FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.11.2024 klo 07:28:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 119

Kirjoittaja Aihe: KuPS 2010 - Ilon aikaa  (Luettu 244633 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
3p

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #1300 : 09.04.2010 klo 20:53:45

No minkälainen oli KuPSin kokoonpano? Joko Hoivala oli kehissä?
Joey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #1301 : 09.04.2010 klo 21:29:51

No minkälainen oli KuPSin kokoonpano? Joko Hoivala oli kehissä?
Taisi Hoivala istuskella katsomossa.

KuPS:n avaus oli, kun sitä ei näköjään täällä oltu vielä mainittukaan, seuraavanlainen: Vilmunen; Tepi, Bala, Pietu, Nykänen; Ilo, Udah, Ollo, Pexi; Ilja, Dixu

Vaihdosta kentälle tuli ottelun kuluessa molemmat Rönköt, Kaivonurmi, Pönä, Pomo, Patu, Kolari ja Paananen.

Tuolla avauksella kyllä lähtisin itsekin kauteen Klubia vastaan. Hyvin pyöri peli ensimmäisellä jaksolla Ylos
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #1302 : 09.04.2010 klo 22:03:19

SS:n uutinen pelistä:

http://www.savonsanomat.fi/teemat/jalkapallo/kupsin-nwakaeme-jyr%C3%A4si-mypan/550390
jpekkaa

Poissa Poissa

Vastaus #1303 : 10.04.2010 klo 11:04:41

Huomenna Sportiassa futisteemapäivä. Paikalla kello 11-15 Oravainen, Ilo ja Dickson.

Sportiassa tuli piipahdettua, mukaan lähti kolme paitaa, yksi nimmareilla ja vielä laukkukin :)

KuPS ry:n jäsenille luvatusta 20 prosentin alennuksesta ei vaan ollut tullut Sportiaan mitään tietoa, mutta uskoivat sanaaki ko. asiassa.
Di Matteo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Super-Honsu, Dickson Nwakaeme, GGG

Vastaus #1304 : 10.04.2010 klo 11:32:47

Sportiassa tuli piipahdettua, mukaan lähti kolme paitaa, yksi nimmareilla ja vielä laukkukin :)
Joko kuluvan vuoden pelipaitoja on saatavilla? Himottaisi hommata paita Dicksonin nimellä varustettuna. Entä onko kauden pelinumerot jo päätetty? D:lle kuuluisi ilman muuta kymppipaita.
Lainaus
KuPS ry:n jäsenille luvatusta 20 prosentin alennuksesta ei vaan ollut tullut Sportiaan mitään tietoa, mutta uskoivat sanaaki ko. asiassa.
Kuuluuko tuo 20 pinnan alennus tähän teemapäivään vai saako saman alennuksen myös jatkossa?
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #1305 : 10.04.2010 klo 11:35:07

.Kuuluuko tuo 20 pinnan alennus tähän teemapäivään vai saako saman alennuksen myös jatkossa?

Muistaakseni ry:n jäseneduissa luki, että 20% saa alennusta KuPS-tuotteista, eli pitäisi olla koko kauden voimassa.
jpekkaa

Poissa Poissa

Vastaus #1306 : 10.04.2010 klo 11:52:30

Joko kuluvan vuoden pelipaitoja on saatavilla? Himottaisi hommata paita Dicksonin nimellä varustettuna. Entä onko kauden pelinumerot jo päätetty? D:lle kuuluisi ilman muuta kymppipaita.Kuuluuko tuo 20 pinnan alennus tähän teemapäivään vai saako saman alennuksen myös jatkossa?

Kyllä nuo fanipaidat on jo näitä tämän vuoden Puma-paitoja, nimet ja numerothan niistä tietysti puuttuu, mutta niitten painattaminen jälkikäteen varmaankin onnistuu.
Valikoima oli kyllä ainakin omasta mielestä kattava, valmentajan takista alushousuihin :)

Tosta alennuksesta en osaa sen tarkempaa sanoa, kuin mitä newsletterissä sanotaan:
"Kaikki Ry:n jäsenet: saatte -20% alennusta fanituotteista sekä lukuisia muita etuja myös Sportiasta!"
Shanklys Top Boy Since05

Poissa Poissa

Vastaus #1307 : 10.04.2010 klo 12:51:13

Joko niitä Puman (vinopaskalogottomia) "retroverkkatakkeja" oli tarjolla?
hikisetsyndit

Poissa Poissa

Vastaus #1308 : 10.04.2010 klo 15:36:04

Kuinkas realistisena kuopiolaiset pitävät ajatusta, että KUPS olisi Veikkausliigakauden päätyttyä peräti kahdeksan sakissa. Tuore Urheilulehti povasi putoamista, mutta ainakin Holopainen uskoo sijojen 1-8 olevan haarukassa: http://suomifutis.fi/verkkolehti/2010/04/kupsin-holopainen-nwakaeme-on-huikea/
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!

