JTR
Poissa
Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO
|
|
Vastaus #100 : 06.01.2010 klo 12:14:24 |
|
Olihan näitä koska ite semmosen perjantaina hankin
Ilmeisesti tyhmiä savolaisia kusetettiin ja väitettiin myynnissä olevan vain päivälippuja. Arvonnalle kerrankin
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
|
Vastaus #101 : 06.01.2010 klo 12:31:57 |
|
Tyhmien savolaisten kannattaa tänä vuonna varata majoituksia sunnuntaille asti. Ili Mäkelä tavoittelee lauantaiksi kansainvälistä ottelua ja kyllähän Haka nylkee vaikka millaisella junnunipulla viime kerralla turnauksen selkeästi paskimmaksi joukkueeksi jämähtäneen virulaispubijengin. Eli tarkoittaa suomeksi sitä, että Lahti saa pelata kv-reenimatsinsa lauantai-aamuna ja KuPS vetää finaalissa sunnuntaina.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
|
Vastaus #102 : 06.01.2010 klo 12:50:58 |
|
Olihan näitä koska ite semmosen perjantaina hankin ja ostin sitten lauantaina uuen lipun. Semmonen ihme lappuhärpäke se oli missä oli kolme repästävää kantaa, joka päivälle yks.
Eipä ollu myynnissä kun yritin vuos sitte ostaa. Sanoivat että "poikkeuksellisesti ei myydä tänä vuonna koko viikonlopun lippuja". Ostin sitte joka päivälle oman Aina ennen oon ostanu koko viikonlopun lipun.
|
|
|
|
jannuh
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #103 : 06.01.2010 klo 13:05:49 |
|
Eipä ollu myynnissä kun yritin vuos sitte ostaa. Sanoivat että "poikkeuksellisesti ei myydä tänä vuonna koko viikonlopun lippuja". Ostin sitte joka päivälle oman Aina ennen oon ostanu koko viikonlopun lipun. No mistähän vitusta mä oon sitten tollasen piletin onnistunu itelleni hommaamaan. Toki koko viikonloppu on yhtä usvaa että voihan se olla etten mä oo sitä sieltä hallilta ostanu/hommannu
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
|
Vastaus #104 : 06.01.2010 klo 13:06:56 |
|
Ja itse puolestani taas vaadin otteluiden alkamisaikojen muuttamista normaaleiksi. Lahden 18.40 alkava peli on käsite, samoin se, että The name of the game kajahtaa suurhallin ämyreistä juuri ennen kolmea ensimmäisten joukkueiden marssiessa kentälle. Uusilla alkamisajoilla otteluiden välille jää turhauttavan pitkät vartin tauot, eli pelkkään pelien alkamisen odotteluun haaskautuu perjantaina yhteensä tunti. Ymmärrän toki aikataulumuutoksen, mikäli oluenmyyntipisteiden määrää on lisätty, muuten en.
Itse pidän uudesta järjestelystä. Jos ilmaannun taas paikanpäälle valokuvaamaan kaikki matsit, niin ottelujen jälkeen jää nyt aikaa siirtää valokuvat kameran muistikorteilta omalle sylimikrolle. Aikasemmalla aikataululla siinä hommassa on ollut pikkuisen kiirettä. Kaiken lisäksi olisi hyvä ehtiä edes kusella käymään ottelujen välillä. Viime vuonnakin jouduin muutaman kerran kuvatiedostojen siirtämisen jälkeen hölkkäämään vessaan seuraavan ottelun jo alettua ja samalla toivoin, että kumpikaan joukkue ei ehtisi tehdä maalia ensimmäisten minuuttien aikana.
