Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
|
: 27.06.2006 klo 21:08:53 |
|
Atlantis on tällä hetkellä Ykkösen kärkipäässä, mutta topikki puuttuu. Keräsin Atlantiksen otteluraportit omalle sivulleen: http://www.keskilinkki.com/atlantisfc2006.phpVielä täytyisi jossain välissä parannella sivun ulkoasua. edit: muokkasi otsikko, kun Vilppi loi uuden kausiotsikon.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 klo 09:18:05 kirjoittanut Keskilinkki »
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #1 : 30.06.2006 klo 11:13:15 |
|
HJK on vuokrannut hyökkääjäpelaaja Jani Koiviston toistaiseksi 1. divisioonassa pelaavan Atlantiksen riveihin.
Koivisto jäi alkukaudella vähälle peliajalle Klubissa ja pelasi kolmessa liigaottelussa vain 20 minuuttia. Nyt 21-vuotias kärkimies hakee pelintuntumaa sarjaporrasta alempaa.
- Koivisto on vuokrattu toistaiseksi Atlantikseen. Meillä on oikeus kutsua pelaaja tarpeen vaatiessa takaisin, mutta mikäli tarvetta ei synny, niin vuokrasopimus jatkuu kauden loppuun, HJK:n urheilujohtaja Tuomo Saarnio kertoo.
Koivisto on mukana Atlantiksen kokoonpanossa jo sunnuntain RoPS-pelissä.
Varmasti ihan hyvä vahvistus Atlantikselle. Ainoa kysymysmerkki lienee,että mikä on miehen pelikunto kun ei ole pitkään aikaan kunnon matsissa pelannut.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
|
|
Vastaus #2 : 02.07.2006 klo 20:30:21 |
|
Pelaspa muuten Feras Abid tänään taas tosi hyvin Ropsia vastaan ja teki komean maalin. Saa nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin joku Veikkausliigajoukkue kyseisen miehin rinkiinsä ottaa,nimittäin on kyllä sen verran kova pelaaja.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #3 : 02.07.2006 klo 21:34:51 |
|
Pelaspa muuten Feras Abid tänään taas tosi hyvin Ropsia vastaan ja teki komean maalin. Saa nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin joku Veikkausliigajoukkue kyseisen miehin rinkiinsä ottaa,nimittäin on kyllä sen verran kova pelaaja. Olen digannut Fefeä jo vuoden verran: http://www.keskilinkki.com/atlantisfchaka2005.php#6 ja näkisin mielelläni hänet jossain liigajoukkueessakin. Mutta ehkä näin käy, jos Atlantis nousee tämän syksyn jälkeen liigaan.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
|
|
Vastaus #4 : 08.07.2006 klo 17:39:40 |
|
Abidille tänään taas 2 maalia kun Atlantis otti 2-3 vierasvoiton KPV:stä.Nyt Klubissa hereillä nimittäin näkisin mielelläni Feras Abidin ensi kaudella HJK:n riveissä ainakin niiden otteluiden perusteella mitä olen itse viime ja tällä kaudella nähnyt .
|
|
|
|
mak
Poissa
Suosikkijoukkue: Atlantis FC
|
|
Vastaus #5 : 08.07.2006 klo 19:39:19 |
|
Hui... ei saa viedä Fefeä pois Atlantiksesta!! Kyllä Fefe sitten liigaan pääsee kun nostaa Atlantiksen sinne. Toivotaan, että tuo tapahtuu jo tänä vuonna!
Tänään ilmeisesti taas otettu tahtovoitto. Ikävä kyllä en itse päässyt Kokkolaan matsia katsomaan mutta jotain sieltä jo kuulin. Hieman sekavaa kuulemma punaisten takia. Atlantiksesta Simulalle heilutettu punaista.
|
|
|
|
Viikinki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit
|
|
Vastaus #6 : 08.07.2006 klo 21:09:53 |
|
Abidille tänään taas 2 maalia kun Atlantis otti 2-3 vierasvoiton KPV:stä.Nyt Klubissa hereillä nimittäin näkisin mielelläni Feras Abidin ensi kaudella HJK:n riveissä ainakin niiden otteluiden perusteella mitä olen itse viime ja tällä kaudella nähnyt . Eihän Klubi tarvitse Fefen kaltaista pelaajaa, koska sellaisia on jengi täynnä jo
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #7 : 15.07.2006 klo 18:14:16 |
|
2-1 voitto VIFK:sta. VIFK kiri kyllä tasoihin, mutta yksi VIFK-pelaaja joutui punaisella kortilla suihkuun ja lopussa Atlantis teki voittoon tarvittavan toisen maalin. Taustamusiikki oli ihan hyvää. Viereisessä Finnair Stadiumilla pelattiin Helsinki Cupin loppuotteluita ja kohaduksista päätelleen paikalla oli aika lailla yleisöä. Itse asiassa Atlantiksen A-juniorit olivat Atlantis-VIFK-ottelua seuranneessa loppuottelussa Finnair Stadiumin puolella ja osa katsojista taisi siirtyä ottelun jälkeen sinne.
|
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
|
Vastaus #9 : 23.07.2006 klo 13:22:31 |
|
...
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2007 klo 23:06:21 kirjoittanut -Viola- »
|
|
|
|
|
Viikinki
Poissa
|
|
Vastaus #10 : 23.07.2006 klo 14:43:50 |
|
Hei keskilinkki, eipäs jaella ilman lupaa kuvaa foorumistista. Olen tuolla vasemmassa ylänurkassa kallion päällä kolmas vasemmalta. Anteeksi pyyntöä odotellen. Pummi
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
|
Vastaus #11 : 23.07.2006 klo 14:45:37 |
|
...
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2007 klo 23:06:33 kirjoittanut -Viola- »
|
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #12 : 23.07.2006 klo 23:26:37 |
|
Hei keskilinkki, eipäs jaella ilman lupaa kuvaa foorumistista. Olen tuolla vasemmassa ylänurkassa kallion päällä kolmas vasemmalta. Anteeksi pyyntöä odotellen. Tuota, kun tuosta kuvasta ei saa selvää edes sukupuolesta, niin anteeksipyyntö on pummikatsojien kohdalla ehkä aavistuksen yliampuva. Sitäpaitsi, en ole protestoinut mitenkään, jos ottamiani kuvia linkitetään suoraan käyttämältäni serveriltä, koska kuvan katsominen millä tahansa muulla webbisivulla (kuin omallani) kasvattaa joka katselukerralla sivujeni hit- eli osuma-lukumäärää (vaikka visits-lukumäärä ei kasva). Mutta siitä en niin pidä, että kuvia kopioidaan jollekin toiselle serverille (ImageSchack vai mikä tuo onkaan) ilman minun lupaani. Sovitaanko, että nämä anteeksipyynnöt menee tasan? Juodaan kupillinen kahvia kun osutaan samalle kentälle yhtä aikaa, jooko?
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006 klo 23:27:39 kirjoittanut Keskilinkki »
|
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 24.07.2006 klo 00:50:36 |
|
Tuota, kun tuosta kuvasta ei saa selvää edes sukupuolesta, niin anteeksipyyntö on pummikatsojien kohdalla ehkä aavistuksen yliampuva. Sitäpaitsi, en ole protestoinut mitenkään, jos ottamiani kuvia linkitetään suoraan käyttämältäni serveriltä, koska kuvan katsominen millä tahansa muulla webbisivulla (kuin omallani) kasvattaa joka katselukerralla sivujeni hit- eli osuma-lukumäärää (vaikka visits-lukumäärä ei kasva). Mutta siitä en niin pidä, että kuvia kopioidaan jollekin toiselle serverille (ImageSchack vai mikä tuo onkaan) ilman minun lupaani. Sovitaanko, että nämä anteeksipyynnöt menee tasan? Juodaan kupillinen kahvia kun osutaan samalle kentälle yhtä aikaa, jooko?
Dry your eyes mate, that was läppä And my apologies too.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 24.07.2006 klo 15:38:59 |
|
Dry your eyes mate, that was läppä Äh, minä olen pikkuisen tosikko. Olen päivittänyt tuota raporttia vaikka joitakin linkkejä saattaa tulla vielä lisää. Sama.
|
|
|
|
Juurikasvu
Poissa
|
|
Vastaus #15 : 26.07.2006 klo 19:32:08 |
|
Vapise Atlantis, AC tulee lujaa! Juntusen erottanut AC Oulu on saanut lennon päälle, Hape on osoittanut "silmää" ja hankkinut riveihin kaksi tosi vikkelää Kamerunilaista ,joita Kokkola ei saanut hipaksi kuin väärin ottein ;D Koko joukkueesta huokuu valtava itseluottamus ja penkilläkin riittää laajuutta
|
|
|
|
Viikinki
Poissa
|
|
Vastaus #16 : 26.07.2006 klo 20:32:19 |
|
Koko joukkueesta huokuu valtava itseluottamus ja penkilläkin riittää laajuutta Kuten Sankari-DRAGAN
|
|
|
|
rexa
Poissa
|
|
Vastaus #17 : 30.07.2006 klo 16:55:38 |
|
Tähänkö ollaan menossa?Onko rynnäkkö alkanut?Lopun alkua?