Vastaus #1309 : 10.04.2010 klo 15:39:09

Tuolla kaapunnilla asiantuntijapiirien sijoitusveikkaukset osuvat pääosin välille 5-10. Jotkut jopa ovat sitä mieltä, että kausi on kova pettymys mikäli ei viiden sakkiin päästä :D
hikisetsyndit

Poissa Poissa

Vastaus #1310 : 10.04.2010 klo 15:51:27

Tuolla kaapunnilla asiantuntijapiirien sijoitusveikkaukset osuvat pääosin välille 5-10. Jotkut jopa ovat sitä mieltä, että kausi on kova pettymys mikäli ei viiden sakkiin päästä :D
Loistavaa, että uskoa ja luottamusta on omiin, sille aina isoa Ylos !
Necro

Poissa Poissa

Vastaus #1311 : 11.04.2010 klo 01:39:29

Miksi ivaava hymiö perässä?
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!

Vastaus #1312 : 11.04.2010 klo 06:27:39

Miksi ivaava hymiö perässä?
Vain tuolle jälkimmäiselle osalle.
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #1313 : 11.04.2010 klo 13:47:09

Taisi Hoivala istuskella katsomossa.

KuPS:n avaus oli, kun sitä ei näköjään täällä oltu vielä mainittukaan, seuraavanlainen: Vilmunen; Tepi, Bala, Pietu, Nykänen; Ilo, Udah, Ollo, Pexi; Ilja, Dixu

Vaihdosta kentälle tuli ottelun kuluessa molemmat Rönköt, Kaivonurmi, Pönä, Pomo, Patu, Kolari ja Paananen.

Tuolla avauksella kyllä lähtisin itsekin kauteen Klubia vastaan. Hyvin pyöri peli ensimmäisellä jaksolla Ylos

Tässä pelattiin nyt ilmeisesti eka kertaa tulevalla liigan avauskokoonpanolla. Ihan kivalta kuulostaa, täytynee hankkia Urho-tv koska avaus jää muuten näkemättä. Eikös se sieltä tullut?
tipe

Paikalla Paikalla

Vastaus #1314 : 11.04.2010 klo 13:52:29

Tässä pelattiin nyt ilmeisesti eka kertaa tulevalla liigan avauskokoonpanolla. Ihan kivalta kuulostaa, täytynee hankkia Urho-tv koska avaus jää muuten näkemättä. Eikös se sieltä tullut?
Ei. Lentopallofinaali tulee päällekäin, joten ei näy kuin netissä ja Urho Totalilla (ei välttämättä silläkään, jos Liigacup finaalista jotain voi päätellä). Taitaa ensimmäiset pari kierrosta olla jalkapallo poissa ruudusta jääkiekon playoffien ja koripallo- ja lentopallofinaalien takia.
Joey

Poissa Poissa

Vastaus #1315 : 11.04.2010 klo 14:06:21

Kovasti ne kyllä sitä ainakin mainosti tuon Liigacupin finaalin yhteydessä, että tuo matsi näkyisi Urholta, mutta eikö näin kuitenkaan ole? ??? No itselle ei sillä niin suurta väliä edes ole, koska pitäähän tuo liigakauden avaus nähdä paikanpäältä Ylos
Möpsi

Poissa Poissa

Vastaus #1316 : 11.04.2010 klo 17:25:37

Ei pahalla, hienosti on puolipisteillä eroteltu tasot, mutta Tepi op, Nykänen vp, Ilo ja Pexi vastaavasti? Olen vanhan liiton miehiä ja ensimmäiset 100 vuotta Suomessa tuo järjestys on mennyt oikealta vasemmalle.

Viktor Kivi

Poissa Poissa

Vastaus #1317 : 11.04.2010 klo 19:05:14

Ei pahalla, hienosti on puolipisteillä eroteltu tasot, mutta Tepi op, Nykänen vp, Ilo ja Pexi vastaavasti? Olen vanhan liiton miehiä ja ensimmäiset 100 vuotta Suomessa tuo järjestys on mennyt oikealta vasemmalle.