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
|
|
Vastaus #105 : 06.01.2010 klo 13:15:37 |
|
No mistähän vitusta mä oon sitten tollasen piletin onnistunu itelleni hommaamaan. Toki koko viikonloppu on yhtä usvaa että voihan se olla etten mä oo sitä sieltä hallilta ostanu/hommannu Kutsuvieras-lippu oli sellainen repäistävä kolmen päivän yleislippu viime vuonna.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #106 : 06.01.2010 klo 13:19:07 |
|
2007, 2008 Ostin Viikonloppulipun nyt sellaista ei ollut tarjolla vuonna 2009 josko 2010 olisi menty eteenpäin ja viikonloppulippuja olisi jälleen myynnissä
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
|
Vastaus #107 : 07.01.2010 klo 04:52:39 |
|
Ilmeisesti tyhmiä savolaisia kusetettiin ja väitettiin myynnissä olevan vain päivälippuja. Ittekkin yritin kolmen päivän lippua ostaa mutta eijjoota tuli. Loppujenlopuksi selvisin halvemmalla kun jäi sunnuntain höntsät näkemättä. Edellisvuosina on kyllä saanut noita kolmen päivän paketteja.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
|
Vastaus #108 : 07.01.2010 klo 11:24:36 |
|
Perjantaina jo sellaset muussit päälle ettei tarvii viikonloppuna enää näyttäytyä hallin lähettyvillä.
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #109 : 08.01.2010 klo 12:50:49 |
|
Perjantaina jo sellaset muussit päälle ettei tarvii viikonloppuna enää näyttäytyä hallin lähettyvillä. Sama. Onko muuten viimeinen Uusi Lahti Cupi, sääs nähä.
|
|
|
|
Voitto Risti
Poissa
Suosikkijoukkue: Rafa, Sir Alex ja Pep
|
|
Vastaus #110 : 09.01.2010 klo 09:47:22 |
|
Onko muuten viimeinen Uusi Lahti Cupi, sääs nähä.
Lisätietoa tästä?
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
|
Vastaus #111 : 09.01.2010 klo 09:50:04 |
|
Olikohan niin, että jonkun hallisäätiön tms. vuokrasopimus päättyy tähän vuoteen ja jatkossa Suurhalli on kaupungin hallinnassa. Onhan tuo jonkun sortin epävarmuustekijä.
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
|
Vastaus #112 : 09.01.2010 klo 10:00:34 |
|
Olikohan niin, että jonkun hallisäätiön tms. vuokrasopimus päättyy tähän vuoteen ja jatkossa Suurhalli on kaupungin hallinnassa. Onhan tuo jonkun sortin epävarmuustekijä.
Niin Urheiluhalliyhistyshän tämän turneen on kaiketi järestäny.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
|
Vastaus #113 : 09.01.2010 klo 10:09:05 |
|
Oli miten oli, mutta joku paffi tässä nyt katkolla on. Kun yhtenä osapuolena on kaupunki, niin mikään ei ole varmaa. Idioottejahan siellä on, jos tällainen tapahtuma päästettäisiin loppumaan, mutta olenko kauhean väärässä jos muistelen jossain mainitun mm. juoksuratoja ym. yleisturhailuun liittyviä uudistuksia.
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
|
Vastaus #114 : 10.01.2010 klo 06:25:06 |
|
Oli miten oli, mutta joku paffi tässä nyt katkolla on. Kun yhtenä osapuolena on kaupunki, niin mikään ei ole varmaa. Idioottejahan siellä on, jos tällainen tapahtuma päästettäisiin loppumaan, mutta olenko kauhean väärässä jos muistelen jossain mainitun mm. juoksuratoja ym. yleisturhailuun liittyviä uudistuksia. Onni onnettomuudessa nyt kuitenkaan ei ole Tampere kaupunki osapuolena. Näillä näkymin on vielä epävarmaa onko se sit Pe-La vai La-Su mitä tulee vietettyä tuolla. Foorumistit mites Lahin yö? Pe vai La?
