Kutvonen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
|
Vastaus #425 : 28.09.2010 klo 08:58:40 |
|
Alkukaudesta Santan peleissä ollut 150-300, loppukaudesta joissakin peleissä jopa yli 700. Uskoisin että katsojamäärät lisääntyy,jos nousu tulee. Ja aikalailla samat ihmiset molempien seurojen peleissä käy.
Taisi olla vain yhdessä pelissä tuo yli 700. Pirullisempi kaveri mainitsisi myös ilmaislipuista..
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
|
Vastaus #426 : 28.09.2010 klo 13:15:59 |
|
Tottakai, kun Suomessa ollaan ja menestyshullu kansa niin yleisömäärät tulevat aivan varmasti nousemaan mikäli nousu ykkösdivisioonaan tapahtuu. Taitaa Juntusen-Pallo olla ainut millä ei yleisömäärissä ole tapahtunut juuri minkäänlaisia muutoksia verrattuna kauteen 2009 kun pelasivat vielä kakkosta. RoPS:n kaltaisiin yleisömääriin en usko Santan yltävän ellei menestys nyt aivan huikeaa ole, mutta toivottavasti kuitenkin huomattavasti enemmän mitä tällä kaudella on porukkaa peleissä käynyt. Tavallaan surullista, kun joka suunnassa vaahdotaan, koska kaupungin ykkösjoukkue ei käytä paikallisia pelaajia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta riveissään ja sen takia ei tulla pelejä katsomaan ja Santa vääntää taas lähes täysin rovaniemeläisvoimin kakkosta ja vieläpä todella hyvällä menestyksellä niin eivätpä taida nämäkään kitisijät niissä peleissä istua. "No kun se on vain kakkosta."
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 klo 13:20:56 kirjoittanut vaihtopenkin vasenlaita »
|
|
|
|
|
Huutolainen
Poissa
|
|
Vastaus #427 : 28.09.2010 klo 15:55:55 |
|
Taisi olla vain yhdessä pelissä tuo yli 700. Pirullisempi kaveri mainitsisi myös ilmaislipuista..
enpäs tienny vapaalipuista Ja vaihtopenkiltä hieno kommentti, asiaa
|
|
|
|
Haihai
Poissa
Suosikkijoukkue: Rops,Chelsea,Suomen A-Maajoukkue ja Fc Santa Claus
|
|
Vastaus #428 : 30.09.2010 klo 14:11:09 |
|
eivätpä taida nämäkään kitisijät niissä peleissä istua. "No kun se on vain kakkosta."
Tiiä sitten "kitisijöistä" mutta minä ainakin olen istunut Santan peleissä toisin kuin Ropsin. Jokseenkin helvetin paljon kiinnostavampaahan tuo santan porskuttaminen on ollut kuin ropsin.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
|
Vastaus #429 : 30.09.2010 klo 14:19:57 |
|
Makunsa kullakin. Yleisömääristähän tuon kyllä sitten näkee kiinnostaako tasoltaan ja viihdyttävyydeltään parempi Ykkönen ja sen kärkikahinat kuin Kakkosen taistot.
|
|
|
|
Nyrre
Paikalla
Suosikkijoukkue: Север Мурманск
|
|
Vastaus #430 : 30.09.2010 klo 14:29:01 |
|
Tiiä sitten "kitisijöistä" mutta minä ainakin olen istunut Santan peleissä toisin kuin Ropsin.
Sama. RoPS:n pelit tulee seurattua aina seisten.
|
|
|
|
pää@mies
Poissa
|
|
Vastaus #431 : 30.09.2010 klo 14:46:54 |
|
Molempien Santan ja Ropsin matseissa tulee käytyä. Jos ja kun molemmat pelaisi samaa sarjaa, niin Santan bandwagonissa olisin. Syyt tiedetään
|
|
|
|
Haihai
Poissa
Suosikkijoukkue: Rops,Chelsea,Suomen A-Maajoukkue ja Fc Santa Claus
|
|
Vastaus #432 : 30.09.2010 klo 14:51:02 |
|
Sama. RoPS:n pelit tulee seurattua aina seisten.
Kuulostaa siltä että keskuskentälle pitäis rakentaa lisää istumapaikkoja...