Mitä jos menisit itse paikan päälle katsomaan?
Möpsi

Poissa Poissa

Vastaus #1318 : 11.04.2010 klo 19:25:47

Mitä jos menisit itse paikan päälle katsomaan?

Sori että häiritsin. Joskus keräilin noita, 85 vuoden takaisista selvisi, kuka oli oikea puolustaja, jne, Liiga-ajalta meni jo vaikeaksi.
Viron presidentti

Poissa Poissa

Vastaus #1319 : 11.04.2010 klo 21:07:21

Tuossa katselin noita uusia pelaajakortteja KuPS:n sivuilta ja silmään pisti nuo pelipaidat. Nehän on suhteellisen rumia. Muuten ihan retrohenkisen näkösiä jne. mutta edelleenkin tuo muutaman vuoden takainen "uusi" logo. Miksi, voi miksi sen täytyy olla vinossa.
Washington Beers

Poissa Poissa

Vastaus #1320 : 11.04.2010 klo 21:23:04

Joko kuluvan vuoden pelipaitoja on saatavilla? Himottaisi hommata paita Dicksonin nimellä varustettuna. Entä onko kauden pelinumerot jo päätetty? D:lle kuuluisi ilman muuta kymppipaita.
Numerot on jo päätetty ja ilman muuta D:lle kuuluisi #10, mutta Pekosen oiva 2-vuoden hankinta ''pomo'' sai 10-paidan ???

http://www.kups.fi/2009/fi/joukkue/index.php
Siinä vielä pelinumerot.

Joey

Poissa Poissa

Vastaus #1321 : 11.04.2010 klo 22:34:57

No itse ainakin olen lähes joka paikassa törmännyt tuollaisiin kokoonpanoihin, jotka on merkitty noin ja niitä on luettu vasemmalta oikealle. Itse olen tuota tapaa aina käyttänyt, eikä siinä ole mitään epäselvyyksiä koskaan tuntunut olevan. Itse pelissähän Nykänen oli tällä kertaa oikealla, vaikka useimmiten pelannut tuolla vasemmalla.
Möpsi

Poissa Poissa

Vastaus #1322 : 11.04.2010 klo 22:51:27

No itse ainakin olen lähes joka paikassa törmännyt tuollaisiin kokoonpanoihin, jotka on merkitty noin ja niitä on luettu vasemmalta oikealle. Itse olen tuota tapaa aina käyttänyt, eikä siinä ole mitään epäselvyyksiä koskaan tuntunut olevan. Itse pelissähän Nykänen oli tällä kertaa oikealla, vaikka useimmiten pelannut tuolla vasemmalla.

Okei okei. Maailma muuttuu. Jos joskus innostut kaivelemaan vanhoja ja olet kiinnostunut pelipaikoista, pidä mielessä tuo outo merkintätapa. Olet varmaan huomannut (jos käytät), että Teksti-TV listaa alekkain kokoonpanot vielä tuon ikivanhan tavan perusteella.
Washington Beers

Poissa Poissa

Vastaus #1323 : 12.04.2010 klo 01:26:19

http://www.futismaailma.com/kausiennakot/2010/Veikkausliiga/KuPS/haastattelu1.html
Hyvä Peksa!

http://www.futismaailma.com/kausiennakot/2010/Veikkausliiga/KuPS/
Mielestäni hyvä ennakko! Avauskin laitettu silleen millä ollaan menty ja mikä on todennäköisin vaihtoehto.
Ainut mikä jäi ehkä tuosta mietityttämään, että Vilmunen oli laitettu selkeäksi ykkös maalivahdiksi, mielestäni Pöntinen on oiva vaihtoehto myös ja/tai ainakin välillä.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 klo 01:36:47 kirjoittanut Washington Beers »
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #1324 : 12.04.2010 klo 09:44:22

Ainut mikä jäi ehkä tuosta mietityttämään, että Vilmunen oli laitettu selkeäksi ykkös maalivahdiksi, mielestäni Pöntinen on oiva vaihtoehto myös ja/tai ainakin välillä.

Eikös tuo nyt ole ollut aika selvä juttu alusta lähtien? Ei sillä, etteikö Pöntinen voisi Vilmusta tosissaan haastaa, mutta kyllähän lähtökohtaisesti Vilmunen on se pelaava maalivahti.

Pekosen haastattelusta huokuneelle meiningille täältäkin varovainen Ylos

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 119

Siirry: