silloin se täytyy myös saada näyttää. Käki todistaa tässä että häntä ei ilmeisesti kiinnosta maajoukkue siinä mittakaavassa, että siltä saisi jopa vaatia ( jumalauta, hei!) jotain. Eli jatketaan toki halilinjalla ja lauletaan PMMP:tä jatkossakin katsomossa kun meitä pers'raiskataan yhdentoista ryssän voimin. Muuten voi olla että joko ryssälle tai meidän pojille tulee paha mieli. Ugh.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 klo 00:45:12 kirjoittanut Älskar_Grönvitt »
|
|
|
|
|
Käki
Poissa
|
|
Vastaus #172 : 11.10.2009 klo 00:45:35 |
|
Odotin että jos kentälle mennään, siellä edes yritetään. Näin ei ole jokaisessa pelissä tapahtunut, kuten olet saattanut jo jostain lukea.
Olen ollut paikalla katsomassa Suomen esityksiä Stadikalla ja minusta piste Saksalta on kova saavutus!
|
|
|
|
Hippo
Poissa
|
|
Vastaus #173 : 11.10.2009 klo 00:48:54 |
|
Olen ollut paikalla katsomassa Suomen esityksiä Stadikalla, ja myös vieraspiste Liechtensteiniltä on kova saavutus!
Korjasin!
|
|
|
|
Huulio
Poissa
|
|
Vastaus #174 : 11.10.2009 klo 00:49:27 |
|
Olen ollut paikalla katsomassa Suomen esityksiä Stadikalla ja minusta piste Saksalta on kova saavutus!
Kuten myös piste kivikovaa Lichtensteinia vastaan pelätyltä Vaduzin Rheinpark Stadionilta. Jos Käelle jäi vielä jotain epäselvää, laita ihmeessä yyveetä. Mielummin paskaspämmi trollilta sinne, kuin tänne.
|
|
|
|
|
|