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
|
|
Vastaus #433 : 30.09.2010 klo 16:18:51 |
|
Kuulostaa siltä että keskuskentälle pitäis rakentaa lisää istumapaikkoja...
Tai sitten siltä, että siellä on sinisten peleissä kannattajaryhmä. Ja mitä nyt tulee mielenkiintoon niin ei sitä ainakaan ole puuttunut kun jo huulilla ollut sarjavoitto ja liiganousu lipui vielä kauas ja edelleen joudutaan taistelemaan verisesti noususta. Mutta turha näiden joukkueiden välille on mitään vastakkainasettelua yrittää vääntää kun ei se vain onnistu.
|
|
|
|
Huutolainen
Poissa
|
|
Vastaus #434 : 30.09.2010 klo 19:10:00 |
|
Tai sitten siltä, että siellä on sinisten peleissä kannattajaryhmä. Ja mitä nyt tulee mielenkiintoon niin ei sitä ainakaan ole puuttunut kun jo huulilla ollut sarjavoitto ja liiganousu lipui vielä kauas ja edelleen joudutaan taistelemaan verisesti noususta. Mutta turha näiden joukkueiden välille on mitään vastakkainasettelua yrittää vääntää kun ei se vain onnistu.
Koko ajanhan te sitä yritätte! jos et ole sattunut huomaamaan! Päämiehen kommentti loistava
|
|
|
|
Happis
Poissa
|
|
Vastaus #435 : 30.09.2010 klo 20:06:54 |
|
Mulle on aivan sama, missä joukkueet pelaavat ja aina toivon menestystä molemmille seuroille. Jossain mielsessä ROPS on lähempänä sydäntä,kun on siinä seurassa tullut potkittua palloa. Käyn aina katsomassa molempien pelit, kun olen Roissa.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
|
Vastaus #436 : 30.09.2010 klo 22:21:57 |
|
Tietenkin nämä kaikki joiden lapset, lapsenlapset tai muut sukulaiset ja lapsuudenystävät pelaavat Santassa kannattaisivat näiden kahden kohtaamisissa tätä Joulupukki porukkaa. Luonnollista.
Kyllähän vastakkainasettelusta on turha puhua, jos nämä seurat eivät pelaa samaa sarjaa, siinä cupin pelissä oli jotain hämminkiä, mutta eipä sen suurempaa. Pientä takkien kääntelyä joillakin ja taas takit oikeinpäin kun RoPS alkoi pelaamaan sarjaansa.
|
|
|
|
jämäpeluri
Poissa
|
|
Vastaus #437 : 01.10.2010 klo 02:41:52 |
|
Näin Salossa asuvana entisenä RoPsin junnuna ja Turun interin liigapelurina vilpittömät onnittelut lohkovoitosta ja onnea karsintoihin... toivottavasti puhelin on käynyt kuumana pukkien ja SalPan välillä... (salpa-ilves 2-0, ilves-salpa 0-2) niin varmaan jotain vinkkejä vois olla... sääli että salolaiset perseili muutamat ottelut ja karsintapaikka meni. Mut noita tampereen itserakkaita vatipäitä ei kiinnosta pätkääkään nähdä divarissa ja HIFK on kendo joukkue =) onnea karsintoihin !!!
|
|
|
|
grande10
Poissa
|
|
Vastaus #438 : 01.10.2010 klo 23:40:49 |
|
http://www.fcsantaclaus.fi/index.php?os=2&sivu=uutiset&komento=show&arvo=156Niin korttitili ei sitten nollaannu karsintoihin?? Vai jos tulee pelikielto niin se vain pysyy voimassa mutta esimerkiksi sarjan pääätyttyä kolme korttia saaneet voivat huokaista ja pelata karsinnat ilman alla olevia kortteja ? mitens on...
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2013 klo 00:38:46 kirjoittanut grande10 »
|
|
|
|
|
Ikifani
Poissa
|
|
Vastaus #439 : 02.10.2010 klo 18:09:24 |
|
Alkukaudesta Santan peleissä ollut 150-300, loppukaudesta joissakin peleissä jopa yli 700. Uskoisin että katsojamäärät lisääntyy,jos nousu tulee. Ja aikalailla samat ihmiset molempien seurojen peleissä käy.
