FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2025 klo 18:19:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Täällä odotetaan Argentina-Englanti -ottelua MM 2010  (Luettu 3220 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona

: 16.10.2009 klo 16:41:18

Sanat eivät riitä. En edes vaivaudu. Antaa näiden puhua puolestaan:

aquel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona

Vastaus #1 : 16.10.2009 klo 23:37:17

Kylmät väreet...
Epsen

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 16.10.2009 klo 23:39:45

Se ois Argentiinalla nyt revanssin paikka koska viimeksi hyppyritukka pop star pisti pallon ala"nurkkaan" rankkarista.
nachox

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 16.10.2009 klo 23:41:11

Olisi kyllä järkyttävän kiimainen kamppailu. Ylos
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #4 : 06.11.2009 klo 14:17:33

-H-

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 06.11.2009 klo 15:41:03

Muistan vieläkin elävästi kun katsoin MM-kisojen 2002 lohkovaiheen ottelua Englanti-Argentiina. Beckham tykittää pilkulta 1-0 ja tappaa neljän vuoden takaiset haamut. Tuuletukset ovat sen mukaiset. Oi niitä aikoja. Ylos

Ja tämä siitäkin huolimatta että en edes ole mikään saarihuora.
allu-96

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 13.02.2010 klo 21:14:46

ois hienoo nähä tollane mm-matsi ja maradona valmentajana
elliott

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 14.02.2010 klo 00:51:35

Muistan vieläkin elävästi kun katsoin MM-kisojen 2002 lohkovaiheen ottelua Englanti-Argentiina. Beckham tykittää pilkulta 1-0 ja tappaa neljän vuoden takaiset haamut. Tuuletukset ovat sen mukaiset. Oi niitä aikoja. Ylos

Oli muuten ihan tajuton pettymys tämä matsi, kuten oli koko Argentiina noissa kisoissa. Jättimäisessä pimeässä pesishallissa pelatun matsin tunnelma jäi kauas Ranskan kisojen kiimasta.
aiiiiaiiii

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 14.02.2010 klo 01:59:15

Oli tosiaan huikea matsi, olin silloin 8-vuotias ja vasta tutustumassa tv:stä käsin huippujalkapalloon. Michael Owen oli silloin vielä rajähtävän nopea ja hankki juuri mainitsemasi Beckhamin pilkun Ylos Ja tästä pääsemme siihen Owenin 1998 maaliin....jotain käsittämätöntä Tuoppi
Vol 4

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 15.02.2010 klo 03:33:31

Morley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urskin beer stand, Juvan Kisa

Vastaus #10 : 15.02.2010 klo 12:50:08

Miten kaikilla onkaan näin tarkat muistot kyseisestä alkusarjapelistä :D

Itse olin juuri saapunut Rodokselle, kun hotellin baarissa näytettiin isolta screenilta peli. Baarissa muutama kunnon englantilaisturisti mylvimässä telkkarin ääressä. Seuraavana aamuna oli naapurihotellin kuppila suljettu, kun lädit kuulemma myllytti baarimikon sairaalaan ja paikan remonttikuntoon voittoa juhliessaan.

Samalta viikon reissulta jäänyt mieleen myös ruotsalaisten järjettömät bileet jatkoonpääsyn kunniaksi >:(
BlueForce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP

Vastaus #11 : 15.02.2010 klo 22:04:12

Miten kaikilla onkaan näin tarkat muistot kyseisestä alkusarjapelistä :D

Itse olin juuri saapunut Rodokselle, kun hotellin baarissa näytettiin isolta screenilta peli. Baarissa muutama kunnon englantilaisturisti mylvimässä telkkarin ääressä. Seuraavana aamuna oli naapurihotellin kuppila suljettu, kun lädit kuulemma myllytti baarimikon sairaalaan ja paikan remonttikuntoon voittoa juhliessaan.

No ei nyt todellakaan kaikilla! :D Olen kattonut aika tiivisti kaikkia MM-kisoja ja pakko myöntää että mulla ei ole mitään muistikuvia tuosta ottelusta. Muistan elävästi moniakin otteluita 2002 kisoista, mutta tästä kamppailusta mulla ei rehellisesti oo mitään muistikuvia. Taisin varmaan missata sen tai jotain! ???
ane

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punakaarti

Vastaus #12 : 17.02.2010 klo 11:04:14

Kahdentoista vuoden välein toistuu suuri Argentiina - Englanti -ottelu, joka jää historiaan kisojen puhutuimpana pelinä. Toivottavasti tämäkin jää, jään odottamaan peliä innolla.
Julio Salinas

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 23.03.2010 klo 22:10:05

Oli tosiaan huikea matsi, olin silloin 8-vuotias ja vasta tutustumassa tv:stä käsin huippujalkapalloon. Michael Owen oli silloin vielä rajähtävän nopea ja hankki juuri mainitsemasi Beckhamin pilkun Ylos Ja tästä pääsemme siihen Owenin 1998 maaliin....jotain käsittämätöntä Tuoppi

Eli olit vuonna -98 4-vuotias. Hyvä on muisti, täytyy myöntää.
suur-saksa

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 28.03.2010 klo 12:29:28

Jotta Argentiina - Englanti voisi edes toteutua kisoissa, niin toisen pitäisi jäädä lohkokakkoseksi, ei molempien. Sitä että pelaisivat pronssiottelussa kisoissa on likimain tarpeetonta odotella toisena "vaihtoehtona".
nachox

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 25.06.2010 klo 00:57:12

Jos Englanti hoitaa Saksan ja Argentiina vastaavasti Meksikon, tullaan 3.7. näkemään näiden kisojen toistaiseksi kiimaisin kamppailu. Ylos
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #16 : 25.06.2010 klo 01:02:55

Ei valitettavasti toteudu sillä puppelit eivät taatusti yllätä Saksaa :(

Sivuja: [1]

Siirry: