Sen voin sanoa, että en tiedä, mitä Ääriliikkeelle on huudeltu ja milloin. Joten siinä mielessä lauantainen homma tuli puun takaa. Jokainen vastatkoon omista huudoistaan itse.
Kieltämättä näin jälkikäteen hieman analyyttisemmassa mielentilassa täytyy todeta, että tuli haukuttua väärää puutaa...Joskus sitä tarpeeksi tulilientä nauttineena pääsee realiteetit unohtumaan ja sitä näkee koko Oulun sotatantereena, jossa pahimpia vihollisia ovat naapuriseuran kannattajat. Pahoittelut siis Sakalliolle lauantaisesta
hieman epäkorrektista esittäytymisestäni. Voin tarjota oluen rauhan merkiksi, jos tässä vielä joskus törmätään. Minun puolestani siis rauha palatkoon kannattajaryhmien välille. Eiköhän tähän kyläpahaseen parikin eri kannattajaryhmää mahdu ilman, että ketään tarvitsee vetää turpaan - varsinkin, kun itse olen ihan näinä viikkoina muuttamassa pois :
. Ei Suomessa kuitenkaan loppujen lopuksi ole liikaa aktiivisia kannattajia, jotka tekisivät arvokasta työtä jalkapallokulttuurin edistämiseksi.
Minulla ei oikeastaan ole enää muuta lisättävää tähän asiaan. Jos joku haluaa asiasta vielä keskustella rakentavassa mielessä, voi tulla tekemään sen ihan kasvotusten esimerkiksi tämän viikon perjantaina punamustalla territoriolla
:
. Lupaan olla korrektimpi silloin.
I rest my case.