Tuskin ne nyt aika lailla samat on jos toisen peleissä käy n 1250 ja toisen n 200 . Itse olen käynyt tällä kaudella vain yhdessä Santan pelissä eli cupin pelissä RoPSia vastaan. Tämä on itse asiassa ainut Santan peli ikinä missä olen käynyt.
|
|
|
|
johnsoni
Poissa
|
|
Vastaus #440 : 03.10.2010 klo 20:23:39 |
|
Minkälainen kokoonpano oli jbkta vastaan? entä junioriosasto oliko kentällä? Paikalla olijoilta rapoa matsista?
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #441 : 03.10.2010 klo 22:51:27 |
|
|
|
|
|
Happis
Poissa
|
|
Vastaus #442 : 04.10.2010 klo 08:41:00 |
|
IFK Luulaja nousi ykköseen ja seura on hankkinut useasti pelaajia Pohjois-Suomesta.
|
|
|
|
Viltsu
Poissa
|
|
Vastaus #443 : 04.10.2010 klo 11:35:41 |
|
IFK Luulaja nousi ykköseen ja seura on hankkinut useasti pelaajia Pohjois-Suomesta.
Riittäiskö jollain Santan pelaajalla taso Ruotsin ykköseen?
|
|
|
|
Viltsu
Poissa
|
|
Vastaus #444 : 04.10.2010 klo 21:36:02 |
|
Tarkemmin mietittynä, mitä tarkoittaa "nousi ykköseen"? Ei taida olla kyseessä Ruotsin toiseksi korkein taso kuitenkaan?
|
|
|
|
Andreas
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC
|
|
Vastaus #445 : 05.10.2010 klo 04:01:49 |
|
Juu ei ole. Sarjataso Superettanin jälkeen.
|
|
|
|
|
lahtinen
Poissa
|
|
Vastaus #447 : 05.10.2010 klo 22:19:02 |
|
No ei ehkä vielä kuitenkaan Superettaniin, vaikka lahjakkaita olisivatkin. Superettanin taso kun on Suomen mittapuulla lähempänä Veikkausliigaa kuin ykkösdivaria, jonne sinnekkin näillä nuorilla vielä on pitkä matka edessään kuljettavana. Toki Luulajahan ei noussut Superettaniin vaan yhtä sarjatasoa alemmas Ettaniin, joka sekään ei mikään pilipalisarja ole. Sellaisen käsityksen olen saanut, että Ruotsissa taso on todella laaja ja hyviä joukkueita riittää paljon Ettaninkin(3. korkein sarjataso) alapuolella. Paremmin tietävät saavat toki korjata, mikäli on parempaa tietoa.
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
|
|
Vastaus #448 : 05.10.2010 klo 22:25:09 |
|
No ei ehkä vielä kuitenkaan Superettaniin, vaikka lahjakkaita olisivatkin. Superettanin taso kun on Suomen mittapuulla lähempänä Veikkausliigaa kuin ykkösdivaria, jonne sinnekkin näillä nuorilla vielä on pitkä matka edessään kuljettavana. Toki Luulajahan ei noussut Superettaniin vaan yhtä sarjatasoa alemmas Ettaniin, joka sekään ei mikään pilipalisarja ole. Sellaisen käsityksen olen saanut, että Ruotsissa taso on todella laaja ja hyviä joukkueita riittää paljon Ettaninkin(3. korkein sarjataso) alapuolella. Paremmin tietävät saavat toki korjata, mikäli on parempaa tietoa.
Ennen kauden alkua RoPSia vastaan harjoituspelin pelannut Umeå FC pelaa Ettanissa ja silloin joukkueen taso ei kyllä päätä huimannut vaikka RoPSillakin oli pelaajakuviot aika sekavat. Kuitenkin Umeå sijoittui neljänneksi kaudella 2009 samaisessa sarjassa.
|
|
|
|
Happis
Poissa
|
|
Vastaus #449 : 06.10.2010 klo 14:44:55 |
|
Olisi pitänyt kirjoittaa, että Luulaja nousi ETTA:iin eikä ykköseen. Superettan olisi kait suomeksi superykkönen. Kyllä Santa Clausissa olisi pelaajia, jotka kelpaisivat Luulajaan. Matti Kilpelä pelasi Skellefteåssa, kun seura oli ettanissa. Luulaja sai pakit ekalta ehdokkaalta(ruotsalainen).
|
|
|
|
|
|