Gunner
Poissa
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
|
Vastaus #225 : 26.11.2006 klo 19:26:28 |
|
Tilaisuus peruttu naapureiden mielenrauhan palauttamiseksi. Ahaa, aiheuttiko perjantainen esipikkujoulu konflikteja vai?
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #226 : 26.11.2006 klo 19:31:37 |
|
Ahaa, aiheuttiko perjantainen esipikkujoulu konflikteja vai? Ei muuta kuin sen minkä näitkin.
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
|
Vastaus #227 : 27.11.2006 klo 08:37:37 |
|
Ei muuta kuin sen minkä näitkin. Mjataah? Raporttia forumille ;D
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #228 : 27.11.2006 klo 11:35:50 |
|
Tilaisuus peruttu naapureiden mielenrauhan palauttamiseksi. Haluaisin lisätietoa naapureiden mielenrauhan menettämisestä.
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
|
Vastaus #229 : 29.11.2006 klo 15:09:24 |
|
Jaahas, Sinitähdet näemmä päättävät mistä ACOn kausitopikissa tulee puhua. Eikö se oman keskustelupalstan moderointi riitä? Tällä palstalla ei ole kohta paljoakaan tekemistä FutisForum-ideologian kanssa jos tällä linjalla jatketaan.
Kaikkien seurojen kannattajille moderointioikeudet omiin topikkeihinsa, mjataah?
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
|
Vastaus #230 : 29.11.2006 klo 15:11:09 |
|
Haluaisin lisätietoa naapureiden mielenrauhan menettämisestä.
"Pikkusen" on pidetty elämää kortti-illoissa, jotka parhaimmillaan venyvät aamun pikkutunneille. Naapurit eivät enää tervehdi tullessaan pihalla vastaan ja viime perjantaina alakerran naapuri keskeytti hellyttävät saunasessiomme kello 23 jälkeen
|
|
|
|
JMP
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit
|
|
Vastaus #231 : 29.11.2006 klo 21:19:33 |
|
Jaahas, Sinitähdet näemmä päättävät mistä ACOn kausitopikissa tulee puhua.
:keskari:
|
|
|
|
JMP
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit
|
|
Vastaus #232 : 29.11.2006 klo 21:21:27 |
|
"Pikkusen" on pidetty elämää kortti-illoissa, jotka parhaimmillaan venyvät aamun pikkutunneille. Naapurit eivät enää tervehdi tullessaan pihalla vastaan ja viime perjantaina alakerran naapuri keskeytti hellyttävät saunasessiomme kello 23 jälkeen Laitetaan samalla naapureillekin
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #233 : 01.12.2006 klo 15:04:24 |
|
Näytti Game poistaneen yhden mun kirjoituksen. Ei kuitenkaan sinisilmän vastaavaa jauhantaa tunnu poistavan.
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #234 : 01.12.2006 klo 15:07:45 |
|
Näytti Game poistaneen yhden mun kirjoituksen. Ei kuitenkaan sinisilmän vastaavaa jauhantaa tunnu poistavan.
Huoh, ihan yhtälailla niitä olen poistanut. :
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 01.12.2006 klo 15:16:42 |
|
Huoh, ihan yhtälailla niitä olen poistanut. : Eipä siltä näytä. Eiköhän tämä moderointilinja ole nyt selväksi tullut.