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
|
Vastaus #115 : 10.01.2010 klo 12:11:10 |
|
Foorumistit mites Lahin yö? Pe vai La?
riippuu tarttetko tilaa ku ryyppäät?
|
|
|
|
AllanMesörs
Poissa
Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS
|
|
Vastaus #116 : 10.01.2010 klo 13:49:31 |
|
Kerran olen muistaakseni ollut paikalla näissä hassutteluissa. Perjantaina tuli oltua jo niin kovassa mäsässä, että lauantain ja sunnuntain missaaminen onnistui helposti Pahennuksen aiheuttaminen pikajunan ykkösluokassa taisi jäädä kyseisen reissun suurimmaksi meriitiksi
|
|
|
|
keltamusta
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí
|
|
Vastaus #117 : 10.01.2010 klo 15:19:33 |
|
Foorumistit mites Lahin yö? Pe vai La?
Molemmat? Otteluohjelma huomioiden kyllä itse luulen lauantaina vasta yöhön eksyväni, jos toisena päivänä vaan tulee lähdettyä.
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
|
Vastaus #118 : 11.01.2010 klo 00:53:16 |
|
Molemmat? Otteluohjelma huomioiden kyllä itse luulen lauantaina vasta yöhön eksyväni, jos toisena päivänä vaan tulee lähdettyä. Tarvitsetko majoitusta ? Mulla olis hotellihuoneessa yhdelle tilaa
|
|
|
|
Stuubio
Poissa
|
|
Vastaus #119 : 11.01.2010 klo 09:58:06 |
|
2007, 2008 Ostin Viikonloppulipun nyt sellaista ei ollut tarjolla vuonna 2009 josko 2010 olisi menty eteenpäin ja viikonloppulippuja olisi jälleen myynnissä Ei olla menty mihinkään suuntaan, ainakaan tämän asian tiimoilta. Tänäkään vuonna kolmen päivän lippupakettia ei myyntiin tule, kutsuvieraille tarkoitettu ainoastaan. Myynti ei kuuleman mukaan ole ollut aiempina vuosina toivotun laista, josta johtuen kyseinen artikkeli on poistettu valikoimista.
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #120 : 11.01.2010 klo 11:51:02 |
|
Onko nuo la&su kellonajat vielä auki? Wikipediassa ainakaan ei ole päiviteltyinä..
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
|
Vastaus #121 : 11.01.2010 klo 12:04:50 |
|
http://www.suurhalli.fi/OTTELUOHJELMA Pe 29.01.10 klo 14.00 ottelu 1. HJK - CityStars klo 16.00 ottelu 2. TamU - PoPa klo 18.00 ottelu 3. FC Lahti - KuPS klo 20.00 ottelu 4. FC Haka - Viljandi JK Tulevik La 30.01.10 klo 09.15 ottelu 5. hävinneet otteluista 1 ja 2 klo 11.00 ottelu 6. hävinneet otteluista 3 ja 4 klo 13.00 ottelu 7. voittajat otteluista 1 ja 2 klo 15.00 ottelu 8. voittajat otteluista 3 ja 4 Su 01.02.10 klo 13.00 ottelu 9. PRONSSIOTTELU hävinneet otteluista 7 ja 8 klo 15.00 ottelu 10. LOPPUOTTELU voittajat otteluista 7 ja 8
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
|
|
Vastaus #122 : 11.01.2010 klo 12:29:54 |
|
|
|
|
|
keltamusta
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí
|
|
Vastaus #123 : 11.01.2010 klo 19:32:28 |
|
Tarvitsetko majoitusta ? Mulla olis hotellihuoneessa yhdelle tilaa Kiitos tarjouksesta, mutta löytyy oma kämppä Lahista hotellia paremmilta hoodeilta
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 klo 19:36:55 kirjoittanut keltamusta »
|
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #124 : 13.01.2010 klo 07:58:07 |
|
Oli miten oli, mutta joku paffi tässä nyt katkolla on. Kun yhtenä osapuolena on kaupunki, niin mikään ei ole varmaa. Idioottejahan siellä on, jos tällainen tapahtuma päästettäisiin loppumaan, mutta olenko kauhean väärässä jos muistelen jossain mainitun mm. juoksuratoja ym. yleisturhailuun liittyviä uudistuksia. Jotain tällaista on suunnitteilla.
|
|
|
|
|
|