"Akatemian kokoonpano: Tony Kaukomaa, Zakaria Kibona, Ojembe Olatuga (65. ua.), Mamet Mula (88. Fatos Elshani), Auror Zadrina, Alimamy Jalloh, Micheal Ozor, Tatu Liljama, Tuomas Savukoski (67. Iiro Ikäheimo), Xhevdet Gela ja Ari Sharif."
Tähän ei sitten liity mitään rasistista.Kiinnittipähän vain huomiota.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #18 : 02.08.2006 klo 04:09:08 |
|
|
|
|
|
majava
Poissa
|
|
Vastaus #19 : 02.08.2006 klo 14:30:00 |
|
Tähänkö ollaan menossa?Onko rynnäkkö alkanut?Lopun alkua?
"Akatemian kokoonpano: Tony Kaukomaa, Zakaria Kibona, Ojembe Olatuga (65. ua.), Mamet Mula (88. Fatos Elshani), Auror Zadrina, Alimamy Jalloh, Micheal Ozor, Tatu Liljama, Tuomas Savukoski (67. Iiro Ikäheimo), Xhevdet Gela ja Ari Sharif."
Tähän ei sitten liity mitään rasistista.Kiinnittipähän vain huomiota.
jepjep, melkoinen muukalaislegioona
|
|
|
|
Santeri
Poissa
|
|
Vastaus #20 : 03.08.2006 klo 08:40:13 |
|
Ei kyllä listassa montaa suomalaista sukujuurta omaavaa pelaajaa ole
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #21 : 08.08.2006 klo 22:27:04 |
|
5-1 voitto PP-70:stä ja Ykkösen kärkisija. Ensi sunnuntaina vastassa on JIPPO.
|
|
|
|
majava
Poissa
|
|
Vastaus #22 : 14.08.2006 klo 10:06:42 |
|
Eilen näin kauden ensimmäisen Atlantis-pelin ja kyllä on todettava, että on Atlantis itselleen erikoisen kapteenin valinnut! Nyt voin hyvin uskoa KPV-pelin tapahtumat kyseisen miehen osalta, sillä eilenkin hän mm. polki jalallaan maassa makaavaa JIPPO-peluria puhtaan kontaktitilanteen jälkeen, kun erotuomari oli jo kääntänyt selän tilanteelle! Ehdottomasti pelillisesti kova kaveri, mutta muuten täysi sairas paska!:keskari: Hiuksista vittuun tommosest pelikentiltä! :keskari:
|
|
|
|
Juurikasvu
Poissa
|
|
Vastaus #23 : 14.08.2006 klo 12:01:22 |
|
Eilen näin kauden ensimmäisen Atlantis-pelin ja kyllä on todettava, että on Atlantis itselleen erikoisen kapteenin valinnut! Nyt voin hyvin uskoa KPV-pelin tapahtumat kyseisen miehen osalta, sillä eilenkin hän mm. polki jalallaan maassa makaavaa JIPPO-peluria puhtaan kontaktitilanteen jälkeen, kun erotuomari oli jo kääntänyt selän tilanteelle! Ehdottomasti pelillisesti kova kaveri, mutta muuten täysi sairas paska!:keskari: Hiuksista vittuun tommosest pelikentiltä! :keskari: Toivottavasti ei nouse, toista Allianssia ei tarvita, varsinkin kun näillä ei käy edes katsojia
|
|
|
|
Superspur
Poissa
|
|
Vastaus #24 : 14.08.2006 klo 12:59:38 |
|
Kylläpä on Allien faneja ihan tungokseen asti. Tällainen seura, jos ja kun (valitettavasti) nousee niin mistä porukka peleihin?
Ajatellaanpa, että jos vielä Viikkaritkin nousisi niin aivan liikaa on jo joukkueita pääkaupunkiseudulla pääsarjassa. Epäilenpä, että talousasiat on jollakin hyvin pian umpisolmussa.
|
|
|
|
|
|