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
|
Vastaus #236 : 01.12.2006 klo 15:19:46 |
|
Hulinaa? Pliis ees vähän? Ei oo ees pakko MYLLYttää
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #237 : 01.12.2006 klo 15:22:48 |
|
Sinisilmän vastausta mun poistettuun kommenttiin ei ole poistettu. Kannattaako tuossa edes enää yrittää puolustella moderointilinjaa?
|
|
|
|
Addick
Poissa
Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.
|
|
Vastaus #238 : 01.12.2006 klo 17:26:56 |
|
Game, tee miehen työ ja ymmärrä, että AC:n asioihin keskittyvään keskusteluun sinun täytyy jäävätä moderointioikeutesi. Se on ainoa keino, jolla tämä foorumi pysyy demokraattisena. Kyllä se isoveli kuitenkin jollain tavoin valvoo ja henkilökohtaisuuksiin mentäessä voit edelleen toimia moderoijana, mutta vain silloin. Kiitos.
|
|
|
|
Gunner
Poissa
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
|
Vastaus #239 : 01.12.2006 klo 17:42:16 |
|
Game, tee miehen työ ja ymmärrä, että AC:n asioihin keskittyvään keskusteluun sinun täytyy jäävätä moderointioikeutesi. Se on ainoa keino, jolla tämä foorumi pysyy demokraattisena. Kyllä se isoveli kuitenkin jollain tavoin valvoo ja henkilökohtaisuuksiin mentäessä voit edelleen toimia moderoijana, mutta vain silloin. Kiitos.
tälle vahva sama
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #240 : 01.12.2006 klo 17:59:11 |
|
"Huoh, ihan yhtälailla niitä olen poistanut." Lähinnä sääliä herättävä kommentti Gamelta.
|
|
|
|
mize
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #241 : 01.12.2006 klo 18:20:28 |
|
Rankka ja vittumainen työviikko takana ja nyt suoraa töistä tuli tultua parille bisselle Newer Grow Oldiin Ja mitä tuohon moderointiin, yleensä moderaattorien pitäisi viestistä vain poistaa teksti ja kertoa siinä syy siihen.
|
|
|
|
mize
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #242 : 01.12.2006 klo 18:22:37 |
|
Samaa mieltä myös tästä.
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #243 : 01.12.2006 klo 18:27:04 |
|
Totta kai tämä onnistuu, mikäli näin katsotaan tarpeelliseksi. En kyllä mielestäni ole toiminut mitenkään puolueellisesti.
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #244 : 01.12.2006 klo 18:44:15 |
|
Kovin vihaisesti lähti minun viestit bittitaivaaseen mutta saman asian tiimoilta vuoden vaihteen ja testaburgerin viestit eivät.
|
|
|
|
Addick
Poissa
Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.
|
|
Vastaus #245 : 01.12.2006 klo 18:47:18 |
|
En tiedä kyseisestä tapauksesta, mutta tämä on kaikkien osalta paras tapa toimia. Moderaattorit voisivat myös keskenään sopia eettistä säännöstöä, jossa määriteltäisiin se, että ihan joka viestiä, joka oman joukkueen kunniaa loukkaa ei poistettaisiin jne.
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
|
Vastaus #246 : 01.12.2006 klo 18:49:28 |
|
Kovin vihaisesti lähti minun viestit bittitaivaaseen mutta saman asian tiimoilta vuoden vaihteen ja testaburgerin viestit eivät.
Voisitko kertoa minulle vaikka privana mitä olet vastannut johonkin minun viestiin
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 01.12.2006 klo 18:51:04 |
|
Kyllähän siinä samassa lähti itse asiassa heidänkin viestejään.
Addick: Voin kyllä aivan hyvin lopettaa tuon AC:n topicin moderoinnin. Kieltämättä se on ihan näin yleisesti ottaen paras ratkaisu, että kukaan ei moderoi oman seuran topikkeja.
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #248 : 01.12.2006 klo 18:55:32 |
|
Kun moderoinnista tässä nyt puhutaan, niin myös suomifutispuolelle olisi hyvä saada lisää vahvistuksia.
KV-puolella on juuri värväys menossa.
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
|
Vastaus #249 : 01.12.2006 klo 18:56:39 |
|
Voisitko kertoa minulle vaikka privana mitä olet vastannut johonkin minun viestiin Sinä vastasit minun viestiin jonka Game luonnollisesti poisti.
|
|
|
|
|
|